escoles publiques en Nou Barris, Urgent!!!!

Ja estem a primària!
pepegrillo
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 11, 2013 7:29 pm

escoles publiques en Nou Barris, Urgent!!!!

EntradaAutor: pepegrillo » dt. març 12, 2013 5:46 pm

Hola a tots, em presento viu en Nou Barris i el meu nen cursa P5 en un col·legi públic que no té bona fama al barri, però del que jo no tinc queixa. Va tots els dies molt content, parla molt del que fa en el col·le, dels seus amics, llegeix i escribe.el tema és que el AMPA de l'escola no existeix i no tenen cap altra activitat, vaig estar mirant uns altres pel barri però no hi ha places, excepte en l'Àgora (enfront del parc major de Nou Barris) perquè una nena es va al juny. Algú coneix aquest col·legi? Fa uns anys em habian parlat molt bé i mai tenen places però "diuen" que no és el mateix, sobretot per l'ambient però quan pregunto al fet que es refereixen amb això no em saben respondre. Estic molt angoixada amb aquest tema perquè no m'agradaria canviar al meu nen perquè si, gràcies
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: escoles publiques en Nou Barris, Urgent!!!!

EntradaAutor: sugar » dj. març 28, 2013 9:16 am

Hola Pepegrillo, les meves filles van a l'Àgora i realment només tinc bones paraules per l'escola, no estic encantada estic superencantada... els professors són genials i participatius, de fet crec treballen més hores de les que els hi toca i l'Ampa també funciona molt bé

Del tema de l'ambient, no sé a què et refereixes.

Si tens cap pregunta, aquí em tens,
sugar

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::