Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dl. des. 19, 2016 11:39 am

hola mamis feliz semana......pues llevo unos días bastante cansadita, nauseas, un pokito mareada,y mucho picor por los pechos vosotras como vais? NAYJA me alegro de k todo vaya bien y a seguir asi, keriamos niña aunque si hubiera sido :cnen: perfecto se llamaría diego. pero a sido estefania >.-<: >.-<: ERIZO DE MAR...ya entramos en otra fase k bien va pasando los meses y pronto los tendremos .a las demás como seguís supongo k impacientes esperando noticiasJPD...adelante ,mucha fuerza a tu hermana ,los resultados han sido positivos bravo eso kiere decir k ya esta atajado un beso a tu hermana aunque no la conozca ,veo k es una luchadora PALANTEE..k bien ya as notado mas fuerte a tu bebe k ilu yo estoy esperando a sentirlo pero aun no lo k siento son movimientos suaves sobre todo cuando estoy acostada.XINXETA.como vas ..no tengo ropita aun después de las fiestas empezare a comprar como una loca jejje y aprovecho ya a las rebajas....besitos a todas
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dl. des. 19, 2016 12:56 pm

Al vespre ja us passaré notícies de la eco!! Ains aquesta eco sempre em posa nerviosa jejeej
Mely, espero que mejores jeje de cuanto estás tu? Yo los mareos ya los pasé por suerte! Ah! Y por cierto... Imagino que es cosa de un traductor que utilizas al escribir... Pero mi nick és Garota, que sí, que es un erizo de mar ejje pero en catalán! Es que ya leí erizo de mar una cez y deducí que era yo.... Jajaaj y hoy lo he comprobado! Jeje

Petonets a totes!

Ah! Xinxeta ja veuras com tot estarà bé! Jo tb pateixo més amb aquest embaràs que amb el primer!!! Ànims!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dl. des. 19, 2016 7:16 pm

Hola a tothom!!!

Entro ràpid! Eco de les 20 setmanes perfectíssima!!!! Està tot genial, ha sigut molt bonica la eco! M'han avançat una setmana, estic de 21 segons eco i ja pesa 400g!!!!! I... És un altre nen!!!!!! Estem molt contents!!!!! Molta ilu! Ara a buscar nom! Jejeej
A les 28 setm em faran eco de control pq la placenta esta una mica baixa, segurament pugi xo ho controlaran!!!

Petonetsss!!
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dt. des. 20, 2016 1:03 pm

Hola marones, com aneu?

Jo ahir vaig tenir un dia molt xof...plorant per qualsevol cosa...aix aquestes hormones! Però per la resta, tot bé. En algun moment em capfico perquè m'agradaria notar-la molt més i l'espera fins el 3 de gener es fa molt llarga. Però haurem de tenir paciència...

Garota Quina alegria! Felicitats pel nen!! Ja teniu nom?? A mi en una eco també em van dir que tenia la placenta una mica baixa i per això havia tingut unes pèrdues, però no m'ho han tornat a comentar. Així que espero que estigui tot bé :)

Xinxeta com va anar la eco? Ja sabeu si és :cnena: o :cnen: ?? Tema mútua, ens agrada molt el nostre gine però no la clínica on atent i com tinc clar que vull anar al Parc Sanitari de Sant Boi, doncs fem doble seguiment, però totes les proves principals les fem per la SS.

Jpd els reis són mags, així que hem de pensar que ens ho poden donar tot!!! Una forta abraçada per tu i la familia!! :-()-) :-()-)
Buaaa...que el teu marit ja ho noti...nosaltres encara no, només noto jo algun copet o com es mou però encara molt subtil...a veure si comença a donar guerra que així estaré més tranquil·la >.-<:

Noyja Sí, tenim eco al mateix dia, jo he de ser allà ben d'hora, a les 8:30h esmorzada i tot! Jo també faig seguiment doble però com he dit, les proves principals les faig a la SS, així m'estalvio comentaris contraris entre un i altre, el que faig és cada mes o mes i mig fer un control.

Mely com segueixes? Encara amb nàusees?? A veure si es va passant i pots gaudir millor de l'embaràs!!

La resta com esteu?? Per cert, potser caldria actualitzar el primer post, amb el sexe dels nadons i DPP.

Molt bones festes a totes!! Que gaudiu molt amb la familia i amics!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. des. 20, 2016 4:14 pm

Hola precioses!!

Garota un altre nen!!! Quina il·lusió!! Ara toca pensar noms! Podreu aprofitar robeta?

