Instituts província Girona

ja no som tant petits!!
Bretanya
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 15, 2021 8:27 am

Instituts província Girona

EntradaAutor: Bretanya » dl. feb. 15, 2021 9:07 am

Bon dia, d'aquí un any anem a viure a la província de Girona amb el meu fill. M' interessa conèixer instituts de Girona ciutat i província per inscriure'l, és molt bon estudiant i molt sensible. M'interessa saber si hi ha instituts amb projectes educatius innovadors també. Tant és la zona de la provínica ja que podem tenir mobilitat de residència.
Moltíssimes gràcies! :***: :-()-) :-()-) :-.:·:: :lleo: ::upi:
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Instituts província Girona

EntradaAutor: ner » dl. feb. 15, 2021 10:31 pm

Bona tarda,

Jo encara tinc les nenes petites però com que en aquest fòrum no som gaires gironines actives intento donar-te quatre orientacions com a gironina. I cal dir que la província de Girona és molt gran i diversa.

En referència a Girona ciutat a aquesta web hi trobaràs un mapa per zones on hi surten ubicats els intituts i si són públics o concertats:
https://web.girona.cat/educacio/escolaritzacio/3-12

Entenc que quan preguntes només vols informació sobre els instituts públics i no centres concertats que a Girona n'hi ha bastants.

En quan a públics i si és molt bon estudiant hi ha instituts que ofereixes programes especials com per exemple el Batxillerat internacional que a Girona ciutat l'ofereix l'Institut Jaume Vicens Vives. Aquest és un institut de refèrencia del qual se'n parla bé. De Girona ciutat també et diria que miressis l'Institut Santiago Sobrequés.

Llavors a l'Alt Empordà hi ha instituts que ofereixen el programa Batxibac que permet obtenir la doble titulació batxillerat español i francés per si volgués optar a estudiar a una universitat francesa. Un d'ells és l'institut Olivar Gran de Figueres.

Et plantejo aquestes opcions perquè és un plus i has comentat que és molt bon estudiant.

La resta de província és molt gran i no té res a veure Roses, amb Palamós o Olot per exemple. I crec que hauries de concretar una mica més la ubicació

Que vagi molt bé la cerca.
Imatge
Bretanya
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 15, 2021 8:27 am

Re: Instituts província Girona

EntradaAutor: Bretanya » dt. feb. 16, 2021 1:31 pm

Moltíssimes gràcies ner! , vaig força perduda. En principi aposto per l'ensenyament públic però anirem veient. Treballaré des de casa, però tens raó que la província és molt gran. M'he d'anar situant. Miraré l' enllaç que m´has passat.
Gràcies bonica! :-()-)
Bretanya
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 15, 2021 8:27 am

Re: Instituts província Girona

EntradaAutor: Bretanya » dt. feb. 16, 2021 1:32 pm

També gràcies ner per la informació de la llengua francesa ja que seria una opció, hi tenim família.
gislason
Entrades: 2
Membre des de: dc. set. 27, 2023 4:07 am

Re: Instituts província Girona

EntradaAutor: gislason » dc. set. 27, 2023 4:23 am

Us recomanaria visitar diverses escoles per trobar el que s'adapti a les necessitats i interessos del vostre fill. Girona ofereix moltes opcions d'alta qualitat amb enfocaments innovadors que podeu apreciar. mini crossword

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::