Escoles SANT CUGAT 2021-2022

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ElisabetDeLosSantos
Entrades: 1
Membre des de: ds. nov. 21, 2020 10:11 pm

Escoles SANT CUGAT 2021-2022

EntradaAutor: ElisabetDeLosSantos » ds. nov. 21, 2020 10:25 pm

Hola a tothom!
Potser encara és aviat per aquest tema però m'agradaria saber com està el tema d'escoles a Sant Cugat. El més vinent tinc reunión de portes obertes (virtuals) a l'escola Thau i estic a l'espera del Pureza. Aquest últim em frena una mica perquè jo i la religió no som gaire amigues, però diuen que no "menjen l'olla" i l'educació està super bé. Què en penseu? Teniu més recomenacions?? Gràcies!!
Ncv
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 04, 2018 6:28 pm

Re: Escoles SANT CUGAT 2021-2022

EntradaAutor: Ncv » dj. gen. 14, 2021 5:54 am

Bon dia! Nosaltres ens traslladem a viure a Sant Cugat i l’escola que ens queda mes aprop es l’escola Catalunya, al setembre la nostre filla comença P3. algu en te referencies? Se que no es de les mes demandades pero no se motius...també m’han comentat que totes les publiques treballen mes o menys igual, es aixi?

Teniu dates i com seran les jornades de portes obertes a les publiques?

Gracies
Els tres
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 29, 2021 7:15 pm

Re: Escoles SANT CUGAT 2021-2022

EntradaAutor: Els tres » dv. gen. 29, 2021 7:28 pm

Hola,
avui he vist a les pàgines de les escoles públiques, que fan portes obertes virtuals, em sembla que presencials no en faran. A principis mitjans de març. A veure que expliquen.
Nur-nuria
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 07, 2021 2:53 pm

Re: Escoles SANT CUGAT 2021-2022

EntradaAutor: Nur-nuria » dg. feb. 07, 2021 6:49 pm

Bones,

Nosaltres tambe serem nous els curs que be a st cugat, amb una nena a p3. Hem vist thau/avenç i pureza...

Pero hi ha amigues meves que em parlen be de les publiques... teniem un filtre... Que potser hem de Revisar.

Que en sabeu vosaltres de les publiques, que tal el nivell d’exigencia, disciplina i seguiment/ atenció personalitzada del nen?

Merci,

Nuria
Brunilda
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 09, 2021 5:58 am

Re: Escoles SANT CUGAT 2021-2022

EntradaAutor: Brunilda » dt. març 09, 2021 6:15 am

Hola,
Nosaltres estem mirant Ferran i Clua i Catalunya. Però totes les públiques en general a Sant Cugat estan molt bé. Pensa que el nivell socio-cultural de les famílies és mig-alt i això ja fa molt per la motivació dels infants d’aprendre etc. Diuen que La Floresta és la que coixeja una mica més en quant a exigència.
Moltes escoles a més són en edicifis bastants nous o amb reformes. Les instal•lacions òbviament no són comparables a les de moltes concertades o privades, però no estan tan malament i tampoc crec que sigui un factor tan determinant en la qualitat educativa, si bé els adults se’ns en van els ulls.... A mi m’ha passat amb la Thau... és temptador, quins espais i quins materials! Però de veritat que crec que no sigui el primer criteri. Una mica d’austeritat el sembla inclús educatiu.
Tema anglès moltes fan alguna assignatura mètode AICLE. Educació física al Collserola, Arts and Music al Ferran i Clua... S’intenten fer desdoblaments però els recursos són els que són...
En quan a l’exigència, una dada: 4 de les 5 persones amb la nota més alta de la selectivitat de l’any passat, venien d’educació pública.
Un factor important per mi també és que tingui parc infantil a fora per jugar-hi amb els amics quan surti d’escola sembla una xorrada però crec que és un moment important. Ho se per l’experiència d’unes amigues. També és important donar l’oportunitat als fills que facin amics al barri prop d’on es viu, que puguin socialitzarnormalment...
No ho sé, jo crec que podria pagar una concertada però penso que em val més la pena gastar els diners en altres coses que li aportin al meu fill com viatjar, les extraescolars que vulgui, molts llibres i jocs, intercanvis a l’estranger, etcetc
No ho sé, he tingut el dilema un temps però ara crec ho tinc clar i optarem per la pública.
Espero haver ajudat
mami_novata
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. març 14, 2019 8:50 pm

Re: Escoles SANT CUGAT 2021-2022

EntradaAutor: mami_novata » dt. març 23, 2021 8:37 pm

Nur-nuria ha escrit:Bones,

Nosaltres tambe serem nous els curs que be a st cugat, amb una nena a p3. Hem vist thau/avenç i pureza...

Pero hi ha amigues meves que em parlen be de les publiques... teniem un filtre... Que potser hem de Revisar.

Que en sabeu vosaltres de les publiques, que tal el nivell d’exigencia, disciplina i seguiment/ atenció personalitzada del nen?

Merci,

Nuria


Hola!!

Jo tinc els meus fills al Joan Maragall. La petita està fent P3, i estic encantada!! Les mestres d'infantil són molt dolces i professionals. La meva nena va molt contenta!! Tenim l'escola en el barri on vivim, i això és un luxe!

Has vist el vídeo que està a la pàgina web del J. Maragall??Han fet les aules de P3 una mica més grans agafant un espai del pati, a l'aire lliure, on els nens poden jugar tot el dia mentre els toca el sol. Personalment em sembla molt bona idea.

És una pena que des de fora no es pugui observar el bon ambient que hi ha dins l'escola. La gent es queda només amb els estereotips (que si hi ha molta immigració, que l'edifici és vell,...) i no veu el que és essencial ;-)

I respecte el nivell educatiu, només dir-te que fills d'amics de l'escola que ja estan a l'institut, hi van molt ben preparats, dit per alguns professors de secundària :-)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::