OT 2009

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

OT 2009

EntradaAutor: ametista » dt. maig 12, 2009 3:12 pm

osti tuuuuu m'ha tocat a mi ser la friki que obri el post d'OT!!!!! :r)

noies que ho mireu????
jo encara no ho he pogut veure, EXPLIQUEU-ME COSES!!! :pandi: :pandi:
com canten????? què tal són? i en la convivència són tan marujos-gran hermano com l'any passat????
hi torna a haver el Risto, no? o-o:) (tant que deien que no hi seria...però si és el que més audiència els dóna!)
teniu algun favorit/a? contaaaarme algooooo!!!!!!!!!! :lleo:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: OT 2009

EntradaAutor: isa » dc. maig 13, 2009 6:46 am

Jejeje :love: va, seré la segona friki que entri a aquest post! Jo només vaig veure els càstings, encara no he pogut veure el programa...bueno he vist escenes del Risto a alguns zappings i osti, és realment tant fingit el seu paper...quin horror! Deu ser el "hazme reir" del seu gremi de crítics musicals no?? Perque ell no fa de crític, fa com de show-man o algo així!!
Va noies, qui ho ha vist??
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: OT 2009

EntradaAutor: raqrodser » dg. maig 17, 2009 7:50 am

Caram, amb aquest èxit no crec que poguem comentar moltes coses d'OT.
Jo si que ho veig (si, sóc friki, i què??) :-D
De moment no tinc un clar preferit, però si que des del primer dia m'ha fet molta gràcia el Rafa: té una cara de simpàtic... i l'altre dia (va ser el preferit del públic) el jurat li va dir que era el que més estava gaudint de l'experiència. De moment ell i la Cristina, per mi, són els que arribaran més lluny (i aquesta setmana canten junts, pot ser la bomba!!)
A veure si algú més s'anima!! Que no crec que jo sigui la única que ho veu!!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Re: OT 2009

EntradaAutor: a_fer » dg. maig 17, 2009 10:09 pm

Eiiiii, doncs jo sí que ho miro.

A veure, a mi el primer noi que van fer fora, el Púa, m'agradava molt, em va saber greu i no ho vaig entendre perquè el que es va quedar, l'Elías, no m'agrada gens! Ara que deu tenir alguna cosa perquè cada setmana el voten per salvar molts companys...

A mi el Rafa també m'agrada molt, i també no està mal el Samuel. De noies, em cau molt bé la Silvia, i el primer dia em va agradar com cantava, però a les dues gales que han fet, pobra, ho ha fet una mica malament...

i el que no trago és el Maxi, jo estic amb el Risto, aquest tio va de guais. Ah, i si pogués votar, jo nominaria el Ramoncín també, quin pal de tio!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aliceta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 705
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 3:53 pm

Re: OT 2009

EntradaAutor: aliceta » dt. maig 19, 2009 1:19 pm

ei, jo estic d'acord amb tu: ha de tornar el Púa!!
Es veia molt bon nano i ho feia molt bé! quina ràbia!!! :-((
Jo suposo que a partir d'aquesta setmana més gent veurà el programa (més que res perque aquestes dues últimes setmanes ha coincidit amb els partits del barça i, clar... com que molta gent haurà passat de veure OT, o com jo: que feia zàpping, però ens vàrem perdre la major part del programa... jejeje.
Encara no tinc molt clars els noms de cada participant, però en general, em dona la impressió que aquest any són tots com molt petitons, no?... aiiii, a veure si seré jo que m'estic fent vella!! jejeje :-D
Vinga, petons!
Aliceta. :content:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::