Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
noyja
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dl. des. 12, 2016 12:29 pm

Busy_Bee, buuf jo crec que això de la mútua és igual que sigui el segon o el tercer fill...crec que al treballar en oficina no te la donaran abans..pots aguantar una mica i mira, anar al metge de la SS i agafar la baixa. Jo tampoc vaig notar molta diferència de sou i lo més important és que vaig gaudir dels dos últims mesos relaxada i preparant tot tranquila.

Mia84
, jo tinc el Bugaboo de herència de la petita i estic contenta. Moltes coses acabes no utilitzant. Ja farem llista però lo més important és el cotxet, la cadira del cotxe (maxicosi al principi), on dormirà, alguna hamaqueta, fular o motxilleta (molt pràctic) i pox més crec jo.

Per cert, heu pecat en alguna compreta? la meva mami l'altre dia em va portar un conjuntet blau molt mono, es va posar molt contenta perque la ecocardiograma va sortir bé, però crec que fins les rebaixes i fins que no em confirmin que la eco de les 20 setmanes és OK no farem cap compra.
Imatge
Busy_Bee
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. des. 12, 2016 6:31 pm

Hola de nou!

Si si, em referia a la baixa mèdica eh! a la mutua ja se que ni de conya me la donen! hahaha

MIA84 nosaltres hem hagut de comprar cotxet, pq el de la nena esta fet caldo, i de fet ja el vam anar a buscar divendres. Això si, no hem mirat absolutament res més, i de fet avui ho pensava, que tinc ganes ja de comprar-li alguna coseta, que a aquestes alçades amb la nena ja teniem coses i en canvi aquest cop...pobres segons fills! com es nota q ja no som primerizos, ni pa lo bueno ni pa lo malo!

També pillarem minicuna de collit, que amb la nena ens hauria anat genial i com que segueix dormint amb nosaltres així almenys tindrem una mica més d'espai, pq 4 en un sol llit i amb el que ens movem... como que no!

Dijous tenim visita i ens diran el sexe! Estic súper nerviosaaaaaa!!
Imatge

Imatge
xinxeta
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » dl. des. 12, 2016 7:57 pm

Hola!!!

BUSY reina tema baixa jo crec que no té res a veure... però segons com sigui el teu metge de capçalera segur que et dona la baixa si tu realment no pots, però clar el fet dels diners... s'ha de mirar tot., Quin cotxet heu comprat? (tot i que diria que ja tho he preguntat, però ara no recordo jeje). Aix dijous ja!!! a veure que és, quines ganes oi??

NOYJA jo encara no he comprat res de res de res jajaja però crec que fins que no sàpiga que tot segueix bé... suposo que per nadal li comprarem algo si la propera eco tot està bé, bàsicament per posar-li per reis amb els regals de la nena, pq ella ho té super present al bebé :love: però tb estic esperant saber si es nen o nena per veure que haurem de comprar de robeta, pq de la nena tinc molta cosa però hauré de veure si es pot aprofitar pq ella és del març

MIA84 com t'entenc amb el neguit... se m'esta fent taaaant llarg.... però en fi no ens queda una altra que esperar... tu vas només per SS?
tema compres ara t'explico una mica

MODO EGO
Jo segueixo trobant-me bé però noies amb moltes pors, he tornat enrere i es que la setmana passada em vaig assebentar d'una noia que a la eco de les 12set li han dit que no li bategava el cor i m'han vingut totes les pors de cop... però intento ser positiva i li parlo i acarono la panxa... nenes les hormones son horribles :-D

Tema compres com he dit abans no hem comprat absolutament RES.... idees ja tenim vàries:

COTXET: aprofitar el de la nena... és un casualplay del 2010 i està nou, en color lila, si és nen miraré de canviar les fundes a veure si en trobo, espero que si. I dp tenim la cadireta de paraigues de la cybex que tot iq ue lhem fet servir molt està molt bé també, així que aquesta part solucionada

