Curs 2018-19 Eixample Dret

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dc. gen. 24, 2018 9:37 pm

Hola! Som una de tantes families que li toca triar escola, ja tenim les portes obertes asignades i decidirem entre:

Fort Pienc
Carlit
Fructuos gelabert
Concepcio
Encants
Cartagena

Experiencies en alguna? Consells???dificultats per entrar?

Gracies!!!
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Twix » dv. gen. 26, 2018 10:37 am

Hola!
Jo vaig passar per aquest procés l'any passat, les mateixes escoles que has posat i alguna més. Demana el que vulguis, gairebé vaig fer un màster! :-o00m
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. gen. 26, 2018 3:09 pm

Que be! Tota info es bona! Ja tinc totes les portes obertes agafades, t’explico:
Les que em van millor Fort Pienc a 2 minuts d casa i m’agrada
Encants impossible d’entrar pero en parlen maravelles.
I Carlit hi conec gent i contenrs. Aquestes serien les que mes em criden.
Per altra banda Concepcio em queda lluny pero m’agrada el tema musica i F. gelabert tb em cau lluny i hauria d’anar en bus pero vull veure-la.
Quina va ser la vostra opcio? Entrar en la que vols es complicat oi?

Parlem!
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Twix » dv. gen. 26, 2018 3:27 pm

Lidiabcn ha escrit:Que be! Tota info es bona! Ja tinc totes les portes obertes agafades, t’explico:
Les que em van millor Fort Pienc a 2 minuts d casa i m’agrada
Encants impossible d’entrar pero en parlen maravelles.
I Carlit hi conec gent i contenrs. Aquestes serien les que mes em criden.
Per altra banda Concepcio em queda lluny pero m’agrada el tema musica i F. gelabert tb em cau lluny i hauria d’anar en bus pero vull veure-la.
Quina va ser la vostra opcio? Entrar en la que vols es complicat oi?

Parlem!


Carlit va rebre 31 sol·licituds (per a 25 places), quan normalment no omplia, i Fort Pienc en va rebre 54 (per a 50 places), quan normalment en rebia una vuitantena. El fet que hagin obert Eixample 2 i Cartagena suposo que hi va influir. A mi Eixample 2 em va agradar molt, però em queda una mica lluny i fins a l'últim moment vaig dubtar si posar-la com a primera opció, perquè era una aposta segura, teníem plaça assegurada gairebé (al ser nova no hi havia germans).

Si t'agrada Encants, mira't Cartagena, crec que són per l'estil (si més no, la directora de Cartagena és l'exdirectora d'Encants).
Concepció i F. Gelabert no les vaig veure, em queden lluny.

Jo, ara vist un cop passat, tindria molt clar triar una escola que et quedi a prop de casa, per a mi és primordial! I tria l'escola que realment t'agradi!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Sumsi » dv. gen. 26, 2018 7:24 pm

Bones!!

Nosaltres estem al Fort Pienc i molt contents de veritat, veníem del Ramon Llull (no és mala escola, té masses estigmes) però el nen no es va acabar d’adaptar i vam tenir xocs amb la mestra que tenia i ven provar vam tenir plaça.

Quan es va tocar van haver 75 sol•licituds però va ser una bogeria aquell any.
Imatge
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » ds. gen. 27, 2018 6:56 pm

Finalment ens centrarem en 4, les altres les descartarem per distancia.
Anirem per Fort Pienc, Carlit, Encants i Cartagena.
No cal posar totes les opcions oi? En podem posar 4 i ja esta? Total si no entra en la 1a no entrara en la segona...
La opcio que segur entraria es Cartagena perque es nova de l’any passat i no hi ha germans...em tira enrera el tema barracons pero el projecte pinta molt be.

Anem parlant i gracies!
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Twix » ds. gen. 27, 2018 7:03 pm

Hola! Recomanen posar el màxim d'opcions possibles, perquè si en poses 4 dones a entendre que si no entres a cap de les 4 aleshores no t'importa que t'enviïn a qualsevol d'ofici. Si les omples totes, tens més força a l'hora de reclamar, si cal, si t'envien d'ofici. Jo, per exemple, en vaig posar 10, tot i saber que si no entrava a la 1a o 2a me n'anava de cap a la setena o vuitena opció, perquè la resta omplien en primera, però per si de cas així no em podien dir que no havia posat prou opcions. No sé si m'explico...
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Shasha » dc. gen. 31, 2018 6:48 am

Lidiabcn ha escrit:Finalment ens centrarem en 4, les altres les descartarem per distancia.
Anirem per Fort Pienc, Carlit, Encants i Cartagena.
No cal posar totes les opcions oi? En podem posar 4 i ja esta? Total si no entra en la 1a no entrara en la segona...
La opcio que segur entraria es Cartagena perque es nova de l’any passat i no hi ha germans...em tira enrera el tema barracons pero el projecte pinta molt be.

