Escoles El Clot, Barcelona

Ja estem a primària!
Avatar de l’usuari
Ninuka
:: tigre
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dg. des. 26, 2010 9:50 am
Ubicació: Barcelona

Escoles El Clot, Barcelona

EntradaAutor: Ninuka » dt. març 21, 2017 9:31 pm

Hola!!!
Volia preguntar sobre escoles al Clot.
La meva peke farà primer el curs vinent i busquem pel Clot (ara està anant a Ciutat Vella)

Tenim bones refer de Dovella. Però només és una línia i l'any passat no hi va entrar.
Què us sembla Rambleta, Farigola...

El nostre ideal seria escola lliure, però públiques no n'hi ha :-(

No m'agrada que posin deures i el que m'agradaria és una escola on es promogui la curiositat dels nens i no els tinguin fent fitxes a sac.
Alguna recomanació?
maybe66
Entrades: 1
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 3:03 pm

Re: Escoles El Clot, Barcelona

EntradaAutor: maybe66 » ds. gen. 27, 2018 3:19 pm

Del Clot vaig estar fent pràctiques a dues escoles i la veritat em van agradar moltíssim les dues.

Una va ser La Farigola que em va agradar tot d'aquella escola. Tots els mestres amb qui vaig tenir contacte eren bons. Les d'Educació Especial i la USEE també i els nens i nenes disfrutaven de les activitats i educació que rebien en aquell centre.
Vaig conèixer també a una mare que portava els seus nens a l'escola doncs li vaig estar fent classes de reforç a la seva filla i ella no tenia cap queixa de l'escola. Al contrari, a més la seva tutora s'implicava i com que sabia que era jo qui li feia reforç a la nena durant els mesos que vaig estar fent les pràctiques la mestra i jo de quan en quan ens reuniem i m''explicava que era el que més havia de reforçar. La cap d'estudis quan jo hi vaig ser també era una persona molt vàlida i eficaç i portava l'escola molt bé.

Jo ara no treballo a l'escola La Farigola ni tinc intenció de treballar-hi en un futur simplement perquè ja no visc a Barcelona però d'escoles públiques de Barcelona de les que vaig estar mentre estudiava aquesta va ser la que més em va agradar.

L'altra escola del Clot on vaig fer pràctiques va ser l'Escola Casas aquesta és municipal i recordo que la mestra amb qui jo vaig fer les pràctiques era molt molt bona i la mestra d'anglès també i el mestre de plàstica era un màquina en sabia molt. Però en aquestes pràctiques només vaig estar en un curs. Així que no sé segur si tots els mestres eren tan bons com amb els qui jo vaig estar en contacte. Però els meus companys també estaven a gust amb els mestres que els van tocar així que suposo que si que en general també és una bona escola :) i a més al ser municipal i dependre de l'Ajuntament de Barcelona a vegades hi ha alguns temes on les retallades per part de la Generalitat no els afecten tant.
eva_robles2001
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 08, 2019 1:30 pm

Re: Escoles El Clot, Barcelona

EntradaAutor: eva_robles2001 » dv. feb. 08, 2019 1:47 pm

hola, perdon que escriba en castellano, pero me es mas facil y sin faltas al no ser de Barcelona. la que no puedo recomendar mucho es Escolapies de zona clot. no veo un equipo humano y cercano, que de soporte al niño que necesita mas apoyo, no quieren problemas y cuando comentas sobre el EAP no los quieren solicitar. En cuanto a extraescolares, engañan, llevan años sin gestionar teatro, calaix desastre... y lo siguen ofertando en los folletos, lo que te lleva a confiarte que puedes contar con apuntar a tu hijo hasta las 6 en estas actividades, y luego no hay esta actividad desde hace casi 4 años (por que la ofertan aun en los folletos entonces? me siento engañada y ademas sin permanencia de tardes!!) aparte parece que el colegio es un cuartel de militares ya que todo es demasiado estricto: no vayas al wc tienes que venir ya de casa con todo hecho (a ver, no son maquinas para programar sus momentos all-bran y hablamos de niños de 6 años, lo encuentro inhumano). Haz las feinas o tendras la carpeta llena! mi hijo se acuesta con pesadillas pensando en que no ha acabado sus feinas y se le acumulan... Entiendo que en primero de primaria todo es ya mas de "adultos y tema serio" pero entre la permisibidad total y esto tan arcaico y estricto debe haber un termino medio,no? en fin, al final el problema tambien nos lo llevamos los padres a la cama al ver a tu hijo infeliz ya desde tan pequeño.
josemo2
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 30, 2019 3:43 pm
Contacta:

Re: Escoles El Clot, Barcelona

EntradaAutor: josemo2 » ds. març 30, 2019 3:51 pm

Bones!! Perquè jo gairebé que també et recomanaria la de Dovella. Tenen boníssimes referències i per la zona del Clot no hi ha res que se li pugui comparar.
Professor de reforç general per a nens en https://teachapp.es/clases-particulares/refuerzo/barcelona/
Maica117
Entrades: 1
Membre des de: dv. juny 05, 2020 3:45 pm

Re: Escoles El Clot, Barcelona

EntradaAutor: Maica117 » dv. juny 05, 2020 3:57 pm

Bona tarda:
Per si a algú li interessa per reforçat contingut d'algun idioma, teniéndo en Compte que com està la situació i la limitació d'acer activitats presencials, os deixo aquest lloc https://erasmusu.com/es/clases-particulares/online
Jo estic Rebent classes d'anglès amb ells i de moment la meva experiència és bona, m'agradaria ajudar-los a que tinguin més alumnes, així que si algú s'anima, segur que us agrada.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::