Lost 6x04 - El substitut

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Lost 6x04 - El substitut

EntradaAutor: Helia » dc. feb. 17, 2010 7:28 pm

Obro nou post per comentar el capítol... al final serà tradició!! :content:

Què, que ja l'heu vist? Jo sí, aquest migdia... i només puc dir.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Més tard comento!! :ok:
Helia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 25, 2010 3:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
Ubicació: GRANOLLERS
Contacta:

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: nueta » dc. feb. 17, 2010 9:28 pm

HELIAAAAAA,

l'acabo de veure, bonissim. :love: :love: :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
granoteta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 587
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 1:16 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: granoteta » dc. feb. 17, 2010 9:32 pm

Ostres!!! Tinc ganes de veure'l ja, però esperaré per veure'l amb el meu home que plega tard avui i demà, i fins divendres nit no el el podrem veure!! Això és amor!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Pukeko » dc. feb. 17, 2010 10:01 pm

Jo també l'acabo de veure!!!

Ai, que me temo lo peor, i al final serà una tonteria tot plegat. Vull dir que amb les teories tan enrevessades que se senten, al final serà a més simple possible, perquè total ara l0illa no s'ha de protegir......
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: madrona » dc. feb. 17, 2010 11:13 pm

jo ara crec que el Jacob no era tant bo com semblava, o potser ers un boig....
boníssim lo dels números!!!!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: petazetas » dj. feb. 18, 2010 8:39 am

Jo amb lo liat que està no se pas com ho acabaràn.

Sabeu que crec? que deixaràn prou flecos oberts per fer Lost, the movie...

No us sembla?

per que tenen mooolts pocs episodis per explicar-ho tot!
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Pukeko » dj. feb. 18, 2010 10:11 am

madrona ha escrit:jo ara crec que el Jacob no era tant bo com semblava, o potser ers un boig....
boníssim lo dels números!!!!!


Que fort!!!! Ho acabo d'entendre!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: petazetas » dj. feb. 18, 2010 10:24 am

Pukeko ha escrit:
madrona ha escrit:jo ara crec que el Jacob no era tant bo com semblava, o potser ers un boig....
boníssim lo dels números!!!!!


Que fort!!!! Ho acabo d'entendre!!!!!!!!!!!!!!!


Nenes, expliqueu per que ara mateix no se de que parleu... Jo vaig molt cansada aquests dies i potser em vaig adormilar en algun moment!
:-D :-D
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: madrona » dj. feb. 18, 2010 10:45 am

No has vist que a la gruta, cada nom que no estava tatxat tenia un numero adjudicat??? i que s'ajusten als famosos números de l'escotilla?????

Per cert, el nom de la Kate hi era??? Quin és el seu nom original, perquè el de kate se'l va posar ella inventat perquè no la trobessin no?

Imagino, que en Jacob va anar a buscar cadascun d'ells, els va tocar amb la mà, els va "escollir", i els anava apuntant a la gruta, i cada un tenia un número. Eren els "candidats". I de tots ells, molts han mort, a l'avió, a l'illa, etc....menys 5 o 6.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: petazetas » dj. feb. 18, 2010 11:02 am

madrona ha escrit:No has vist que a la gruta, cada nom que no estava tatxat tenia un numero adjudicat??? i que s'ajusten als famosos números de l'escotilla?????

Per cert, el nom de la Kate hi era??? Quin és el seu nom original, perquè el de kate se'l va posar ella inventat perquè no la trobessin no?

Imagino, que en Jacob va anar a buscar cadascun d'ells, els va tocar amb la mà, els va "escollir", i els anava apuntant a la gruta, i cada un tenia un número. Eren els "candidats". I de tots ells, molts han mort, a l'avió, a l'illa, etc....menys 5 o 6.


Otia!!!!! que no ho havia vist!!!! la lexe!!!!

La Kate de cognom es Austen... no ho vaig veure, serà questió de tornar a mirar aquesta part i mirar-ho a càmara lenta... neujor:-) neujor:-)
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Helia » dj. feb. 18, 2010 11:03 am

Doncs noies, jo cada vegada crec més que ni en Jacob és tan bo, ni l'altre és tan dolent!

