Escoles a Baix Guinardó

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Miriam2412
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 26, 2020 9:59 am

Escoles a Baix Guinardó

EntradaAutor: Miriam2412 » dc. feb. 26, 2020 10:12 am

Hola a tothom!

Estem buscant escoles pel nostre nen, començarà P3 en septembre. Hem visitat la escola Guinardó, els jesuites de Gràcia, les teresianes i el roig Tesalia. Encara hem de visitar la escola de las aigües i Pau Cassals. Hem descartat el Pàlcam, ja que el nostre fill es molt mogut i ens han recomenat que aquesta escola no li aniria bé.

En aquest moment, la que més ens agrada i creiem que seria una bona opció sería: els jesuites, pel tema del projecte educatiu.

Teniu algunes recomenacions?

Gràcies.
ignatius
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. set. 19, 2017 5:34 pm

Re: Escoles a Baix Guinardó

EntradaAutor: ignatius » dj. feb. 27, 2020 10:32 pm

Jo porto el meu a p3 de jesuites clot i estic esmaperdudament content :b-)))
LorenaSG
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 02, 2020 10:30 pm

Re: Escoles a Baix Guinardó

EntradaAutor: LorenaSG » dl. març 02, 2020 10:55 pm

Bones!!! La meva filla fa P4 a Teresianes i l’any que ve comença la petita P3.Nosaltres estem encantats!!! La meva filla també és molt mogudeta, jo la defineixo com a “intensa” i he de dir que respecten molts els ritmes dels nens.

Per qualsevol dubte ja saps!

He fet un copia i enganxa d’un post on he publicat, espero que et serveixi. El post és el següent:

Jo també soc antiga alumna de l’escola, vaig anar de P3 fins a COU! Tinc bons records de l’escola i, he de dir que els meus resultats acadèmics no han estat mai excel•lents, tot i així em van acompanyar al llarg de tot el camí fins a selectivitat( cada persona tindrà les seves vivències).

L’any passat vam anar a veure l’escola i el canvi va ser espectacular, tant a nivell d’instal•lacions ( encara en procès) com a nivell de metodologia de treball basada en ambients, projectes, experimentació, racons, educació emocional...buscant l’equilibri en el procés d’aprenentatge.

Una de les coses que ens va agradar, és el fet que durant l’etapa infantil les famílies entren a recollir els nens a l’aula. Aquest petit detall genera un feedback família-escola fonamental en el desenvolupament dels petit@s. Per nosaltres era important ja que el procés d’apdatació a la llar d’infants va ser molt complicat i teníem por....no sabíem com aniria....Hem dir que va anar genial! I poder parlar cada dia amb la mestra és una traquil•litat.

Aquest darrer any, han augmentat les hores d’anglès a l’etapa infantil ( fem 5 hores reals a la setmana).

La nostra filla va filla va a P4 i només podem dir que és feliç! I l’escola és un dels pilars fonamentals d’aquesta felicitat.

El proper curs escolar començarà la nostra petita P3. Anem amb ella a recollir la germana i entra a l’escola i a la classe com si fos la seva

Cap escola és perfecta però per nosaltres l’ambient familiar, amb capacitat d’autocrítica i motivació per millorar han estat algun dels ítems per triar-la.

Quan em pregunten per l’escola jo recomano anar a veure-la per després poder treure les pròpies conclusions.
lauracerdan
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 8:21 am

Re: Escoles a Baix Guinardó

EntradaAutor: lauracerdan » dt. març 03, 2020 12:26 pm

Bon dia,

Jo porto la meva nena a Teresianes i estic molt contenta.

Et puc parlar del Pàlcam i del Roig Tesàlia. L'escola Pàlcam té molta fama però, a mi em va fer enrere que havia portat a la meva filla l'ultim curs de bressol i no em va agradar gens. No em va agradar la comunicació amb la família, és un centre molt gran amb la qual cosa el tracte no és tan personalitzat com en una escola més petita. El curs que vam estar van haver canvis importants a la classe i no es va notificar als pares. I d'altra banda, tenen una dinàmica de contractació en què canvien força de mestres, una cosa que a mi m'amoïnava ja que quan són petits, els nens necessiten tenir un clar referent a l'aula.

L'escola Roig Tesàlia em va semblar una mica "cutre". Sense ànim d'ofendre, les instal.lacions no són res de l'altre món i el projecte educatiu tampoc.

Així que estem a Teresianes i tot i que vam acabar allà de rebote perquè no ens van donar el cole triat, et puc dir que és una escola petita amb la qual cosa el tracte és familiar. El projecte educatiu està actualitzat, ja no es treballa com abans a les escoles religioses (jo havia estudiat a escola religiosa) i volia una escola laïca. Et diré que em van oferir plaça a l'escola que havia demanat en un inici i ja no he volgut canviar la meva filla.

Espero que t'ajudin les meves aportacions.

Salutacions!
Anamaya
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 12, 2020 12:28 am

Re: Escoles a Baix Guinardó

EntradaAutor: Anamaya » dt. maig 12, 2020 12:42 am

Hola!
Jo el curs passat tenia molts dubtes i finalment la vam apuntar a l' escola de les aigües. Ens va agradar molt a les portes obertes pel seu projecte educatiu, el tracte humà, els espais...
Les metres són molt afectuoses, els nens van contents a l' escola, els espais són molt acollidors, els materials amb que juguen els nens són molt nous .
Tenen projectes nous com enriquir els ambients d' aprentatge , les emocions i el projecte de teatre amb la Perla 21. Han guanyat els premis Baldiri pel projecte de teatre.
L' Afa està molt involucrada buscant pacificar l' entorn per crear illes i menys tràfic de cotxes, projecte per possar més verda i més contacte amb la natura a l' escola . Volem que es faci un poliesportiu al solar del costat de l' escola i ni ha un projecte en marxa.
Recomanem l' escola de les aigües.
scv381
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 25, 2019 4:13 pm

Re: Escoles a Baix Guinardó

EntradaAutor: scv381 » dc. maig 13, 2020 1:47 pm

Hola!
teniu més info sobre l'escola de les aigües? bàsicament saber com fan l'adaptació a P3, si fan entrada dolça o només els 3 dies q diu el Consorci i tb el tema del bolquer. Saps quelcom? no vaig poder anar a les portes obertes i aquesta és informació q no es dona gaire.
Moltes gràcies!
vermut
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 05, 2019 11:43 am

Re: Escoles a Baix Guinardó

EntradaAutor: vermut » dt. ago. 18, 2020 11:07 am

Hola!
Potser arribo tard però m'agradaria donar la meva opinió.
No porteu els vostres fills i filles al Pàlcam si us plau. Em puc allargar molt en les raons, les conec de primera mà, però només pensen en l'economia i en les subvencions concertades, raó per la qual tenen 4 línies, una barbaritat, no es pot atendre l'alumnat en condicions!
El moviment de professorat es deu a que només els contracten en pràctiques, primària i secundària, perquè així tenen bonificació fiscal. Als dos anys, quan haurien de fer-los contracte fix no els renoven i van fora. Això fa que treballar en aquest centre sigui un pas per marxar a un altre centre o al pública. Només els queden els dinosaures que fer-los fora els costa diners.
A Primària estic segura que us ensenyen les intal·lacions noves i us diuen que tot és una meravella, però de veritat que és de cara enfora, pur màrqueting. Secundària massificat i m'allargaria molt explcant més coses. Descarteu aquest centre.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::