TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dt. maig 26, 2009 10:04 am

Ok gràcies Momo, fe-m'ho d'aquesta manera
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lyly » dt. maig 26, 2009 10:08 am

Jo voto per en Sergi, com la Neu. El tema David ja està molt "suat". Opto per una renovació! :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_fp
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Marta_fp » dt. maig 26, 2009 3:35 pm

Hola noies!

Fa temps que no segueixo el post perquè tinc molta feina, però la sèrie no me la perdo i ara recorro a vosaltres.

Veig que esteu fent una porra i que n'hi ha que aposteu pel David (apunteu-m'hi!). També comentàveu això del Nadal en ple estiu. Això vol dir que aquests episodis es van gravar fa un any? Ho dic perquè trobo que fa molt temps que el David va i bé de la sèrie, oi? Veig que El llibertí es va acabar l'estiu passat. Està fent alguna altra cosa el Madaula? El veurem més sovint ara?

És veritat que el tema David està molt suat, però el Sergi per la Teresa no m'agrada gens. Us recordeu dels crits que feia els primers dies? Prefereixo que abans es tornin a carregar el David i la Teresa plori la seva mort cardant amb el Ramiro. :-D

Pel que fa a Infidels, tinc ganes de veure-la, però primer miraré d'acabar la vuitantena d'episodis endarrerits que tinc de Ventdelplà.
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dg. maig 31, 2009 11:18 pm

Osti Gemma, si que et veig indignada!!!! Ademés veig que t'has anat emprenyant per moments!! primer amb la sèrie i desprçes amb la propaganda de les eleccions, i parlant del que comentes Gemma, creieu que a Alemanya deixaríen que es presentés a les eleccions un partit polític que hagués tingut part amb del gobern d'Adolf Hitler i l¡Holocaust? . Jo crec que no, en canvi aquí no passa res, encara que tinguin a veure amb una pila d'anys de dictadura i repressió. Té picarols la cosa. En quin país vivim redéu! Jo estic amb tu, també m'enceng com una mala cosa quan veig aquestes coses!

Pèrò vaja kbronàs l'editor no??? Sí, la veritat és que aquesta tia és una pija rematada, que en sa vida ha fotut ni brot, però ja li cambiaran les cosees ja..., però el maromo, vaja exemplar de tio!!!
Jo al final la veig amb el Julià. Veient el capítol d'avui he tingut una "visió". Si més no, com que ara si la poses cap per vall no li cau un duro, haurà de treballar i ja la veig afaitant pequinesos a la consulta del Julià. Bé, ella segur que serà de les que els fan cuetes amb gometes de colors i els posen xubasqueros Burberrys!
El meu vot, docns és que la pija-rematada és queda amb el Julià afaitant gossos salsitxa!!! ( o potser li farà de secre ala Vilarasau? No, pobres pacients!)
Ostres la que està de bufetada és l'Alba: Voleu dir que no se'ns ha enamorat del Roger??? El Roger boníssim quan li diu que si van als Alps en comptes del Pirineu... no sabe ná!

I l'amiga enginyera de l'arquitecte?? Aquí en passa alguna, oi?

Bé la resta, más de lo mismo. BOníssim el Rami rebentant portes i després xulejant amb la Marcel.la... ha sigut el mes bò de la sèrie avui. I ara, au! a esperar una altra setmana.
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lyly » dl. juny 01, 2009 10:05 am

Per mi ha sigut un altre capitol avurridot, tristot i lletjot! :-D Com no canviïn... està perdent tota la gràcia!

Pel que fa a la amiga pija, potser si que la veig treballant de secre per la Tere. De fet, ara necessitarà algú, no?

I tema peles-Alba. Sin comentarios..aquesta nena no la suporto. Més tonta!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufeta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. des. 31, 2007 7:48 am

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: patufeta » dl. juny 01, 2009 10:43 am

ep nenes!
us heu fixat que quan en jordi la núri i l'alba s'han tirat la foto oficial de tornada a casa, ha passat una obra per la finestra? qui deu ser? ha començat un nou tema que encara hem de descobrir??

buff em va deixar super intrigada
Imatge
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lyly » dl. juny 01, 2009 11:40 am

Es veritat! Jo també vaig pensar que potser ara tindríem fantasmes... :-D :-D Si ha de servir perquè la cosa s'animi una mica...
Imatge

Imatge
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dl. juny 01, 2009 12:11 pm

Ostres sí, quina por, no ho recordava... no sé pas què deu ser....

