**PARES NOVEMBRE 2017**

gener, febrer, març...
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dt. maig 02, 2017 10:07 am

Marta, molts anims! es una llàstima! una abraçada molt forta! Estic d'acord en que decidiu el que decidiu estará bé, però potser us treu de dubtes saber una mica més. :ok:

Per la resta, benvingudes, en breu faig la actualització del post de les que som! :b-)))

Jo avui vaig al metge que han de donar-me els resultats del primer trimestre, van mirar el plec a la última i mides, i ens van dir, que en principi semblava tot normal, a veure que ens diuen avui.

per cert, jo estic de 13+5 i la ultima eco el gine em va dir.... no aseguro res, però això sembla una "titoleta". Es molt d'hora, ho sabem i ens ho van dir, però de les que sou mares del segon, al primer us va sortir tant d'hora en cas de nens? ens han dit que pot canviar! jajajaja
última cosa, vam flipar amb la festa que portava el cacahuet! el metge per tal de mesurar el plec, el va moure amb moviments a la meva panxa i el ti@ s'enfadava! es movia com dient, deixa'm en pau! va ser molt bo. z2:-)

AHHH!!! aquest pont he anat a vitoria, i de tornada per la A2 (potser sabeu quina autovia es, que esta plena de bonys i bastant malament) un mareig i unes nàuses, us ha passat anant en cotxe?

a veure que passa avui! aniré explicant!

pd: m'he comprat el cotxet, de segona mà, un bugaboo perfecte en un color molt macu sigui el que sigui... se que es d'hora, pero em va sorgir la oportunitat. Quina experiencia teniu amb el bugaboo camaleon¿?¿??¿ que us sembla???
:b-)))
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dc. maig 03, 2017 8:01 am

Bon día marones!
Faig entrada rápida per donar la benvinguda a totes les noves incorporacións! >.-<: >.-<:
Quantes som ja... I aixo que al princip semblava k era un mes amb poques panxus :love:
No personalizo per que ara tinc una visita laboral i aprofito abans d marxar... La tinc relativament apropie casa....

Sí que vull fer mencio a Marttape... Sé que esteu passant un moment molt dur i no ve de gust entrar i menys participar... Et trobem a faltar. Quan estiguis preparada per fer-ho, entra ja que estás com a casa. :ok:

A veure si tinc mes temps i entro per xerrar mes...

Un Petonet ben Fort petita gran tribu!
A little star is growing up with US :anec:
Iti
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 16, 2017 7:31 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Iti » dc. maig 03, 2017 10:14 am

Bon dia!
Sóc novata aquí al forum, i també en l'embaràs... una amiga em va parlar d'aquesta pàgina... i avui m'he decidit provar...

És el 1r embaràs, estic de 10 setmanes, el part es creu que serà per finals de novembre... fins ara he tingut pocs simptomes... però si vaig notat que algunes coses van canviant... des dels primers dies vaig començar amb molta son, em quedava adormida a tot arreu... ara ja no em passa tant... és normal?
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dc. maig 03, 2017 12:07 pm

Noies,

Us confirmo que em van fer el raspat ahir. Estic fluixa però bé.

Deixo el grup, us desitjo tota la sort del món i que gaudiu a tope compartint el procés, espero estar ben aviat en un de marones del 2018.

Una abraçada ben forta.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Orijuli
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: ds. des. 10, 2016 12:19 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Orijuli » dc. maig 03, 2017 12:58 pm

Marttape, una abraçada molt forta i m'agrada llegir això de que aviat estaras amb un grup de mamis per 2018, clar que si! No ho dubtis kuka.

Benvinguda Iti!
Felicitats per l'embaraç!!
Jo igual que tu, les primeres setmanes era capaç de quedarme adormida inclús de peu!! Wra brutal la son i mandra que tenia. Ara stic a la setmana 11 i la cosa a millorat (una mica nomes eh!). Pensa que a mid que ens acostem al segon trimestre ens nirem troban millor!

Nenes! Bones noticies!! Resultat Toxoplasmosis Positiuuu!! >.-<:
Aii que bé! Amb lo que m'agraden. Mi els embutits!! No caldrà que els congeli!

