Motxilles/bosses/carteres escolars.

Ja estem a primària!
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Motxilles/bosses/carteres escolars.

EntradaAutor: Sibil·la » dv. jul. 27, 2012 11:27 am

Hola!
La meu nena començarà primer de primària al setembre.

Jo anava amb la idea de que dugués una motxileta petiteta però resulta que han de dur una carpeta de 35cm a dintres, així que haurà de ser una cartera escolar en tota regla. I tant petits..

A partir de llavors he anat fixada amb la idea de comprar-li la típica cartera alemanya, que jo també vaig dur (de 2nEGB fins a 5e). Tot i que a primer només portaran una carpeta de 35cm d'alt amb algun full de deures, la idea és que la cartera la dugui mínim fins a 4rt, sinó fins a 6è.
Són molt cares però són molt bones. Són ergonòmiques, reforçades, impermeables.
A més li agrada un motiu que crec que tant li pot agradar ara com d'aquí a 4 anys (perquè jo les Monsters High o qualsevol dibuix animat no li penso comprar. Motius decoratius els que vulgui).Estic entre 3 models que us adjunto: el Nano, el Easy II i el Mega.
A tots els veig ventatgMega perquè les butxaques són laterals.
Què us sembla?

En un fòrum alemany també m'han recomanat unes motxiles de Ergobag, que potser no són tant diferents i també estan bé. Però jo continuo veient-hi el problema de la carpeta i les orelleres...
http://www.ergobag.de/de/produkte/ergob ... -hellgrau/

Per contra, quines motxilles compreu vosaltres? Vaig anar a una llibreria i perquè hi càpiga la carpeta de 35cm han de ser ja grans, i principalment que la part de dalt sigui ben quadradeta perquè no faci orelleres a la carpeta i als futurs llibres.
Les maques i "que semblaven de més qualitat" ja valien 40-45eu
Una mare m'ha dit que comprarà una de 10eu del Decathlon però allà li quedarà tot arrugat a dins.

Tampoc és que vagi a peu a l'escola i hagi de ser una bona cartera per l'esquena però molts cops sí que tornem a peu a casa en plegar a la tarda.
No sé, no m'importa gastar els diners, gens ni mica, en això.

Però m'agradaria saber quin tipus de motxiles heu comprat. I les que heu passat ja el 1r, quina experiència podeu aportar. Merci
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Motxilles/bosses/carteres escolars.

EntradaAutor: Ítaca » dv. jul. 27, 2012 12:56 pm

A nosaltres no ens han dit pas q hagin de portar cap carpeta..., de fet, sols ens van dir, q fos una motxila q ells poguessin obrir i tancar i llestos...
Li hem comprat una de l'Eurekakids... jo hagués escollit un altre model, però bé, la va triar ella q és qui l'ha de portar no?

http://www.eurekakids.net/es/juguete/eu ... lor/200026
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. jul. 27, 2012 3:29 pm

uff.... aquesta ergobag he vist que costa cap a 200eur no?? la meva opinio es que jo no la compraria... mes que res perque esta molt be pensar que l'aprofitara durant 4 anys... pero tambe es cert que estrenar motxilla nova cada curs es una cosa que fa molta gracia (almenys a nosaltres ens en feia)... i per tant jo optaria per una cosa mes assequible, i que si passa algo (la perd, se li espatlla, etc) no sapiga tant de greu :ok:

ITACA, el nen de la Sibil.la comença primaria :ok: suposo que llavors ja han de dur algun llibre o carpeta :ok:
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dv. jul. 27, 2012 5:23 pm

Jo no em gastaria 200 euros en una motxilla ni que li hagués de durar fins la universitat, sincerament. I crec que pensar que portarà la motxilla tant de temps no és realista, a tots ens agrada canviar i a ells també!! Jo optaria per una com les de les fotos i si de cas, la compraria amb rodes i avall. (compte que algunes escoles no volen rodes perquè les pengen a la cadira i en d'altres no són útils perquè estan plenes d'escales!)
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dv. jul. 27, 2012 9:44 pm