El capítol m'ha agradat molt, molt!!! Bé, tots els que se centren amb en Locke m'agraden molt!! :love: M'ha agradat molt la quantitat de personatges que han sortit a la realitat alternativa, i veure com de diferents són les seves vides... al principi pensava, pobre Locke, continua essent un desgraciat (quan cau de la furgo, els aspersors...), però m'ha alegrat veure que les coses li estaven anant bé. Això què vol dir? Doncs que:
- La Helen, a la realitat 1 el va deixar perquè es va obsessionar amb el seu pare... ara no, i per tant, segueixen junts
- Té bona relació amb el seu pare, per tant, dubto que fos ell el que el va tirar per la finestra
- En Locke estava predestinat a acabar en cadira de rodes...
- Conclusió d'aquest tema: potser el que canvia no és en Locke, en aquesta realitat, sinó el seu pare...

Més coses... ja sabem què hi fan a la illa els Losties!!! És molt fort, no trobeu? a ningú l'ha sorprès que ho hagin dit al capítol 4?? Vull dir... són a la illa perquè en Jacob busca un substitut per protegir la illa!!!
Jo sí que crec que es van començant a esclarir coses, i que al final sí que quedarà força clar! Clar que es generen nous misteris, sinó la temporada no tindria sentit ni emoció, però jo, al contrari que molts, crec que s'anirà desembolicant!

Ah! M'ha encantat molt i molt en Ben de profe!! >.-<: trobava a faltar una bona escena d'aquest gran actor!! Ah! I boníssim també a l'enterrament de'n Locke!

Edito per dir que sí, que això dels números és curiós, perquè a cada personatge li correspon un número, però tampoc no explica res del significat dels números en altres àmbits (escotilla, loteria...)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Pukeko » dj. feb. 18, 2010 1:11 pm

madrona ha escrit:Per cert, el nom de la Kate hi era??? Quin és el seu nom original, perquè el de kate se'l va posar ella inventat perquè no la trobessin no?



No que no hi era, no. Hi havia: 23-Shephard, 16-Jarrah, 42-Kwon, 8-Reyes, 4-Locke i 15-Ford (m'acabo de mirar l'escena un altre cop....). I una altra cosa, si només hi ha un Kwon, vol dir que l'altra palma??? Ai, ai, ai.....
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Irina80 » dj. feb. 18, 2010 1:16 pm

M'ha deixat sense paraules... boníssim... a l'escena de l'institut esperava que aparagués l'Artz, aquell profe que la dinyava amb la dinamita, però en veure en Linus he flipat!!!!!!!!! Menys mal que la Helen sobreviu...
El tema dels nombres és molt bèstia. La Kate no hi apareix, i ho hem mirat i remirat, apareixen els altres personatges amb els 4, 8, 15, 16, 23 i 42. Jo crec que d'alguna manera la Kate ha estat triada per a solucionar el problema de les embarassades a l'illa. Potser és una anada d'olla, però és el primer que vaig pensar...
Estic molt intrigada amb el tema obert de la Claire, com ha sobreviscut aquells anys per allí, i què passa amb els del temple???
Ah!!!!!! Pot ser que el nen que li apareix al "Locke/Nèmesis" sigui altre cop en Jacob reencarnat o al cos d'algú altre????
Pfffffff.... això de només un capítul a la setmana és matador!!!! Volem més Lost!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: madrona » dj. feb. 18, 2010 7:14 pm

PUKEKO: Oju perquè la Kate es diu en realitat Joan Hart. Kate Austin és el nom que es va inventar ella al primer capítol perquè fugia de la justícia. Ara, que si tots els números ja estan "donats" a la resta....

Irina: la Claire jo crec que deu estar infectada, com el Sayid. És a dir: una mena d'exercit que està reclutant el Némesis/Locke. Ara bé, ha d'estar morta perquè el seu cognom (Littleton) no surt a la gruta. Per tant, deu haver ressucitat??

I del temple, només tinc clar que l'aigüa és curativa o té poders d'alguna mena. Al Ben petit el porten allà quan el Sayid el dispara i el curen. I el Sayid acaba ressucitant. Però no sé perquè estava bruta, tacada de sang...just abans que hi fiquessin al Sayid.

I el nen ros que se li apareix al Locke ara, jo crec que és el Jacob de petit, no? Són pastats!!! No deuen ser germans el Némesisi-Locke-fum i el Jacob???