MIA84 els dies xof son ben normals...és una merda això de les hormones! i per Nadal ja és un show! plroarem per qualsevol cosa!

Noyja jo també tinc les dues morfològiques al principi de gener, aviam si surt tot bé als dos llocs! Com està el petit Julen? :love: (Molts records de part de les noies del whatsapp)

JPD jo també ja noto mini patades des del dia que ens van dir que era un nen! Però el meu marit no l'eganxa ni a la de 3, és un mini capullet jeje

Modo Ego rapid: estic fatalíssim de la ciàtica, les passo molt molt putes per baixar a bcn cada dia, la gine em va recomanar unes sessions de fisio. Sort que la setmana que ve tinc vacances i descansaré físicament una mica..

Per cert, si que tenim nom, no us ho vaig dir! Si no hi ha canvis d'última hora serà un BRUC!! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dc. des. 21, 2016 11:10 am

Mia! Tranquila, això dels plors passa! Jeje a mi algun dia m'ha agafat per qualsevol tonteria.. I aix!!!! Ànims!!!!

Busy-bee, i tant que aprofitarem la roba! Està nova! I a més el meu gran és de principis de juliol i aquest de principis de maig així que amb aquestes talles q fan 3-6 , 6-9 mesos... Etc segur que podem aprofitar força! A veure si de pes van més o menys igual!
Inres, ara a esperar la eco q em faran extra a la SS, pq es veia la placenta una mica baixa, per controlar que pugi o q fa... Espero q pugi!!!

La resta, qui va tenir eco ahir? Novetats?

Vaaa que ja s'acosta nadal!!!! Jo dma no se si podré entrar, que ja marxem a Disneyland!!! Yupiii! Així que si no em connecto, bones festes a totes i un feliç i genial 2017!!!!!!!!!!
xx:-D
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dc. des. 21, 2016 11:29 am

Aix noies, sé que és ben normal tenir aquests canvis, però la ment és molt dolenta i em fa pensar en coses que no vull i la meva parella ja no sap que més dir-me per animar-me i que pensi en positiu!!!

Garota passa-ho molt bé a Disneyland!! Fins quan us quedeu?

Busy_Bee ostres amb la ciàtica! a mi algun dia m'ha fet alguna punxada i ja he vist les estrelles! A veure si descansant aquests dies et millora i sinó, que et cuidin amb algun massatget que segur que això ajuda.

Per cert, alguna té un cotxet de la marca Bebé confort? És que ens anàvem a comprar un Jané Rider però potser ens poden donar un d'aquesta marca, tot i que no sabem què farem perquè ens han dit que és força gran i potser no ens hi cap al maleter del cotxe (el jané l'hem provat i sí que ens hi cap).

Bones festes a totes!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dc. des. 21, 2016 12:39 pm

Bon dia marones!!

Continuo sense identificar ben bé els moviments....alguna com jo? per cert, amb els pantalons premamá vaig de luxe!!! i ja tinc bastant panxota!! jeje. Quina crema utilitzeu hidratant? qualsevol?

Mia84, jo no tinc cotxet Bebé Confort però sí el maxi cosi i ens ha sortit molt bo, ens tem contents amb la marca...
Jo també tinc dies molt neguitosos, de plorera, altres super guays...una muntanya russa. I també se'm fa molt cuesta arriba pensar al 3 de gener i acabar amb aquesta maldita eco que li tinc una por...

Garota, quina enveja, Disneyland!! a mi m'agradaria anar-hi tant...hem de fer guardiola i a veure. Disfruteu molt, desconecteu i gaudiu molt d'aquests dies en família. Bones festes per a tu també bonica!! xxcool

Busy_Bee, aiix, dona-li molts petons a aquestes foreres ocultes que estan dins del grup de Whatsapp. Seguiré de moment a l'altra banda ja que estic més desconectada i crec que és millor, però moltes gràcies per enrecordar-vos de mi, tornaré, eh???
Cuida't amb la ciàtica i més treballant i amb moviment i sobretot descansa aquests dies de vacances i pensa si potser la baixa seria lo millor. En un no res ens plantem a meitat de gener i la data s'apropa. Què maco Bruc!! tu i jo la parelleta!! :love:

Jo continuaré passant per aquí i sobretot per desitjar-vos unes festes de lo més especials!!! :-()) z2:-) xxsta::
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dc. des. 21, 2016 2:36 pm

Hola guapes!

