Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dt. gen. 24, 2017 12:48 pm

hola chicas .....k tall todas...........pues yo bien ,bastante pesada no se vosotras pero ya tengo bastante pancheta .....estefania no para se mueve muchisimoo al despertarme nada mas k me muevo ya esta mi hia dando pataditas.. k ganas k llegue el momento...MIA84....lia k nombre mas bonito , CHINCHETA ..k tal vas de la gripe espero k bien NOYJA felicidades por tu tes tienes k estar supercontenta y disfrutando de tu panxeta.MAMENOK80 felicidades otra mami primeriza como yo ,y niña verdad '?como se llamara tu :cnena: ?ERIZO DE MAR k tal todo ,el azúcar bien verdad'? aixx k ganas de tocar y ver l ropita ya tengo casi el ajuar completo me falta el cochecito y poko mas ,se k es pronto pero entre regalos y k cositas k veo no puedo dejarlo.BUSY_BEE ...me han recomendado k pida la baja de marternidad a los 6 meses , me lo estoy pensando aunque lo llevo bien .....ya el próximo mes ya estare mas pesada y igual decido en pillarla,dices k estas un poko rayada por vomitos estate trankila es normal , le paso lo mismo a mi cuñada ,merendaba y vomitona ,ella empezó a las 20 semanas ...y asi asta k se puso de parto ..trankiiJPD 1980...ktal vas?.......he leído algo de facebooks estais agregadas al facebooks si es asi yo kieroooo un besazo a todas
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dt. gen. 24, 2017 2:24 pm

hola marones!!

MELY si quieres star en el grupo de facebook enviame un privado con tu nombre en facebook o el link de tu perfil y te agrego! Que bien que lo tengas casi todo, yo apenas tengo nada pero tb es verdad que muchas cosas las aprovecho de la grande. Tema habitación y muebles hemos pensado que para finales de marzo pintar y en abril montarla y empezar a rescartar el carro y el moisés que lo tenemos guardado

BUSY quina murga les nausees a aquestes alçades!!! jo no en tinc però en aquest sentit tampoc he tingut moltes, només el 1r trimestre però mai he arribat ni a vomitar

GAROTA que tal la prova del sucre?? que guay el germanet gran ehhh la meva igual super emocionada i cada 2x3 fent petons a la panxa, m'encanta!!! tb que al ser més gran ho esta visquent moltíssim i intentem implicar-la en tot el que podem

MAMEN bienvenida!! yo no esoty en el grupo de whatsap pero tambien tenemos uno de facbook donde vamos colgando fotitos, si quieres enviame privado!

NOYJA a gaudirrrrrr nena que ja ens toca!! que bé que ja el teu marit noti els moviments!! jo tb la noto molt i crec que alguns moviments ja es poden notar desde fora però la punyetera quan posen la mà s'està quieta

La resta com esteu??
Jo ja començant a planejar els canvis a casa i les compres, volem pintar, hem de fer canvis a l'habitació de les nenes... almenys decidint què farem, quina ilu!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dc. gen. 25, 2017 8:10 am

Bon dia noies!

Us tinc una mica abandonades però entre el grup de facebook i whatsapp això és una bogeria!

Com van les panxus?

Benvinguda Mamen al grup (jo sóc la Sandra)!!

Busy has provat la homeopatia? No sé si ja t'ho he comentat en algun altre grup però et pot anar bé (al menys a mi em va funcionar). Es diu Nux vomica compose (5 boletes cada matí sota la llengua).

La resta com esteu? No personalitzo gaire perquè per altres bandes ja sé com ha anat tot >.-<:

Tema habitacions: nosaltres tenim molta feina per fer, hem d'endreçar dues habitacions, una que serà l'habitació dels trastos/despensa i que hem de tenir arreglada per treure coses de l'habitació que serà de la Lia. I totes dues s'han de pintar, a més de comprar les coses que necessitem per ella...buff...només de pensar-hi m'estresso i això que ha de ser una cosa bonica però això de pintar em fa mooolta mandra!! Venim d'un trasllat de fa poc així que imagineu...

Que tingueu un bon dia!!! Molts petons marones!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dc. gen. 25, 2017 10:57 am

Bon dia!!

Jo vaig sumant dies, entre la setmana passada amb el catarro i aquesta com punxades a l'ovari...estic feta un cromo. La veritat que aquest embaraç no és com el primer, ni de broma! sort que ens anem apropant a la setmana 30 i hem de començar a preparar cosetes i això dóna vidilla!

