Es pot endarrerir el començament a P3??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
MonicaOrtiz
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 26, 2021 4:10 am

Es pot endarrerir el començament a P3??

EntradaAutor: MonicaOrtiz » dv. feb. 26, 2021 4:58 am

Molt bon dia a tothom. La nostra nena va néixer el 2017,el 20 de desembre, per tant seria de les més petites a clase, i ara tocaria fer la inscripció a p4 (no la van ficar a p3 perquè teniem por amb el tema Covid)
He llegit que l'escola pot demanar "permís" a educació per fer aquestes excepcions.... Però clar, mai he sentit parlar d'un cas aixi dins el meu entorn. Sabeu de cap família que hagi estat en la nostra situació?
Perquè clar.... Es Complica moltíssim trobar plaça a les escoles que ens agrada perquè ningú marxa de p3....
A Veure si algú em pot aconsellar una mica. Gràcies!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Es pot endarrerir el començament a P3??

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 28, 2021 11:35 am

Hola,

Jo crec que a no ser que algun nen marxi d'aquella escola, ho tens bastant complicat. El meu nen es del 2017 també i vam fer inscripció l'any passat. Crec que hauries de fer inscripció i et posaran on puguin, però clar, et pot tocar a saber on. Només hi ha 21 places per aula i per germans tens més punts, aixi que depèn on, el cupo per entrar a p3 ja és reduit, imagino que a p4 encara més perque ja venen els 21 de l'any passat. Poder a primaria tens mes sort pq ja son mes nens per aula, no?

No sé, em sembla que va així. Aviam si alguna et sap dir algo més.

SORT!!!!!!!
Imatge

Imatge
Lenaa
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 07, 2021 7:31 am

Re: Es pot endarrerir el començament a P3??

EntradaAutor: Lenaa » dg. març 07, 2021 2:36 pm

Hola.
Truca ara que son les portes obertes i pregunta si hi ha plaça.
Exposa el cas.
MonicaOrtiz
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 26, 2021 4:10 am

Re: Es pot endarrerir el començament a P3??

EntradaAutor: MonicaOrtiz » dj. març 11, 2021 6:21 pm

Moltes gràcies per les respostes. Ja m'han dit des de consorci (mitjançant les escoles on he fet la consulta) que no es possible. He de fer la preinscripció a p4 i punto pelota.
El que si m'han sugerit en un parell d'ocasions, és que busqui en una concertada o millor encar, privada.
I com que no puc per temes butxaca, farem l'intent d'entrar en alguna de les escoles publiques que ens agraden...espero tenir la sort d'agafar plaça.
Gràcies i abraçades!!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::