Lost 6x08 - Recon

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Lost 6x08 - Recon

EntradaAutor: Helia » dj. març 18, 2010 4:37 pm

Uei!! Aquesta setmana vaig tard!! L'acabo de veure ara!

Passo a comentar, directament:

Mmmmm.... a mi, m'ha barrufat més aviat poc, eh? jeje...
A veure, està bé el capítol perquè té ritme, però no expliquen res d'interessant (o almenys, que m'interessi a mi... :content: )

En el flashside, doncs poca cosa interessant... molt mona la Charlotte, i molt anecdòtica la seva aparició... en Miles, doncs bé, com sempre, amb referència al seu pare inclosa... Però no em quadra el següent: jo estava convençuda que l'Anthony Cooper (=Sawyer original = pare de'n Locke), en el flash seria bo, perquè en el flash de'n Locke parlen del seu pare com si hi tingués molt bona relació. Llavors no em quadra que fos el mateix malparit que va estafar i va causar la mort dels pares de'n Sawyer... I per tant... què és el que va fer canviar el destí de'n Sawyer perquè al final es fes poli, i no es fes "criminal"?

A la illa... buffff... definitivament, no m'agrada el paper de la Claire... ara t'agafo la maneta, ara et vull matar, ara et demano perdó, ara em pentino (ai no, això fa segles que no ho fa.... :-D ). Res, que no m'agrada...
El paper de'n Sawyer a l'illa sí que m'ha agradat, perquè no saps mai si menteix o no, i sempre t'acaba sorprenent! >.-<:
En Widmore... dic el mateix que al capítol passat... què coi hi pinta en Widmore aquí? no havia vingut a matar en Ben? Voleu dir que sap alguna cosa de'n Neme-Locke?? Suposo que sí, perquè sinó no muntaria la tanca anti-fum-negre... però... com ho sap?? amb qui va?? vol protegir la illa? quedar-s'hi?? no sé... no ho pillo...

I finalment, el colofón final... m'he quedat així:
- Kate: I com penses arrancar l'avió?
- Sawyer: No anirem amb avió, anirem en submarí

- Hèlia: oh, sorpresa... i com penses arrancar el submarí????? jajaja...

Ho sento, avui tinc el dia una mica tonto... jajaja
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x08 - Recon

EntradaAutor: marionaijan » dj. març 18, 2010 9:25 pm

Hola familia!!

Bueno, el capítol va estar bé, si que no va ser gaire trascendental...

Em va agradar el Sawyer i el Miles, aixi com súper amics. Que dius, viam, i aquests dos com s'han conegut????
I la Claire... està com una regadora la pobre... Segons en Neme-Locke, la Kate haurà de cuidar del Aaron pq ella està boja...
I el Widmore... no sé, ell ja va dir que hi hauria una guerra, que potser la provocarà ell i tot...

A veure si el capítol vinent és més suculent, pq això ja no dóna per fer més teories, no???
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x08 - Recon

EntradaAutor: madrona » dv. març 19, 2010 9:40 am

Bon dia!! ja també vaig tard aquesta setmana.

Bé, el capítol a mi m'ha entretingut, malgrat que no sóc una gran fan del Sawyer. Però crec que aquest paper de poli vengador de la pradera li cau força bé i ja podira tenir una sèrie post-Lost amb un papaer semblant. Als USA segur que triomfa. Només li falta tenir un gos o mascota, je je. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bé, sobre el dubte Anthony Cooper=Sawyer original. Pot ser, Helia, que el Cooper fos el culpable del que li va passar a la família de Sawyer, que fos realment un estafador. Però podria serr que en aquesta nova realitat fos bon pare. És a dir, estafador però bon pare. No? Un cas com el de la Kate, fugitiva, però bona mare amb l'Aaron.

Lo del submarí, jo vaig pensar el mateix. Imagino que segrestarà algú de la tripulació, perquè si no, ja em direu..... :content:

I el moment vestit a les gàbies??? Era el vestit que duia la Kate el dia que van fotre el clau?? Què ràpid ha oblidat la Juliet doncs no??? neukiss-) neukiss-)

I en Widmore, tampoc no tinc clar que passa ara amb la relació amb en Ben. Espero que en el pròxim capítol ens ho expliquin millor.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::