Jo de moment el tema habitacions ben paradet. Agafaré la minicuna de la Daniela que la posarem a la nostra habitació i de moment això, després posarem una del Ikea a la habitació de la seva germana i poc a poc, al tenir dos dormitoris poc es pot fer. Alguna com jo?

Xinxeta, ja estic al facebook, gràcies! nosaltres també hauríem d'anar pensant una data per començar a portar-ho tot del poble i triar lo necessari i pensar que ens pot fer falta.

Busy_Bee, com portes tot el trajin? ja hi arribes? i et trobés bé? perquè jo estic feta un cansament constant :ufs:
Jo també algun dia puntual tinc nàusees, fins i tot arribo a vomitar...nose, però suposo que tot és 'normal'.

Mamenoka8, explican's, tot bé? portes nen o nena?
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dc. gen. 25, 2017 3:19 pm

NOYJA jo tinc 3 habitacions però com si fossin 2 perquè una es estudi/joguines... tinc l'escriptori que necessito per la feina, l'escriptori de la nena per fer deures, una estanteria amb llibres i coses vàries i toooootes les joguines de la nena, així que no és viable convertir-la en dormitori

Així que si o si han de compartir habitació.. a mi el bressol me'l deixen els cunyats i el posaré a l'habitació de la Nora amb un canviador de l'ikea tb. Compartiran armari. I al principi dormirà amb nosaltres amb el moisés i si cal més endavant posarem el bressol també a la nostra habitació que ens hi cap

MIA nosaltres tb hem de pintar, l'habitació de les nenes (ja m'estic acostumant a parlar en plural :love: ) i tb volem aprofitar per pintar menjador i passadís, però tinc clar que contractaré un pintor, no em veig amb cor de pintar nosaltres :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. gen. 27, 2017 4:10 pm

Holaaaaa!!!

Noyja nosaltres ens mudem a l'estiu i els nens dormiran junts, de moment. Tinc un dilema molt gran pq per la nena ens van regalar un convertible que ara és un punyetero trasto, i no se si posar-lo ja en "format" llit gran i comprar una cuna barateta pel Bebe fins que poguem agafar-li llit a ell també, o posar el Bebe a la cuna convertible i comprar el llit per la nena. La merda és que el moble aquest es un armatoste i a sobre no em combina gens amb l'estil que vull decorar... :-(

Veig que tu també estàs amb nàusees...ahir vaig anar al ginecòleg i em va dir que es hormonal i provocat per l'estrés...i la veritat és que ha coincidit ben bé amb una de les èpoques mes estressants de ma vida, però ara ja s'ha acabat el semestre del màster i he deixat una feina, o sigui que espero notar-ho :)

Com esteu la resta??

Ja hem comprat una primera puesta, per fi! Poc a poc aniré comprant cosetes, tinc la sensació que a partir d'ara el temps farà baixada i en res ens plantarem al maig, quins nervis!

Per cert, el Bruc ja pesa 700gr a la setmana 23, de moment és un mini gordito! Jiji

Petons!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dg. gen. 29, 2017 10:58 am

Busy_Bee, ostres doncs potser això que l'estrès provoca nàusees, tot coincideix, encara que porto uns dies que em trobo molt bé, menys a la nit clar, que el cansament es nota bastant però la veritat es que firmo per seguir així fins al final, cosa que veig inmpossible, jeje.
Jo també tinc la convertible i ja li he fet la cama de gran, ocupa menys encara que l'escritori és gegant i l'hem guardat per quan siguin grans perque es una mica trasto i allà no fa res. La Daniela molt contenta a la cama de gran, li hem posat una barrera i tan feliç. Amb el Julen posarem la minicuna a la nostra habitació, després pasarà a la cuna bàsica del Ikea i ja més gran al llit nido de la seva germana, però com per això encara queda temps dons no ho penso.

Jo dimarts tinc eco amb la privada, espero que tot vagi bé, ja tinc ganes que porto 3 setmanes sense saber res del meu petit!! bueno si, patadetes a tope! jeje

També ja he comprat alguna coseta. Un conjunt de 'primera puesta' al zara, moníssim:
http://www.zara.com/es/es/-c358123p4350001.html
I una funda pel maxicosi de Fundas Bcn, que em va agradar molt i així anirà fresquito.

Vull comprar alguna muselina que no tinc i durant el mes de febrer començar a fer llista de tot lo necessari per repasar el que tinc i el que no, encara que de roba ja m'oblido perquè entre al seva germana i tot el que m'han deixat ja estic servida.

Vosaltres ja teniu alguna coseta???
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dl. gen. 30, 2017 9:59 am

Hola guapes!!

Com esteu??

