Escola Sant Gregori

ja no som tant petits!!
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Escola Sant Gregori

EntradaAutor: mamalluna » dv. feb. 26, 2016 12:00 am

Aquests dies estic mirant centres de Gràcia i de Sarrià-Sant Gervasi. Com que el proper dissabte 27 varies escoles fan la Jornada de portes obertes m'agradaria que algú m'expliqués opinions i preus del Sant Gregori perquè si no puc arribar-hi econòmicament (o m'expliqueu coses que no m'agradin gens), m'estalvio una visita,que prou difícil és compaginar-les totes enviant algú de la família...

Moltes gràcies per l'ajuda!
elozano3
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 11:23 am

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: elozano3 » dg. feb. 28, 2016 10:01 am

Bon dia
Et passo els preus del Sant Gregori,
Llar d'Infants I i II Quota 404,00 € 2n cicle d'Educació Infantil Quota 281,00 € EI3 - EI4 - EI5 Activitats complementàries 75,00 € (10 mensualitats) Aportació voluntària 206,00 € Cicles Inicial i Mitjà de Primària Quota 348,00 € 1r, 2n, 3r i 4t Activitats complementàries 75,00 € (10 mensualitats) Aportació voluntària 273,00 € Cicle Superior de Primària Quota 371,00 € 5è i 6è Activitats complementàries 75,00 € (10 mensualitats) Aportació voluntària 296,00 € 1r, 2n i 3r d'ESO Quota 405,00 € Activitats complementàries 50,00 € (10 mensualitats) Aportació voluntària 355,00 € 4t d'ESO Quota 465,00 € Activitats complementàries 50,00 € (10 mensualitats) Aportació voluntària 415,00 € Batxillerat Quota 505,00 € (11 mensualitats)
2n germà 10% A partir del 3r germà 80,00 €
160 € Mitja pensió 4t d´ESO (3 dies/set) 98 €
75 E Carmanyola 4t d´ESO (3 dies/set) 46 €

És una escola bastant familiar s'utilititza el mètode Montessori en els primers cursos, no tenen llibres fins a cinquè de primària, si tenen de lectura des de primer de primària i d'anglès a partir de tercer de primària.

El tema d'anglès surten amb el C1, i a partir de sisè de primària els presenten a exàmens oficials.

Si necessites saber cosa, ja em diràs?
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: mamalluna » dg. feb. 28, 2016 12:09 pm

Moltes gràcies per la informació, elozano3.

Ja vaig anar a les portes obertes d'ahir i la veritat és que em va agradar força, però se'ns escapa del pressupost.

Mirarem d'entrar a altres centres que també ens han agradat molt i amb un preu més reduït.

Gràcies de nou!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: antvilo » dt. març 08, 2016 3:45 pm

Hola Elozano 3, et volia demanar si coneixes més a fons tema de si ensenyen bé, disculpa si no m'explico , com estudiar, organitzar-se als nois i noies a la escola S.Gregori, sobretot per a final de primaria i a ESO, son les etapes que estic interessada.
Van visitar aquesta escola el dia de portes obertes i ens va agradar molt com treballen les assignatures.
Gràcies
icemind
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 11, 2017 11:04 am

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: icemind » dt. abr. 11, 2017 11:51 am

Hola a tot/tes,

Jo també estaria interessat en saber de gent que hi sigui a dins de l'escola i que pugui donar informació de primera mà. L'escola ens va agradar força. No és gran ni petita (2 línies) i té bones instal·lacions. L'equip docent sembla bo i el projecte educatiu interesant, però és clar, el que t'expliquen sempre és atractiu. M'agradaria conèixer experiències d'aquells que són a dins, a veure si és tan bo com sembla.

