Fringe - TV3

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. març 26, 2011 8:45 pm

*SPOILERS*

Felicitats!! ja ha nascut el nen!!!! això ha sigut un pim-pam!! Tremenda la escena del part... he plorat i tot pensant que la Fauxolivia es moriria.

Però que dolent que arriba a ser el Walternatiu, eh?? Això serà per comprovar si el net té la mateixa malaltia que el pare o per provar si la màquina és compatible amb el nét?? Perquè al dibuix es veu com si fos el Peter... però... i si el nét té una aparença física com el pare???

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. març 27, 2011 12:57 pm

*SPOILERS*
mmmm!!!per fi notícies de l'altre banda....
*SPOILERS*
ara me n'hi vaig :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Helia » dl. març 28, 2011 12:28 pm

Aiiiii... que llegeixo spoilers sense voler... :-:) jo que ho miro per tv3... Bé, quan hi arribi ja no me'n recordaré del que heu dit... :content:

Bueno, només entrava per dir que AHR SÍ QUE EM VA AGRADAR!!! (capítol 2x04). I que pinta molt guai la 2a temporada!!! >.-<: És que em temia que arrossegarien en Charlie tota la temporada, i em va agradar molt que l'eliminessin... van per feina, sí senyor!! >.-<:
ImatgeImatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. març 29, 2011 8:36 pm

Noies, que no tenim fringe a EEUU fins al 15 d'abril (16 si el mireu al dissabte com jo :-D ), però han dit que els últims 4 capítols de la temporada els faràn amb setmanes seguides, sense paróns.

Ei, que ens esperen unes setmanes de final de temporada de vertigeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn

:menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dv. abr. 01, 2011 8:31 pm

No tenim Fringe fins el 15 d'abril,... quin maaaaaal!!!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » ds. abr. 16, 2011 3:08 pm

neuetes, has vist el capítol d'ahir? jo aquesta nit, mentre el julieto gaudeix del Barça-Madrid (per molt que m'agradin els colors blaugrana i sobretot l'entrenador :r) .... el futbol no em diverteix :-D ), aquesta nit per mi serà sessió Fringe...en tinc unes ganes!!
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. abr. 16, 2011 7:13 pm

SSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-)

Aquest migdia l'he vist i m'ha encantat!!! No et diré massa coses perquè no et vull xafar la guitarra abans de veure'l... però per mi és un dels que més m'ha agradat.

*SPOILERS*

Preparat per un rescat de la Olivia a la desesperada per part del tàndem Bishops. I el Broyles col.locat de LSD... brutal!!!

I sorpresa!!!! apareix el William Bell "en persona"... però no t'imaginaries mai com. Jo m'he quedat...

*SPOILERS*


Quan l'haguis vist, ho comentem. :ok: Però jo estaré veient el barça ;-)
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » ds. abr. 16, 2011 9:15 pm

*SPOILERS*
Aquí acabem de veure el 19, i hem flipat!!!!
Ara entenc per què havia llegit en algun lloc que hi havia similituds amb Origen, pel tema del subconscient...
Un 10 pel Broyles, quin paperàs!!!! Com hem rigut!!!
I evidentment un final de quedar-se a quadres... y hasta aquí puedo leer.
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. abr. 17, 2011 7:21 pm

Uau!!!impressionant :p-) el capítol....
*SPOILERS*
per fi s'ha acabat la reencarnació del Bell en el cos de l'Olivia >.-<: >.-<: i de la manera més original possible, bé, original el procés que el guionistes han fet servir en aquest episodi, per deixar al Bell que descansi en pau...
I en Broyles m'ha fet riure molt, ocellet inclòs :-D :-D
Com us heu quedat amb l'escena final??jo no sé què pensar doncs aquí et poden sorprendre per tot arreu, i la cara de l'Olivia....
*SPOILERS*
neuetes, al final també vaig veure una mica de partit per acompanyar al julieto que estava dels nervis :: orrr:: :: orrr:: ...però el futbol segueix sent avorrit ;-) ;-) , bé, en aquest cas no ho era tant perquè jugaven Barça i Madrid, hi ha sentiment més enllà d'allò esportiu :-D :-D
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dg. abr. 17, 2011 8:00 pm

:-D :-D :-D :-D

*SPOILERS*


Quin tip de riure amb el Broyles!!

Jo del final del capítol em vaig quedar una mica a quadros... qui és aquell paio? i perquè la Olivia afirma tant taxativament que aquell tio la mataria??? Sempre fan igual els guionistes: tanquen temes però n'obren de nous.

I ara a esperar la setmana que ve que serà l'antepenúltim capítol de la temporada i la cosa ara ja va de subidón, subidón.

*SPOILERS*


juliet, jo abans era molt futbolera però ara m'ho miro molt fredament i moltes vegades passo del tema, ahir vaig aguantar fins al gol del barça de penalt, la resta la vaig passar llegint un llibre. A més, tenim tres clàssics més per endavant, que em sembla que els gaudirem més que el que vam veure ahir.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. maig 03, 2011 7:09 pm

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Està molt parat això, eh???

Va, que aquest divendres acabem la tercera temporada i la cosa està "al rojo vivo"!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:


*SPOILERS*


Quin pollastre amb la maquinota dels pebrots. Encara no tinc gaire clar cap a on voler anar a parar els guionistes, tot se sabrà aquest divendres però com més avançen la trama més interrogants obren.