GAROTA aixxx quina enveja disneyland! jo hi vull tornar! jeje va ser un viatge màgic i la meva filla va gaudir taaaaant que plorava pq no volia marxar... va ser emocionant poder fer-li aquest regal.
Ja heu pensat noms??
Que bé la roba que podràs aprofitar! jo ja veurem pq si és nen poca cosa i si és nena depèn pq la meva és del març i el temps ja és diferent.

JPD que bé que ja ho noteu tots dos!! quina ilu! jo la morfo en teoria l'he de tenir la setmana del 9 de gener que el 8 faig les 20set però a veure com té l'agenda la meva gine que sempre la té a full i potser me la fan la setmana de després

NOYJA això ja ho tens fet, i les ecos de control del gener segur que acaben de fer que puguis gaudir del tot, ja veuràs! que ja et toca! Si falto jo per saber sexe, es el que té ser de les ultimes del mes, la meva DPP es el 28 de maig jiji
Jo tampoc el/la noto encara, i mira que em concentro ehhh però no hi ha manera... i m'aniria taaaant bé per estar tranquila... però haurem d'esperar, la nena no la vaig notar fins la set 19-20 i tot i que sigui el 2n embaràs el meu va ser fa ja 7 anys

MELY va bé aprofitar les rebaixes per comprar cosetes!!

MIA la eco la tinc demà a la tarda! i nena com t'entenc amb els plors i m'ha fet gràcia la frase de que el teu marit no sap que dir-te pq al meu li passa igual... ja no sap com animar-me ni dir-me que tot anirà bé pobret pq no em trec les pors, però en fi, espero que el temps m'ajudi a millorar això

BUSY ostres la ciàtica nena...doncs potser dp de nadal t'has de mirar tema baixa, no? pq estar així és una murga
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dj. des. 22, 2016 10:19 am

Bon dia noies!

Noyja jo estic com tu. No acabo d'identificar els moviments i això em desespera, perquè va haver dos dies que sí vaig notar uns cops més forts, però ara res més. Noto a vegades molta pressió com si empenyessin des de dins la panxa i a vegades algunes pessigolles. Se suposa que tot això és ella, però res de cops forts i ni molt menys que es vegin per fóra.

Xinxeta ja no queda res per la eco!!! Quin bon regal de Nadal >.-<: >.-<: Ja ens explicaràs!! :love:

I la resta com esteu? Com van els preparatius de les festes? Heu fet més compres?

Modo ego: finalment ens hem quedat el Jané Rider. Vam estar buscant opinions del Bébé confort i tothom es queixava de les rodes i al poble tot són pujades i baixades i no ens hem volgut arriscar. Ja el tenim a casa. Primera compra per la Lia!!!! Ara a esperar-nos a les rebaixes, que la meva parella ja nota que vull començar a comprar i m'està frenant jajajaja

I poca cosa més, aniré entrant per veure com esteu i desitjar-vos un bon any!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dv. des. 23, 2016 12:34 pm

Hola mamis!
Entro express desde el móvil... ja estic de vacances i ahir eco de les 17 setmanes. Tot perfecte, quina tranquil·litat! I tindrem una altra nena!
Imatge

Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dv. des. 23, 2016 2:01 pm

hola chicas felices fiestas a todas .......como seguís yo un pokito cansada con lapancheta grande jeje .pues estoy un pokito triste por k teníamos pensado ir a almeria a pasar l navidad con mi suegra pero tengo miedo al viaje son muchos klm y por precaucion nos kedamos ... ERIZO DE MAR..un niño felicidades, ya tienes nombre? MIA84 lo k dices d llorar te comprendo uff me noto k estoy mas tontona ,de las nauseas estoy mejor ,pero de vez en cuando me viene vomitos y cuando acabo d comer super hinchadaBUSY_BEE felicidades bonito nombre NOYJA yo no muchos , esta semana un pokito mas per los siento cuando estoy acostada..no te preocupes me dijeron k es normal...XINXETA felicidades una niña ya tienes nombre ...pues eso a disfrutar de estas fiestas a tope k no nos keda tanto para ser mamis ,yo este embarazo l voy a disfrutar a tope por ser el primero por k mami premeriza solo se vive una vez a k si a las madres k repetís lo mismo pero ya teneis experiencia con el primero .....disfrutar a tope k cada embarazo es único......me voy a zz:-) un pokito k esta tarde acabare de hacer las compras para l cena de mañana....... :b-))) .................un besazooo grandísimo a todas FELIZ NAVIDAD \o.o/ xx:-D x*x*x
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. des. 27, 2016 4:10 pm

Hola boniques!!! com aneu?? com van les festes??