Gràcies!
Bauer
Entrades: 2
Membre des de: dg. gen. 14, 2018 12:05 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: Bauer » dg. gen. 14, 2018 7:59 pm

Nosaltres hem anat a parlar amb la directora i ens ha agradat. Malgrat tot, ens agradaria coneixer l'opinió de pares que portin o hagin portat els seus fills a aquesta escola. Tot comentari ens pot ser d'ajuda per prendre una decisió. Gràcies!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: antvilo » dj. feb. 08, 2018 8:58 am

Bon dia, els meus fills i van a la escola S. Gregori, cursen segon primaria i primer ESO.
Nosaltres van camviar d'escola ara fa 2 anys i la veritat estem molt contents .
A primer cicle primaria es treballa per projecte nou cada trimestre :els nens portem material i podem prepararse una exposició oral per explicar a la resta de companys.També treballem molt la materia de plàstica, anglés , lectura i matemàtiques.
A secundaria donen molta importancia a apendre fer uns bons apunts, l'anglés fan moltes hores a la setmana, treballant literatura i ètica des de primer.
Anglès a infantil també fan força hores.
Aspectes negatius no es una escola econòmica i no esta ben comunicada(bus 196 a la porta), assignatura gimnasia el meus fills diuen era millor a l'altre escola
Nosaltres van decidir camvi per estudis secundaria i la veritat que tant els nostres fills como nosaltres el camvi a sigut positiu,:veiem que els nens gaudeixen d'apendre.
Es una escola seria, els nens han de respectar al profesorat, intentar mantenir silenci a l'aula.Però be l'escola es respetuosa amb els nens , no els estresa amb tot això.
Nosaltres uns dels motius que es va fer pensar amb camviar de l'altre escola era la relaxació del profesorat a secundaria i la falta de disciplina que hi havia:a les clases tot era xivarri, nens que es queixaven que no podiem escoltar explicacions profesorat i poca motivació del profesorat.
En fí , no se si he ajudat gaire
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: VespresVerds » dv. feb. 09, 2018 3:44 pm

Jo tinc amics que han estat escolaritzats a Sant Gregori i estan molt contents amb l'escola. Clar que, d'això, fa uns quants anyets!
milan81
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 27, 2018 10:10 am

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: milan81 » dt. feb. 27, 2018 10:23 am

Bon dia,

Estava pensant en canviar els meus nens a l'escola Sant Gregori.
Estem preocupats pel període d’adaptació també.

@Antvilo, em podries donar el teu input de com va ser?
Els meus fills anirien a primària. Tenen deures, respecten el ritme de el nen?

Moltes gràcies
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: antvilo » dj. març 01, 2018 9:33 pm

Hola,
No se si els teus fills són molt petits .
Tema deures a primer cicle primaria gaire bé no tenen.
Meu fill fa segon primaria i porta 1 llibre per lleguir durant la setmana i si no ho acaba no passa res.
Comencen a tenir una mica més a partir de quart, però no es una escola que els possi molts deures.
Fan feina a dins de escola.Són seriosos amb les tasques, això vol dir que volem que els nens i nenes facin unes llibretes amb bona lletra, marges costat pàgina, sense esborranys, disfrutin d'apendre i a més el professorat es competent-
Però sense discriminar ni estresar al nens.
També hi ha bona comunicació amb el professorat i pares .
L'adaptació no tingueu por , de seguida estaran contents i integrats.
Els meus fills van fer amics aviat i aquest any a secundaria n'han vingut nous alumnes i estan encantats.
Clar depen del nen o nena per suposat, però es una escola familiar.
icemind
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 11, 2017 11:04 am

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: icemind » dt. març 13, 2018 10:47 am

Nosaltres l'any passat vam decidir canviar d'escola als nostres dos nens i finalment vàrem escollir l'Escola Sant Gregori. Els dos anaven a primaria. La meva experiència particular és del tot positiva. Els nanos feliços com feia molt de temps que no els veia. La resposta de l'escola durant l'etapa d'adaptació fantàstica. L'ambient de l'escola en general és molt bo, almenys en els cursos que jo he viscut (primer i tercer de primària).

