Academia Igualada

Ja estem a primària!
Avatar de l’usuari
Iang
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 9:13 pm

Academia Igualada

EntradaAutor: Iang » ds. feb. 05, 2011 12:32 pm

Hola
Algu te referencies de colegis a Igualada ? en concret sobre l`academia igualada

Gracies !
"Tu no te comes a mis hijos,asi que yo ya no volvere a comerme a los tuyos "
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: Academia Igualada

EntradaAutor: Lluna » dg. feb. 06, 2011 5:30 pm

Hola iang
Mira, jo vaig portar a la nena a l' academia Igualada a la llar d' Infants, P-1 i P-2 , no n' estic descontenta al contrari, sobretot la senyoreta de l' any passat m' agradava moltissim, però a P3 ja no li porto, per molts motius ...
Economics ... la quota és molt cara 155 €/mes + altres coses (Mes cara que el Monalco)
Tothom m' ha parlat molt malament del nivell que hi ha, que es més aviat baix
Hi ha ficada tota la familia del director allà treballant ...

La meva opinió és que com a guarderia si, a nivell ja d' escola no.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Iang
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 9:13 pm

Re: Academia Igualada

EntradaAutor: Iang » dv. feb. 18, 2011 6:53 pm

Hola ! gracies !!! vaja ..que pena , tambe ens plantejem la escola pia , la nostra psicologa ens ha recomanat aquet sistema d ensenyament que porten , no se ..gracies !!!
"Tu no te comes a mis hijos,asi que yo ya no volvere a comerme a los tuyos "
lourjo
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 12:49 pm

Re: Academia Igualada

EntradaAutor: lourjo » dj. abr. 28, 2011 1:13 pm

Hola hem vist el vostre comentari sobre l'Acadèmia Igualada. Tenim tres fills, un a cada etapa: parvulari, primaria i secundaria i estem molt contents amb l'escola. Respecte al nivell no tenim cap queixa, tot el contrari, creiem que hi ha un bon nivell.El tema econòmic, s'ha de tenir en compte el que ofereix l'escola. Nosaltres us donem la nostra opinió tenin l'experiència dels nostres fills. Com a pares us animem a visitar l'escola.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Academia Igualada

EntradaAutor: ada_bcn » ds. set. 01, 2012 8:20 pm

Hola,
Sé que el tema és bastant antic però m'agradaria saber (entre l'escola pia i l'academia igualada) el tipus d'educació i pq us al va recomanar el psicóleg, si pot ser gràcies. És l'escola que em queda més aprop de casa i aquest any ha anat a una altre escola que ens van asignar pq vam arribar a mig curs i apart de lluny no m'ha agradat gaire l'experiencia així que el vull canviar d'escola. Vaig anar a l'academia igualada per les portes oberte i després vaig anar a aprlar amb la cap d'estudis (crec, potser era algú altre) i pel que em va explicar em va semblar bastant bé, sobre el prue, considerant que si el segueixo portant a la pública al quinto pepino s'ha de quedar a dinar i són 110euros al mes, és una hora menys i si fa una hora d'extraescorlars són ja 50euros al mes (o més i l'extraescolar és fora de l'escola)... em surt més o menys igual, em van dir que fan dues asignatures en anglés, els d'infantil fan psicomotricitat 3 dies la setmana i després fan piano a música (de més grans suposo). El que em preocupa no és le tema del nivell, de moltes escoles amb determinades pedagogies també ho diuen i després de vegades no és el més important.
Gracies

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::