MARES I PARES AL GENER 2017

gener, febrer, març...
alba_santa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 19, 2016 10:10 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: alba_santa » dj. jul. 21, 2016 9:24 pm

Si, de fet jo tb he sentit més virtuds de ser de gener... però em pot la irracionalitat a mi :miko:
A part, potser tb hi té a veure q tant jo com la meva filla som de final d'any hehehe

Tema pes, no recordo qui comentava que ja començava l'embaràs amb cert sobrepès. Jo tinc el mateix problema, el qual va començar amb el primer embaràs.... 30 kilos em vaig posar al damunt! En aquest vaig amb més compte, ja que em va costar molt rebaixar pes. De moment a 16+2 i he engreixat 2 kilos i mig, en l'anterior ja havia pujat 5 kilos a aquestes altures :ufs:
Tinc esperances de fer-ho millor, però és que ni una nàusea, tot em senta bé i només q em ve de gust menjar! Aish.....

També crec que algú tenia un infant al que estava alletant, jo també i, per molt que a vegades sento agitació, no vull deixar-li de donar pit fins q ella així ho decideixi. A vegades em costa pq si ho deixês ja em faria un favor... no vegis quin mal! A veure com va!

Dilluns tinc eco! Quines ganes senyoooooor! Espero q estigui tot bé.... ja comença el mode paranoia! Vull portar la meva filla pq ho vegi tb, de moment està il.lusionada amb la idea de germanet/a (ja veurem quan arribi hehehe) però em fa por q alguna cosa no vagi bê i passar un mal trangol amb ella present....

Espero que totes estigueu d'allò més bé mosses!!

Salut!
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: aliena55 » dv. jul. 22, 2016 8:13 am

15

Bon dia noies!
Què tal va aquesta calor?!?!

D'això que parlàveu de si és millor principis d'any o no, els primers anys si que es nota una diferència entre uns i altres a nivell d'escola (ho dic com a mestra), però arriba un punt que s'equilibra i ja no es nota... Us ho dic jo, que sóc de meitat de desembre i sempre he tret molt bones notes!

Jo encara no el noto... LA setmana passada va haver-hi dues nits que vaig nota com unes bombolletes de cava, i vaig pensar: és ell! Però no ho he tornat a notar, i tothom em diu que si és el primer fins la setmana 18 o 20 no el notaré... va ser una de les coses que em va ratllar i em va portar a comprar-me l'angelsound... Així que ara estic més tranquil·la, i amés ja m'he convençut que és normalíiiiiiissim que no el noti encara...

Pel que fa a l'angelsound, l'he fet servir dos cops, molt poqueta estona, perquè em ratlla pensar que un ús abusiu pot ser perjudicial, no sé, sóc una ratllada de la vida! jajajaja. Tot just sentir que batega fort com una locomotora i au, a somriure!

Bé, petonets a totes i que se'ns passin ràpid els dies fins les properes ecos! jejeje

Per cert, a la primera pàgina que hi ah les dades de totes, la data prevista de part és DPP i no ddp... ah! I ja podeu afegir que el meu nen, si tot va bé, es dirà Gerard!

Ara sí, petonassos a totes!!!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. jul. 22, 2016 9:01 am

15+5

Bon dia!!!

Jo tampoc noto encara res, però suposo que és normal, hi ha una noia a mamifit que m'explicava que ella fins la setmana 22 no va notar res, la pobre estava super espantada perquè tothom li preguntava però res, al final el va notar i diu que ara ja no para :)

aliena ja heu decidit nom!! Gerard és molt maco!!!

alba_santa era jo la preocupada pel pes, t'han dit si 2.5 kilos està bé?? És que jo porto 2 kilets, em va dir que vigilés, però clar, tampoc no sé si està bé o és massa. Diria que portant sobrepes acostumen a dir que uns 8 kg en total, però a mi no m'ho va especificar... Sino divendres que ve ja preguntaré que em toca visita i eco!!! :). A mi també em comença a entrar la por quan veig que s'apropa la eco, però hem de ser positives!!!

xoxoneta que afortunada que tu ja el notes!! jejeje. Jo antojos res, el problema és que em fan com fàstic moltes coses i se'm complica l'hora de dinar i sopar perquè no sé què fer-me... Bueno un dia sí que em va donar per menjar croquetes caseres jejejeje.

Benvinguda miabr85!!!