BRESSOL la nena tenia convertible, es a dir, bressol amb canviador, però li vam desmontar i ara té llit gran i clar, han de dormir a la mateixa habitació pq l'altre es estudi/habitacio joguines. El que farem de moment és canviar armari i posar armari i calaixera per la roba dels dos. Després posarem un canviador (segurament d'ikea) que per mi imprescindible, em va anar genial amb la nena per vestir-la fins més de 2 anys.
La meva cunyada em deixa un bressol blanc de 60*120 que anirà a la mateixa habitació de la nena (més o menys en hi cap tot, l'hab es llarga però no molt ample, però crec que ho podrem posar tot)
Al principi farem servir el moises que tenim i dp el bressol a la meva hab i més endavant amb la nena

HAMAQUETA tenim tb la de la nena, color neutre i molt nova tb, la jané folder, a mi em va anar mooooolt bé

COIXI DE LACTANCIA tb super bé per estar al sofa, per posar-li de barrera, quan dp la deixes al terra a la manteta de jocs per jugar...

BRESSOL DE VIATGE depèn.. jo l'he fet servir a casa dels meus pares per quan es quedava allà i per algun cap de setmana i tb el tenim nou

TRONA aquesta si que estava molt "tronada" i la vam llençar així que tocarà comprar una... per mi imprescindible que es plegui per guardar-la a un racó del menjador, i que sigui de plàstic per netejar amb drap, pqla que teniem era de roba i un rotllo per rentar cada 2 dies

No sé que més, però si necessiteu consell pregunteu, ehhhh tot i que moltes coses són molt personals tb
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. des. 13, 2016 10:19 am

Bones maques!!!!!

Com esteu??

Xinxeta, les pors són normals i a més tenim tanta info i tantes experiències al voltant que a vegades és millor no saber.....! Ja veuras com tot estarà bé! De 16 setmanes ja estàs no?

Noves ecos a la vista?

Escric des del mòbil i ja no recordo més noms per personalitzar jajaja

Nosaltres tenim el Bugaboo Camaleon, i tb tenim la sort de tenir el Bugaboo Donkey, que és el de bessons, ja que per feina meva l'he utilitzat, i vaja n'estem enamorats dels dos! El camaleon ara el tenen els meus cunyats per la seva peque, i continua nou. Els bugaboo són aposta segura. Del peque tb tenim trona ikea, coixí de lactància, portanadons Manduca, banyereta ikea, bressol ikea acoplat al nostre llit i un bressolet Babygome que teniem al menjador. Ah! I la Cybex Sirona a contramarxa ja des del naixement. I ja està.. Es necessita ben poca cosa en realitat...

I ara mode ego:
Sabeu q? Avui ja m'he llevat amb una taqueta de calostre al pijama jijiji amb el peque ja em va començar a funcionar des de les 24 setmanes aprox, xo amb aquest ja de 19+3 tu!! Quina ilu jejeje
I res, amb ganes d dilluns tarda i morfològica....! Ja equador qe fort.... La panxa creix a saco i ja és evidentíssima! Jiji
I res tu, ganes de vacances i de nadal!
Ja anireu dient novetats!
Petons a totes!
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

EntradaAutor: mely » dt. des. 13, 2016 12:43 pm

HOLA CHICASS.......k tall todas? estoy muy felizzz >.-<: >.-<: es niñaaaa :cnena: k ilu ,estaba super nerviosa ,todo bien uff cuando me dijeron k era niña mi marido y yo lloramos como tontitos ,......,a mi garbancita ya le puedo poner nombre se llamara estefania,......vosotras como vais .....ya empiezo con algún antojillo ..meda por el chocolate a la taza jeeje ,UN BESAZO A TODAS Y FELIZ SEMANA
noyja

EntradaAutor: noyja » dt. des. 13, 2016 1:41 pm

Bona tarda!