Per cert, aquest matí comentant la jugada amb ma mare, que va pronosticar amb èxit que la Teresa i l'Arquitecte es liaríen quan no es podíen ni veure, m'ha comentat que creu que la pija-rematada s'instal.larà a ca la Teresa perquè ara no tindrà on caure morta, i necessitarà els serveis d'un bon advocat, és a dir en David. Llavors com que el David haurà d'anar molt per VDP, tornara amb la Teresa i l'arquitecte acabarà amb la Pija. Diu que ahir l'arquitecte se la va mirar amb bona cara... ostres potser sí, que ella mai s'equivoca (ara que no em sent...jejeje).
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: xispa » dl. juny 01, 2009 1:11 pm

Totalment d’acord amb vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!
Bufff... els guionistes tb necessiten unes vacancetes per agafar noves idees, eh???
zz:-) zz:-) zz:-)

Em sap greu però continuo sense entendre com pot ser hivern amb la roba q porten!! No cola! Parlen de l’esquiada i en Biel amb les mànigues “arremangades”!!! x*x*x x*x*x

La pija!! Ara se’ns torna borratxina i sense ni un euru... :-D Snifff, sniff... encara demanarà el casc a en Biel per revendre’l!! :-D Ara... l’editor és un cabroncete!! Q bo el q heu dit q treballarà pelant xiuauas amb en Julià!! Alguna altra cosa li afaitarà en aquest... je, je, jeee
La tere... Bufff... em cansa i m’avorreix!!entenc el seu puteo, però joder... li ha ressucitat l’amor de la seva vida i no ho aprofita!!! És com si la vida et donés una segona oportunitat i la tia fa morros a tot el poble!!
En Sergi... amb tant llagrimeo també m’avorreix!!!! Buff... q carregós!
L’Alba... li fotaria una cleca a aquesta nena!!! No puc amb ella!!! Jo també crec q es fan ullets amb en Roger...
L’amiga “dissenya-estels” pinta algu raru... és molt friki!!!
Estic totalment d’acord amb la N23 q en Ramiro fent-se el xulo va ser el q més em va agradar!! Com vaig riure! És l’hòstia!!
En Jordi és un sant per aguantar a l’Alba i la bleda de sa mare... i ...
Òndia el tema de la foto a ca la Nuri!! Joer... em va fer un vot el cor... quin sustu, per déu!!!!! Jo diria que era l’ombra d’algú, no?? Qui serà ara??? Un altre mort-ressucitat???

N23, espero q ta mare tingui raó!! Jo vull David-Tere... i la pija ja em va bé amb l’arquitecte i llavors... la dissenya-estels amb qui??? En Julià ni tocar-lo, eh??? Ji, jiiii
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lluma » dl. juny 01, 2009 9:59 pm

nenes nenes nenesssssssssss, què dieu que va passar per la finestra de cala Nuri?? no ho vaig veureeeeeee!!
jo a la parra, com sempre!!

UNA OBRA? una obra de què??? no entenc res...

tema pija. Jo crec que aquí volen fer la metàfora de que la pela no fa la felicitat, tu. I com que estem en crisis, pensem... mira tu, aquests també se les poden passar putes. Bàsicament, l'Alicia, és una pobra desgraciada, plena de calers (bé, ara ja no), que sha passat la vida voltant pel món en busca de lamor perfecte. I va i sequivoca, pobreta...
Llastima, aquesta em queia prou bé...

en fi. Nanit floretes!!!

ah per cert: TERE DIMISSIÓ!!!!
Si l'Alba necessita una cleca, tu un bol dhòsties, maca!!!! (quina agressivitat... Lluma, tranquil·la... respira....)
Imatge
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lyly » dt. juny 02, 2009 11:41 am

A veure si l'ombra misteriosa serà en Genís que torna :-D ..algú va dir que li faria gràcia que tornes, no? :gat: :gat:
Imatge