NOYJA que maco el conjuntet del zara!!! m'encanta!! jo al febrer tb vull començar a mirar què tinc de roba i què em falta.. muselina ja m'han regalat una unes amigues però tinc clar que n'agafaré alguna més pq de la nena no en tinc cap... de moment li hem comprat la primera puesta i els reis li van portar dos ninos, un conjuntet, pitets per les babes i mitjons

BUSY_BEE jo tb tinc convertible de la nena però clar la meva ja fa temps que té el llit gran convertit que ja gairebé farà 7 anys la moza jeje
A mi el convertible m'ha anat molt bé fins ara.
Les meves tb dormiran juntes així que de moment el llit de la nena el conservo per ella, el que canvio és l'armari, que és molt gran i vull un més petit i una calaixera
La petita dormirà al moisés primer i dp un bressol que ens deixen. Comprarem un canviador de l'ikea (per mi imprescindible).
Quan jo no hi càpiga al bressol segurament els hi agafarem lliteres

Quan et mudis tindràs una habitació per cadascú?? si no t'agrada l'estil que tens ara al convertible jo el que faria seria muntar-li a la nena una habitació ja de gran (quants anys té??) al teu estil i aprofitar el convertible pel petit de moment i amb el temps llavors ja canviar-li.

Pel petit de moment pots passar amb el moisés fins que feu la mudança, no?? Jo en el teu cas ho faria així, així amortitzes el convertible i amb el temps el canvies si no t'acaba d'agradar

Jo noies m'estic notant que vaig de baixón físicament... en una setmana m'he notat molt més cansada i més ko en general... i ahir la nit vaig vomitar per primera vegada en l'embaràs!!! estava dormint i em vaig haver d'aixecar, tot molt estrany pq ni mal de panxa ni malestar ni res... nosé... he passat la nit a mitges però avui ja estic bé
Però ja veig que hauré de començar a baixar el ritme aixxxx
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. gen. 31, 2017 11:26 am

Aix xinxeta doncs estem igual...

Jo ja no aguanto el ritme, em trobo fatal. Sobretot el que noto és que em mata eñ haver d'anar amunt i avall, i com que treballo a una hora de casa (ferrocarrils+bus) arribo morta a la feina i no rendeixo, i això que només son 4 hores! M'estic pensant plantejar-li al jefe de que em deixin fer alguns dies des de casa, pq sino hauré d'agafar la baixa, i no vull.

Tema convertible i habitacions, a la casa nova la idea és que dormin junts uns anys, perquè tenen una super habitació mega gran i em sap greu que només hi estigui un! Quan siguin més grandets un dels dos marxarà al meu estudi (i jo em quedaré sense, snif snif). Seguiré pensant què fer amb el trasto del convertible, i miraré les cunes d'IKEA, agú les te? surten bé?

Ànims noies!! Fins ara!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dt. gen. 31, 2017 6:48 pm

BUSY jo ja veig que he de començar a baixar ritme pq arribo a les tardas amb mal a sota els pits i a l'esquena que no maguanto...
Tema habitació llavors jo el que faria seria muntar-li el llit a la nena... pensa que així no serà tan armatoste i la decoració sent només llit no es veu tant.... i llavors al nen llit d'ikea (jo no tinc però he sentit bones referencies) i un canviador a part per exemple
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. gen. 31, 2017 9:16 pm

Si Xinxeta... crec que és la millor opció, realment! Gràcies noies :-)

Moltes noies comenten això del mal sota els pits, quina murga no? Jo aquest dolor en concret no el conec, encara. Hahaha! Segur que acabaré tenint el gust...

Les que és el segon embaràs no trobeu que és molt pitjor que el primer??

Bona nit boniques!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dc. feb. 01, 2017 9:57 am

Bon dia!!

Ahir vaig tenir revisió de la gine privada i tot súper ok!! Julen ja pesa 750 gr, líquid amniotic i placenta ok, estava ja cap abaix però encara és d'hora i pot donar moltíssimes voltes així que de moment seguim :ok: . M'he engreixat en 3 setmanes 1,5 Kgs així que he de baixar el ritme menjant dolços i començar a fer passeigs :-o00m :-o00m

Busy_Bee, totalment d'acord amb tu! el segon embarç crec que és molt pitjor i més llarg que el primer, és més estrany, la veritat. Esperem que el part sigui tot el contrari, jeje.