Jo he tingut consulta amb la gine de la SS. Tot correcte. Ja m'han dit que això del plec nucal amb els resultats que van sortir bé i la ecorcardiograma normal, em podia despreocupar, així que una cosa menys, estic feliç!!
Continua sent un JULEN!! :cnen: :cnen: m'han donat vitamines (Donaplus, que abans prenia d'altres) i que era normal encara no sentir al peque fins la setmana 19-20, ja em queda menys!
M'han citat per fer-me la eco de les 20 (Important!!) el pròxim 5 de gener i crec que una vegada passem aquesta barrera ens proposarem en comprar alguna coseta per rebaixes i agafar la cita per la eco 4D! :p-)

Mely, Enhorabuena por esa princesa! teníais preferencia? ahora cuidadito con las compras, jeje!

Garota, Jo també tinc el Bugaboo Camaleon, com nou! és una aposta segura! ara m'agradaria canviar-li les fundes per donar-li una altra cara, a veure...
Mare meva amb calostre ja!! jo no hi vaig tenir fins que no la vaig tenir, és que començem a atravessar l'ecuador!
Sort a la morfo, crec que ets de les primeres, no? ja queda menys d'una setmana!! :-()-)
Imatge
garota

EntradaAutor: garota » dt. des. 13, 2016 3:13 pm

Boness!

Mely felicidades de que todo esté bien! De cuanto estas?

Noyja! Que bé! Ar a relaxar-te i a gaudir de tot plegat! Tot va sortint molt bé així que ànims!!!!!! Aquest petit serà ben guapot i sa!
Sí, crec q hi ha la obdlu que està més o menys com jo... Crec! A mi em toca sobre el 7 de maig, a veure q surt a la eco de les 20 pq a les 12 sortia quasi una setmana més xo no ho va voler canviar de moment!
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dc. des. 14, 2016 10:11 am

Bon dia noies!!!
com aneu??
noyja, que bé noia!!! ara si que si toca gaudir de l'embaràs després de l'ensurt!! ja passades festes tenim morfos i que tot estigui perfecte i a comprar com bojes!! jejejeje... bueno, jo no molt.. repeteixo sexe i l'avantatge es que tinc molta roba i de tot del germanet... ja té un parell de conjuntents que li han regalat!!

Mely, felicidades por esa princesa!!! Estefania es muy bonito!! ahora a celebrarlo bien y a disfrutar que en unos meses ya la teneis en bracitos!!! me alegro mucho, guapa!!

Com aneu totes??

Jo amb mal d'estómac, de cap... i m'han sortit a sota dels ulls com unes inflamaciones de color vermellós... ai quin embaràs aquest Raúl!!!
Gràcies a totes per les felicitaciones... La meva germana està ben fotuda però lluita com una campiona... tota milloria es per celebrar-ho i aquest any mes, que està lluitant amb un cáncer i els últims resultats han sigut molt positius!
Imatge
Imatge
Imatge
garota

EntradaAutor: garota » dc. des. 14, 2016 10:35 am

Ostres jpd.. No ho sabia! Molts ànims i sobretot molta força a la teva germana!!!
A mi la pell tb fa de les seves jeje, està més sensible. En canvi els cabells fantàstics!
Un petonet gran!
xinxeta

EntradaAutor: xinxeta » dc. des. 14, 2016 11:25 am

Hola guapes!!

JPD ostres la teva germana, ja veig que tota una campiona... deu estar sent molt dur tot plegat, molts ànims a tots!! ostres el Raúl t'està donant guerra eh?? jejeje

NOYJA ara ja a gaudir reina!! me n'alegro molt! Aquest Julen és tot un campió també!Jo també vull mirar lo de la eco. Amb la nena vam fer la 4D i ara he vist un lloc a terrassa que fan una que es 5D, potser ho mirarem. Però també m'espero dp de l'eco de les 20. Sino recorda malament va bé fer-la sobre la 26-28 oi??
Jo també pensava canviar fundes del cotxet si és nen pq són liles i he preguntat a la casa i ja no en fan així que em sembla que sino trobo universals anirà de lila sigui nen o nena, que li farem