Imatge
alegria
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. maig 15, 2009 2:07 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: alegria » dt. juny 02, 2009 1:37 pm

que posen un anunci de la falange a tv3???????? que fort no?
però bé., tampoc sé de què us estranyeu, hi ha un cub e futbol que no fa massa tenia entre la directiva a gent de la falange, i a gent de la fundació francisco franco i ningu els va dir res. això si, el seu lema és visca catalunya més fals no es pot ser.

odio el futbol i les hipocresies per si no ho noteu.
i ultimament, tornant a vendelplà, està molt malament el tema. jo donaria vacances als guionistes i en buscaria de nous. quin rollo.
alegria
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. maig 15, 2009 2:07 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: alegria » dc. juny 03, 2009 9:21 am

així que a part de tenir la familia ben fatxa és un calçaces que fot al cunyat a la directiva perque la seva dona li mana?
caram que fi va el món.
però si ell només treballa en un miserable bufet d'advocats d'on ha tret tots els diners qu enecessiten per ser president? de la dona? aleshores només se n'ha aprofitat?
no sé noia no em convenç aquesta expicació. com ja he dit no suporto les hipocresies. jo no em casaria mai amb un fatxa per molta pasta que tingues.
i de presidents fatxes ja n'hi ha hagut abans eh? que la falange també tenia els seus representnts al camp nou no fa garies anys tot i que després oficialment van canviar al pp. que no és que sigui poc fatxa.
en fi, deixo el tema que poc te a veure amb ventdelpla.
només era una reflexió.
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dc. juny 03, 2009 10:34 am

Ostres Gemma i Lily en Genís, no hi havia pensat. El que no recordo que és que se'n va fer d'ell???? Si el van enganxar debia anar a parar a la presó no?????? Aviam si ara sortirà per bon comportament.
El que està clar és que el David torna, o bé per ajudar la pija-rematada, o bé per ajudar a la Nuri i al Folk a treure's aquest espectre de casa seva, i tornar-los el gran favor que li van fer.

Escolteu i que m'en dieu del noi nou que surt amb la enginyera??? No el critiqueu gaire que és parent meu (és broma eh?) (i no, no explica ni mitja paraula ni sobornant-lo, ho hem provat tot, creieu-me). Jejeje. Només va dir una frase i mitja però la va dir tant bé.... :love: :love: :love: . Em feia cosa explicar-vos-ho perquè no us pensessiu que vaig fardant de parent, però noies no he pogut mes, sinó rebento.... És un personatge amb continuitat perquè encara està gravant, o sigui que tindrem Aleix (em sembla que es diu així a la serie) per rato, encara que lògicament com a personatge secundari.

petonets
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lyly » dc. juny 03, 2009 10:47 am

Quina ilu, no, N23? Aquestes coses fan molta gràcia :pandi: :pandi: :pandi: Posats a dir, la meva cosina es la lingüista de Ventdelpla :koala: :koala: Tot queda en família! :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dj. juny 04, 2009 7:50 am

Ostres Lily que bé!!! si la cosa es complica massa, sempre podem tancar-los en un quarto fosc i no deixar-los sortir fins que cantin!!! :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dg. juny 07, 2009 5:27 pm

Ohhhhh! no hi ha capitol????? :ufs: :ufs: ?-) ?-)
Amb les ganes que tenia de saber qui era l'ombra...,sort que ho va caçar la maera de'n Jordi! doncs apa,a dormir més d'hora! :-D :-D :-D
Imatge

Imatge

Imatge
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dg. juny 07, 2009 5:58 pm

Ostres no el fan ni al 33????'

Doncs ja el podríen demà que ja no fan el crackovia
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dg. juny 07, 2009 6:31 pm

Ah! doncs potser si hi fan demà! :-:) :-:) algu ho sap?
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufeta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. des. 31, 2007 7:48 am

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: patufeta » dg. juny 07, 2009 8:55 pm

noies, em sembla que demà tampoc ho faran!!! fan l'homenatge el gran PEPE RUBIANES!!! així que no crec pas que facin ventdelpla fins el proper diumenge!!!!!

ànims a totes
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::