Joguines a l'escola

Ja estem a primària!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Joguines a l'escola

EntradaAutor: núvol » dv. set. 20, 2013 1:56 pm

El meu fill va a segon (7 anys) i poden portar una joguina cada dia a l'escola. Voldria saber si els vostres fills també en poden portar i quina opinió en teniu al respecte. Personalment, crec que amb aquestes edats ja no els cal anar amb una joguina a l'escola, això ho entenc pels més petits, Infantil (P-3, P-4 i P-5), però a partir de Primer penso que ja n'hi haurien de portar. El que desconec és si és una normativa que ha establert l'escola o és un tema bastant generalitzat i també passa a altres escoles.

M'agradaria escoltar les vostres opinions, pares, mares, mestres, etc. ja que a la web de la nostra escola hi ha un forum i penso que podria ser un bon tema a comentar.

Moltes gràcies.
jorlu
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

Re: Joguines a l'escola

EntradaAutor: jorlu » dv. set. 20, 2013 9:14 pm

Doncs a la nostra escola no es permeten portar joguines ni tan sols a P3, P4 i P5. Només es poden portar contes. I hi estic totalment d'acord. Com tampoc es poden portar llaminadures quan és l'aniversari d'un nen de la classe, només coca i xocolata.
aral
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dv. set. 20, 2013 9:17 pm

A la nostra escola, tampoc poden portar joguines, ni a P3, P4 i P5, si en volen portar alguna ho ha de demanar a la professora, però per norma general no se'n poden portar, i molt menys a primària. Jo hi estic d'acord que ho facin així, a l'escola ja hi han joguines i jocs per jugar. La meva filla també fa 2n i no porta res de res i el nen tampoc i fa P5.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. set. 21, 2013 12:15 am

El meu fill gran fa P-4 i a la seva escola tampoc no es poden portar joguines, ni tan sols a educació infantil. A mi em sembla bé, perquè a l'escola ja tenen joguines, i així ens estalviem disgustos si alguna cosa es trenca o es perd.

Pels aniversaris tampoc no poden portar ni llaminadures ni cap tipus de menjar a la classe, i jo ho trobo perfecte. :ok:
Imatge
Imatge
Nur27
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. set. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: Nur27 » dj. set. 26, 2013 9:13 am

Doncs a l'escola del meu fill es van passar tot el Cicle d'Educació Infantil prohibint-los que portessin joguines (cosa que em semblava bé, a la classe ja en tenen)i ara, a Primer de Primària els deixen portar una joguina cada dimarts. Sincerament, crec que ja no toca. A més, resulta contraproduent pels nens ja que, per edat, comencen a fer judicis de valor sobre les joguines dels altres (això no val res, quants euros ha costat això, etc) o pitjor (això ho has robat de fulanet, que en té un igual...). En fi, un despropòsit.
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dg. set. 29, 2013 9:53 pm

ostres m'ha sorprès molt que us facin portar joguines a escola... a mes,... cada dia??? al final han de repetir joguina segur!!! no sé... se'm fa extranyissim.

A la nostra escola tampoc ens deixen portar joguines ,el meu ara està fent P5... treballen per projectes i només poden portar coses que estiguin relacionades amb el projecte, si és joguina però relacionada (any passat van fer projecte dinosaures i podien portar peluixos o joguines de dinosaures) i contes també en poden dur.
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dl. oct. 07, 2013 10:42 am

Ostres, he quedat totalment sorpresa amb aquest tema!!! A P3 podem portar contes, però ja està, i ho trobo molt normal que no s'han de portar joguines a l'escola. Sé que n'hi ha que n'han portat a P3 i hi ha hagut problemes, i aquest mateix nen que en portava a P3 ara fa P5 i em vaig enterar l'altre dia que també en porta... en fi.... els amaguen a les maletes (sabent els pares que ho porten...) Jo no és que m'ho prohibeixi l'escola, és que sóc jo que no els hi deixo, faltaria més!!! No és que estigui en contra de les joguines, però a l'escola ja n'hi ha. Visc en un lloc que tenim un jardí gran comunitari, una espai molt àmpli per jugar amb bicicleta, pilota, saltar, correr, al pica paret, a l'amagatall, no sé, infinitat de coses per fer a l'aire lliure, i aquest estiu hi havia dies que nens 5/6 anys portaven joguines tipus ninots-herois i/o cotxes i coses així, i jo no els hi deixo ni aixó. Aquestes joguines són per quan estem a casa, que ja hi estem prou hores i sobretot a l'hivern, però quan sortim al carrer és per disfrutar dels jocs a l'aire lliure, crec jo. Doncs a l'escola el mateix, allà tenen joguines (segurament més educatives que moltes de les que tenim a casa...) i nens amb qui compartir aquestes estones de joc!!! Igualment amb els àlbums de cromos, que he vist també nens de P5 portant un àlbum d'aquests a la classe i la professora acceptant-ho.... i després els hi ha de retirar perqué es distreuen... clar!!!
janota
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 6:52 pm

EntradaAutor: janota » dc. oct. 09, 2013 10:28 pm

A l'escola del meu fill, que fa primer, hi ha tres dies a la setmana que els hi deixien dur cromos per intercanviar o tazos o baldufes, joguines petitones. Jo entenc que ho fan per buscar alternatives a la pilota... Però si que és cert que cal estar alerta amb les comparacions i la competencia.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::