Vosaltres que tal us ha sortit el resultat??
Normalment diuen que surt negatiu pero el meu cas resulta que ja vaig passar el virus i el meu cos ja es inmune...

Petunikus!!
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dc. maig 03, 2017 1:52 pm

Hola noies!! Quantes incorporacions noves!! Felicitats a totes!! Ara sí que vaig ben perduda!!
Marttape, com estàs?
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dc. maig 03, 2017 2:15 pm

Marttape... espero k us puguin donar respostes. Ara descansa i quan us sentiu preparats i amb força, en un obrir i tancar d'ulls ens explicaras que tot va "viento en popa" des de un grup d mamis 2018! :ok:

Us desitjo el millor a tots dos!!! :***: aviat tindreu en braços el nen/a arc iris k tant desitjeu.

Ara he acabat d menjar...avui se mha fet tard amb les dues visites k tenia... aprofito a escriure pel movil pq se k a casa no em posare i menys amb el petit...

Per a les k akest any 2017-2018 entren els pekes al cole...dema sera un dia de molts nervis...hi ha el temut sorteig per saber si entrem o no a l'escola desitjada. Que tinguem totes molta sort!!!! :-o00m

Pel k a simptomes...cada embaras es un mon i sent la mateixa dona. Comprovat i ja mho ha repetit la doctora.
Jo em noto cansada (no son) versus el 1er...cal dir k clar...en el 1er tenia tot el temps dl mon per cuidar-me i descansar...ara ni una cosa ni altra... a mes en akest tinc les nausees i dolor intens a la boca de l'estomag.
Dema entrare a la setmana 11 i per tant veig la llum mes a prop...
El dia 19 em fan la triple screening i si tot surt be...ja diren al peke, als avis, germans i amics k vora el dia 23N ja serem 4!!!!
Ara per ara encara ho puc dissimular...pero ben ample i portant roba k dissimula.

Akest divendres anire a fer-me 1er analisi i em confirmaran tb lo d la toxo. Al 1er embaras no la vaig passar i crec k akest tampoc. Vaig estar 9mesos sense tastar embotit...no vaig ni voler congelar...
Aixo si...nomes haver parit entrepa d pernil 5jotas... quin gustasso en akell moment i k de gust me'l vaig pendre...jejeje

Noies...tornant al tema dl wassap...us sembla be que quan totes estiguem passades la setmana 12 i confirmat k tot va per bon cami...obrir el grup?
Aixi ja podem parlar amb mes privacitat i posar-nos nom i cares!!! :p-)

Dara t'encarregues tu ja k vas obrir grup? O alguna vol fer-se'n carrec?
Seria enviar un mail privat conjunt a totes i respondre amb nick i nom real i telefon per agregar.

... us torno a deixar... torno al lio fins les 17.30h!

Petonets!!!!!!
A little star is growing up with US :anec:
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dj. maig 04, 2017 11:06 am

Bibi, surto de comptes el mateix dia que tuuuuu!! Estem del mateix!! >.-<:
Orjuli, jo ja he passat la toxo també, ho vaig saber durant el meu primer embaràs. Mare meva què beeeeeé!! Mmmmmm....
Iti, és normalíssim estar cansada... i poc a poc començar a notar millora. Pensa que el primer trimestre s'acaba aviat i comença el segon, que mola molt més, xq estàs més "tranquila" de que tot funciona, comences a notar al patufet, i el malestar remet. El tercer trimestre ja és un altre cantar... una mica, sálvese quien pueda jajajajaja :-())

Jo tinc eco el proper dia 15, xq ens diguin que tot bé. Així que............. aquí seguim. Passant males nits, d'insomni, malestar estomacal i rampes... però molt contenta :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nadina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. març 10, 2017 7:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nadina » dj. maig 04, 2017 1:39 pm

Ei,

A nosaltres la doctora també ens el va fer moure durant la eco i ell/ella movia els bracets i els peuets per veure si el deixaven estar!!! Va ser mol divertit :miko: , però tres dies després, molt MENYS DIVERTIT :-(( , em vaig posar a sagnar una mica. Res, quatre taquetes marrons, però ja vam estar preocupats i a sobre a fora del país amb tots els dubtes de si anar a urgències o no...

