Nen amb tea i3

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Bepositive
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 05, 2024 4:02 pm

Nen amb tea i3

EntradaAutor: Bepositive » dl. feb. 05, 2024 4:06 pm

L any vinent el meu peke comenca i3 te tea. Sabeu d escoles bones per nens amb tea que tinguin inclusio real gracies
Marisasa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 28, 2023 8:19 am

Re: Nen amb tea i3

EntradaAutor: Marisasa » dl. feb. 05, 2024 7:42 pm

Hola bonica,

A la meva escola pública, de quan vaig fer primària, hi havia plaça per curs per un nen amb capacitats especials. Quan no eren a la classe amb nosaltres anaven a una espècie de despatx amb la logopeda... d'això ja fa molts anys.

L'any passat vam anar a veure escoles pel nostre fill gran. En una de les escoles concertades vaig flipar. La classe de necessitats especials era igual que totes les altres. Ni més petita, ni amb més trastos,... vaig trobar i em van transmetre que allà hi tenien un lloc explícit per ells amb molt de carinyo. A cap més escola ens van ensenyar la classe de Nee.

La meva mare era professora de Nee i tenia una classe més petitona però molt bonica a una escola pública de Nou Barris.

És complicat, però intenta anar a tantes portes obertes com puguis. Molts ànims ;)

Una abraçada
Bepositive
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 05, 2024 4:02 pm

Re: Nen amb tea i3

EntradaAutor: Bepositive » dl. feb. 05, 2024 8:04 pm

Gracies !!! La psico del cdiap diu que les escoles lliures no van molt be per peques amb tea ,que millor mes estructua. Jo crec que depen d les persones i l empatia i sobretot que creguin en la inclusio. Si alguna mare o pare sap d alguna que m ho comenti. Moltissimes gracies ( disculpeu no se que passa que no em deixa posar accents) gracies
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Nen amb tea i3

EntradaAutor: beren » dj. feb. 08, 2024 1:41 pm

Hola Bepositive,

Hauries de mirar primer les escoles que et corresponen per zona i anar a portes obertes de totes les que puguis. A les de fora de zona, a no ser que sigui alguna escola amb baixa demanda no sol ser fàcil entrar.
A algunes escoles, inclús pots demanar hora i fer una entrevista personalitzada on podries explicar el cas concret del teu nen i verure com et responen.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::