Respecte a l'àmbit docent, em va sorprendre gratament la seva forma de treballar. Donen molta importància no tant al volum si no a la qualitat del treball fet. Per exemple, tal i com s’ha dit, fer els marges al full, fer bona lletra, organitzar les idees abans d'escriure, estructurar els textos, etc. Fins a tercer no tenen deures. A tercer, els hi posen cada dia, però només un exercici molt simple que el nano pot fer en 10 minuts. Generalment són de matemàtiques i està més pensat per que agafin l'hàbit de treballar una estoneta a casa, que per ser un reforç real del contingut. A vegades, en compte d’exercicis fan treball més memorístic, com per exemple preparar poesies curtes (2-3 estrofes). Això els hi permet enriquir el vocabulari i exercitar la memòria. Nosaltres veníem d'una escola on els deures eren una esclavitud (ja a primaria) i res a veure. El tema de la lletra em va sorprendre molt també. En 3 mesos, els meus dos fills han passat de fer una lletra totalment anàrquica a fer una lletra que fa goig de llegir.

Respecte al tema de respecte dels ritmes, comentar-te que és una escola inclusiva de veritat i molt familiar. En les classes dels meus fills hi ha alumnes amb ritmes molt diferents i es respecten tots, tant per dalt com per baix. No patiu per això. El professorat n'és conscient i el que és més important, creu de veritat en que la diversitat exigeix diferents ritmes. Això mateix ho he escoltat a d'altres escoles, una d'elles l'escola on anaven abans els meus fills, i normalment es queda en pura propaganda de l'escola per atraure als pares. En la Sant Gregori he vist una escola que s'ho creu i ho posa en pràctica de veritat.

Si teniu cap més dubte, pregunteu. A mi m’hagués agradat poder tenir opinions de pares abans d’escollir l’escola. Al final vaig tenir sort amb l’elecció però sent un tema tant sensible, tenir opinions de primera mà del que hi ha, sempre és d’agrair.
MartaPensa
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. abr. 11, 2018 6:21 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: MartaPensa » dt. abr. 24, 2018 9:15 am

Hola @antvilo, @icemind y las demás

Nosotros somos una pareja que venimos de Madrid y hemos hecho la preinscripcion a Sant Gregori porque de todo lo que hemos visto ha sido lo que nos ha gustado más, por su filosofía y método. Nuestro hijo empieza 1o de ESO. Nos preocupa un poco la adaptación ya que nuestro hijo es muy tímido y le va a costar mucho el cambio, ya que cambia de ciudad, de casa, de colegio y de ciclo. Tendrá que aprender catalán rápidamente, de hecho hemos escogido una escuela catalana por eso mismo. Quería preguntarte si la escuela es "acompañadora", si le van a facilitar un poco la integración y a ayudarle.
El viene de un colegio donde estuvo desde P3 y sera muy duro para el.
Cómo son con los deberes? El está acostumbrado a pocos deberes, hacen muchos exámenes pequeños pero es más por generar el hábito de estudio que no por cargarles de deberes cuando llegan a casa.
Ademas nos preocupa un poco el tema del catalán ya que nuestra intencion es aprenderlo pero todavia no sabemos nada y nos preocupa un poco el quedarnos apartados. Hay algun tipo de actividades para que las familias se conozcan? Todo todo el mundo habla en catalán siempre o hay un poco de mezcla?
Muchísimas gracias @antvilo!
icemind
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 11, 2017 11:04 am

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: icemind » dc. abr. 25, 2018 2:28 pm

Hola @MartaPensa,

Por la adaptación no te preocupes. En serio. Es un colegio donde cuidan mucho este aspecto. En nuestro caso, mi hija es supertímida y en 1 semana estaba rodeada de amigas. Te puedo hablar de un caso concreto de tercero de primaria, en el que una niña, también muy tímida, se incorporaba al curso. Al verla un poco "asustada", varias niñas de tercero y cuarto de primaria se acercaron y se presentaron. Acto seguido se la llevaron a enseñarle el colegio y se quedaron con ella jugando. Yo venía de una escuela donde esos valores era impensables. Me agradó mucho ver que los niños eran así.

