Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

Propostes i experiències.
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

EntradaAutor: petitajo » dl. març 23, 2020 1:07 pm

Hola!
Espero q estiguem tots i totes be i q si ens infectem (el mes probable) sigui d'una manera lleu i sense complicacions.
Vist q el tema de confinament s'allargara en el temps, ahir amb el petitell ens plantejavem de borrar els petits de les extraescolars.
Estan apuntats a una academia particular d'angles i hi van 1 cop per setmana, la darrera vegada va ser el dia 12 de març i no se quan podran tornar-hi. La veritat es q es un bon pico (70e) i sap greu pagar per no anar-hi pero tambe sap greu per l'academia ja q es petitona i no se com s'ho podra fer.
En fi, q estem fets un embolic

Què en penseu??? Què heu fet vosaltres???

Salut!!!!! :***:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

EntradaAutor: Anna Maria » dl. març 23, 2020 4:34 pm

Bones,
si et serveix de guia, l'acadèmia d'anglès d'aquí al poble també és petita i la jefa va enviar un comunicat dient que es cobrarien la quota proporcionalment a les classes fetes durant el mes de març.
Pel que fa al futbol, ens han cobrat l'última quota anual i s'han quedat tan panxos, ens han dit que s'intentarà recuperar els dies...
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 24, 2020 2:41 pm

Jo estic en una situació similar i el que han fet és enviar feina per a fer, àudios de whatsapp...No és el mateix pq no estan preparats per fer e-learning però està la intenció de continuïtat. De fet, és el mateix que fan les escoles...
Si no ho saben fer o no volen o no poden, doncs igualment correspon seguir pagant (segons el meu parer) doncs el tancament no és responsabilitat de l'empresa. Clar que tot depen del contracte que hagis signat,
Salutacions i ànims a totes!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 24, 2020 2:46 pm

Perdoneu, he d'aclarir que jo sóc l'alumna de l'acadèmia, entenc que si són petits potser fan alguna cosa més lúdica i no és possible fer-ho a distància u virtual. En tot cas, ja he donat la meva opinió.
:--/)
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 03, 2020 4:14 pm

hola noies,
doncs fa poc al programa de Planta Baixa de tv3 va sortir el president de FACUA, Ruben Sanchez, i em va semblar entendre q tens dret a no pagar per un servei q no has rebut. Un altre cosa es q l'academia decideixi fer-ho online i anar trampajant. Pero bueno, mireu-ho bé a FACUA i Oficina del consumidor, que segur que deu sortir ben explicat.

anims noies!! :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Extraescolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::