Ah! Avui he notat que m'ha començat a sortir la línea alba aquesta, la que divideix la panxa, per sota del melic, m'ha fet gràcia jeje.

Per cert, heu pensat si anireu a un fisio de sòl pèlvic??? He sentit que va molt bé per saber si el tens "en forma" i sino t'ajuden a treballar-lo de cara al part. Crec que ho recomanen a partir del 5è mes. Jo tot el que sigui patir menys al part (em fa molta por el dolor) m'ho miraré ;).
Avatar de l’usuari
mon.Iam
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 17, 2016 10:16 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: mon.Iam » dv. jul. 22, 2016 9:40 am

15+5

Hola noies, com va?!

Alba_Santa jo també vaig començar amb sobrepes que vaig anar acumulant durant els diferents tractaments i fins ara m'he engreixat només 800 gr però el meu gine ha sigut molt específic en que no agafi més d'un kg per mes.
Quina edat té la teva altre filla?
Si tens inseguretat per si la nena veu algo que no va bé ves-hi amb algú que es quedi fora i quan vegis que tot va bé que la fassin passar, jo sempre començo les ecos amb els ulls tapats i fins que diu el ginecòleg que tot està perfecte no miro!
Poruga fins l'ultim moment!

Aliena al final Gerard! molt bé! es el nom que volies i es maquíssim!
I si algu li diu Gerardo a ti plin!
Per l'angelsound ja ho fas bé, es per donar-te tranquilitat però no s'ha d'exagerar. Això si, sempre que tinguis neguit utilitza'l poqueta estona però no t'estiguis amb el neguit perque es pitjor.

Nurieta jo no ho havia pensat lo del fisio de sol pèlvic però una amiga meva que ha sigut mare fa 10 dies gràcies a uns exercicis (que no m'acabat d'expliar bé pero t'has de posar els dits allà i no sé que més) li han donat només un punt al part natural

Mode ego:
Noies el meu ginecòleg creu que es nen, es diurà Leo, sigui nen o sigui nena serà Leo, Leonardo o Leonor però Leo al cap i a la fi.
Jo no el sento i ara ja he connectat el fet de no sentir amb el fet de que el bebé pugui estar perfectament perque ja m'ha passat en les dos ultimes ecos.
De moment em dura la tranquilitat entre eco i eco (l'angelsound m'ajuda també) però està molt clar que no m'aguantaré fins la eco de la setmana 20 com pretén el meu ginecóleg.
Em faré una en 4d abans i ja està.
Oct 2015: Inseminació amb resultat negatiu
Gen 2016: 1a FIV cancel.lada per baixa resposta
Feb 2016: 2a FIV 13 folicles, posem 2 +3 (1B+1C) Resultat negatiu. la reste es perden.
Abril 2016: 3a FIV 11 folicles, posem 2 +3 (1A+1B)
Resultat + beta de 833 a dia 13 de embrions +3.Bessons però 1 es perd.
+1 blasto congelat
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. jul. 22, 2016 9:54 am

800gr només???? Com t'ho has fet???? jejejeej. Jo estic intentar fer més exercici ara a veure si així no es dispara el tema... Lo dels exercicis suposo que seran els famosos de Kegel que només has de contraure la zona i lo dels dits deu ser el massatge perianal que es fa cap al final de l'embaràs. Per cert, quan dius natural és sense epidural??? És que jo m'ho plantejo però no sé si aguantaré el dolor :S. Com ho ha passat la teva amiga???

Qué bé Leo, tant de nen com de nena, quina bona idea!! També és molt maco!! I per sort, la meva gine fa una eco a les 16-17 i després la de les 20, sino no sé si aguantaria jo tampoc... Ja queden bé les 4D?? Pensava que era més endavant... Ni idea eh? No he mirat.
Avatar de l’usuari
mon.Iam
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 17, 2016 10:16 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: mon.Iam » dv. jul. 22, 2016 10:17 am

Nurieta suposo que lo que m'ha passat es que he perdut pes del que tenia acumulat i només he agafat el de la poca panxa de posarme fina a phoskitos que tinc. jejeje
Això es lo que crec.