Merci noies.
Sí, comença primària la Joana.
A P3-P4i P5 només duien una bosseta per l'esmorzar i ja està.
Però ara diu que els deures que portin aniran en una carpeta de 35cm i que l'han de dur dins la motxilla. Jo també tenia una semblant a la de l'eurekakids i no pot ser pq no hi queb.
La ergobag a mi no m'agrada. Les que tenia pensades valen 119, que també és car, ja ho sé.
I jo penso que segurament fins 6 no, però fins 4 sí que li pot durar. I ja sé que mola estrenar cada curs però no em va aquesta filosofia (ja mai i menys des que vaig veure un reportatge sobre la resiliència: em fot negre això de fer productes perquè no durin i hagis d'anar canviant, o per les modes).
En fins... seguiré rumiant...
Avui he obert una motxilla i clar, no m'ha agradat. Jo recordo que m'encantava la meva cartera perquè tot podia tenir un ordre i trobava millor les coses que no pas al fons d'una motxilla enorme.
ursulxunxa
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dg. ago. 26, 2012 7:32 am

Sibil.la, acabo de veure el post i m'interessa. La meva gran també comença primària i em trobo amb la mateixa situació que tu amb les motxilles.
Has tobat alguna altra cosa?
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dl. ago. 27, 2012 2:23 pm

ursulxunxa, doncs al final he comprat una motxilla de la marca SCOUT, el model NANO.
De la part de davant és tova i estèticament no és tant "armatoste" ni tant "alemanya", hehe
Però per la resta és d'estructura robusta, impermeable i tots els ets i uts.
Vaig estar mirant més carteres per aquí, i les que hi cabia una carpeta de 35cm d'alt, i que fossin de cantos quadrats a la part de dalt (perquè la carpeta no agafi orelleres), les hi provava i em semblaven desproporcionades pel seu cos. Són enormes i per mi són més adequades per mainada a partir de 10 anys ben bons.
Així que estic esperant que arribi.
http://en.scout-schulranzen.de/shop/col ... 105/v-112/
Però l'he trobada més barata en una web de venda de motxilles, que no és la de la marca :ok:
ursulxunxa

EntradaAutor: ursulxunxa » dv. ago. 31, 2012 7:16 am

m'ho miro. gràcies.
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dj. set. 20, 2012 10:42 am

Hola ursulxunxa! Vas trobar una bossa que t'agradés?
Jo estic molt contenta de la decisió. A la vista és un xic armatoste i pesa una mica més que una motxila normal, però en veritat pesa poquet perquè no l'emplenen. Només hi duu l'estoig, l'agenda i una carpeta. I quan té deures (ahir el primer dia) hi duu el llibre o foli que ha de treballar.
Però estic molt contenta perquè veig molts nens que les nanses de les motxiles són grans i no les poden ajustar bé. La meu nena porta la cartera ben arran d'esquena i per poc que la porti, la porta bé.
Poso una foto del primer dia, tot i que no li vaig fer de perfil ni d'esquena, crec que s'aprecia que la porta molt ben col·locada.
Salut! :anec:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ursulxunxa

EntradaAutor: ursulxunxa » dc. set. 26, 2012 5:32 am

oohh! wie schön...
que va a l'escola alemanya?

Jo al final vaig comprar una motxilla normal....
gràcies de totes maneres
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » ds. set. 29, 2012 11:17 am

hehe no, vivim aquí i va a una escola pública aquí
:anec: :love:
edito per afegir que en viure en zona turística, no és la única que duu una motxilla així. En total crec que són 3
ursulxunxa

EntradaAutor: ursulxunxa » dg. set. 30, 2012 6:53 am

sibil.la, ho deia per la paperina... :-)
m'he guardat als bookmarks les webs de motxilles, potser més endavant...
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dl. oct. 01, 2012 1:47 pm

AH :-D
No, això és perquè jo sóc mig alemanya i de petita també en vaig tenir. I m'ha fet gràcia continuar amb la tradició. La vaig fer jo mateixa >.-<:
ursulxunxa

EntradaAutor: ursulxunxa » dt. oct. 02, 2012 5:33 am

Sibil.la, genial!
>.-<: >.-<: >.-<:
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dv. gen. 11, 2013 8:06 am

El meu nen tb comença ara primer. No havia vist mai aquestes motxilles, les mirare.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::