Por lo que hemos visto, los profesores están muy acostumbrados a gestionar nuevas incorporaciones y, al menos en nuestro caso, dicha gestión ha sido exquisita. Durante las primeras semanas, siempre encontraban un momento para comentarnos qué tal iba. Siempre que hemos querido, hemos podido concertar una visita con ellos. De hecho son ellos mismos los que te animan a que lo hagas. También he de decir que disponen de ciertas horas en las que puedes comunicarte con ellos vía telefónica, por si hay algo que te preocupa. Esa opción nos parece fantástica, porque no siempre es fácil desplazarse a la escuela para tener una reunión presencial.

En cuanto al idioma, bueno, aquí tienes dos vertienes. Por los niños no hay problema. Hablan tanto catalán como castellano entre ellos. Depende mucho de qué lengua materna tienen, pero la tendencia es a que empleen más el catalán. De todas formas, en mi caso, mis dos hijos tienen el español como lengua materna y emplean catalán o español en función del niño al que se dirigen. No hay problemas con eso. Al menos que yo haya visto. Otra cosa diferente son las clases. La enseñanza en catalunya tiene como lenguaje vehicular el catalán. Esto quiere decir que todas las clases, a excepción de Español e Inglés, se realizan en esa lengua. El hecho de no conocerla supone un hándicap, pero es algo que te vas a encontrar vayas a la escuela que vayas. Lo que sí puedo asegurarte es que intentarán que el periodo de adaptación a la lengua sea lo más breve posible y que no suponga un problema especialmente grave para el niño. En primaria he visto varios niños llegar desde el extranjero, dominando únicamente inglés y en ocasiones el español y a los pocos meses ya se defendían con el Catalán. Así que por eso no te preocupes en exceso. Lo que sí puedo decirte es que es una escuela donde se respeta el ritmo de cada niño y se valora el progreso de cada alumno de forma individual. Imagino que ya lo hicísteis, pero si no es el caso, mi consejo es que habléis con la directora del centro en cuanto que tengáis la confirmación de la plaza y ella seguro que os orientará a la hora de buscar recursos y ayudas con las facilitar ese aprendizaje del catalán.

En cuanto a deberes, como te comentaba, no es una escuela donde se hagan montañas de deberes, pero sí se valora el hábito y la constancia. La idea es generarles un hábito de trabajo. En mi caso no te puedo hablar de qué pasa en la ESO, aunque lo preguntaré a padres que tengan niños en esa etapa para poder darte información más detallada.

Con respecto a las actividades que mencionas, el AMPA de la escuela hace una fiesta en septiembre, al inicio del curso, precisamente para eso. La idea es dar la bienvenida a las familias nuevas. También van haciendo pequeñas actividades lúdicas para los niños a lo largo del curso (carnaval, Sant Jordi, etc.) a los que están invitados también los padres. Al entrar en 1º de ESO, creo recordar que también hay una reunión organizada por la escuela para presentar la línea pedagógica de la etapa y los profesores/tutores de cada curso. Allí por tanto, también se reunen las familias de los distintos cursos. Al tener 2 vías, el ambiente es acogedor y familiar y la gente enseguida se conoce. No sufras en ese aspecto porque el trato entre padres es agradable y cercano.

Intentaré conseguir más información sobre como funciona 1º de ESO en concreto para poder concretarte más ¡Nos vemos por la escuela!