Per lo de la eco en 4d, si has de fer només una millor ferla molt mes endevant que li veurás molt bé la careta i tot però com jo vull fer un parell o tres més que res pel video, vull fer una a la setmana 16, tinc la gran sort que el meu es mou moltissim, en totes les ecos ens fa unes exibicions que da gloria verle! jejeje primer sembla que va en bicicleta amb les cames després mou els braços, es gira, es posa la maneta a la cara, i tot això ho vull tenir en video perque la emoció que visc cada vegada que el veig moures i fer gestos es una sensació que no s'asembla a cap que hagi mai tingut abans.

La maniobra que dic es això perineal però no se ben bé de que va.

I amb part natural em referia a que no havia sigut per cesàrea, l'unica amiga meva que ho va demanar sense epidural va donar gràcies que el metge li va fer signar igualment el consentiment per si canviava d'opinió perque la cosa es va complicar i ho va agrair, si decideixes fer-ho sense, firma igualment per decidir en el moment i segons el tipus de part que tinguis si la vols o no.

Un petò!!!
Oct 2015: Inseminació amb resultat negatiu
Gen 2016: 1a FIV cancel.lada per baixa resposta
Feb 2016: 2a FIV 13 folicles, posem 2 +3 (1B+1C) Resultat negatiu. la reste es perden.
Abril 2016: 3a FIV 11 folicles, posem 2 +3 (1A+1B)
Resultat + beta de 833 a dia 13 de embrions +3.Bessons però 1 es perd.
+1 blasto congelat
Avatar de l’usuari
begui
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 12:25 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: begui » dv. jul. 22, 2016 11:26 am

Bon dia boniques!!!
Jo encara no puc pensar en el part!!!Quina por!!Jo també tinc por al dolor...així que jo al mes 5 anirè a una fisio/osteopata que et prepara per al part. A més al setembre començo Pilates, a veure si tot ens ajuda.
Respecte al naoxement al desembre o al gener, doncs mira jo crec que l'important és que vingui bé i quan ell/ella vulgui!! com diu Aliena55 jo també sóc mestra i al final tots es posen al dia.
Jo m'he engreixat un kg i algo i crec que els he posat tots als pits i a la panxa !!!!Jejejjee!!! Perquè de moment és l'únic que veig crèixer!!!Jajajjaa!!!
Jooooo em feu una enveja els que teniu ja el nom i tot i jo sense saber ni què és!!!! Tant el nom de Gerard com el de Leo són maquíssims. Nosaltres en tenim molts pel cap però no ens acabem de posar d'acord així que fins que no sapiguem què és deixem el tema. Us dic els que ens agraden a veure què us semblen :
De nena: A mi: Bruna, Clara, Gina, Agnès... A ell: Berta, Gina, Quiara..
De nen: A mi: Gerard, Roc, Iu, Ot, Guim, Quim, Guiu... A ell: Bernat, Roc, Martí, Quim, Guim...
Espero les vostres votacions!!!
i no sé perquè jo crec que serà un nen, però la meva parella vol una nena jejeje..

Petons a totes!!!!
4 IA fetes, tres negatives i una positiva però amb avortament BQ
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
Avatar de l’usuari
mon.Iam
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 17, 2016 10:16 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: mon.Iam » dv. jul. 22, 2016 11:37 am

Begui tranquila amb lo del nom que es com el vestit de nuvia, quan el trobes ho saps!

Dels que has dit de nena si "Quiara" el voleu per Clara en Italià et dic que s'escriu Chiara, jo soc mig italiana i al meu Leo li parlaré només en italià.

Per la resta de nena voto Gina (i coincidiu) Chiara i Agnès i de nen voto Martí, Quim i Gerard.
Oct 2015: Inseminació amb resultat negatiu
Gen 2016: 1a FIV cancel.lada per baixa resposta
Feb 2016: 2a FIV 13 folicles, posem 2 +3 (1B+1C) Resultat negatiu. la reste es perden.
Abril 2016: 3a FIV 11 folicles, posem 2 +3 (1A+1B)
Resultat + beta de 833 a dia 13 de embrions +3.Bessons però 1 es perd.
+1 blasto congelat
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. jul. 22, 2016 12:39 pm

Quina varietat de noms teniu!!! Doncs jo, votaria Berta o Gina de nena i Gerard o Roc de nen. Per cert, com van les nàusees??? S'apropa el moment de deixar les pastilles, no?? jejejej.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: cositina » dv. jul. 22, 2016 12:56 pm

13+6
Heu xerrat molt aviam si recordo tot el q volia dir!
Avui hem rebut els resultats del tst adn fetal. Tot Baix risc i confirmat es un altre nen! Nom provisional Adrià ||*||


