Religió a la preinscripció

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
LuisBarquero
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 07, 2024 12:58 pm

Religió a la preinscripció

EntradaAutor: LuisBarquero » dj. març 07, 2024 1:06 pm

Tinc el dubte, a veure si algú em pot ajudar, de per què a la preinscripció de I3 fan una pregunta sobre la preferència de religió i alguna cosa així. Hi han 5 opcions crec: catòlic, evangelista, musulmà, jueu o bé cap.

Per què pregunten això? Per a què serveix? Com afecta a la preinscripció o als criteris per assignar escola al nen?

Moltes gràcies per les respostes!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Religió a la preinscripció

EntradaAutor: Caterinamore » dj. març 07, 2024 7:56 pm

Hola,

A I3 ni fava!
L'any passat tenia uns alumnes musulmans i el gran va començar l'ESO el setembre passat. Pel que vaig entendre si a l'institut s'ajuntaven unes quantes famílies musulmanes i volien fer religió musulmana com a optativa, el centre havia de fer-ho possible o posar algun professor que oferís aquesta assignatura.

Quan ho vaig veure a l'hora de preinscriure el meu fill a I3 vaig pensar en això, però a I3 segur segur que no tindran optativa de religió. Potser ho demanen a tots els nivells però només els és útil als de secundària.

O potser és per alguna altra cosa!!
:) Ves a saber jeje
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Religió a la preinscripció

EntradaAutor: Laura90 » dv. març 15, 2024 7:37 am

Per a I3 no sé com de vinculant és. El meu home es catòlic i jo tot i que no sóc practicant no sóc contrària als valors cristians, però li vaig “prohibir” al meu home indicar la religió per a I3. Més que res perquè vivim a una zona on hi ha escoles moooolt religioses i tot i que segur que entrem a alguna de les opcions que hem posat, en el pitjor dels casos si ens enviessin a alguna d’aquestes escoles ultra religioses crec que perdriem arguments per oposar-nos si marquem catòlic.

També deia que es pot canviar la opció al centre més endavant per tant si en el futur volem que faci l’assignatura de religió doncs ja ho direm.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::