Per fi hem conegut la verdadera identitat del Sam Weiss (el tio de la bolera) i no és cap Frits People, sinò l'últim d'un llinatge de Sam Weiss que dediquen la seva vida a recopilar informaciò sobre la Firts People i la màquina. Però em sóna la sensació que aquest personatge és molt més del que aparenta i ens amaga més coses.
Una de les coses que més m'ha confós és la búsqueda de la "palanca", per poder bloquejar la màquina i que el Peter pugui entrar a dins i no és res més que la "telequinesis" de la Olivia!!!!!!!! una mica enredat, no? Vale que la Olivia ens va mostrar que tenia aquest poder a la primera temporada (us enrecordeu de la bomba desactivada pel poder mental de la Olivia per fondre les bombetes?), però la solució em sembla rebuscada. M'imagino els guionistes assentats a la taula fent un "brain Stormning" perque s'han quedat encallats en aquest punt i de repent un salti cridant: Ja ho tinc!!!, la Olivia!!!!!!!!!!.
I quan el Peter es desperta del coma a l'hospital i es pensa que està "over there"?
I quan per fi el Peter aconsegueix entrar a la màquina i la fa activar i es desperta deu anys més tard en mig d'una espècie de guerra?
Mare meva la que ens espera divendres!!!!!!!!

*SPOILERS*


Per cert, algú sap quan tornaràn amb la quarta temporada????
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dv. maig 06, 2011 6:37 pm

ja tornen a fer de les seves...el capítol m'ha deiat "xof", com aquell quan el Bell s'infiltre al cos de la "danam" :-(( :-((
necessito més respostes i no tants fronts oberts, que em perdo!!!!

*SPOILERS*
a l'última escena el Peter, després del "boom" total de la màquina, apareix anys més tard...en un lloc en guerra o alguna cosa similar, un soldat el reconeix i crida al seu fill (suposo...)
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. maig 06, 2011 9:45 pm

*SPOILERS*

Durant tota la setmana han anat dient els fans pels foros que sospiten que els dos universos s'han fusionat...

Però fins demà no sabrem...

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » ds. maig 07, 2011 9:53 pm

*SPOILERS* però mooooolt spoiler, eh!!!!!!!!!!!!!!!!
Mare meva, mare meva!!!!!!! la que s'ha liat!!!!!!!!
després del salt al temps en la consciència del Peter, ens ha quedat clar que allò era per adonar-se que noooo s'havia de ficar dins la màquina. Fins aquí Ok, doncs les conseqüències de destruir l'altre univers eren fatals. Ara bé... què coi ha passat al final????? com que el Peter no existeix???? que se'n vagi a cagar JJ Abrams!!!! doncs si no és per la consciència del Peter, allí es lia ben parda, no?????? coi d'observadors! menys observar i més explicar què passa!!!!
Ja anireu dient la vostra, jo m'he quedat... que si em punxen no em treuen sang!!!!
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dg. maig 08, 2011 10:20 am

*SPOILERS*
Final de temporada i deunidó quin final! :b-))) :b-)))

A veure, que jo la vaig veure amb VO sense subtitular i estic segura que m'he perdut moltes coses, però...

Jo vaig entendre que el Peter, en adornar-se de les conseqüències de eliminar "Over there" (la mort de la Olivia) crea un "pont" d'unió entre els dos universos, només aquella habitació on hi ha la màquina, per que treballin junts i aconsegueixin no eliminar-se entre ells. I quan desapareix representa que el Peter adult no hauria d'haver existit mai, ja que el nen-Peter "over here" es va morir de la malaltia i el nen-Peter "over there" hauria d'haver mort al llac glaçat quan tornava amb el Walter (enrecordeu-vos que el "observer" els salva la vida treient-los del llac i s'han passat tota la serie repetint que "han de tornar a restituir l'equilibri"). Doncs aqui tenim la resposta de perquè el "observer" va implicar-se aleshores: per que el Peter adult seria molt decisiu per l'equilibri de les dimensions (el Walter va obrir la fisura quan va anar en busca del Peter i l'observer ho va voler arreglar).
Es nota que quan van fer el capítol no tenien massa esperançes que es renovés per una quarta temporada i ens han ofert un final "tancat". Ara caldrà veure com s'ho fan per continuar la serie. Tinc entés que l'actor que fa de Peter seguirà a la serie la pròxima temporada, potser serà amb flashbacks o amb d'altres coses que es puguin inventar els guionistes (que s'ha demostrat que d'imaginació en tenen un munt).

Ara la pregunta que em queda és: si el Peter no ha existit mai, que passa amb el fill de la FauxOlivia? és real o no?

I només em queda dir.... pobra Olivia!!!!!!

Que us ha semblat?

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: metalhet » dl. juny 06, 2011 8:24 pm

Eissss!!

Acabo de veure aquest post!! Ja fa temps que es va acabar la temporada i no la tinc tan fresca...però ja tinc ganes que començi la quarta!!! >.-<:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dt. juny 07, 2011 3:26 pm

Ja s'ha acabat la 3ª temporada? doncs a veure si ens posem al dia abans no comenci la 4ª! ;-)))
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. juny 07, 2011 6:42 pm

Takita, tens tot l'estiu per posar-te al dia, la 4arta temporada començarà al setembre (esperem...) :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dj. juny 16, 2011 10:40 pm

neuetes, avui hem vist el capítol 10. Està molt i molt interessant! :ok:
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: metalhet » dv. juny 17, 2011 8:05 am

Per mi, sens dubte, és una de les millor sèries que s'estan fent ara mateix!!! >.-<:
Imatge
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::