Escola Concertada a Manresa???

Ja estem a primària!
Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Escola Concertada a Manresa???

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. feb. 08, 2013 11:36 am

Tinc tres nenes dos d'elles en edat escolar, l'any que be faran P5 i 2n.
A prop de casa tinc l'Ave Maria, pero nose quins preus tenen ni horaris, ni quin nivell d'educació tenen, les meves van a la publica i vui que vagin a una escola on tinguin un nivell una mica mes elevat.
Alguna em pot orientar en temes de preus de les Concertades de Manresa??? I horaris??
També tenia un dubte hi ha descomptes en temes d' Educació tenint en compte que som Familia Nombrosa?
Nubuis
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Escola Concertada a Manresa???

EntradaAutor: Nubuis » dv. feb. 08, 2013 12:02 pm

Bon dia!!

El q jo faria, d tu, és apropar-me directament a les escoles q t facin més el pes (no sóc d Manresa i, x tant, no sé quines hi ha! potser al web del gencat, en l'apartat d'educació, t surt alguna cosa, i, a partir d'allà, pots fer un cop d'ull a les seves pàgines d'internet) i, després, demana directament, als centres mateix, tots els dubtes q tinguis (preu, descompte per a famílies nombroses, etc.).
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dv. feb. 08, 2013 2:51 pm

Què et fa pensar que a les escoles concertades tenen un nivell més elevat que a les publiques ?
Perdona la pregunta eh! :ok:
Jo sóc mestra de concertada però els meus fills van a una escola pública.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. feb. 08, 2013 6:10 pm

Jo he anat a la Publica i a la Concertada hi he notat una diferéncia bastant important, pero suposo que també varia segons el Centre.
La meva gran actualment solament l'hi han ensenyat Àngles els colors i poc mes, en Castellà els hi ensenyen a dir quatre paraules i ha pintar, Català ha llegir i pintar, Matemátiques sumes i restes, pero básicament a totes les asignatures es pintar i no ho acabo de veure del tot correcte, quan vaig parlar amb la senyoreta em va dir que això era en el primer trimestre i que després començarien a avançar pero no veig l'avanç per cap lloc.
Amb la petita com va a P4 no puc dir gairé, a ella me la tenen ficada dues hores en una clase apart perquè es molt callada i reservada, encara que l'intenció de la senyoreta no es aquesta sino perquè no s'expressa en Català, jo ja l'hi he explicat que a Casa parlem el Castellà i que si que enten el Català pero la senyoreta no la tracta adequadament sempre la deixa apartada i no m'agrada....ja ho he parlat fins i tot amb el Director pero ni cas....per mi la discrimina encara que mai ho he dit amb aquestes paraules, pero sempre la tracta com si fos menys que els altres....

Entre aquest problema amb la Senyoreta de la meva filla mitjana i el que estan ensenyant no crec que estiguin en un nivell adequat igual m'equivoco, pero em preocupa que una vegada acabin l'escola que es donin la batacada a l'institut....
Nubuis
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

EntradaAutor: Nubuis » dv. feb. 08, 2013 7:25 pm

Suposo q, més q en funció d si és pública o és concertada, tot depèn de les persones q hi treballen i d la sort d topar amb bons mestres i profes... Tb és cert q les concertades solen tnir més recursos, cosa q entre altres permet atendre millor la diversitat, i imparteixen més hores lectives (però són garantia de millor qualitat?? un debat ben controvers!!)... Tb hi ha públiques i públiques, i concertades i concertades.

La millor escola és aquella en la qual us hi sentiu a gust (cosa q actualment no us passa amb la mestra q té la teva filla, q tela!!) i, sens dubte, és vital trobar-ne una en la qual us hi sentiu ben atesos i q són garantia d bona educació pel progrés de la teva mainada. A veure si algú t pot donar bona referències d'alguna d Manresa, ja sigui concertada o pública, i després tu mateixa hi pots fer un cop d'ull i respirar l'ambient... ni q sigui a les entrades i sortides, o en jornada d portes obertes, o anant al centre directament a informar-te, i tb a través dels seus webs, en q t pots fer una idea d com treballen, el seu ideari, etc. Molta sort!!!
almon
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » ds. feb. 09, 2013 9:05 am

Com les darreres opinions no crec que la concertada et garanteixi un nivell mes elevat. Tot depen de l escola.
Jo opino que el que hasde buscar es una escola que et doni confiança, a on la comunicacio escola-familia sigui fluida i a on estiguis tranquila deixant els fills.
No crec que la concertada tingui majors recursos, al reves. Les escoles publiques que he vist fins ara disposen d'unes instalacions i recursos superiors i ambla garantia d'un control de l 'administracio.
Mare1980
Entrades: 175
Membre des de: dg. gen. 23, 2011 8:33 pm

EntradaAutor: Mare1980 » ds. feb. 09, 2013 3:33 pm

Si no és molt demanar, a quina escola van ara? Jo sóc de la zona i estic dins el mon educatiu, d'entrada sóc partidària de l'escola pública i per exemple et desaconsellaria de totes totes l'ave maria...
Imatge
Imatge
Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. feb. 14, 2013 4:13 pm

Almon moltes gràcies per la teva resposta.
Mare1980 van al Ceip Bages, tinc entès que surten els nens amb bon nivell, pero no se si es així, que en penses d'aquesta escola? L'Ave Maria perquè no la recomanes?
sole
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dt. des. 14, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: sole » dt. març 05, 2013 4:05 pm

Hola noies;
m'interessa aquest tema, jo també soc de la zona i he de començar a mirar escoles... Vull buscar informació de la Flama i de l'Espill, algú en té referencies?

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::