Al final ha quedat en res, ja no taco més i tot bé, però vaja, era per dir-vos que no us deixeu sacsejar massa a les ecos que després tot són ensurts! Vaig passar dos dies super amoïnada i un dia de baixa a la feina, així que malament! Molt enfadada amb la gine sacsejadora!

Cuideu-vos, boniques!

Nadina
Betaeico
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 09, 2017 9:07 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Betaeico » dj. maig 04, 2017 10:04 pm

Hola!
Ja feia dies que no escrivia, però us he anat llegint. I ja veig que el grup s'anima molt! Nosaltres també vam anar a fer la eco de la setmana 12 i el nostre petit (dic petit perquè també ens han dit que semblava "titola" sense assegurar-nos res) es movia moltíssim. Ens han dit que tot estava molt bé i estem molt contents. comença el segon trimestreee! Com aneu vosaltres?
Ànims a toteeees!
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dv. maig 05, 2017 10:50 am

Hola a totes!!!!

cansament, al primer trimestre moltissim!!! jo també m'adormia... ara que ja estic al segon trimestre tinc cansanci igual pero no es el mateix.. el que no em marxa es el malestar algunes tardes.

El meu Gine crec que al sacsejar va ser delicat... a mi no em va passar res! tot dos molt bé! estem molt delicades ara i jo crec que qualsevol cosa brusca ens pot fer patir.

VALE, anem per resultats:
- Risc de sindrome de down BAIX (em va dir que no patís, que tot ok)
- Toxo: negativa (quin patiment no menjar embutit... i això de congelar... no em sembla bé, crec que no sabrá igual)
- laltre cosa que et miren de risc: molt baix (així que genial)

A la eco bonissim, tenia el braç dret aixecat i ens deia el Gine, que us agrada la cervesa? per que crec que aquest/a vol una! jajajajaj

molts anims familia!

QUAN DIGUEU FEM EL GRUP!!!!! :D si voleu m'encarrego siiiii!!!!!! un petonas! >.-<:
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Malibuna » dv. maig 05, 2017 3:16 pm

Hola noies!

Fa dies que no escric però us vaig llegint ...

Algú va posar que es va marejar a la A2, doncs jo també ho notat això! Jo només em marejava en carreteres de moltes curves (lo típic) però ara és diferent. Durant tot el mes d'abril vam anar els caps de setmana de càmping per Olot, i havíem d'agafar la C-17. Doncs cada cap de setmana m'he marejat!! He provat de menjar just abans de sortir, de menjar durant el trajecte, d'anar dormint ... i res! I mira que jo per la C-17 mai m'he marejat!

El tema son, fins ara ho portava bé. Per la nit tenia son abans i podia estar més estona dormint que de costum, però ahir vaig flipar! Per la tarda tenia una son bestial, que em costava caminar pel carrer i tot! No podia amb la meva ànima! I a sobre em va agafar una plorera a casa que tampoc m'havia passat mai! Estava guardant la compra a la nevera, i vaig començar a plorar com una magdalena! Però sense cap motiu! I clar, el meu marit flipant! Preguntant-me què em passava, i jo dient-li que res però vinga a plorar! Jajajaja. Aquestes hormones ens faran parar bojes! (i a ells encara més!)

Nosaltres fins els dia 15 no em d'anar a fer la eco, que serà la setmana 13 i ja ens diran els resultats de lo del Sindrome de Dowm i tot això. Ja tinc ganes de veure el cigronet un altre cop!! >.-<:

Del tema toxoplasmosi, jo no l'he passada i al principi estava molt convençuda de no menjar res d'embotit en els 9 mesos. Però després de gairebé 3 mesos menjant entrepà de pavo cada dia per esmorzar a la feina .... m'he començat a congelar entrepans de llonganissa!! ;-))) Menjo un per setmana, per variar una mica del pavo. El faig el diumenge i el congelo fins divendres que es el dia que m'el menjo. I no sabeu lo bé que em senta!!! Ja estava fins als nassos del pavo (perquè no m'agrada el formatge que seria l'alternativa).

