Escoles Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Blue Moon » dv. març 12, 2021 2:51 pm

Pràctiques i Jaume I eren "germanes", abans es deien Pràctiques I i Pràctiques II, perquè la facultat que hi ha al costat era de Magisteri (després va ser Biblioteconomia i Documentació i ara és d'una altra cosa) i les professores anaven a aquestes escoles a fer les pràctiques...
Jo vaig anar a les 2 portes obertes.
Jaume I una meravella la veritat, instal·lacions i ambientació, tot súper, el punt feble era el pati que sobretot era pista, però els han donat 20.000 euros i pensen "naturalitzar-lo", així que no té punts febles XD. Difícil entrar (30 germans + 4 places NEE d'un total de 50, segons anys anteriors quedarien unes 12-14 places per famílies amb 30 punts, potser algun dels germans és NEE, això no ho sabien).
Pràctiques d'instal·lacions normal, molts menys espai, però és bonica. Complicat entrar (20 germans + 4 places NEE d'un total de 50, sempre omplen en 1a opció i van quedar fora unes quantes famílies de 30 punts).

A Barrufet també hi vaig anar i les possibilitats d'accedir són les mateixes que a Pràctiques, 16 germans + 4 NEE (a mi em van dir això, també van dir que no sabien si algun dels germans era NEE així que igual alguna plaça més, un total de 50 i sempre omplen en 1a opció i queden famílies fora). Com a "novetat" ens van dir que era menys quantitat de germans dels que sol haver i que era molt bon any per intentar-ho, així que...

Aposteu per la que més us agradi en 1a opció, com anirà a sorteig hi ha possibilitats d'entrar a qualsevol de les 3, tot i que serà complicat i més nervis fins a saber els llistats definitius :-o00m
Imatge
Imatge
Meirca
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 08, 2021 10:08 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Meirca » dg. març 14, 2021 4:43 pm

Dubte entre Proa i Montserrat:
Coneixeu la implicació de les famílies a l'escola? Per exemple em escoltar a Montserrat que els alumnes de infantil escogeixen un tema i els hi presenten als pares...
EdgarN
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2021 12:38 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: EdgarN » dl. març 15, 2021 10:23 am

Blue Moon ha escrit:Pràctiques i Jaume I eren "germanes", abans es deien Pràctiques I i Pràctiques II, perquè la facultat que hi ha al costat era de Magisteri (després va ser Biblioteconomia i Documentació i ara és d'una altra cosa) i les professores anaven a aquestes escoles a fer les pràctiques...
Jo vaig anar a les 2 portes obertes.
Jaume I una meravella la veritat, instal·lacions i ambientació, tot súper, el punt feble era el pati que sobretot era pista, però els han donat 20.000 euros i pensen "naturalitzar-lo", així que no té punts febles XD. Difícil entrar (30 germans + 4 places NEE d'un total de 50, segons anys anteriors quedarien unes 12-14 places per famílies amb 30 punts, potser algun dels germans és NEE, això no ho sabien).
Pràctiques d'instal·lacions normal, molts menys espai, però és bonica. Complicat entrar (20 germans + 4 places NEE d'un total de 50, sempre omplen en 1a opció i van quedar fora unes quantes famílies de 30 punts).

A Barrufet també hi vaig anar i les possibilitats d'accedir són les mateixes que a Pràctiques, 16 germans + 4 NEE (a mi em van dir això, també van dir que no sabien si algun dels germans era NEE així que igual alguna plaça més, un total de 50 i sempre omplen en 1a opció i queden famílies fora). Com a "novetat" ens van dir que era menys quantitat de germans dels que sol haver i que era molt bon any per intentar-ho, així que...

Aposteu per la que més us agradi en 1a opció, com anirà a sorteig hi ha possibilitats d'entrar a qualsevol de les 3, tot i que serà complicat i més nervis fins a saber els llistats definitius :-o00m


Divendres vaig trucar a la Practiques i hem van dir que eren 8 germans, ara hem fas dubtar, ho vaig veure interesant per entrar per aquest motiu...
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Blue Moon » dl. març 15, 2021 4:14 pm

Ostres, 8 no, a nosaltres ens van dir 20 tant a portes obertes com a la visita virtual! Algun menys val (si canvien de ciutat o de barri), però de 20 a 8 van moltíssims, truca un altre cop per assegurar-te si de cas però diria que és casi impossible!
Imatge
Imatge
Meirca
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 08, 2021 10:08 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Meirca » dt. març 16, 2021 9:00 pm

