Escoles concertades Sant Martí

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mimi1918
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 9:38 am

Escoles concertades Sant Martí

EntradaAutor: mimi1918 » dv. feb. 28, 2020 9:52 am

Bon dia a tots i totes!!!

Comencem ara amb la cerca d'escoles!!! Nosaltres no sóm del barri (tot i que hi fem vida) però hi treballem des de fa motls anys, i l'àvia si que és martinenca cent per cent.

El nen el portem a una bressol pública a bac de roda i estem encantats, però ara ens plantegem on escolaritzar-lo, si on vivim o per sant Martí.

Hi ha dues escoles que ens criden l'atenció però no sabem si el curs passat van omplir en primera opció (ja que nosaltres no tenim els 30 punts):

Escola Sant Francisco
Escola Verns

Algú ens pot ajudar?

Gràcies
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escoles concertades Sant Martí

EntradaAutor: LanaTron » dv. feb. 28, 2020 10:09 pm

Bona nit,
Del Verns no conec opinions però del Sant Francisco si. La meva ex cap hi anava i parlava molt de la seva escola, tenia vincle, super contenta. Ma mare hi va anar fa 45 anys i va anar a parlar amb el Director quan em va haver d'escolaritzar a mi perquè li recomanes escola (ella volia portar-me a Escola pública per convicció). Ara conec una mare que porta la nena de 5 anys a l'escola. Estan encantats. A mi m'agrada que sigui d'una sola línia i que és una escola familiar. Va sortir en un programa de TV, pots fer una ullada. El projecte sembla super interessant. Ara bé, des de casa la meva àvia es veu el seu pati i a mi em fa molta llàstima. Crec que les instalacions són molt fluixes... Sembla una presó...
Per mi el més important és el projecte però les instal·lacions també s'han de tenir en compte...

Et.deixo l'enllaç del programa de TV:

http://www.rtve.es/m/alacarta/videos/ma ... ?media=tve

Salutacions!
mimi1918
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 9:38 am

Re: Escoles concertades Sant Martí

EntradaAutor: mimi1918 » ds. feb. 29, 2020 6:22 am

Moltes gràcies Lanatron!!!


Ara només em faltaria saber si tinc opcions a que entri, pq per mi també és important el projecte.

Gràcies de nou!
raquel.vigil
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 09, 2020 6:26 pm

Re: Escoles concertades Sant Martí

EntradaAutor: raquel.vigil » ds. maig 09, 2020 6:36 pm

Hola,
L'any passat al San Francisco van anar a sorteig...normalment o van amb les solicituds justes o sobren 1 o 2, pero clar, si tens menys punts casi impossible...si trucaves t'informaven de les solicituds que portaven pero clar, aquest any al ser telematic no se si es podra fer.

Al Verns crec que van sobrar places, una coneguda va entrar en segona ronda despres de no entrar a cap de la seva llista (t'informen dels que sobren places i esculls entre aquests 5 opcions per ordre).

Els 2 tenen les instal.lacions antigues, molt antigues...la metodologia del San Francisco esta molt be...

Has de posar a la balança tot i decidir...

Publiques no t'interessa cap?

Raquel
mimi1918
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 9:38 am

Re: Escoles concertades Sant Martí

EntradaAutor: mimi1918 » dc. maig 13, 2020 1:35 pm

Bon dia Raquel!! Jo sóc propública, però creiem que no entrarà a cap.

Creus que podem tenir opcions? Alguna recomanació?
raquel.vigil
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 09, 2020 6:26 pm

Re: Escoles concertades Sant Martí

EntradaAutor: raquel.vigil » dc. maig 13, 2020 7:39 pm

Hola!

Si, en algunes sempre sobra alguna plaça a primera opció.

Et deixo un link amb les estadistiques d'assignacio de places els anys anteriors a les escoles.

Et pot anar bé per saber les que no solen omplir en primera opcio perque encara que tinguis menys punts entraries directa.

https://analisi.transparenciacatalunya. ... /99md-r3rq

Des de l'ordinador, descarregues les dades en excel i filtres per cole per exemple.

Nosaltres per exemple, vam fer la preinscripcio l'any passat i vam posar segona opcio Bac De Roda perque ens agradava i solen sobrar places...vam entrar a primera opcio per sorteig pero sino haguessim entrat a aquest...
Fan ambients i son dels primers del barri, de fet son formadors d'altres escoles del barri en aquest tema, i les instalacions son antigues pero reformades...
L'any passat van sobrar places tambe a Porxos que tampoc esta malament...

No se ben bé que es el que estas buscant pero crec que alguna opcio de publica tindries...

Sort!
saricarefully
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. abr. 06, 2023 3:31 am

Re: Escoles concertades Sant Martí

EntradaAutor: saricarefully » dj. abr. 06, 2023 3:50 am

raquel.vigil ha escrit:Hola!

Si, en algunes sempre sobra alguna plaça a primera opció.

Et deixo un link amb les estadistiques d'assignacio de places els anys anteriors a les escoles.

Et pot anar bé per saber les que no solen omplir en primera opcio perque encara que tinguis menys punts entraries directa.

https://analisi.transparenciacatalunya. ... /99md-r3rq

Des de l'ordinador, descarregues les dades en excel i filtres per cole per exemple.

Nosaltres per exemple, vam fer la preinscripcio l'any passat i vam posar segona opcio Bac De Roda perque ens agradava i solen sobrar places...vam entrar a primera opcio per sorteig pero sino haguessim entrat a aquest...
Fan ambients i son dels primers del barri, de fet son formadors d'altres escoles del barri en aquest tema, i les instalacions son antigues pero reformades...
L'any passat van sobrar places tambe a Porxos que tampoc esta malament...

No se ben bé que es el que estas buscant pero crec que alguna opcio de publica tindries...

Sort!

Vaja! Estic buscant aquesta informació. Gràcies per compartir.
happy wheels game

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::