Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Marbvalls
Entrades: 4
Membre des de: ds. juny 01, 2019 7:19 am

Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: Marbvalls » dg. maig 10, 2020 11:21 pm

Hola!
Estic mirant escoles per posar en segona opció per a p3.
Teniu referències de l’Estel o de l’escola Bac de Roda?
Gràcies mil!
raquel.vigil
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 09, 2020 6:26 pm

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: raquel.vigil » dt. maig 12, 2020 3:07 pm

Hola!

Jo vaig posar-la com a segona opció l'any passat perque normalment sobren places a primera opcio i ens va agradar molt.
Va per projectes a infantil, a primaria tenen algun llibre i es de les primeres del barri que va fer ambients...de fet fan formacio sobre aixo a altres escoles del barri.

Tinc una amiga que porta alla la nena, li va tocar l'any passat de segona o tercera opció i esta molt contenta la veritat.

Sort!
raquel.vigil
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 09, 2020 6:26 pm

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: raquel.vigil » dt. maig 12, 2020 3:16 pm

Parlo de Bac de Roda, perdona, que se m'ha passat posar-ho... >.-<:
Marbvalls
Entrades: 4
Membre des de: ds. juny 01, 2019 7:19 am

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: Marbvalls » dj. maig 14, 2020 12:04 pm

Gràcies per contestar! Es que no tenia cap referència, i al no poder veure-la ni res...
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: LanaTron » dt. maig 19, 2020 7:45 pm

Hola mares!

Jo tinc referències de l'Escola Bac de Roda d'algú que hi ha treballat en una subsitució. Em consta que treballen amb llibres des de P4, per llengua i matemàtiques. Fan moltes tasques. Si mires la pàgina web hi ha informació de les "feinetes" que fan. Certament, fan ambients dos cops per setmana i està molt be,però no es pot dir que sigui un centre innovador, ni que treballi per projectes. És tradicional, d'aquells que ensenyen a fer feines, a posar data i a posar el nom a les fitxes. De nens asseguts a la cadira i de mestres explicant les activitats. Tambe faltava una mica de treball emocional amb els infants, i activitats més vivencials, molt centrat en coneixements. Això ja potser es més subjectiu de la persona que m'ho va comentar.
Com a part positiva, hi ha bon ambient entre els docents i te un equip directiu maco i accessible.
Si busques una escola més tradicional sí que es una bona opció. No tothom busquem el mateix en una escola...
raquel.vigil
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 09, 2020 6:26 pm

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: raquel.vigil » dc. maig 20, 2020 8:50 am

Hola!

Estic d'acord amb el que dius. No es un Congres-indians o similar, per desgracia al barri aixo no ho trobem...
Innovadora amb els ambients si, perque com et dic es formadora d'altres escoles del barri.
Segurament es queda curta en comparacio amb altres escoles mes innovadores, si i tant!
Tens raó, no recordava lo dels llibres, van dir que la idea era anar minimitzant cada cop més...
Per altre banda, hi ha escoles molt més tradicionals al barri...
No la trobo una mala opció comparat amb altres escoles del barri. Es nota que volen anar millorant.
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: LanaTron » dc. maig 20, 2020 12:59 pm

raquel.vigil ha escrit:Hola!

Estic d'acord amb el que dius. No es un Congres-indians o similar, per desgracia al barri aixo no ho trobem...
Innovadora amb els ambients si, perque com et dic es formadora d'altres escoles del barri.
Segurament es queda curta en comparacio amb altres escoles mes innovadores, si i tant!
Tens raó, no recordava lo dels llibres, van dir que la idea era anar minimitzant cada cop més...
Per altre banda, hi ha escoles molt més tradicionals al barri...
No la trobo una mala opció comparat amb altres escoles del barri. Es nota que volen anar millorant.



ja t'entenc el que vols dir...quines altres escoles veus més tradicionals al barri ?(conec força escoles pero em falta veure'n moltes) Raquel, podria saber a quina escola vas apuntar el teu petit o petita per casualitat? (si vols, sense compromís :ok: )

Gràcies per les teves aportacions!
raquel.vigil
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 09, 2020 6:26 pm

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: raquel.vigil » dc. maig 20, 2020 3:27 pm

Hola!
Crec que l'escola La Caixa es mes tradicional, els Porxos crec que també...
És veritat que a totes, com que ara la gent busca "projectes", diuen que treballen aixi...o per Racons...al final poc a poc confiem en que es vagin actualitzant, és important que l'equip et doni confiança i vegis ganes de millorar i d'innovar...
De concertades per exemple son totes bastant tradicionals: Adela Trenquellon, Joan Roca...la unica que se salva es San Francisco pero les instal.lacions, comparades amb una publica...res a veure...
A vegades son apreciacions que tens d'anar un dia a les portes obertes i puc estar equivocada...

La meva va entrar al Catalonia. Estem contents..sobretot perque es veu l'equip motivat per innovar... :ok:

ja es veurà! >.-<:
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escola Estel de Sant Andreu i Bac de Roda de Sant Martí [Barcelona]

EntradaAutor: LanaTron » dc. maig 20, 2020 3:58 pm

Gràcies Raquel! és veritat que això de la impressió m'ho ha dit molta gent..aquest any les families ho han tingut ben dificil, pobres! Per buscar escola bressol la veritat no ho vaig tenir tan dificil perquè confio molt en el projecte de totes les públiques. En canvi amb les escoles hi ha tanta diferència...i el nostre barri va molt escàs d'escoles on l'infant sigui realment el centre del seu aprenentatge. I mira que s'omplen la boca amb aquesta frase...

A Poblenou tenen Llacuna, Flor de Maig, Auditori, Fluvia...i després coles que no son de nova creació, per projectes o escoles vives però molt innovadors...un ventall increible d'escoles! aquí, si del millor que podem trobar es Bac de Roda...me'n faig creus!(disculpa, se que a tu et va donar bon feeling eh? encara no he fet portes obertes i no he vist res pitjor). En fi, si em toca la primitiva em compro un pis a Poblenou jajajajaja :globus:

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::