Anem parlant i gracies!


Respecte el Cartagena, no et fiis de que com es nova no hi ha germans, nosaltres vam entrar aquest any a entença, nova del curs anterior, i ja hi havia un germa i a mes dues parelles de bessons... Van haver 54 sol.licituds per 50 places (super be) pero perque van obrir eixample 1 i aixi es va diversificar les opcions sino haurien hagut entre 75 i 100 sol.licituds . El tema barracons no ha de tirar-te enrere si el projecte d'escola t'agrada doncs quan estas dins les aules t'oblides que son barracons, quan la vagis a visitar ja ho veuras
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dj. feb. 01, 2018 4:41 pm

Les que ja heu passat per aixo, veu anar a totes les que us tocaven o nomes les que us interesaven? Es que logisticament poder anar a totes es una odisea amb les feines...
Mes que el tema barracons, es el projecte, que pinta molt be pero no hi ha cursos per contrastar ni nivell a valorar no se se m’explico.
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Shasha » dj. feb. 01, 2018 5:14 pm

Jo vaig dividir les portes obertes en dos anys, el primer any vaig fer casi totes i aixi ja en vaig descartar unes quantes el segon vaig repetir les que mes mhavien agradat i les noves.
Entenc la preocupacio per no poder comparar nivell... Clar, has de valorar que es prioritari per tu. En el meu cas m'interessava mes la linia pedagogica que el nivell en si, doncs crec que els temps han canviat i en el futur sera mes important una persona que sapigui resoldre "problemes" que tingui eines per gestionar mes que el nivell de matematiques, quimica o historia... Pero clar es la meva visio
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: PereLlull » dj. feb. 01, 2018 5:24 pm

Aneu a veure totes les escoles que teniu assignada la màxima puntuació!

Penseu que com no tingueu sort al sorteig, a saber on acabeu, encara que hi hagi una segona volta si no entreu en primera opció. Millor tenir vistes totes les escoles.

Respecte la distància, estic d'acord amb els comentaris que la logística és molt important.

De totes les escoles que heu parlat, de escola pública les millors referències les tinc de Fructuós Gelabert i d'escola privada-concertada del Col·legi Claret.

Però, crec més en el feeling que sentiu als pares quan esteu visitant les escoles, imaginar si veieu el vostre fill allà, i agafeu l'opció que més us agradi personalment, els consells poden donar orientacions, però res millor que la pròpia opinió personal.

Salut
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: mandarina777 » dl. feb. 12, 2018 4:41 pm

Jo vaig posar totes les opcions i em vaig quedar sense plaça. Et recomano que les posis totes sino acabará a 1,5km de casa
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dl. feb. 12, 2018 9:13 pm

mandarina777 ha escrit:Jo vaig posar totes les opcions i em vaig quedar sense plaça. Et recomano que les posis totes sino acabará a 1,5km de casa



Uff quin estres... pero hi ha escoles que no m’interesen o be per projecte o per distancia... volia posar les 6 que veure en l’ordre de preferencia... pero no totes les de la zona, perque n’hi ha que no m’interesen... pel que veig ningu entra on vol, com a primera opcio? Parlo sense haver-ne vist cap encara i ja penso en anar a la plaça segura encara que no sigui la que mes m’agrada.... de les que ens plantegem ens agraden totes x una cosa o altre... tot depen de la sort?
De Cartagena en sabeu algo? El projecte ens atrau pero no he trobat opinions enlloc.
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Shasha » dl. feb. 12, 2018 9:29 pm

Clar que hi ha qui entra on vol, pero aquests no fem soroll un cop hem entrat, per nosaltres l'estres de la preinscripcio s'acaba el dia del sorteig. Els que no tenen la sort d'entrar ja no a la seva primera opcio sino a alguna de les que volien son els que fan soroll perque, amb tota la rao del mon estan indignats, perque es indignant que l'educacio del teu fill/a depengui d'un maleit sorteig.
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: PereLlull » dc. feb. 14, 2018 1:26 pm

Sí, la clau és el sorteig, perquè les escoles més xules per suposat reben moltíssimes més sol·licituds que places poden oferir, per tant... El dia del sorteig els nervis són màxims!!