Bueno guapes, que passeu un molt bon cap de setmana!! I a veure si diumenge tenim alguna sorpreseta, que és el dia de la mare! :panxeta:

Un petonet! :-()-)
Lorelanna
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 06, 2017 10:43 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Lorelanna » dg. maig 07, 2017 3:34 pm

Bones noies!!

Porto un temps llegint-vos, però fins ara no m'he decidit a escriure al grup de mamis del novembre!
És el nostre primer embaràs, en principi ens toca pel 5 de novembre. La setmana passada vaig tenir la primera eco, i la veritat és que molt bé, crec que finalment me'n vaig donar compte del que significa... al veure la imatge a la pantalla i sentir-li el cor :love: Els anàlisis que em van fer van sortir correctes, el risc de trisomies que et miren per la SS en els anàlisis i la eco va sortir risc baix, o sigui que contenta! També em van mirar l'O'Sullivan (crec q pq tinc antecedents de diabetis) i també tot correcte! No sé si ha sigut en aquest fil o en algun altre que parlaven d'altres probes per detectar malalties que són no invasives, nosaltres no hem mirat res a cap lloc, de moment vaig per la seguretat social i tot bé, però estic mig en dubte en si fer-ho. Tinc 31 anys, no estic intranquil·la ni res, però a vegades és per intentar assegurar-te de que tot vagi bé...

Estic de 13s aproximadament i la veritat és que no he tingut cap símptoma, potser un pel més de cansament però no he notat gran cosa, per això ho he estat vivint com "no sé si acabar-m'ho de creure". Al ser el primer, trobo que ens costa una mica fer-nos a la idea i ser-ne conscients (tot i que ha sigut un embaràs buscat i òbviament molt contents d'haver-ho aconseguit!). Suposo que ara al fer-nos la ecografia i veure'l allí que es movia tan alegrement m'ha fet adonar-me del que realment tenia a l'interior. És que al no notar res les primeres setmanes, a vegades pensava... aniré a l'ecografia i em diran que aquí no hi ha res! Sembla una tonteria però m'està costant fer-me a la idea... ara que ho anem explicant a més família i amics és quan realment m'adono del que significa. I molt contenta, bé, els dos jeje :p-) La setmana que ve tinc pensat dir-ho a la feina... vosaltres quan ho heu dit o tenir pensa't dir-ho?

Crec que vau parlar de cremes anti-estries, jo de moment encara no n'utilitzo cap.. com que no se'm nota gaire... tinc una mica de panxeta però és la mateixa que tenia abans d'estar-ho jaja, tot i que ara me la miro i penso que potser una mica ha crescut, o sigui que alguna em compraré!

També m'agradaria comentar, i no vull que em maleïu, que jo era (o sóc?) fumadora (d'uns 13-16 cigarrets diaris) i que al enterar-me de l'embaràs ho vaig deixar (els primers dies vaig reduir molt fins que ho vaig deixar del tot) , tot i que alguns dies n'he fet algun. Fa poc vam fer una escapada d'una setmana, i la veritat em vaig passar una mica aquells dies, fumant-me 4 o 5 cada dia... al tornar vaig tornar a eliminar-ho, però m'està costant molt i a vegades si tinc oportunitat que estic amb algú que fuma en demano algun. Això em va sentir molt malament, perquè sempre havia pensat que ho deixaria radicalment durant l'embaràs (a més anteriorment havia deixat de fumar durant uns 5 mesos i tampoc ho vaig passar tant malament) i ara m'adono que m'està costant més del que creia. Aquesta setmana estic ben decidida a d'ara endavant evitar no fumar-ne cap, crec que el fet de dir-ho en aquest fòrum es per intentar tenir uns testimonis que em renyin si recaic (el meu home ja ho fa, però a vegades no sé si això m'ajuda o em fa enfadar!). Penso que els "nervis" de com anirà tot plegat i del canvi de vida que m'espera són els "culpables" de que necessiti fumar, com per treure'm el petit estrès que això em suposa fent un cigarret... en fi, que al final també em sento pitjor per haver fumat... és un peix que és mossega la cua i del qual estic ben poc orgullosa. Tot i així, animada per continuar amb el propòsit de no recaure d'ara en endavant!