Tema kilos jo aquest cop vaig fatal i la llevadora mha cridat l atenció. Jo soc molt prima, i aixo influeix. El primer embaras fins la semana 20 vaig agafar 7kg q vaig perdre en 3 mesos.
Al segon, 13kg en total i amb la lactancia els vaig perdre molt rapid, fins quedarme en 5 kilos per Sota del meu pes que tenia abans dl embaras. Aixi q aquest cop partia de 5 kg per sota del meu pes i en 14 setmanes he pillat aquests 5kg i dos mes!! 7 kg en total! És una barbaritat a aquestes alçades. I aixo que segueixo donant pit al nen!

Jo voldria deixar el pit abans del part, no em veig fent tándem xo tampoc veig la manera de deixarlo. X sort no tinc gaires molestias.

Tema fisios. Jo feia pilates x embarassades al embaras anterior i estava be pero no en sembla q serveixi gaire per preparar el part. Per ser sincera crec q res serveix x preparar el part. Jo vaig ser suuuuper constant amb el massatge perineal x evitar episiotomia, i no es facil perque us avanço q el massatge aquest és molt molest i necessites un marit motivat que te'l faci jeje. I al final episiotomia no em van fer xo em vaig desgarrar sola i em vaig emportar un munt de punts qem van molestar fins molts mesos despres del part aixi q aquest cop crec q paso del massatge perineal dels nassos i q sea lo w dios quiera. :-:)

Si q vaig anar a una fisio de sol pelvic en el post part, ja q tenia molesties. t ensenyen a fer hipopressius xo x manca de temps no els vaig fer i embarassada ja no es poden fer.

Jo vaig tnir part natural, sense epidural. La crónica sta penjada pel foro. Es un tema q m atreu molt i vaig llegir i informarme molt abans del part aixi q si us interesa el tema encantada de parlarne! Jo volia provarlo i vaig fer pla de part natural xo no us negare q vaig entrar suplicant la epidural. Xo vaig arribar ja dilatada de 10 cm i no va donar temps. Si hagues estat un part llsrg no hagues aguantat aixi q crec q cal anar amb la ment molt oberta

Pd sorry per les faltes estic al móvil
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
alba_santa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 19, 2016 10:10 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: alba_santa » ds. jul. 23, 2016 8:27 am

Hola noies! 16 + 4

Nurieta81 a mi el metge em diu q no engreixi més de 10 kg... bé, això va dir-me en el primer embaràs i, en triplicar el seu consell, aquest cop només em diu q vigili. Per mi es ja una proesa haver engreixat només 2kg! La meva filla farà 3anys al novembre, es diu Alex. De moment no té pinta de voler deixar el pit...

L'Alex va néixer per cesàrea, vaig trencar aigües i eren brutes (practicament puré de verdures) i al no evolucionar el part, amb gairebé 8 hores q vam estar esperant, vam decidir anar a quiròfan. Jo no volia cesàrea per res del món, però la cosa va anar així... estic molt d'acord amb el qu3 deia la Cositina, ment ooberta! No me'n penedeixo de la decisió q vaig prendre, ja que el gine va dir q segurament haguessim acabat amb cesarea d'urgència pq no m'hagues escapat d'un part de com a mínim 24h. I en aquest altre no sé pas q esperar, ja s'anirå veient!

M'agraden molt els noms que esteu triant! Cositina el meu germà es diu Adriå, és molt xulo! Jo si tinc un nen li diria Andreu (pq el meu company no em deixaria dir-li Arcadi, i a la Lamaia tampoc li fa gràcia ahahaha) i si és nena Ària, Àdria o Adriana (tot i que després el tiet potser s'ho creurà massa....). Bàsicament l'únic requisit és q sigui en català i q comenci en A </;-)

Ah! I avui estic especialment contenta, em declaro oficialment DE VACANCES!!!! Yuhuuuuuuu!!! Com ho porteu vosaltres? Podreu gaudir d'unes setmanetes de "tranquilitat"? :***: :***: :***:
miabr85
Entrades: 4
Membre des de: dc. jul. 20, 2016 10:21 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: miabr85 » dg. jul. 24, 2016 9:31 am

14 + 6

Hola noies!

