Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: aiguablava » dj. març 07, 2019 12:33 pm

No som uns puristes ni ferms seguidors de la pedagogia Waldorf, però els seus principis i filosofia ens atrau més que la majoria de sistemes tradicionals, més ara que molts centres estan experimentant a veure per on aniran. Espais naturals, acollidors, sense massa estímuls pq els infants estimulin la creativitat, menús escollits...

Què en sabeu de l'escola El Til.ler de Cerdanyola? Tenen un horari escolar més intensiu i respectuós amb els infants? (això seria importantíssim) I pel que fa a la quota mensual? Hem sentit a dir uns 300 euros més dinar a part però a la web no surt la informació. La informació ens la pot donar el centre però teniu experiència pròpia o de coneguts amb aquest centre?

És només imatge, o veritablement hi ha diferències?

Gràcies!!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: petipe » dj. març 07, 2019 12:58 pm

Jo hi tinc coneguts i pel que sé és una escola que funciona realment diferent. L'organització dels cursos per exemple crec que va per l'edat de les criatures i de si tenen una determinada maduresa en certs aspectes. Amb això vull dir que no està al mateix grup un nen nascut al gener que un al desembre, per exemple.

Vaig anar a l'escola farà uns anys (ara he vist que tenen noves instal·lacions) i els espais tampoc tenien res a veure amb la resta d'escoles. I les activitats que hi feien (eren portes obertes) també eren molt diferents.

Penso que si fas una visita segurament et quedarà bastant clar que tenen un tarannà completament diferent. I crec que hi has de comulgar força amb la seva filosofia... A mi d'entrada la filosofia m'encanta, però se'm faria difícil triar-la com a escola. De preus i horaris no en sé res, però pel que sé i vaig veure, és una escola realment diferent.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: aiguablava » dj. maig 23, 2019 4:23 pm

Moltes gràcies, ens ha sigut molt aclaridor.
Durant unes setmanes no vaig poder entrar per dir-ho.
Per mala sort ens cau un pèl lluny, a prop de la feina però lluny de casa i això és un hàndicap.
ioan
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 04, 2020 7:45 pm

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: ioan » dt. feb. 04, 2020 7:47 pm

Even though this is in English, I hope it helps you in your search:
We've had our 3yo son enrolled in this school for 2 months, after which we decided to pull him because of:
- Constant bullying from the older kids of his group, which went unnoticed and unaddressed by the 2 teachers even after we had a meeting to discuss this specific topic.
- the sexual curiosity developed by one of the older kids which evolved into him touching our son's, and other children's private parts and then touching himself. While this could be considered a normal stage of development for a child, the fact that the school did not inform us of this happening along with that child's antecedents is far from what we see as a normal relationship with a private school. Even worse however was the fact that the school has been constantly trying to cover the incident up all while keeping the same problem child together with the younger kids of whom he could continue to take advantage of.
All of this has caused severe trauma for our son, for which we had to seek psychological help in the end to recover.
If you value your child's mental and physical help, do not enroll them at El Til.ler.
MariaGuerreroNovell
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 16, 2020 8:57 pm

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: MariaGuerreroNovell » dg. ago. 16, 2020 8:59 pm

Potser hauríeu de llegir aquest article:
https://estudiarmejor.net/2018/08/21/po ... eferencias
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: aiguablava » dl. ago. 17, 2020 8:25 am

Gràcies, és bo veure diferents punts de vista i experiències. En volia saber més perquè hi ha aspectes que m'agraden. Veig que el tema dues cares en els centres educatius és molt recorrent tant a l'educació pública com privada, un fet del que es queixen moltíssimes famílies i que no té sentit, ja que un centre convençut de la seva manera de fer, l'hauria de mostrar sense embuts.

No va ser l'opció escollida.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: gateta10 » dt. oct. 27, 2020 3:12 pm

Hola, noies,
abans d'enviar els vostres fills a una escola Waldorf, aconsello que llegiu sobre la teoria que la sustenta, l'antroposofia de Steiner. Bé, això sempre és recomanable, remenar una mica independentment de quina sigui "l'etiqueta" de l'escola però potser encara és més important en el cas d'escoles "alternatives".
Crec que també hi ha una confusió amb això i darrerament veig que hi ha una barreja considerable i una escola (sigui "alternativa" o no), podem oferir educació basada en Waldorf, Montessori, Reggio Emilia...el que penso que és un cacau considerable. Em refereixo a barrejar Waldorf amb altres tendències. Si Maria Montessori o Malaguzzi aixequessin el cap he he he.
I això és personal, també per un tema professional, jo desconfiaria d'una escola que dóna per bona la teoria de Steiner. Alhora també desconfiaria si la mateixa escola Waldorf us explica que no creuen gaire en la teoria, només apliquen "algunes coses"...llavors que ofereixen, un decorat d'aules maques amb joguines de fusta?

En fi, crec que el més important és que esteu informades del que hi ha darrere per a no tenir sorpreses, algunes sortiran corrent i altres els hi semblarà bé. Així ha de ser.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::