Creixement precoç

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Creixement precoç

EntradaAutor: julieta12 » dl. des. 23, 2013 1:31 pm

Hola a tothom!
La filla de la meva parella va fer 8 anys el passat setembre, i vam decidir portar-la al pediatre ja que varem detectar que potser s'estava començant a desarrollar prematurament. Ja té pèls al pubis, té algun granet a la cara, els pits semblen que li comencen a créixer, i també li fa força olor les aixelles. La vam portar a l'Hospital de nens on ens han dit que li hem de fer un seguit de proves (ecogradies, análisis, radiografies...) per determinar si efectivament té una adolescencia precoç.
Ens van dir que segons els resultats que en sortien, potser se li hauria d'aturar aquest creixement.
En definitiva, voliem intercanviar opinions amb pares que es troben en la mateixa situació que nosaltres, ja que aturar un creixement ho trobem algo molt seriós, i estem preocupats.

Gràcies a tothom i bones festes!!!! xxsta::
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: Navi » dl. des. 23, 2013 8:37 pm

Hola Julieta,

Sé que no et servirà de massa però el mes passat als Matins de Tv3 en van parlar, et poso el link del trosset http://www.tv3.cat/videos/4762611/La-pu ... n-el-futur
Espero que tot vagi bé! Bones festes a tu també neu:-)
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: Lau » dc. gen. 01, 2014 11:38 am

Jo sé que la neboda del meu home (ara de 21 anys) van haver de fer-ho perquè també s'estava desarrollant abans d'hora... no sé ben bé què li van fer però si que et puc dir que van aconseguir aturar-li la regla fins als 11 i que a dia d'avui és una noia sense cap mena de problema.
helenj
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. jul. 05, 2019 4:30 pm

Re: Creixement precoç

EntradaAutor: helenj » dg. nov. 10, 2019 3:15 pm

Bones...
Reobro fil...per tal de poder compartir I tenir informació de mes experiencies...
El cas es que la meva filla de 7 anys i 10 mesos..ha cimençat a desenvolupwr els pits, el boto mamario...Ja se li nota un bultet...
I tb te mes olor corporal a les axilas.
De moment, no te pel pubic ni a les axiles...
Ens preocupa bastant, ja que es molt petita...
Dimarts tenim hora a la pediatra X comentarho, pero estic força angoixada...
Com han acabat els vostres casos??

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::