Canvi d'escola P3

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
maalma
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 30, 2019 10:56 am

Canvi d'escola P3

dl. set. 30, 2019 11:12 am

Hola a tothom!
tinc a la nena que ha començat P3 a l'escola que vam escollir com a primera opció (concertada). La veritat que sempre he tingut dubte entre la primera o la segona opció (pública), pero em va guanyar la primera per estar dins la zona i tenir la certesa que entraria...cosa que, a la segona opció el desplaçament ha de ser amb cotxe i es una cosa que no volia, dependre del cotxe, trafic, aparcament, ..... Ara portem 15 dies d'adaptació i, encara que vec a la nena contenta, vec coses de l'escola que no m'agraden. El meu dubte es si ara es pot sol·licitar canvi d'escola? com ho veieu fer el canvi als 15 dies de començar? es massa dora per pendre aquesta descició? estic tot el dia pensant amb l'altre escola, nose fins a quin punt es una locura o es obsessió jaja
Tots els comentaris seràn d'ajuda, o si algú esta igual segur que m'ajudarà a pendre la millor desició.
Gràcies
Saris
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Canvi d'escola P3

dt. oct. 01, 2019 6:59 am

Bon dia,

Respecte el procés, poc et puc dir. Estic segura que pots canviar d'escola, però queden places a l'altra?

Però el punt pel que t'escric és un altre. Jo sóc de la zona de poblenou de Barcelona, i vam tenir dubtes a mil. De les vàries mares que fem tribu, per casualitat pura cadascuna va triar una escola diferent. I fent recapitulació entre totes només et puc dir que l'escola perfecta no existeix. Totes tenen una cosa o altre. El que no t'agrada d'aquesta a l'altra serà perfecte, però t'adonaràs que hi ha un altre aspecte que aquí tenies resolt i allà no.

Amb això et vull dir que, o per tu la tria que has fet veus que és un error clar, o valora molt bé el canvi, perquè perfecte, no hi ha res (ojo, no valoro privades que no tinc ni idea si són o no perfectes).

Ah, i potser comença mirant si hi ha places, perquè si no hi ha, problema eliminat!
Imatge Imatge
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

dt. oct. 01, 2019 7:56 pm

Hola maalma,

Tal com ha comentat la Saris, escola perfecte, perfecte no hi ha.

Primer mira si hi ha places, al ser pública pot ser no hi ha.

Valora si voldràs agafar cada dia cotxe, llevar-vos més aviat, pot ser anar amb presses, angoixa d'anar cada dia a munt i avall.

És molt personal, al final t’acostumes a tot, vull dir que si amb l'escola no estàs contenta prova de fer en canvi, el no ja el tens. Mira si queden places, sinó a dolentes quan facin preinscripció per P4 apunta-la.
Imatge
maalma
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 30, 2019 10:56 am

dc. oct. 02, 2019 9:14 am

bon dia!
gràcies pels comentaris, son de gran ajuda.

Es cert que l'escola perfecte no existeix i que sempre trobarem cosetes que no ens encaixi.

Vaig anar a preguntar si quedaben places i per sorpresa ens van dir que si, que podria entrar a P3 amb facilitat portan el padró per canvi de domicili... (els meus pares viuen a aquella zona, aixi que no hi hauria problema). Pero reflexionant, hem decidit passar P3 com estem ara, no ens volem adelantar i jutjar l'escola per 15 dies que portem.
Segons com vagi aquest curs , decidirem en el moment de la preinscripció fer el canvi o no.

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::