MELY enhorabuena por Estefania!! que bien ya ponerle nombre! Yo antojos no muchos pero si que me noto que ya tengo mas hambre, hasta ahora tenia menos que normalmente pero ahora ya tengo que empezar a controlar jeje

GAROTA siii ja de 16 setmanes, intentant ser el més positiva possible, però coi aquest embaràs m'està costant molt ehhh vaig amb molta por, i no vull, però a vegades no es pot evitar.
Garota ja la morfo nena!! a mi em queda ben bé un mes jajaja

Nosaltres banyereta tenim guardada una d'aquestes de plastic tb amb potes, la banyera diria que esta bastant bé si no la canviarem que tampoc surt molt cara, les potes son plegables i van genials per gaurdar-la. Aquesta banyera ens va anar de conya per l'esquena. Despres quan ja pesava molt per posar-la aqui i no hi cabia (té forma anatòmica per poder estirar al bebe quan es petit i pq dp es pugui seure i no caigui), després d'això vam passar a la banyera gran amb un seient.

Per la resta em segueixo trobant bé, però ara tinc bastant mal de cap sobretot a les tardes però jo crec que m'influeix molt l'estrés... estem a final de trimestre i entre notes, concert, àlbums,... en fi, amb ganes de vacances i poder descansar

Per cert l'altre dia vam sopar sushi però adaptat jajaja a mi m'encanta i com no he passat la toxo vam demanar però del que no porta peix cru, sino especialitats amb pollastre i coses així, que bé em va venir treurem el "antojo" jajaja
Imatge

Imatge
Ire1987
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

EntradaAutor: Ire1987 » dc. des. 14, 2016 6:47 pm

Hola boniques com esteu??
Anims Xinxeta la por és molt normal, t'entenc perfectament. Com et trobes?
Mely bienvenida y felicidades por la pequeña Estefanía.
Ostres JPD em sap greu lo de la teva germana, espero que es recuperi i ho pogueu celebrar aviat amb el naixement del petit Raúl. Com et trobes de l'estòmac i del mal de cap?
Garota bonica com estas? Quan et toca la eco de les 20 setmanes?
Bussy que vagi molt be el gine demà. ja ens diras que t'han dit. Espero que vagi molt i molt bé.

Les demes com esteu?

Jo noies dimarts de la setmana vinent ja tinc la eco de les 20 setmanetes, tinc unes ganes.. Ja he començat a notar-lo, estic molt contesta. Lo únic que no porto massa bé es que tinc insomni.. Em desperto entre les 4:30 i les 5:30 i ja no aconsegueixo dormir..

Noies que vagi molt i molt bé, perdoneu que no entri més, però amb el mòvil personalitzar em costa molt.

Una abraçada precioses.
Jo 29 ell 28
Fiv a iM factor masculí. Beta positiva a la segona transfer.
Repòs relatiu desde la setmana 5 per hemàtoma.
Actualment setmana 24
garota

EntradaAutor: garota » dj. des. 15, 2016 10:39 am

Ire1987, la tinc dilluns a la tarda la eco de les 20 setmanes! Quins nervis! Jejejeje
Pq ara passa això de que el notes, després el dia següent et costa molt notar-lo pq s'ha girat.... Es mouen tant ara..!
Busy_Bee
Entrades: 299
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. des. 16, 2016 11:14 am

Boniqueeeees!!!!

Perdoneu, entro en modo ego rapid des de la feina!

Ahir vam fer la eco de les 16 (17 en realitat) setmanes i si no hi ha sospreses a la morfológica, podem apuntar un altre nen a la llista!!! Ja tenim la parelleta :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Aix, encara no m'ho crec, estic taaaan contenta! Em fa molta il·lusió tenir al meu nen!! :cnen: >.-<:

Tot bé vosaltres??
Imatge

Imatge
garota

EntradaAutor: garota » dv. des. 16, 2016 11:21 am

Enhorabona Busy_bee!!! Nosaltres ho sabrem dilluns! Ganesss! Jeje la gine a apuntar a un altre nen a les 12 setm, a veure si l'ha encertat!
xinxeta

EntradaAutor: xinxeta » dv. des. 16, 2016 12:34 pm

BUSY que be!! Enhorabona guapa!! Ja teniu nom??
Imatge

Imatge
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dv. des. 16, 2016 2:20 pm

Hola boniques!!
gracies a totes pel vostre suport... la veritat que ara ho porto millor, però ho vaig passar molt malament... porta tota la vida malalta , amb coses greus... però aquesta ens va agafar fora de lloc i ens ha costat molt... està clar que amb ella he fet que estava bé!! es la meva bessona, la meva meitat... però es una campiona i se que ho superarà!!!

