Escola Laietània Badalona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
espinguet_18
Entrades: 4
Membre des de: dv. des. 04, 2020 10:21 am

Escola Laietània Badalona

EntradaAutor: espinguet_18 » dv. des. 04, 2020 10:24 am

Bon dia, el curs vinent ens toca escolaritzar al petit, i ens agradaria saber si algú té informació de l'escola Laietània de Badalona. De les altres concertades de la zona en tenim referències, però d'aquesta només el que podem veure a la pàgina web.

Gràcies
maina
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 12, 2021 2:09 pm

Re: Escola Laietània Badalona

EntradaAutor: maina » dt. gen. 12, 2021 2:13 pm

Hola! Nosaltres portem als nostres fills a Laietània i estem molt contents! Formem part de l'escola des de fa 7 anys que van començar a la llar d'infants i estem encantats amb tot. Et recomano que truquis o els enviis un email i així podran explicar-te.
espinguet_18
Entrades: 4
Membre des de: dv. des. 04, 2020 10:21 am

Re: Escola Laietània Badalona

EntradaAutor: espinguet_18 » dj. gen. 14, 2021 1:41 pm

Maina, moltes gràcies. Si, he parlat ja amb l'escola i resto pendent de rebre la informació per mail.

La veritat és que l'atenció telefònica ha estat molt bona.

Tenint present la situació actual, ens faltarà poder veure el centre per dins (que no es prioritari) i l'ambient de l'escola, que això sí que ens sap greu.
maina
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 12, 2021 2:09 pm

Re: Escola Laietània Badalona

EntradaAutor: maina » dt. gen. 19, 2021 11:50 am

Hola espinguet_18Respecte a l’ambient et puc dir que és un ambient molt familiar. Les mestres son espectaculars i fan molt de caliu. Els alumnes es coneixen tots entre ells. Amb l’apadrinament lector i les activitats que fan entre etapes s’acaben coneixent tots, des dels més petits fins als més grans. Aquest any, no ho poden fer per com s’han establert les normatives, però esperem que quan tot torni a la normalitat ho segueixin fent. En el meu cas, estic molt contenta i la meva experiencia fins el moment és molt bona. Els meus fills venen feliços i contents cada dia i per mi, aixó és el més important.
espinguet_18
Entrades: 4
Membre des de: dv. des. 04, 2020 10:21 am

Re: Escola Laietània Badalona

EntradaAutor: espinguet_18 » dt. gen. 19, 2021 12:55 pm

Moltes moltes gràcies de nou. Això és el que busquem, que el nostre fill vagi content a l'escola. Lògicament sempre és mira el nivell, però en el nostre cas prioritzem un bon ambient que no pas el nivell. Ens fa patir molt.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::