Creixement precoç

ja no som tant petits!!
Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Creixement precoç

EntradaAutor: julieta12 » dl. des. 23, 2013 1:33 pm

Hola a tothom!
La filla de la meva parella va fer 8 anys el passat setembre, i vam decidir portar-la al pediatre ja que varem detectar que potser s'estava començant a desarrollar prematurament. Ja té pèls al pubis, té algun granet a la cara, els pits semblen que li comencen a créixer, i també li fa força olor les aixelles. La vam portar a l'Hospital de nens on ens han dit que li hem de fer un seguit de proves (ecogradies, análisis, radiografies...) per determinar si efectivament té una adolescencia precoç.
Ens van dir que segons els resultats que en sortien, potser se li hauria d'aturar aquest creixement.
En definitiva, voliem intercanviar opinions amb pares que es troben en la mateixa situació que nosaltres, ja que aturar un creixement ho trobem algo molt seriós, i estem preocupats.

Gràcies a tothom i bones festes!!!! xxsta::
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: ada_bcn » dl. des. 23, 2013 4:03 pm

us ho dirán millor els metges, però normalment el q es fa es un tractament hormonal per evitar la ppuvertat i q no s'aturi el creixement, sino no creixerà més a part del problemes psicológics q pot portar... és una cosa ferquent en nenes adoptades, sobretot ens paísos pobres q han patit desnutrició. depen de l'edat de la nena ja no li faran tractament, potser ja és el q li toca...
Avatar de l’usuari
bixu
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: bixu » dl. des. 23, 2013 9:32 pm

A la meva filla li han mirat perque li estava sortint el botó mamari i encara no tenia 7 anys. Per sort tot ha sortit bé, i no hi ha pubertat precoç.
A mi em van dir que per protocol es controla sempre que no tinguin 8 anys. Si ja els ha fet potser no caldra tractar-la.
Pel que em van explicar a mi un cop surt el botó mamari al cap de aprox.un any i mig fan el canvi.
A veure que us diuen. Sort.
Avatar de l’usuari
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: ursulxunxa » dg. oct. 18, 2015 5:21 pm

hola noies,
he trobat aquest post i tinc ganes de parlar amb vosaltres.
A la meva filla de 9 anys li han començat a sortir pèls al pubis.
Fa tot just un parell de dies que li he vist. Ara demanaré hora al metge.
Però estic amoïnada.....
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: ada_bcn » dc. oct. 21, 2015 7:11 am

En nenes es considera "normal" o sigui que no es precoç a partir dels 8... així que encara que hagi començat amb la pubertat està dincs de lo "normal". El pel per si sol no es considera pubertat...
El meu fill (nen) té 7 anys i també té pel al pubis, de moment cap prova pq al pediatra no ho considera necessari... que hi ha factors genétics, l'alimentació... i no sé quines mandangues més. Mengen tot bio i els pobres fan una dieta bastant aborridilla de verdura, coses a la planxa i llegums... i li vaig comentar però res, no ens deriva a endocrí. Anirem fent els seguiments i espero que no vagi a més.
En nens es considera puvertat precoç abans dels 9 anys i jo em vaig posar bastant nerviosa la veritat. Vaig consultar endocrino i que si confies en el pediatre doncs anar fents els seguiments i ja ens deribarà si considera que hi ha signes més significatius...
helenj
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. jul. 05, 2019 4:30 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: helenj » dg. nov. 10, 2019 3:18 pm

Bones...
Reobro fil...per tal de poder compartir I tenir informació de mes experiencies...
El cas es que la meva filla de 7 anys i 10 mesos..ha cimençat a desenvolupwr els pits, el boto mamario...Ja se li nota un bultet...
I tb te mes olor corporal a les axilas.
De moment, no te pel pubic ni a les axiles...
Ens preocupa bastant, ja que es molt petita...
Dimarts tenim hora a la pediatra X comentarho, pero estic força angoixada...
Com han acabat els vostres casos??
Mar80
:: granota
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 2:42 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: Mar80 » dj. gen. 16, 2020 11:32 am

Hola,

A nosaltres la nostra filla també tenia botó mamari amb quasi 8 i el pediatra li va manar fer una rsdiografia de la mà i el canell segons els ossets de la mà ha de tenir aprox a la edat que té.... llavors el resultat era que corresponia a més edat.... vam anar al endocrí i ens va estar parlant del tema pubertat precoç... vam tornar al pediatra que es qui ens va derivar i la coneix desde el nèixer.... i sens dubte va dir que havíem de possar-li una vacuna cada 28 dies per aturar-ho.... això podia comportar si no ho feiem que creixés molt de cop fos de les més altes i llavors quedés aturada i altres passesin a ser altes... preparada psicologicament una nena no està.... es a dir tema menstruació..... de moment al febrer farà 1 any.... i es pot dir que han fet controls i ha quedat controlat. no sé si us ha servit de gaire....

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::