Sobre el tema del pes m'agradaria preguntar-vos si influeix en que no se't vegi la panxa. Jo sóc més aviat primeta i de moment no he pujat pes, estic igual. La panxa se'm nota, sobretot després dels àpats, però al matí següent no se'm veu gaire... A vosaltres se us veu molt la panxa?

He llegit que algunes de vosaltres encara teniu nàusees i fàstics. Jo he millorat una mica en aquest aspecte però als matins encara ho passo una mica malament. No tinc antulls i no em ve de gust res en especial. Continuo sense poder menjar gaire quantitat, alguna ja comença a tenir més gana? He llegit al llibre "Què esperar quan s'està esperant" que si esperes un nen, al segon trimestre comences a tenir força gana, però no sé si és una bajanada.

També volia preguntar-vos sobre el tema de fer exercicis pre-part. Jo abans d'estar embarassada feia ioga + pilates i m'anava molt bé per l'esquena i ara m'estic plantejant apuntar-me a ioga per embarassades o alguna cosa així. Penseu que és realment útil fer això més el curset pre-part que recomana la llevadora?

Sobre el part, a mi el que m'amoïna és que arribi un moment que decideixin que necessiten treure la criatura amb forceps :ufs:
juditcugi
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 27, 2016 9:51 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: juditcugi » dg. jul. 24, 2016 6:11 pm

Hola!

Miabr85, jo estic com tu, ara estic de 14+4, i estic igual de pes, i també noto q faig panxeta després dels àpats, sobretot al vespre, i al mati, quasi res. També es veritat q al principi em vaig trobar força malament i em vaig aprimar un quilo i pico, q és el q he recuperat. Només tinc pits!!! 2 talles més!
Però hem d'estar tranquiles, durant el primer trimestre no cal engreixar-se gens.
Jo, des de aq setmana que noto que m'han marxat les nàusees.... Aleluya!!

Aquests noms que esteu triant són molt macos, jo encara no hi he volgut pensar massa, prefereixo saber primer el sexe i aleshores començar a decidir.

Això de l'angelsound ha de ser xulo!!! Jo fa temps que m'ho rumio....però em sembla que estaria cada dia mirant-ho, i crec q abusar-ne no es bo... Així que de moment, no me'l compraré.....a veure si aguanto!!!!

Ja hem passat totes el primer trimestre???
Una abraçada
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: xoxoneta » dl. jul. 25, 2016 9:53 am

Bon diaa!!!
Com anem??, jo fent un kit kat a la feina, heu escrit molt ehh jejeje, a veure si a la nit quan arribi em poso al dia!!
Molt bon inici de setmana!!!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Nurieta81 » dl. jul. 25, 2016 10:01 am

16+1

Bon dia marones!!

juditcugui 2 talles de pit!! Jo noto que em molesten els sostenidors, però de moment vaig fent amb la mateixa talla. Jo també estic molt millor de les nàusees per fi!!! Em fan fàstics moltes coses, però com a mínim no tinc nàusees tot el dia.

miabr85 jo crec que lo de la panxa va com va, potser si ets primeta triga més en sortir... Jo de seguida vaig haver de comprar texans premama perquè m'apretaven a la panxa i ara, a la nit s'infla més, però ja m'aixeco al matí amb panxeta... Però ja et dic que jo primeta no estava abans. I sobre la gana, jo de moment igual que sempre, veurem més endavant. Pel que he vist a les meves amigues, l'últim trimestre era quan menjaven moltíssim!! I pel que dius de l'exercici, jo sí crec que és molt important fer exercici (a més dels de prepart) per portar una vida més saludable i arribar lo més en forma possible al part, sino com a mínim sortir a caminar cada dia.

alba_santa el consell aquest de la ment oberta pel part, l'he sentit molts cops, suposo que és lo millor perquè per més que pensis com el vols, si després es complica, s'ha de acceptar lo millor possible no?? Així que ara a descansar i a disfrutar de les vacances!!! Marxeu a algun lloc??? Jo les faig a finals d'Agost, ja va quedant menys jejeje.

cositina m'alegro que el test sortís tot bé!! I un altre nen pel grup!! Molt maco també Adrià! Lo del teu pes, si estaves 5kg per sota, aquests també en tenen en compte?? Sino serien 2 que jo crec que no està mal ;). Aix jo tenia esperances en el massatge perianal, però si dius que no... Escolta, llavors potser és millor que et facin la episotomia?? Serien menys punts?? És que no sé què és pitjor si desgarre o episotomia... He llegit la teva crònica, vas arribar pels pèls no?? I deies que el dolor una vegada ja vas saber que no et podien posar la epidural no va a anar a més?? Vull dir, lo pitjor són els moments abans de contraccions?? Tens pensat que faràs aquesta vegada?? ;)