Quin intríngulissssssssss!!!!!!!!!!!!!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Pukeko » dj. feb. 18, 2010 9:04 pm

madrona ha escrit:PUKEKO: Oju perquè la Kate es diu en realitat Joan Hart. Kate Austin és el nom que es va inventar ella al primer capítol perquè fugia de la justícia. Ara, que si tots els números ja estan "donats" a la resta....



Siii??? Mmmmmm, no li deia Katie sa mare??? Ai quin cacau!!!

Els números si que estan tots repartits eh? que ho he tornat a mirar!!!

Que bo, li comento al meu home lo dels números i em contesta "Clar, que no ho havies vist??" <:-) <:-) <:-) <:-) <:-)
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Helia » dj. feb. 18, 2010 9:11 pm

Madrona, jo diria que és al revés! Es va inventar el nom de Joan Hart, i en realitat es diu Kate (em sembla recordar que quan en Jacob la troba que ha robat una caixa, quan es petita, li demana el nom i li diu "Kate"... :-:) )

Ah! jo també crec que el nen és en Jacob de petit! és que a més, són ben iguals!!! :content:
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Irina80 » dj. feb. 18, 2010 9:21 pm

Sí sí, el nom real és Kate Austen, ja de petita li deien Kate, i la seva mare, Katherine. Joan Hart és un alias que agafa com a fugitiva més tard.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: madrona » dj. feb. 18, 2010 9:37 pm

Irina80 ha escrit:Sí sí, el nom real és Kate Austen, ja de petita li deien Kate, i la seva mare, Katherine. Joan Hart és un alias que agafa com a fugitiva més tard.


Ahhhh!!! Val, és això!!!!
Doncs no sé perquè no surt als números...no és candidata??? I per què la va triar jacob???
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: Irina80 » dj. feb. 18, 2010 9:45 pm

jo crec que té a veure amb el tema de la fertilitat/gestacions a l'illa. Crec que pot anar per aquí
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x04

EntradaAutor: marionaijan » dj. feb. 18, 2010 10:26 pm

Neneeeees!! Vaig tard... Escric amb una mà , que a l'alrta hi tinc el Jan... perdoneu si em mejo lletrs... m'ha agradat mooolt, el capítol! Jo tmb crec que es van resolent cosetes... lo més flipant, els números. Cada un d'ells és un número... però si q és veritat que en falten...
Per cert, IMPORTANT, no és idea meva, ho he llegit por ahí, que el nen que s'apareix al AntiLock, és l'Aaron!! POt ser que sigui el nou Jacob o la seva reencarnació. I he trobat aquest link, que ja és una anada d'olla que t'hi ca... feu-hi un cop d'ull... http://es.lostpedia.wikia.com/wiki/Aaro ... n/Theories

Jo també he pensat que pq en Jacob és el bo. Podria ser el dolent, no? O realment ni bons ni dolents,simplement per alguna raó un va putejar a l'altre i ara és el moment de tornar-li la jugada. Però no tinc ni idea de com plantejar-ho, rollo deus, forçes de la terra, etc... no sé quin nom donar-li! Moltes de les coses que ja heu dit jo tmb les he pensat.

I un altre descobriment que he fet, m'ha fet gràcia tu, m'he quedat amb un nom d'un dels actors que es diu Nestor Carbonell, i dic, ai coi, quin nom més catlà/espanyol, qui deu ser, i resulta que és el Richard Alpert, que el tio és descendent d'espanyol i cubana!
I parla espanyol super bé, més mono... mireu mireu...

http://www.youtube.com/watch?v=2Id4SifwmE

En fi, jo crec que el proper capítol s'ha d'aclarir qui coi és el RIcahrd i d'on vé. I per cert, hem d'estar AL QUITE, pq em sembla que hi ha un parón d'un parell de setmanes, em va semblar veure-ho però no sé per on.

Buenu losties meves, vaig a filosofar i si se'm acud o descobreixo alguna cosa més passo per aqui!! Us confesso que m'agrada més Lost que ara que ho xerrem aqui!! Aaaaaaiiii que bé m'ho passo!!!!

Petoneeeets!!!
marionaijan l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 18, 2010 10:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::