La meva recomanació és posar com a primera opció una de les escoles que us agradin on tingueu la màxima puntuació, en cas contrari, oblideu d'entrar! Perquè si no tens màxima puntuació, o és una escola de baixa demanda, o no es pot entrar...

A partir de la segona opció ja podeu escollir l'escola que vulgueu, perquè la màxima puntuació que teniu a la primera opció, s'arrossega a la resta de les 10 opcions. Però, al loro! Si a la segona opció teniu una escola d'alta demanda, ja estarà plena en primera opció!!! Per tant, la segona opció ja no et serveix per res.

Si es vol anar a assegurar, llavors es busca una escola nivell mig, que et garanteix accedir-hi en primera opció.

Però insisteixo, crec que el millor és escollir en primera opció l'escola que més us agradi, encara que tingui un miler de sol·licituds per 50 places. Això sí, sempre que tingueu la màxima puntuació per aquesta escola. Si no teniu els 30 punts, llavors escolliu altres escoles que considereu correctes i que no omplen en primera opció.

Hi ha gent molt contenta amb haver assegurat l'elecció "segura" i gent molt contenta per arriscar-se i fer l'elecció difícil d'accedir, però que al sorteig l'hi ha anat molt bé...

Aquest risc és una decisió dels pares.
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Sumsi » dg. feb. 18, 2018 4:45 pm

Millor posar les opcions que tingueu punts i que es convencin, posar coles per posar no sé que dir, és una cosa ja personal.

Per les portes obertes, aneu els que teniu per la zona, si després us toca una d'ofici pots demanar que us l'ensenyin però nervis passes fins que s'acaba tot el procés.
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Sumsi » dg. feb. 18, 2018 4:48 pm

Pensa també que encants hi ha moltes sol.lictuds, pel projecte educatiu que ofereixen, però com va tot per sorteig ja és qüestió de sort.

Haureu de valorar bé quina és la millor opció pel vostre fill i vosaltres estigueu convençuts.
Imatge
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dl. feb. 26, 2018 3:27 pm

Hola! Ja estem en ple proçes, de moment em visitat Fort Pienc 23 germans i Carlit 12 germans i una sola linea...
Aquesta setmana ens toca Cartagena que es preveu que tindra molta demanda i Encants.
Fort pienc i Carlit ens van agradar les 2 per igual, potser Fort Pienc mes caotica, pero la visita va ser en horari lectiu mentres que Carlit va ser dissabte. Molts pares quan veien la quantitat de germans ja no es quedaven fins el final...
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: ambonios » dl. feb. 26, 2018 7:43 pm

Hola!

Nosaltres vam anar a veure Encants, Fructuos, Fort Pienc, Ramon Llull i Tabor (per ordre de preferencia).

Finalment vam entrar a Encants. Molts companys de l'escola bressol van acabar a Cartagena i estan contents, però tampoc tinc mes detalls.

A Encants estem molt contents, però l'any passat hi va haver com 100 sol.licituts per 30/32 places (hi havia 18/20 germans).
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dl. feb. 26, 2018 9:06 pm

ambonios ha escrit:Hola!

Nosaltres vam anar a veure Encants, Fructuos, Fort Pienc, Ramon Llull i Tabor (per ordre de preferencia).

Finalment vam entrar a Encants. Molts companys de l'escola bressol van acabar a Cartagena i estan contents, però tampoc tinc mes detalls.

A Encants estem molt contents, però l'any passat hi va haver com 100 sol.licituts per 30/32 places (hi havia 18/20 germans).


Tinc curiositat per Encants, tothom en parla molt be xo tambe rebo opinions de cert caos i que es ideal per infantil pero tenen dubtes per primaria.
Crec que Cartagena es germana petita d’Encants , nosaltes toquem mes a la zona d’arc de triomf per lo que hi anirem pero serien per distancia ja segona opcio i sabem que es impossible.
Que et va semblar Ramon Llull? No hem
Anat a portes obertes pero crec que es de les que sempre queden places, juntament amb Pere Vila( ens cau millor) ... saps si van per projectes o es mes tradicional? Se que el consorci s’ha posa’t les piles amb aquestes 2, pero no se cap on van...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::