Vosaltres com aneu amb metges i demés?? teniu la curva de la glucosa ben propera, oi?? jo dimecres que ve!
Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dc. feb. 01, 2017 1:29 pm

Hola boniques, com aneu?? perdoneu que no personalitzi però me de posar al dia, que al whatsapp o Fb si que us vaig seguint, però per aquí entre l'estómac, l'insomni i altres històries... que he pogut entrar molt...
Jo avui he tingut gine , eco de les 24 setmanes, el O Sullivan perfecte, placenta i líquid ok, Raúl ja pesa uns 800 grs... l'única cosa que estic encara més anémica, em trobo fatal i m'han posat un altre ferro a veure... i control amb analítica en 2 meses en compte de als 3 mesos... si em trobo igual pitjor mirarem una altre via.. a veure si va bé i l'hemoglobina puja...
Ja m'ha dit que a les 28 setmanes tinc que posar-me les vacunes de tos ferina i gammaglobulina i he demanat hora ja al cap.
Jo el que tinc es moltes rampes a les cames i picor insoportable als pits, tambè m'he fixat que surt una mica de líquid.. amb el primer va trigar més...
Mely como vas guapa?

un petonàs a totes!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dc. feb. 01, 2017 2:59 pm

Hola noies!!! Ja es nota que ens acostem més als últims mesos eh?! Totes per l'arrastre jaajjaaj
Jo tb em noto cansada però encara vaig fent! Estic ja de 27 setmanes casi i l'osullivan perfecte, analítica perfecte, i per fi el cultiu ha sortit negatiu així q sembla que he fet net d'infeccions d'orina!
Jo segueixo treballant però el jefe ja m'ha dit que posem data fixa d'inici de baixa i la meva doctora de capçalera tb. Així que probablement Febrer serà l'últim mes!
Tinc el síndrome Niu molt engegat haahah i ganes de tenir-ho tot llest... Sobretot la robeta de primera muda q és l' únic que hem de comprar, ja que el meu fill és de juliol i anava amb bolquer i prou pràcticament jejeej. La resta està tot net ja llitet, cotxet...
En fi, ganes de cap de setmana ja!! Cuideu-vos!!! Petons!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dc. feb. 01, 2017 3:04 pm

Hola noies

Faig personalització/ego tot junt jeje

Això us volia preguntar jo, tema vacuna de la tos ferina... sobre les 28 setmanes? perquè jo ara fins al 23 de febrer no torno a tenir visita que ja estaré de 26 setmanes crec així que suposo que allà m'ho diran.
Em fa ràbia pq em tocaba visita la setmana vinent que estaria de 24 però com vaig anar pels resultats la setmana pasada em va allargar la visita, però bueno, toca esperar més... igualment estic més tranquila pq ja la noto cada dia :love:

La setmana d'abans he d'anar a fer-me l'analítica, el 14 aniré segurament i també he de fer l'o'sullivan. Ja me'l van fer al 1r trimestre tb pq tinc sobrepes i va sortir perfecte, a veure ara
I a veure si el ferro em surt bé pq em noto molt cansada i a l'altre embaràs el vaig tenir baixet....

Jo tema pes meu vaig bé, però com ja us dic porto sobrepes.... a les 12 setmanes m'havia aprimat un kg i pico i ara que em van tornar a pesar l'havia recuperat així que ara estic amb el mateix pes que a l'inici, però clar abans no tenia gana i tenia fàstics i ara em noto amb molta més gana així que he de començar a vigilar sino ja veig que pujaré molt de cop

Jo trobar-me millor o pitjor que amb el primer, crec que més o menys, però si que em noto més cansada, bueno no més, si no que estic fent el baixón abans de temps... amb l'altre embaràs a aquestes setmanes estava estupenda i ara ja començo amb l'esquena, mals, molèsties,....
Imatge

Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dg. feb. 05, 2017 4:01 pm

hola chicas como seguís todas? estoy bastante pachucha con gastrointiritis uf k mal lo pase ,sobre todo los vomitos ....de otra manera todo bien creciendo l panxa .unos me dicen k tengo pokita otras me dicen k normal uf no se yo me veo grande.....ya he comprado bastante cositas ....no kiero tener mucha ropita de recién nacida ,,,crecen tan pronto pero todo lo k veo me encanta .......ya teneis el carrito estuve mirando pero no se por cual decidirme .......vosotras ya lo teneis? ....en unos días me aran l eco para lo de la placenta previa aver lo k me dice cruzaremos los dedos....JPD1980....k grande va a ser raul....lo de los picores de pechos uf estoy yo igual ,es k se nos reseca mucho la piel yo soy de tener l piel muy seca ,y ahora en el embarazo mucho mas , animo ya nos keda pokito..aunque sea los peores meses.....BSSSSSSS a TODAS >.-<:
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. feb. 06, 2017 10:05 am

Vaya mely...por si no fuera suficiente con todas las molestias, encima te pica la piel....esto del embarazo es un lujo, eh? >.-<: >.-<:
A ver qué te dicen de la placenta, seguro que se va poniendo en su lugar poco a poco, ya nos dirás!

