urgent! dubte sobre la preinscripcio!

Ja estem a primària!
Vivoneta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

Re: urgent! dubte sobre la preinscripcio!

EntradaAutor: Vivoneta » dv. feb. 25, 2011 10:36 am

A veure jo de tu faria preinscripció per assegurar-te el tanto a l'escola B, per si de cas, el què et compromet és la matriculació al juny que és quan ho has de tenir clar, ara de moment pots fer preinscripció i més endavant ja veuríeu si us continúa interessant o no...
normandie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 8:05 pm

EntradaAutor: normandie » dv. feb. 25, 2011 11:32 am

Jo crec que si a l'Escola A t'han dit que no cal preinscripció (això vol dir que és totalment privada?), potser millor fer pre-inscripció a la B, t'assegures la plaça perque sembla que a la A la tindràs segur. Quan t'hagis de matricular al juny, si optes per la A, no et matricules a la B i li deixes la plaça lliure a algu.
Si les escoles son privades, no cal preinscripció. Si són concertades o públiques, posa a la preinscripció totes les escoles possibles a les que pugui anar el teu fill. Més que res perque les places lliures que quedan a les escoles, es posen a sorteig entre tots els sol·licitants.
Assegura't sobretot que la A es privada del tot, perquè si és concertada, clar que necessites fer preincripció (la possis com a opció 1, 2, o 5). És a dir: posa en opció 1 la escola B. En opció 2, la A. I després, posa altres opcions per si un cas. Si entres a la B, pots agafar o deixar la plaça. A la escola A sembla que tindran plaça segur. Pensa que hi ha gent que té la sort de que han entrat en tots els col·les que han posat a la preinscripció, per lo tant, segur que no és vinculant: han d'agafar un i els altres no, i el poden escollir, no ha de ser necessariament el que van posar en opció 1.
Espero haver-me explicat. Això de les preinscripcions és un neguit. Sort!
ardia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1372
Membre des de: dt. feb. 05, 2008 11:19 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ardia » dv. feb. 25, 2011 12:24 pm

Hola Cosma!

veig que vaig una mica tard però per si et serveix d'algo, com t'han dit jo faria la preinscripció a la B, ja que la a la tens assegurada i després si la b no t'interessa pots dir que no, no estàs obligada (segur que algú que es queda en llista d'espera t'ho agrairia ;-) )

Molta sort amb la feina i l'escola !!
Imatge

Imatge

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::