quins dibuixos "estan de moda"???

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: ametista » dg. juny 20, 2010 5:03 pm

aaaaaaaaaai no estic gens posada en el tema :-:) :-:)

al meu fill fins fa molt poc no li interessaven els dibuixos i ara mira dvds que agafem de la biblioteca o algun capítol del pingu que li he baixat però l'altre dia estàvem amb amiguets seus i les mames parlaven de la dora la exploradora, la casa del mickey mouse, el bob esponja... ?-) ?-) ?-) jo ni idea de què parlaven! :r) :r) (és que a casa no mirem gaire la tele)

pos eso, a veure si m'expliqueu una mica en quins canals fan els dibuixos que es miren els nens d'avui en dia :r) i horaris, per quina edat són.....

què miren els vostres nens???
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: cristina1671 » dg. juny 20, 2010 6:13 pm

Ostres, doncs jo no sé si et podré ajudar gaire perquè també tirem de dvd de la biblioteca. Els que més li agraden són els de la Maisy, en Pingu i En bob el manetes.
La Dora exploradora algun cop l'hem vist per la tele, però personalment no m'agrada gaire (tot i que el meu fill se la mira, però és que tot li crida l'atenció). En Bob Esponja l'he vist fent zapping (em sembla que el fant tard al vespre) i quan l'he vist he pensat que era per nens més grans que el meu, però vaja tampoc sé massa bé de què va.
També li agrada en Caillou, En Postman Pat i en Pocoyo, però els que més ja et dic La Maisy i en Pingu. :ok: :ok:
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: mamlaboni » dg. juny 20, 2010 7:44 pm

LA meva flipa amb Dora la exploradora. Tenim la motxilla, les calcetes, la nina...
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: angelina » dg. juny 20, 2010 7:46 pm

Jo tampoc et puc ajudar gaire però jo pensava que els de bob l'esponja eren mñés aviat per grans, nens grans, adolescent i algun adult no?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: JOBAAL » dg. juny 20, 2010 8:53 pm

Dora la Exploradora!! El meu petit, tot i que només té 9 mesos, es queda encantat mirant-la!! :-D Tracta d'una nena (que deu ser mexicana-americana, i que parla "spanglish") i va amb un mico que es diu Botas. Són uns dibuixos tot curiosos, mig parlen en castellà mig anglès i les cançons no tenen desperdici... "mooochila mooochila, mooochilaaa moooochilaaa, todo lo que quieras buscalo dentro de miiiii...." ais se't fiquen al cap de bon matí i no te les treus en tooot el diaaa! :-:) :-D :ufs:
De moment es tot el que mirem :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: mamlaboni » dg. juny 20, 2010 10:38 pm

Es veritat les cançonetes no te'n adones i vas per la feina cantant mochila mochila.... :-D :-D :-D i sinó també tenim l'altre hit: el mapa el mapa, si a un lugar tienes que ir a mi tienes que acudir soy el mapa, el mapa el mapa el mapa...

LA veritat és que son divertits, a la nena quan li dono el menjar perquè el provi diem lo de "delicious"!!! i es pixa de riure.

i el meu home i jo quan anem cap al carrer amb els 3 nens i esperem no tenir de sortir escopetejats d'algun restaurant etc... anem cantant: venga vamonos, everybody let's go vamos a conseguirlo, lo conseguiremos :-D :-D :-D semblem una familia de bojos tots plegats però ens fem uns farts de riure...
Avatar de l’usuari
petitona
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 8:33 am

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: petitona » dl. juny 21, 2010 6:10 am

la meva tampoc és massa de seguir els que fan a la tele... i tampoc tinc controlats els horaris... de vegades si veig que estan fent dibuixos, els poso a gravar i després li poso i veig si li agraden o no... per ara estem amb el clàssic Mickey Mouse... ("es la casa de Mickey Mouse, entra y te divertirás..."), les tres bessones i l'Epi i en Blas... bastant clàssica la meva nena... També li agrada molt en Mic3 que fan al súper 3 però dura molt poc i poques vegades l'enganxem... Una vegada vaig enganxar el CIRC CRIC i el vaig gravar i li encanta!
La veritat és que quan li agrada una cosa, la pot arribar a veure 25 vegades seguides! Tinc pocs DVD i comencen a estar ben ratllats... Un altre DVD que li agrada és el "cantajoc" que surten uns nois i nens que canten i ballen i s'ho passa de conya!
Imatge

Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: nuscka » dl. juny 21, 2010 6:13 am

ai qu em peto... ara pensareu que estic boja, pero us explico una anècdota d'ahir...
vam anar d'excursió, i a la tornada, desprès de dinar i aprofitant que el peque dormia, vam parar a la paradeta de petards (que està a l'altra punta del poble) a comprar munició.
Doncs el meu fill de tres anys i mig es va entestar a tornar a casa caminant!
quan feia minut i mig que caminavem... ja estava mooooolt cansat...
doncs em vaig empesacar que estavem fent l'aventura de la Dora l'exploradora! va sortir tot...el mapa, la motxilla, en swiper, un riu super perillós ple d'animals que s'ens volien crupir ( de fet era la carretera que haviem de travesar), i tot amb les seves cançonetes pertinents.
Quan vam arribar al nostre carrer vam cantar lo hicimos... i em diu el nen "ara hem de dir que ens ha agradat més!"
doncs amb la tonteria, el nano va caminar uns dos kilòmetres!

També li agraden els dibuixos que surten al mic, i sobretot el xai shaun...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: JOBAAL » dl. juny 21, 2010 9:30 am

Veig que a casa no estem tant malaaaltssss!!!!!! >.-<: >.-<: :-D :-D Entre l'APM i la Dora tenim un repertori de frases i sortides per tot!! Fem com vosaltres mamlaboni, amb el meu home ens petem de riure i el petit ens mira amb cara de i ara què coi els passa a aquests dos?¿ :-:) :-D :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: Ítaca » dl. juny 21, 2010 10:09 am

La meva nena sols té 10 mesos, però cada dia mira el Tom & Jerry!! :-D :-D :-D
Bé, no sé si li agraden més a ella o son pare.... :-D

Clar, és q a casa, per la tarda poc veu la tele... a vegades li posem el Doraimon, però pq l'hem enganxat de casualitat... mica a mica ens haurem d'anar informant dels dibuixos q posen...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: mamlaboni » dl. juny 21, 2010 10:27 pm

nuscka ha escrit:ai qu em peto... ara pensareu que estic boja, pero us explico una anècdota d'ahir...
vam anar d'excursió, i a la tornada, desprès de dinar i aprofitant que el peque dormia, vam parar a la paradeta de petards (que està a l'altra punta del poble) a comprar munició.
Doncs el meu fill de tres anys i mig es va entestar a tornar a casa caminant!
quan feia minut i mig que caminavem... ja estava mooooolt cansat...
doncs em vaig empesacar que estavem fent l'aventura de la Dora l'exploradora! va sortir tot...el mapa, la motxilla, en swiper, un riu super perillós ple d'animals que s'ens volien crupir ( de fet era la carretera que haviem de travesar), i tot amb les seves cançonetes pertinents.
Quan vam arribar al nostre carrer vam cantar lo hicimos... i em diu el nen "ara hem de dir que ens ha agradat més!"
doncs amb la tonteria, el nano va caminar uns dos kilòmetres!

També li agraden els dibuixos que surten al mic, i sobretot el xai shaun...


:-D :-D :-D Lo hicimos, lo hicimos, lo hicimos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: em sembla que som mes infantils nosaltres que ells. La meva nena te una dora que és igual de gran que ella i ara fa poc vem comprar un silló per ella i un pel nen, per mirar la tv i jugar, doncs com el nen encar és molt petit, sabeu que s'aseu no??? la nina :-D :-D a veure si demà faig una foto i la poso.
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: Napa » dj. set. 02, 2010 10:13 pm

hola, jo he passat gairebe un mes amb els meus nebots de vacances i estic del bob esponja............ a sobre al clan toooooooooooot el dia repeteixen...
també sense adonarme tararejo mo-chiiiii-la, mooooooo-chi-la............. encara que aquest spanglish no veig gaire clar que els serveixi per res mes que per embolicarlos mes
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: heaven25baby » dv. nov. 26, 2010 5:56 am

Nosaltres a casa tenim cable ONO i a la meva nena li encanta veure dibuixos... Li agrada molt La casa de Mickey Mouse, Pocoyo, Caillou, El jardín de los sueños, Dora la Exploradora... etc Són tots de preescolar i amb el cable es "un no parar" tot el dia estàn donant dibuixos... jejejeje A més a més nosaltres per l'aniversari i nadal li hem comprat dvd's de Pocoyo i Mickey Mouse perque li encanten!!! jejejeje :content:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: pitita » dv. nov. 26, 2010 9:31 am