En fi, em despedeixo noies, ens anem llegint, a mi també m'agradaria això que heu dit del grup de whatsapp, sembla bona idea!
També dir-vos que encara no sabem si serà nen o nena, creiem que fins finals de juny que tenim la segona eco no ho sabrem... tampoc no sabem si anar a fer alguna eco per particular, tot i que potser més endavant....teniu pensat algun nom vosaltres? Crec que hi ha molts fils que parlen de noms, a veure quins seran els del novembre del 17!

Molts petonets per totes! :-()-)
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dl. maig 08, 2017 5:02 am

Hola a totes!!! Què tal?? He llegit molt per sobre perquè tenia alguns missatges i poc temps.! Em costa bastant anar entrant al SP, així que quan volgueu fer un grup, m'apunto!! Em sembla que hi ha l'opció d'enviar missatges privats a la gent. Una ho podria centralitzar i l'anem gestionant, què us sembla? He vist que hi ha algú que ja s'ha ofert, però sinó jo ho puc fer si voleu.

Nosaltres avui tenim confirmació de que tot està ok i ja ho començaré a dir a la gent que no sé com dissimular aquesta mega panxa que tinc. És ben bé que el cos recorda!!!

Ah! I benvingudes les noves incorporacions!! Ja he perdut el compte!! Però que guay que en siguem tantes!! No us dóna la sensació que el món està ple d'embarassades?? Sobretot a punt de parir!! :-()) :-())

Un petó per a totes!!
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dl. maig 08, 2017 8:48 am

wow! que guay més gent!!!

benvingudes!!!!

Lorelanna tu i jo estem gairebé igual!!! jejeje que be! enhorabona i ole per decicir-te a compartir-ho. Per el tema del tabac, jo també era fumadora, pero el dia d'enterarme, ho vaig deixar, aquella setmana potser em vaig fumar 3 pero a partir d'alla res... això si, quan tothom al teu voltant fuma i tu estas amb les ganes.... costa molt! jo el que faig (ara ja No pero al principi si) demanava una calada a la meva parella i semblava que s'em pasava.

Bueno nenes! a partir de quan vulgueu, començem amb el grup de whats per que ara a mi, em costa una mica ja diferenciar a cadascuna jejejejej!!!! Piula84 si ho vols fer tu jo encantada!!! jejejejeje

molts petons a totes!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. maig 08, 2017 12:13 pm

Hola boniques!! Benvingudes les noves incorporacions!!!!
Bé, he llegit Aixi per sobre pq entre q no tinc temps i q tinc son... Ahha
Naltros vam fer la eco se les 12 setmanes la setmana passada i tot estava ok! I sembla q estic de 4 dies més. I ens van dir que sembla una nena!!! El meu marit esta ultra feliç i el nostre fill tot el dia em fa petons a la panxa i li diu coses.

Jo m'apunto al grup de whatsapp pq em costa molt entrar aqui... I si que es poden enviar privats per aqui. Jo he tingut converses privades per aqui. Així q qui fagi el grup que avisi i enviem el numero .
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dt. maig 09, 2017 5:46 am

Vinga noies!! Jo faig el grup. M'envieu missatges privats i em comprometo a mirar-ho com a mínim un cop al dia. Així segur que ens coneixerem molt millor. Algú però té comptabilitzades quantes som? Sinó, ja ho comptaré!
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dt. maig 09, 2017 8:03 am

Bon día i molt niña setmana a totes!
I sobretot benvigudes les noves mamis al grup! Quina TRIBU tenim ja al mes de novembre! >.-<:

Jo ja he escrit per privat a Piula per crear el grup de wassap... Tinc moltes ganes de posar noms i cares reals... I sobretot intimar molt mes...aquí al forum es public i hi ha certes coses k prefereixes no parlar porque es massa personal.

Despres ja tornare a entrar... Ara tinc visita i vaig justeta.

Petonets!
A little star is growing up with US :anec:
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dt. maig 09, 2017 8:05 am

Pd: escriure pel la tablet es un rotllo porque em surt el traductor en castella i em va canviant les paraules... Sento si hi han faltes o paraules k no quadren... :love:
A little star is growing up with US :anec:
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dt. maig 09, 2017 10:06 am

enviat movil!!!!! :D yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::