Mely, guapa, anímate.. si te da miedo porque son muchos km pues quédate tranquila y ya está. El año que viene más y mejor... Yo ya estoy mejor de las náuseas también.. ahora lo que tengo es mucho picor en los pechos y dolor como muscular por la barriga-ovarios... pero es normal, mañana hago 19 semanas y Raúl va creciendo...Ya entra nuestro 2017 que nos traerá lo mejor de la vida: nuestros hijos!!!

Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. des. 27, 2016 5:33 pm

Holaaaa!!!

Com han anat les festes, marones?? Jo dec haver pujat com 4 quilos del que he arribat a menjar... quina gana i que bo està toooot!!!

Garota em fas enveja maxima i total però no puc dir res pq no fa ni un mes que hi vam anar hahaha Que gaudiu moooolt!! >.-<: >.-<: >.-<:

Noyja guapa!! Ai si nena, la parelleta!! No m'ho esperava pas, però em fa molta il·lusió! Els nostres pollitos aniran de cul amb les germanetes grans,,, pobrets!!! :love: :love:

Noies, ja sé que encara falta, però heu mirat robeta de primera puesta? Sabeu com han d'anar al maig? m'han dit que igual que hivern però sense terciopelos ni coses gruixudes. Entenc que bodi i conjunt de pantalons i maniga llargs, no? La meva gran al ser d'hivern era més fàcil: abrigada i punto! hahaha
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dc. des. 28, 2016 8:10 am

Hola marones!

Com han anat les festes? Jo torno a treballar, ahir vaig fer vacances que tenia pendents per poder descansar i organitzar una mica el pis, que amb aquests dies no hem fet res.

Xinxeta enhorabona! Anem sumant nenes al grup!! :cnena: :cnena: Ja teniu nom?

Mely el primer de tot és estar tranquil·la, si no ho estàs per fer el viatge, doncs a casa i el proper nadal anireu un més de viatge!! Tema nàusees, jo em vaig estar prenent homeopatia i no en vaig tenir ni una. I quan em notava molt inflada pel menjar també me la prenia. Quan arribi a casa us dic quina és per si la voleu comprar.

Jpd ostres, jo el dolor muscular el vaig tenir fa un mes, semblava que se'm trencaria la pell, i ara als vespres, amb la panxa més dura i inflada que al matí també em passa.

Busy_bee a mi en el primer embaràs em van regalar la primera robeta, però pel que sé al Parc Sanitari de Sant Joan de Deu de Sant Boi, no vesteixes a la criatura fins que surts de l'hospital perquè promouen el pell amb pell, així que anirà en bolquers, gorret i muselina o manteta. M'ho emportaré igualment per si de cas...

Modo ego: fa uns dies que al matí i a la nit la vaig notant més, ahir li vaig posar música i es va moure una mica més, però la meva parella encara no ho nota. Ara estic de 19+3, no sé quan començarem a notar-ho més o que la meva parella. I tinc unes ganes immenses que arribi l'any que ve, en concret el dia 3 que tenim al eco de les 20!!!! Aix quins nervis!!!

Molts petons a totes!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dc. des. 28, 2016 9:23 am

Hola marones!!

Gràcies per la felicitacions, estem molt contents amb la segona princessa de la casa, tot i que a casa nostra tot són nenes jeje. El tema nom seguim en stand by... uffff bastant bloquejats...

Tema preparatius igual, ho volem començar a mirar tot dp de la eco de les 20 com amb la Nora, però a veure què fem pq no tenim clar el tema habitaicó... jo vull canviar armari i el xinxeto no... així que ja veurem. Compartiran habitació i el que segur que hem de comprar és un canviador i el bressol ens ho deixen.

BUSY tema robeta la primera posta la meva germana que va tenir la meva neboda al juny em va dir samarreta de batista i ranitas y a sobre conjunt maniga llarga de cotó. Però que dp al general la resta de dies en bolquer pq feia molta calor. Dp diu que a casa amb un body de tirants o maniga curta...
Jo suposo que aprofitaré els conjunts de cotó que tinc de la gran i de la neboda i dp compraré cosetes fresquetes.
La primera posta ja la tinc mig clitxada, m'encanta la marca kacha babies, tenen botiga a bcn i mataró, jo els segueixo per instagram i segurament anirem a agafar-li allà.

