Escoles GRACIA i Camp d'en Grassot

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Nuria20071984
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 14, 2021 5:57 pm

Escoles GRACIA i Camp d'en Grassot

EntradaAutor: Nuria20071984 » dj. gen. 14, 2021 6:09 pm

Hola!!!
Estic buscant escola per la meva filla, el curs vinent començarà P3 i amb tot això del covid veig que no podré fer visites presencials a moltes de les escoles i estic força angoixada.
Les escoles que tinc vora de casa són les següents:
- Escola Claret--> aquesta escola no em motiva gaire, la veig massa gran i una mica tradicional, de totes formes aniré a la visita virtual.
- Escola Nou Patufet--> així de bones a primeres podria ser una opció...tot i que crec que les instal·lacions són una mica velletes.
- Escola 9graons--> escola pública de nova creació, també podria ser una bona opció, l'únic que em fa por és el pas a l'institut.

Si algú em pot donar alguna referència d'aquestes o d'altres escoles del barri ho agrairia moltíssim.

GRÀCIES PER ENDAVANT.
Mvictoria.gon
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 10:33 pm

Re: Escoles GRACIA i Camp d'en Grassot

EntradaAutor: Mvictoria.gon » dv. gen. 15, 2021 7:09 am

Hola!
Nosaltres portem la nostra filla a Univers, va començar al Setembre. Hi va molt feliç. Aquest any ha estat un any estrany, però sembla que han fet esforços per mantenir la seva identitat.
Crec que és un tipus d'educació que reforça la tria i la construcció de la personalitat més que l'esforç (això a P3, es veu q més endavant ja comencen a fer-los sortir una mica més de la zona de confort, establint uns recorreguts mínims pels ambients). Va bé per a nens extrovertits i mogudets. Per al introvertits i menys segurs (o menys madurs) potser és més convenient una escola més "dirigida". La nostra filla és d'aquest segon grup i a causa de la pandèmia hem tingut bastanta sort de mantenir el grup bombolla, ja que li dona més seguretat.
Parlant amb altres mares que tenen fills més grans aquí a Univers, estan molt contentes en general del professorat i les instal.lacions. Els seus fills i filles hi van feliços evolucionen satisfactòriament.
De les escoles que comentes només tinc referència de la Claret i de la nou patufet d'una veïna, que em va comentar que si la meva filla tenia problemes, a la Claret no l'ajudarien i en canvi a la Nou Patufet sí. Suposo q és un tema de tamany d'escola. En fi, no sé, és una referència una mica parcial, però és l'únic que m'ha artibat. Tinc coneguts q porten els seus fills a Nou patufet i estan molt contents, infantil té una caseta de gràcia per a ells sols i el tamany facilita d'adaptació.
Espero haver-te ajudat!
Caro_lina
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 20, 2021 9:57 pm

Re: Escoles GRACIA i Camp d'en Grassot

EntradaAutor: Caro_lina » dg. gen. 31, 2021 6:48 pm

Bones!
Nosotros vivimos por la misma zona, y el año pasado hicimos la preinscripción para P3, y al final nos decantamos por una escuela que está por Plaza Lesseps que se llama Mares Concepcionistes (mmcc bcn).
Nos gustó mucho todo lo que ofrece por el precio, ya que para P3 tienen un edificio aparte con su propio patio, tienen cocina propia, van a piscina en can caralleu, hacen muchas excursiones,... Y ya para más mayor nos convenció q hacen énfasis en valores, tienen un equipo joven y motivado, dan asignaturas en inglés (robótica, ciencias, arte) y el bachillerato dual americano, hacen aprendizaje experiencial,... Y lo de que lleven uniforme tmb es práctico.... :)
En fin, elegir cole es muy difícil... Yo cuando buscaba tmb miré el Sant Josep Teresianes, que tmb tenía muy buena pinta, por si le quieres echar un ojo tmb!
Sort!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::