Bon dia xoxoneta!!!
Avatar de l’usuari
krmencit4
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: krmencit4 » dl. jul. 25, 2016 5:35 pm

Hola a totes..
vaig escriure al principi, però per diferents motius ho vaig deixar de banda i vaig desconnectar....! soc una mica desastre ... :ufs:

em volia posar una mica el dia i començar a participar de manera mes activa!!!

ara deixo el petit missatge de "hola em vull incorporar", em poso al dia i escric més cosetes...

petons per totes!!!

veig q no vaig dir res de mi!

DDP: 31/12/2016
Venen bessons i eren per principis de gener... però ja m'han dit que on arribaran
I estem esperant a la clara i el Jordi

estic de 17+2

he d'estar aquest, o passo al de desembre??
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Nurieta81 » dl. jul. 25, 2016 5:41 pm

Doncs re-benvinguda Krmencit4!! Jeje. Ja explicaràs més coses de com ho portes, de quant estàs ara i tot això!!!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Nurieta81 » dl. jul. 25, 2016 5:44 pm

Pots estar al que tu vulguis!!!! :)). En aquest hi ha un parell de mamis bessoneres, per si t'interessa compartir-ho amb elles, al desembre ni idea....
Avatar de l’usuari
krmencit4
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: krmencit4 » dl. jul. 25, 2016 6:05 pm

jeje doncs ja em quedo aquí, i si hi ha bessonada molt millor!!!!!!!!!

Doncs... no se ven be que explicar, he vist q parleu de fer exercici durant l'embaràs i just fa uns dies he estat mirant per fer coses al setembre... he vist el mamifit, alguna ha fet o fa? al gim de costat de casa fan piscina per embarassades tb... però no se q m'agradarà mes!! m'agradaria tot! però econòmicament es impossible! :-o00m

Jo els tres primers mesos vaig estar molt xunga, amb moltíssimes nàusees i vòmits tot el dia i sense poder menjar res de res, i he de dir que ha sigut passar les 16 setmanes i la veritat que molt i molt be. poc a poc va anar a millor, i ara estic molt b.
Soc mooooolt primeta... i llavors em vaig quedar en 42kilus.... ara ja estic recuperant... tinc gana i menjo mes normal de tot. Però, llavors vaig estar molt de bajon amb la por de que els nens no estarien b.... la gine em va calmar, q la q no estava b era jo i ells estupendos... així q us animo a totes... poc a poc anireu recuperant!!!!!

Ara mha sortit el sucre alterat amb la prova de la linea del sucre.... i a l'agost em tornen a repetir la prova de les 4 hores allà mes la dieta... q jo, personalment, ho passu horrible amb el q et fan veure.. de moment només he de controlar el sucre... res d xoco (adoro el chocolate&guarrerias varias) i res, fer bondat a les hores dels àpats... aviam la segona prova com surt!!!!!

Jo tema part tb estic molt cagada, i no pel part en sí... si no q em diguin que siguin prematurs (soc molt petitona d'alçada de constitució i així jeje) però es el que us acabo de llegir.. tp podem fer res... així q gaudir del estiu!!!! :***:

per cert ara a l'agost faig 31 anys, penso que no ho havia dit.

Us vaig llegint i seguint!

Gràcies per la benvinguda ! :globus:
alba_santa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 19, 2016 10:10 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: alba_santa » dl. jul. 25, 2016 7:42 pm

17 + 1

Re-benvinguda karmencit4!!! I també hola a les q no havia vist encara, juditcugi.

Com veieu he modificat dpp. En principi estaria de 16 + 6, però avui a la eco ha modificat pel tema talla i pes de la peque. Això vol dir q en ppi sortim de comptes a 01 gener! Ah! I sí, he dit LA peque pq ja ens han confirmat una nena! <:-<

Així l'Alex tindrà una germaneta, a ella li està bé a dies. Un dia diu germanet i l'altre germaneta. No crec que sàpiga el que suposa tot això, tampoc la vull "agobiar" massa amb tot plegat!

Molts ànims per les q esperu pacientment les ecos! Petons!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::