Deutsche Schule Barcelona. Col·legi alemany

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Browniano
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. feb. 04, 2021 8:57 am

Deutsche Schule Barcelona. Col·legi alemany

EntradaAutor: Browniano » dl. feb. 27, 2023 1:08 pm

Bona tarda!
Una de les escoles que estem plantejant visitar és el col·legi alemany d'esplugues. Desconec les places que tenen i si és complicat entrar-hi, però m'agradaria preguntar-vos si algú té referències de l'escola:
- algú pot aportar informació sobre l'escola? Model educatiu, experiències, etc.
- Els nens espanyols tenen un bon nivell d'integració a l'alemany?
- surten amb bon nivell d'anglès, castellà i català?
- pel fet que la docència sigui en alemany, si el nen comença a I3, tenen problemes més endavant?

Salutacions i gràcies a tots
Bonare
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. maig 20, 2021 1:08 pm

Re: Deutsche Schule Barcelona. Col·legi alemany

EntradaAutor: Bonare » dl. feb. 27, 2023 6:58 pm

Bona tarda,
Nosaltres també valorem aquesta escola, però encara ens queda un any. Tampoc tenim cap referència. Si us animeu a anar, sisplau em dieu si la recomaneu.
Moltes gràcies!!
miracle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 25, 2019 12:07 pm

Re: Deutsche Schule Barcelona. Col·legi alemany

EntradaAutor: miracle » dc. març 01, 2023 8:31 am

Bon dia,

Pel que tinc entès i si mireu la seva pàgina web així ho diu, si no teniu algú de la familia amb un alemnay natiu es difícil que pugui seguir les clases. Tot l'ensenyament és en alemany per la qual cosa el nen ha de tenir coneixement d'aquesta llengua. No és el mateix cas del castellà i català en el cas de families que no coneixen el català i que comencen l'escola a Catalunya o hi ha adaptacions, etc.., aquí si no tenen el nivell t'aconsellen que tinguin extraescolars o ajuda exerna i si no poden seguir les clases doncs directament busca una altre escola.També aconsenyen en aquests casos que comencin en l'escola bressol.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::