Xinxeta jo també encara he de fer l'osullivan, crec que hi aniré demà i així ja està fet. també me'l van fer al primer trimestre, però per SS, i ara és pel privat...

Mely nosotros de cochecito hemos comprado el Uppababy Vista, es un pasote de carro! lo tiene todo!!

NEnes jo segueixo trobant-me fatal, aviam si amb el tercer trimestre milloro pq fa temps que no se el que es trobar-me bé!!

Anims a totes! seguim endavant!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dt. feb. 07, 2017 10:18 am

Bon dia noies!!

Demà tinc la famosa prova del sucre....espero que almenys surti bé perquè això de repetir, fer la llarga, posar-me a dieta...aiiix!!! alguna ja l'ha fet i té els resultats! sigui com sigui sort a totes!!

El Julen es mou bastant, sobretot per les nits, encara que no és una cosa exagerat, es mou i prou, a vegades crec que es mou massa poc, nose....per altra banda començo a despertar-me per les nits per fer pipi, per canviar de postura (perque ja 'bocarriba' no puc dormir) i el que si tinc és molta gana!!! he de baixar ritme i començar a fer bondat i sortit a caminar...

Mely, por lo de la panxa no te preocupes, cada una tiene la que tiene y si todo es ok pues ya está. Nosotros tenemos el Bugaboo Camaleon, de la hermana mayor y está como nuevo, va genial, así que lo tunearemos un poco cambiando las fundas y poco más. La verdad es que aprovechamos la mayoría de las cosas.
Ya nos contarrás qué tal lo de la placenta, pero sobretodo no te preocupes.

Xinxeta, lo de la vacuna es posa a partir de la setmana 28, sí, però suposo que tindràs un marge de dies per posarte-la. Jo quan vagi a la gine li comentaré, que just vaig quan faig les 28 setmanes.

Garota, jo també estic amb el síndrome del niu, però em pot la mandra!! he de trucar a que em netegin cristalls (que la meva casa en té molts), fer la cuina completa de neteja i rentar tota la robeta, endreçar-la per tamany i demés, com me l'han deixat això que ja ho tinc vull deixar-lo llest....

Jpd1980, com et trobes maca?? quin embaraç estem portant....jo tinc moltes ganes de veure'l, que tot hagi sortit bé i començar altre etapa. Amb la Daniela va ser un embaraç molt bonic però amb aquest amb això del risc vaig molt amb peus de plom. Jo a l'altre embaraç també tenia rampes, és falta de potasi, menja plàtans!! i lo dels pits també em passa! sobretot per la nit, quan em trec el sostenidor! una passada!!

Ànims a totes, que dia a dia ja va quedant menys!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. feb. 07, 2017 10:42 am

Bon dia boniques!! com aneu??

noyja, que vagi molt bé la prova del sucre... jo ja me la vaig fer i va sortir bé!!
mely, no te preocupes por la barriga , guapi... luego te sale de golpe , demás que el primer embarazo tarda más, en este segundo ya hago una buena barriga... a ver que te dicen de la placenta, espero que esté bien la cosa. Yo tengo el Jané Rider de su hermano.
Xinxeta a mi em van dir setmana 28 la del Rh i la tos ferina, ja he demanat hora amb el metge de capçalera i l'infermer.
Garota jo encara no he començat a preparar-li res... a veure si em poso les piles!!!
Com aneu la resta??
El dia 20 tinc eco 5d ,... quines ganes de veure la carona del meu petit!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. feb. 07, 2017 10:46 am

Bon diaaaa!!!

Noyja jo l'he fet aquest mati l'osullivan, espero que surti tot bé :) Estic com tu, he hagut de frenar el ritme. De fet avui he anat a buscar la baixa per uns dies pq ahir vaig tenir una mica de susto, les nausees estaven a tope i a sobre tenia marejos, dolor per tot arreu,,,un show. Vaig anar al hosipital i em van dir que és normal en l'embaràs, que no m'he de preocupar, però que faci repòs relatiu. O sigui que ara toca cuidar-me uns dies :-o00m

Mely ¿cuándo tienes la eco para la placenta? A ver si sale todo bien!!

JPD recordes a quines setmanes recomanaven fer la 3d? És que just avui ho pensava també... però no recordo en quina època diuen que es veu millor :-())

Garotaaa! com estàs??

Petons!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::