Com van les inscripcions? Es sap algo dela números a primera opció?
verogon
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 15, 2018 3:17 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: verogon » dg. març 21, 2021 10:03 pm

Meirca ha escrit:Dubte entre Proa i Montserrat:
Coneixeu la implicació de les famílies a l'escola? Per exemple em escoltar a Montserrat que els alumnes de infantil escogeixen un tema i els hi presenten als pares...


hola,
el meu va a 4t primària al Proa. Abans de covid per Santa Llucia les families que volien anaven a tocar
un instrument, o recordo a p5 que explicaven les professions de les families.
estem
contents al Proa, però ambesdues escoles són bones alternatives, decideixis el que decideixis no t'equivocares.
anims!
EdgarN
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2021 12:38 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: EdgarN » dj. març 25, 2021 7:33 am

Blue Moon ha escrit:Ostres, 8 no, a nosaltres ens van dir 20 tant a portes obertes com a la visita virtual! Algun menys val (si canvien de ciutat o de barri), però de 20 a 8 van moltíssims, truca un altre cop per assegurar-te si de cas però diria que és casi impossible!


bueno, al final per on t'has decantat? Nosaltres despres de donarli moltes voltes i tot i que la practiques el dia abans encara tenia plaçes lliures ens hem decidit pels Maristes, la continuitat de les fases ens ha semblat un punt molt important, segurament per la nostra propia experiencia on els canvis de centre a les diferents etapes no van ser gaire bons, ademes ens han acabat donant molt bones referencies del nivell, el temps dira si hem fet be o no....
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Blue Moon » dv. març 26, 2021 9:59 am

Molt be! Maristes es bona opcio, l'unica pega per mi es haver de pagar...
Jo vaig apostar per Practiques, anem a sorteig pero algu ha d'entrar-hi, a veure si hi ha sort... La segona opcio es Gayarre, em va agradar molt la visita, el pati millor el de Practiques pero la resta molt be.
Ja veurem que tal el sorteig :()()::::
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Blue Moon » dv. abr. 09, 2021 4:34 pm

Només comentar que finalment a l'escola Pràctiques hi ha hagut 45 sol·licituds per 50 places i per tant no anem a sorteig!
Hem d'esperar a que sigui definitiu (oficial) al dia 19, però bé, és molt bona notícia...
Sabeu xifres de la resta d'escoles?
Imatge
Imatge
Xancleta
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 05, 2023 3:28 am

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Xancleta » dg. març 05, 2023 3:37 am

¿Comentem la preinscripció de p3 pel curs 2022/23?

A nosaltres ens han dit que aquest any no donaran informació per telèfon de quantes preinscripcions hi ha hagut perque el consistori ho ha prohibit.

Molta sort a tots
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Escoles Sants

EntradaAutor: Gustineta » dt. març 07, 2023 11:58 am

Xancleta, els posts són antics i pot haver canviat una mica aquest any.

Malauradament, les escoles ja no donen informació perquè com dius, no poden. Ja era així el l'any passat (per aquest curs 2022-2023), que és quan vam inscriure el nostre fill a P3. La informació l'has de treure de portes obertes, fer la preinscripció i creuar els dits molt molt però molt fort.
Per a nosaltres va ser un procés molt estressant perquè no vam tenir sort i hi va haver un punt que jo veia que no entràvem en cap de les 10 escoles que vam posar. Vaig passar dos mesos horribles. Finalment es va resoldre perquè es van adonar que havien abaixat massa les ràtios.
Al final vam entrar en la nostra 5a opció. No era l'escola que volíem, però mira, ara, tot i que no ens agrada gens l'equip directiu (no comunica gens bé i no tracta els que no vam entrar en primera opció gaire bé), estem molt contents amb la mestra, el nostre fill va content a l'escola, tenim bona relació amb les altres famílies... i al final m'he adonat que tot això és el que importa!

Fot una mica, però en el fons jo trobo bé que el consistori prohibeixi que les escoles donin informació. Altra feina tenen les escoles, ara ho veig clarament. A més, el més important és que no donant aquesta informació, que tampoc no és tan necessària, evitem tripijocs, que tot i així ja n'hi ha prous.

Molta sort! És estressant i neguiteja, i el procés és una merda perquè al final depèn d'un sorteig. Però després TOT PASSA. I a Sants/Les Corts les escoles públiques estan bé.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::