Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
xavi85
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 09, 2019 7:02 pm

Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

EntradaAutor: xavi85 » dj. maig 09, 2019 7:13 pm

Bones,

La cosa és que avui ha sortit el numero de desempat i ens hem quedat fora. La qüestió és que les escoles que hem possat com opció 2 i 3 están plenes també.
Com a centres de proximitat només tinc aquests 3. Tenen la obligació d'augmentar el ratio? Cóm ho puc fer?

Gràcies
Karbo
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 08, 2019 11:09 pm

Re: Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

EntradaAutor: Karbo » dv. maig 10, 2019 12:50 am

Hola!
Com sabeu si heu entrat o no???

No hi entenc massa però crec que no estan obligats a donar-te una plaça per proximitat. Si una escola però on hi hagi places.
popa_pap
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 12:13 pm

Re: Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

EntradaAutor: popa_pap » dv. maig 10, 2019 7:51 am

xavi85 ha escrit:Bones,

La cosa és que avui ha sortit el numero de desempat i ens hem quedat fora. La qüestió és que les escoles que hem possat com opció 2 i 3 están plenes també.
Com a centres de proximitat només tinc aquests 3. Tenen la obligació d'augmentar el ratio? Cóm ho puc fer?

Gràcies


Hola,

No, no estan obligats en cap cas a donar-te centre de proximitat. Si no has entrat en cap de les demanades, t'assignen una d'ofici on hi hagi places lliures de qualsevol zona.

Gràcies,
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 10, 2019 7:54 am

Bon dia,

Exacte, la ràtio no l'amplien, sinó que us assignaran un centre on hi hagi places.
xavi85
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 09, 2019 7:02 pm

Re: Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

EntradaAutor: xavi85 » ds. maig 11, 2019 1:15 am

Ok moltes grácies, no entenc la expulsió del meu fill del barri amb tot el que això comporta, ja no solament l'econòmic per la familia sino de les amistats del meu fill i la conciliació familiar, ja que el tindré que apuntar al menjador perque no li donarà temps de menjar a casa i tornar a l'escola.
xavi85
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 09, 2019 7:02 pm

Re: Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

EntradaAutor: xavi85 » ds. maig 11, 2019 1:20 am

Karbo ha escrit:Hola!
Com sabeu si heu entrat o no???

No hi entenc massa però crec que no estan obligats a donar-te una plaça per proximitat. Si una escola però on hi hagi places.


Confirmació oficial encara no tinc pero amb teu número de desempat pots fer-te una idea en quina posició quedarà el teu fill
lapampalluga
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. abr. 03, 2019 2:53 pm

Re: Tinc dret a una plaça dintre de la meva area de proximitat??

EntradaAutor: lapampalluga » dg. maig 12, 2019 5:15 pm

xavi85 ha escrit:Ok moltes grácies, no entenc la expulsió del meu fill del barri amb tot el que això comporta, ja no solament l'econòmic per la familia sino de les amistats del meu fill i la conciliació familiar, ja que el tindré que apuntar al menjador perque no li donarà temps de menjar a casa i tornar a l'escola.


Hola Xavi,

Som molts que estem a la mateixa situació que tu i pel que em costa en molts barris. Només a la meva zona calculo que s'han quedat fora quasi 70 families. Si a la llista de preinscripció només has posat escoles públiques t'han d'oferir una plaça en una escola pública però no necessariament dins la teva àrea de proximitat. Aquí ve quan els pares hauríem de fer tots pinya i negarnos a anar a una escola en un altre barri o districte. En el fulletó que et dónen a l'inici de la preinscripció diu que un dels criteris que has de tenir en compte per escollir una escola és que estigui al teu barri, que sigui un centre de proximitat. Doncs que es busquin les solucions que calguin per a que això es compleixi.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::