Busy moltes felicitats, guapi!!!!! que bé!!!
quina ilu anar posant noms als nostres petits!!!
Qui falta per sapiguer sexe??
Imatge
Imatge
Imatge
Mia84
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dv. des. 16, 2016 7:04 pm

Hola marones!

He estat una mica desconnecatada del fòrum, però des del mòbil és més difícil personalitzar.

Noyja me n'alegro que ja no hagueu de preocupar-vos més pel tema i pogueu gaudir tranquil·lament de l'embaràs. Nosaltres tenim eco de les 20 setmanes el 3 de gener...quines ganes ja!!! Tema compres, després explico.

Busy_Bee Felicitats pel nen!!! Ja teniu nom? Tema baixa...pots demanar la baixa per malaltia comuna a la teva doctora de capçalera, però depen de com de simpàtica sigui podria ser que no t'ho volguessin donar.

Xinxeta jo faig seguiment doble. El meu gine de la mútua m'agrada molt però tenim clar que volem anar al Parc Sanitari de Sant Boi, així que fem seguiment a tots dos llocs. Al menys així, vaig tenint controls més sovint i el neguit es passa millor >.-<: Ja et queda menys per acabar el trimestre i poder descansar. Jo al final algun dia que m'he trobat molt malament, sobre tot amb el refredat, m'he pres un paracetamol...sinó no aguantava.

Garota calostre ja? ostres quina ilu! I ja arribes a les 20!! Quin bon nadal! Nosaltres ens haurem d'esperar a l'any vinent.

Mely felicitats per la nena!! Buff...antojillos...jo fa setmanes que no paro amb la xocolata i m'hauria de controlar una mica. Però l'altre dia vaig voler maduixes!! Ahir em vaig atipar jajaja

Jpd molts ànims per la teva germana i per vosaltres també! Quin greu no trobar-nos bé en l'embaràs, això de no poder prendre res dificulta molt la recuperació. Pel que fa a les taques...ja havia sentit que passava, les hormones...que fan el que volen.

Ire ja queda menys per l'equador de l'embaràs! Jo em despero per pixar i després em costa tornar a dormir...així que t'entenc, a veure si aconseguim dormir bé sinó ja empalmarem amb l'insomni de després del part jejeje

Modo ego:
Jo vaig notant cosetes des de la setmana 16, però com unes pesigolles a la panxa, com si em fèssin carícies per dins, però de manera molt puntual. Això sí, mentre us escrivia he notat un copet ben fort a la panxa, sense que es noti per fora però ostres, quina il·lusió!!! A veure si a poc a poc es va notant més :love: :love:
Tema compres: a nosaltres ens podien deixar el bugaboo camaleon però no ens hi cap al cotxe, per això hem mirat un altre model, el jané rider.
Pel que fa a la resta, doncs tenim una llista però del més imprescindible, no volem fer super compres ja que sabem que no és necessari tenir-ho tot des de l'inici.
La cadireta del cotxe ens han recomanat la Klippan kiss 2 que serveix des del naixament fins mínim els 4 anys, segons pes i alçada de la criatura.
El tema bressol segur que fem collit i per això comprarem un de mida gran 60*120 així el podrà aprofitar al màxim.
Comprarem un fular, la banyera i el canviador ens el donen. Però deu ni do com es va ampliant la llista jajajaja
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
xinxeta

EntradaAutor: xinxeta » dl. des. 19, 2016 9:31 am

Hola guapes!!

