Escoles P3 Guinardó

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
terex
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. oct. 21, 2014 4:06 pm

Escoles P3 Guinardó

EntradaAutor: terex » dt. feb. 27, 2018 7:09 pm

Hola!
Aquest curs el nostre fill comença P3. Ens agradaria conéixer les vostres opinió sobre les escoles del Guinardó:
Pitroig
Parc guinardó
Del Mar
Estel
Torrent de’n Melis
Altres?
rikis23
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 27, 2013 2:41 pm

Re: Escoles P3 Guinardó

EntradaAutor: rikis23 » dl. març 05, 2018 2:20 pm

Hola estic a la mateixa situació que tu terex. Jo tinc bessones i les escoletes que ens toquen són:

Escola Torrent d'en Melis
Escola Parc del Guinardó
Escola Estel-Guinardó
Escola Jovellanos

Algú ens pot donar la seva opinió sobre aquestes escoles?

Si no vaig equivocat l'escola del parc del guinardó i l'Estel son una miqueta més "lliures", es així?

Que penseu de l'escola torrent d'en Melis?

Gracies!!!
miramar
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 16, 2018 8:40 pm

Re: Escoles P3 Guinardó

EntradaAutor: miramar » dv. març 16, 2018 9:09 pm

ola!

Nosaltres estem igual;

Hem mirat per la zona les escoles de l'ajuntament i alguna de la generalitat.

Cla dir que totes les escoles tenen quasi el mateix sistema, sense llibres ús de les tic i tac, una tei psicomotricitat, pissarres interactives, ordinadors a cada aula, cuina pròpia i menjar ecològic o de mercat, càrrecs, ambients i desdoblament de grups, menys els melis

Escola del Mar, hem anat avui a recollir el tríptic, la veritat és que m'agrada molt per la història i la trajectòria del centre que es gairebé centenari, tenen càrrecs tac hort, cant, teatre, psicomotricitat ,converses en anglès i expressió artística ambients grup de treball , planetari, maleta viatgera i estació meteorològica, escacs i colors per competir.

El Pit Roig, vem anar a la sessió de portes obertes i es la nostre segona opció, el centre va ser remodelat al 2012 amb unes aules molt grans i tot molt cuidat, el sistema educatiu es el mateix que l'escola de mar, potser varia alguna cosa en els ambients i la expressió corporal , hem va encantar el sistema d'adaptació del nens i que fan mes horari de classe de 9 a 12 i de 15 a 17 el p3 a partir d'aquí de 9 a 13 i de 15 a 17, L'espai per fer la siesta es super tendre, et fan portar un nino i un manteta de casa, les observacions de sistema de comunicació amb el pares molt bo.

Escola Arc Iris, actualment també segueixen el mateix model educatiu , tenen radio i son centre reproductor de la tortuga mediterrània, jardiner propi...... l'entrada no es relaxada i per fer piscina van a les cotxeres.

Escola L'estel mateix de tot; càrrecs ambients....... sense ràdio, coc cuidada i en un espai de ciment sense arbres.

Torrent dels Melis; sistema educatiu mes clàssic amb llibres, obliguen a menjar i fer siesta espais molt grans i molt cuidats, dues línies si no entréssim a cap de l'ajuntament seria una opció.

Per últim estem mirant l'Escola Parc del Guinardó, també te tradició quasi centenària, antigament anomenada escola del Bosc i també pertany a l'ajuntament . Algun comentari sobre aquest cole?

Gràcies
Anamaya
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 12, 2020 12:28 am

Re: Escoles P3 Guinardó

EntradaAutor: Anamaya » dt. maig 12, 2020 12:52 am

Hola!
Jo el curs passat tenia molts dubtes i finalment la vam apuntar a l' escola de les aigües. Ens va agradar molt a les portes obertes pel seu projecte educatiu, el tracte humà, els espais...
Les metres són molt afectuoses, els nens van contents a l' escola, els espais són molt acollidors, els materials amb que juguen els nens són molt nous .
Tenen projectes nous com enriquir els ambients d' aprentatge , les emocions i el projecte de teatre amb la Perla 21. Han guanyat els premis Baldiri pel projecte de teatre.
L' Afa està molt involucrada buscant pacificar l' entorn per crear illes i menys tràfic de cotxes, projecte per possar més verda i més contacte amb la natura a l' escola . Volem que es faci un poliesportiu al solar del costat de l' escola i ni ha un projecte en marxa.
Recomanem l' escola de les aigües.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::