INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Ítaca » dl. març 14, 2011 2:17 pm

Jo és el q vaig llegir a les notícies q penjava la gent del feisbuc... :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Psicoloca » dl. març 14, 2011 5:24 pm

No m'ho puc creure, què fort!!!!!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Momo » dt. març 15, 2011 11:23 pm

Bé, doncs ja està. No m'ha agradat gaire el capítol. :ufs: Massa ràpid tot. No és gens creible ni té sentit. Han volgut acabar bé totes les històries i potser no calia, li hagués donat un punt més "infidel". :-:)

I si és veritat el que dieu que s'ha cancel·lat per culpa del nou govern, ja podem dir que TV3 no és "la teva", és "la seva". :ufs: :ufs: :ufs: ?-)

No entenc d'on surt el rumor, però crec recordar que quan feien Nip Tuck encara hi havia CIU, i era bastant més forta que Infidels... Potser m'equivoco. :globus:
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: kabbisa » dc. març 16, 2011 8:29 am

Ahir sortia a la vanguardia una carta dels lectors d'una nosequè portaveu de Unió. Anava dirigida al Quim Monzó (que va fer dies abans una editorial referent a això, i dient que eren rumors). La sra aquesta li deia que aquests rumors no eren certs.

I es que jo també ho veia extrany... Una cosa és fer canvis en els presentadors dels telenotices, com van fer els del psc el primer cop que van sortir, i l'altre és entrar en programacions de sèries...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: GLG » dc. març 16, 2011 8:43 am

A mi tampoc m'ha acabat d'agardar l'episodi. Ho han volgut lligar to a saco i es molt forçat.

I el part? una nena de 8 mesos tan gran????? I neta i pulida que ha sortit???? jajajaj

No sé, potser hagués hagut d'acabar mes canalla, amb el toc propi de la serie, i no sent tot flors i violes.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Ítaca » dc. març 16, 2011 8:53 am

El rumor va venir per boca del fill del pujolet (pels volts de Nadal), q en una conversa amb no sé qui fa dir textualment q Infidels no agradava a al Duran ni als d'Unió (ultra catòlics, i sols faltava ara q un capellà s'enrotllés amb la Paula...), i q Polònia no els agradava a ells pq es ficaven amb el mas... o sigui q per Nadal ja van començar a sonar campanades, i fins ahir :ufs:
A més, el capítol es fa finiquitar de forma massa precipitada... penso q si hagués estat cosa d'ells directament ho haguessin acabat diferent...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: GLG » dc. març 16, 2011 8:57 am

Itac@ ha escrit:El rumor va venir per boca del fill del pujolet (pels volts de Nadal), q en una conversa amb no sé qui fa dir textualment q Infidels no agradava a al Duran ni als d'Unió (ultra catòlics, i sols faltava ara q un capellà s'enrotllés amb la Paula...), i q Polònia no els agradava a ells pq es ficaven amb el mas... o sigui q per Nadal ja van començar a sonar campanades, i fins ahir :ufs:
A més, el capítol es fa finiquitar de forma massa precipitada... penso q si hagués estat cosa d'ells directament ho haguessin acabat diferent...


Hi estic d'acord! El Pujolet es bastant bocases i sembla que va fer comentaris d'aquest tipus....

I es cert que l'episodi d'ahir era molt precipitat.
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Psicoloca » dc. març 16, 2011 9:18 am

Jo em vaig quedar de pedra amb el capitol, ni em va agradar ni crec que una sèrie tant bona es mereixi un final així!!!!!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: soleilua » dc. març 16, 2011 10:03 am

El Quim Monzó ja ha contestat, diu que el mateix Mas li va dir!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Ítaca » dc. març 16, 2011 10:12 am

VISCA LA CENSURA!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Juliett » dc. març 16, 2011 9:19 pm

Ramtri ha escrit:
Momo ha escrit:Bé, doncs ja està. No m'ha agradat gaire el capítol. :ufs: Massa ràpid tot. No és gens creible ni té sentit. Han volgut acabar bé totes les històries i potser no calia, li hagués donat un punt més "infidel". :-:)

I si és veritat el que dieu que s'ha cancel·lat per culpa del nou govern, ja podem dir que TV3 no és "la teva", és "la seva". :ufs: :ufs: :ufs: ?-)



Uaaaaaaaaf Momo! Sembla que estiguis tu al meu caparronet! Totalment d'acord!


Vaja no em va entusiarmar tampoc... massa ràpid va passar tot... i això de la Cruz tornar amb l'altre.... no, l'hauria d'haver deixat plantada pero haver-se deixat, així si que seria Infidels!!!!!!!!

En fin....

Ara tinc lliure la nit de dimarts jajjaaj
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Irina80 » dv. març 18, 2011 2:07 pm

A mi tampoc em va entusiasmar l'últim capítul... tot molt forçat i precipitat, desllueix molt la feina tan maca de la primera temporada, que era molt "rodona". Així és segur que hi ha hagut censura del nou govern? estem arreglats...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Ítaca » dt. març 22, 2011 8:55 am

No sé Ramtri... ahir no van fer polseres vermelles (van fer Ermessenda, q no la vem veure). Sabeu si l'han canviat de dia o si el proper dilluns la tornaran a fer?
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: Ítaca » dt. març 22, 2011 3:53 pm

Ah, doncs aleshores potser la setmana q ve ho tornaran a fer el dilluns...

Doncs ni idea del q faran els dimarts a partir d'ara... però penso q si fos els Convidat ja l'haguessin anunciat no??? Tampoc fa gaire q es va acabar, no? Vés a saber què es treuran de la màniga ara...
I mira, q després de molts anys, TV3 ens havia tornat a enganxar... com ara comencin a fer el ruc altre cop... :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
crisàlide
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1350
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
Contacta:

Re: INFIDELS ... la nova de TV3 !!!!

EntradaAutor: crisàlide » dv. abr. 01, 2011 1:52 pm

Psicoloca ha escrit:Jo em vaig quedar de pedra amb el capitol, ni em va agradar ni crec que una sèrie tant bona es mereixi un final així!!!!!


Totalment d'acord... una llàstima de final en una gran sèrie
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru

My Ovulation Chart

BessonadaPacte de panxulina: Sephora :-()), Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()), Gemma :-()), Llina :-()), Isa31 :-()) i Lacuca :-()) !!!


Imatge
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::