Dilluns pre-festes i jo comptant els dies per dijous pq per fi agafo vacances i sobretot pq per fi tinc eco!!! ja estic de 17 set i m'agradaria poder saber el sexe però sobretot necessito saber que tot està bé, quin neguit... espero poder començar a gaudir de l'embaràs pq m'he adonat que realment no ho estic fent....
Jo avui m'he aixecat amb una mica de mocs i ara tinc atac d'estornuts i mocs i em ploren els ulls, per sort no em fa mal cap i res, però ja veig que passaré el nadal enganxada a la capsa de mocadors jeje

MIA jo només faig mutua però pq no tinc SS, al ser funcionària puc escollir l'atenció sanitària entre mutua o SS, i vaig escollir mutua fa anys precisament pel tema embaràs.
Que bé que ja el comencis a notar!!
La llista de compres tela!! però hi ha coses que si realment te les poden deixar et fan un gran favor! Jo tot i ser el segon i tenint moltes coses tb haurem de fer compres i despesa

GAROTA avui eco, no?? a veure si es deixa veure!

JPD que dur lo de la teva germana, no m'ho puc imaginar, molts ànims!! segur que aquest nebot nou l'ajuda molt!
Imatge

Imatge
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dl. des. 19, 2016 10:00 am

Bon di noies!!!

que la meva germana està ben fotuda ja quasi que ho tinc assimilat... son 26 anys ams ensurts, aturades respiratòries i moltes coses... em van costar depressions que gràcies que he pogut superar.... el que no esperàvem es que la p... vida també li portés un cáncer... però bueno,... es una lluitadora i estic segura que ho superarà , de fet a l'últim control els marcadors tumorals estaven quasi a 0... a veure el mes vinent si els reis ens porten quel' ha superat... Grácies a totes per les vostres paraules!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Que bé xinxeta que ja tens eco, a veure si ja li podeu posar nom i a gaudit, jo tampoc ho faré fins desprès de la morfo i que em diguin que tot està bé!! jo la tinc el 9 de gener, han de passar festes! que passi ràpid aquest refredat, bonica!!

Mia84, era com unes inflamacions a la cara vermelles, no se... una cosa molt rara però ja han marxat i que no tornin! com et trobes?? a mi la ciàtica de moment m'està deixant tranquila!! i les nàusees millor, encara que tinc mal d'estómac!!!

com aneu totes?? a part de xinxeta qui més falta per saber sexe? us aneu trobant millor?? vinga, boniques, que ja arriba el nostre desitjat 2017!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert, notava al petit Raúl fent moviments i fa dos dies que em dona copets... el meu marit ho va notar en un dels cops!! va ser molt emocionant... amb el primer va trigar mes!!!
Imatge
Imatge
Imatge
noyja

EntradaAutor: noyja » dl. des. 19, 2016 10:55 am

Bon dia noies!!

Jo divendres vaig tenir eco privada i molt bé, tot segueix correcte i ja pesa 250 gramets!! Ja m'han citat per la morfològica, que la tindré una el 3 de gener i l'altra el 5, que faig doble seguiment. Tinc unes ganes de passar-la...
Respecte els moviments, jo crec que començo a notar-los, com una petita pessigolla, però molt molt suau i no tots els dies....haurè d'esperar però ja no m'aguanto!!!

Jpd1980, em sap fatal lo de la teva germana, sé que sou molt lluitadores. Penseu positiu, sembla que la cosa va bé, a veure si aquest Nadal us porta aquesta lluita el millor regal. Ànims, que és molt dur i ho esteu fent molt bé.

Xinxeta,
faltes tu i poques més, eh? ha queda menys per sortir de dubtes, vinga!! aiiix jo com tu, desde que em van dir lo del plec nucal no gaudeixo com cal encara que vulgui i se que després m'arrepentiré però sóc així i no ho puc evitar. Crec que hasta que no el tingui als meus braços no 'descansaré'.

Mia84, tenim la eco el mateix dia!!!
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::