Quanta estoneta els poseu davant de la tele? I cada dia la miren?
És que nosaltres li deixem veure un ratet cada dia, uns 20 minutets, però tampoc vull ser massa estricte, ni per un costat ni per l'altre...
?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: MaCeNe » dv. nov. 26, 2010 10:44 am

heaven25baby ha escrit:Nosaltres a casa tenim cable ONO i a la meva nena li encanta veure dibuixos... Li agrada molt La casa de Mickey Mouse, Pocoyo, Caillou, El jardín de los sueños, Dora la Exploradora... etc Són tots de preescolar i amb el cable es "un no parar" tot el dia estàn donant dibuixos... jejejeje A més a més nosaltres per l'aniversari i nadal li hem comprat dvd's de Pocoyo i Mickey Mouse perque li encanten!!! jejejeje :content:



Si tens ONO, posa el 60! és el nick junior i nosaltres d'aquest canal en sortim poc jeje són per nens petits; hi ha na dora, en go diego go, el pequeño bill, wonder pets, team uimzoomiz, pistas de blue, Ni hao kai lan (és com na dora però els ensenya xinès jeje) i crec que ja no n'hi ha més.
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: GLG » dv. nov. 26, 2010 11:12 am

pitita ha escrit:Quanta estoneta els poseu davant de la tele? I cada dia la miren?
És que nosaltres li deixem veure un ratet cada dia, uns 20 minutets, però tampoc vull ser massa estricte, ni per un costat ni per l'altre...
?-)



Mira, la meva té més o menys l'edat del teu, i només aguanta sentada els 20 min. del Caillou cada tarda, la resta va fent, ara ho miro, ara jugo, ara em tiro sobre la mama..... pasa bastant encara. A mi ja m'està bé. A vegades poso canals de música i els fa el mateix cas.

Nosaltres tenim l'Imagenio, i també és un non-stop, però no aguanta massa estona seguida. A ella li agrada del K3 el Mic 3, el xai shawn, el pingu, Les 3 bessones, el doraemon i el Tom i Jerry, i del Playhouse el Micky, el Caillou, Winney the Pooh, El reino de Acuatica, i poca cosa més. El cert és que com no fa massa cas, tampoc té una cosa predilecte, exepte el Caillou que el veu cada dia.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: Takita » dv. nov. 26, 2010 3:51 pm

Doncs a l'Arnau els que li agraden més són el Pocoyó, la Dora, el Manny, la casa de Mickey Mouse i l'Agent Especial Oso.
Els mira una estoneta al dia, normalment al matí, un cop vestit, mentre jo em preparo i preparo les cosetes per anar a la Llar d'Infants i una altra estoneta a la tarda, mentre berena.
Avatar de l’usuari
mireiamom
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 24, 2010 6:14 am

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: mireiamom » dl. des. 27, 2010 1:27 pm

Hola!
A mi Dora la Exploradora no m'agrada gens perquè la pronúncia en anglès és nefasta. Molt millor que a l'inrevés, però. Els nens anglesos i americans la veuen parlant en anglès i introduïnt una mena d'spanglish.
El Bob Esponja el trobo molt "canalla", però molt bo per als pares, més que per a ells.
A mi m'agrada que vegi Pocoyó.
El nostre preferit és Lazy Town, amb els valors de les sport-chuches (fruites i verdures) i de l'activitat. Quan la Gal·la no vol menjar fruita o verdura, truquem per telèfon a Sportacus i s'ho menja tot!
Per introduir l'anglès, els millors dibuixos són els de Sesame Street, que podeu veure online al seu web. Van molt bé perquè són molt repetitius. Només cal que us recordeu de quan els vèiem nosaltres (generació de trentañeras): "azul, azul...", etc.
Bé, espero que us serveixi!
Ciao!
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: Annita » dg. gen. 23, 2011 10:23 pm

La nostra filla es mira la Dora, Pocoyó, La casa de Mickey mouse, el jardin de los sueños, Tom i Jerry, Pat el cartero,Bob esponja, i de tant en tant tambe Lazy town (no tot seguit, eh!jajajaj), pero els k mes li agradden ara mateix es el mickey i el Pocotito, k en diu ella

Veig k si fa no fa, tots acaven mirant el mateix, n???
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: quins dibuixos "estan de moda"???

EntradaAutor: Annita » dg. gen. 23, 2011 10:24 pm

I si la deixés, es pasaria el dia davant de la tele... es keda hipnotitzada, es para el mon i a mes es keda beeeeeeeeeeen sorda, pobreta... jajajaj La caja tonta!
Imatge


Imatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::