Saludos.
MartaPensa
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. abr. 11, 2018 6:21 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: MartaPensa » dj. abr. 26, 2018 8:16 am

Qué bien @icemind! eres un sol, gracias por tu respuesta. Ojalá entremos entonces! me quedo mucho más tranquila...!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: antvilo » dl. abr. 30, 2018 8:17 pm

Hola,mi hijo mayor esta cursando 1ºESO, y tienen deberes pero tampoco es excesivo comparado con otros colegios .
Las 2 tutoras que hay este años son de mucha ayuda tanto a los niños como a las familias:les ayudan para que se organizen agendas, si tienes una duda puedes llamar el dia que tienen concertado llamadas y te atienden sin problemas.
Este curso sobretodo lo que trabajan mucho es que se acostumbren a organizarse y adquirir rutina de trabajo y ser poco a poco autonomos con sus deberes, pero en la tutoria ya me comentaron que respetan que no todos los alumnos tienen el mismo ritmo.
Son serios como hemos comentado en otros mensajes en cuanto a presentacion libretas, tener deberes realizados el dia que tienen que entregarlos y ser respetuosos tanto con sus compañeros como con el profesorado.
Espero tengais suerte y podais entrar, en un buen colegio.
En cuanto al catalan, poco a poco, pero estoy segura que como tendran ayuda y estaran en inmersion de la lengua todo el dia, sera un proceso facil, ya veras.
MartaPensa
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. abr. 11, 2018 6:21 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: MartaPensa » dc. maig 16, 2018 11:58 am

Muchas gracias @antvilo! Perdona que no contestara antes, pero no me había llegado la notificación, y hoy buscando me ha aparecido... sois un encanto!
Isobel
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 13, 2015 11:18 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: Isobel » dl. abr. 08, 2019 11:17 am

antvilo ha escrit:Hola,mi hijo mayor esta cursando 1ºESO, y tienen deberes pero tampoco es excesivo comparado con otros colegios .
Las 2 tutoras que hay este años son de mucha ayuda tanto a los niños como a las familias:les ayudan para que se organizen agendas, si tienes una duda puedes llamar el dia que tienen concertado llamadas y te atienden sin problemas.
Este curso sobretodo lo que trabajan mucho es que se acostumbren a organizarse y adquirir rutina de trabajo y ser poco a poco autonomos con sus deberes, pero en la tutoria ya me comentaron que respetan que no todos los alumnos tienen el mismo ritmo.
Son serios como hemos comentado en otros mensajes en cuanto a presentacion libretas, tener deberes realizados el dia que tienen que entregarlos y ser respetuosos tanto con sus compañeros como con el profesorado.
Espero tengais suerte y podais entrar, en un buen colegio.
En cuanto al catalan, poco a poco, pero estoy segura que como tendran ayuda y estaran en inmersion de la lengua todo el dia, sera un proceso facil, ya veras.


Hola! me interesa esta escuela, me han hablado muy bien y veo que las opiniones de la gente que está dentro son muy buenas. Me queda muy lejos y veo que no está bien comunicada (aunque veo que ofrece transporte escolar), y me la plantearía para secundaria. Perdonad por mi ignorancia no estoy nada informada, más adelante ya me entrevistaré si me sigue interesando, porque ahora estoy en otra onda y me he informado solo de las escuelas de mi barrio, pero me gustaria saber: es una escuela difícil de acceder en Primaria i Secundaria, a pesar de no tener los puntos de zona?
Sabéis cuanto cuesta en Transporte Escolar? De cuánto aproximadamente es la cuota en Primaria i Secundaria?
muchas gracias por TODA vuestra información, es de gran utilidad
Noimi
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 08, 2023 7:04 pm

Re: Escola Sant Gregori

EntradaAutor: Noimi » dc. feb. 08, 2023 7:57 pm

Som molt afortunats de que el nostre fill vagi a l’Escola Sant Gregori.
El nostre fill va feliç i encantat amb les classes del Forest School.
Una escola acollidora, on cuiden cada detall, atenció individual a cada nen. Fomenten el desenvolupament emocional, l’autonomia, el respecte a l’altre.
Cada nen suma i són una pinya. Emociona veure’ls com s’abracen, es cuiden.
Un professorat excepcional, empàtic, proper i vocacional!

Es una escola que a nivell pedagògic sempre està innovant.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::