MIA que bé que ja la notis més ja veuras que en una setmana o dues la començaras a notar molt... ja la meva gran va ser cap a les 19-20 setmanes i el meu marit la va notar cap a les 22 o així
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dj. des. 29, 2016 8:53 am

Bon dia marones!!

Avui 20 setmanes, mare meva!! s'ha passat volant, sembla que al no estar tan pendent com amb el primer i amb això del risc del plec nucal no hi he pensat gaire...ara sembla que començo a ser conscient.
Per fi ja noto al petit!! porto uns dies i segur que és ell perquè son com moviments de tripa però a la zona baixa. El noto per les nits, quan estic ja relaxada i tumbada...aiiix
Dimarts tinc la eco temida pel privat i dijous per la SS, sobretot que tot surti bé.
Tema compres ja Papa Noel m'ha portat un parell de conjuntets i uns mitjons, jeje, quina ilu...

Busy_Bee, jo també he fet més quilos aquests dies i porto una panxa considerable ja!
El tema de la roba de primera puesta estic com tu, nose si farà bon temps per una mangueta llarga o d'aquestes gruixudetes...i els bodies? curts o llargs?? jo com tu, com la meva va ser de desembre era més fàcil encertar.

Jpd1980, jo també estic amb mal d'ovaris i de pits, de fet he de comprar-me ja sostenidors perquè em queden ben petits els altres!! de fet, el dia 24 vaig anar d'urgència perquè tenia mal molot mal d'ovaris, com de regla i em vaig espantar bastant. Em van dir que eren petites contraccions no efectives però que vigilés, que amb el segon tot s'adelanta més i que fessi repòs relatiu...

Mely, jo crec que heu fet bé, si et fa por, no la juguis que després estareu donant voltes de si ha sigut lo millor o no. Temps tindreu de repetir viatge.

xinxeta, Enhorabona per aquesta eco perfecta!! quin descans..,.ara prepara't per Rebaixes i començar les compres, jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dj. des. 29, 2016 10:53 am

Bon dia!!

Noyja tenim la eco el mateix dia (el 3) però jo per la SS. Tot i que les 20 setmanes les faig diumenge.

Xinxeta nosaltres volem fer el mateix, esperar-nos a la eco de les 20 setmanes per començar a preparar més cosetes. Com just serà abans de reis, segur que per aquell dia hauré comprat alguna coseta :)

Tema moviments, hi havia vegades que no sabia si era ella o no, i l'altre dia ma germana m'ho va comparar amb bombolletes i la veritat és que així sí que sé que és ella. Perquè pessigolles o copets com algú m'havia dit no ho notava tant. Algun cop a la nit o al matí sí, però molt puntual.
A veure si a poc a poc dóna cops més forts i la meva parella els nota, que tinc ganes de veure la cara que posa :love: :love: :love:

Com ho porteu la resta? Ja noteu molt als petits i les petites? I les parelles? Com ho viuen?
Jo li vaig regalar el llibre del Carles Capdevila, "Parir amb humor", de fet és per tots dos, però ens el va dedicar i ens el llegirem >.-<:

Noietes, ja no queda gaire per començar el nostre desitjat 2017! Espero que tingueu una molt bona entrada d'any i que finalment es facin realitat tots els nostres somnis!!!! :-()-) :-()-)
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. des. 30, 2016 10:06 am

Noyja jo estic esperant amb candeletes que arribin les rebaixes per poder comprar-me uns quants sostens de lactancia que em serveixin ja, pq tots els normals em van petits...

Noies!! Que tingueu molt bona entrada d'any!! El 2017 serà súper súper especial per a totes, o sigui que a viure'l a tope des del primer minut! FELIÇ ENTRADA D'ANY!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dv. des. 30, 2016 10:12 am

Bon dia boniques!!
com aneu?? ara ja començant l'any van seguides les ecos,ja no queda res... jo la tinc el dia 9!! a veure si tot està bé!!
Jo ja fa dies que ho sento, diuen que amb el segon es nota abans!! També m'ha donat una bona estirada la panxa...
Com us trobeu? jo segueixo amb el picor de pits exagerat i una mica de mal d'estòmac... i a veure que m'he engreixat que no paro de menjar porqueries... tot i que per les nits em ve de gust tomàquet amb molt vinagre!!! jejejeje ja em va passar amb el primer!!
Ahir va ser el sant del meu nen i avui es Sant Raúl. un dia darrera l'altre!!! jeje

Bueno, boniques, que ja arriba el nostre 2017 i en res estem al maig i amb els nostres petits!! que tingueu bona sortida i bona entrada d'any!!! muack a totes!!!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::