Escola Entença

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
anna.barnes
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 08, 2017 10:43 pm

Escola Entença

EntradaAutor: anna.barnes » dc. març 08, 2017 11:04 pm

Avui hem anat a les portes obertes de l’ escola Entença

Com en altres jornades d’altres escoles que se celebren per la tarda, hem anat els 3, fent torns mentre el nostre fill es distreia al pati per poder veure els espais de l’escola, estant una estona fora de l’emplaçament on es feia la xerrada explicativa i/o marxant una mica abans de finalitzar un del dos per no entorpir a l’equip humà de l’escola que amb tant d’esforç expliquen el seu projecte educatiu.

Som coneixedors de la recomanació que es dona d’evitar d’anar amb l’infant però no sempre es té la possibilitat de tenir algú altre que se’n pugui encarregar. I perquè no pot anar un dels 2 i l’altra es queda amb el futur alumne de P3? Doncs no, volem anar-hi els dos i més en una escola “diferent”, que ofereixen en principi un projecte educatiu no convencional, i que com crec que ens pot passar a totes les mares i pares ens generen dubtes i incertes i per tant, necessitem tenir tota la informació, veure i viure en la nostra pròpia pell, sentir, olorar, percebre i tenir la certesa que el teu fill serà feliç en aquella escola
Doncs a l’escola Entença, aquesta escola que diu ser respectuosa amb els ritmes de l’infant, comprendre i entendre la manera de ser, vetllar pel benestar, ser flexibles a les circumstàncies de les persones, i tenir un projecte diferent a la resta de les escoles publiques del districte, no ens han deixat entrar perquè veníem amb un infant, ni tan sol hem pogut esperar al pati mentre un dels dos feia la visita als espais per tal de tornar-nos, ens han fet fora, literalment, “no podeu estar amb el nen al pati, més amunt hi ha un parc”.

Per sort, avui hem anat a l’escola Entença, amb el nostre fill, a veure aquella escola que tenia possibilitats de ser l’escola on el nostre fill podria ser feliç aprenent amb un projecte diferent a la resta, no convencional i a priori engrescador però que, per la poca flexibilitat, mà esquerra, capacitat d’improvisació i sobretot la falta de capacitat per posar-se al lloc de l’altre de l’equip docent, no ho serà, perquè avui a nosaltres ens han demostrat que tot allò que diuen ser i fer només ho diuen.
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Escola Entença

EntradaAutor: turuleta » dj. març 09, 2017 7:54 pm

Doncs jo trobo q han fet be. Es molt pesat anar a PO amb nens fent soroll. Especialme t quan estan els 2 papes. Q fa ràbia. Pq tu et busques la vida pq algu et cuidi el nen i la parella q ve amb el nen simplement sho ppdria arreglar sense demanar favors...pero no...han de venir toti q la recomanacio es venir sense nens...
Que vingui un adult amb nen cola.dos adults no te sentit.
Els limits fan mal.pero shan de respectar. Als adults tb ens consta acceptar normes.
I si creus q aixo no ha estat respectuos...fliparas amb el tarnna de les altres escoles un cop comenci el cole...encara q a PO thi deixen dur el nen sent 2,adults
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: Escola Entença

EntradaAutor: Maryla » dj. març 09, 2017 10:05 pm

Jo en canvi penso que han sigut poc respectuosos. Crec com l'Anna que la decisió de l'escola pel teu nen es una decisió molt important que han de fer els dos pares, perquè només pot veure l'escola un? No tothom pot deixar el nen amb altre gent (jo no tinc familia propera en 400km i porto poc temps vivint a la ciutat actual com per confiar el meu nen a algú).

Ella va preguntar per estar amb el nen al pati i poder organitzarse entre els dos i em sembla malament que els fessin fora l'escola amb el nen. Cadascú posa les seves normes, és clar, però una escola que no vulgui nens no puc entendre. :ufs:
ImatgeImatge
AliceInWonderland
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 1:48 pm

Re: Escola Entença

EntradaAutor: AliceInWonderland » dv. abr. 07, 2017 8:10 am

Doncs a mi això em va passar a Congrès-Indians, que anava amb la nena de mesos al fular adormida i el gran es va quedar a fora del recinte de l'escola amb el pare, i a l'entrar a la reunió em van dir que si la nena es despertava i plorava hauria de sortir. Bé, a mi personalment em va molestar que m'ho diguessin (perquè a més ja pensava fer-ho) però ho vaig entendre. A més, si nosaltres fem un esforç per anar sense el nen, no entenc per què altres famílies no l'han de fer, aquest esforç.
anna.barnes
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 08, 2017 10:43 pm

Re: Escola Entença

EntradaAutor: anna.barnes » dl. abr. 10, 2017 4:41 pm

Crec que valorar l'esforç o el no esforç, el poder-s'ho muntar més o menys, el demanar favors o tenir capacitat econòmica i/o emocional o no tenir-ne, etc... de les families és francament superficial.
Cada persona, cada familia, té les seves capacitats, habilitats, dificultats i necessitats específiques i crec centrar els comentaris cap aquí no hauria de ser adequat.
Aquest post només era per a fer una valoració personal d'un fet viscut amb molta tristesa i desengany per l'esperança i la creença que una escola millor i diferent pot existir, una escola que sigui comprensiva a totes les personalitats de la familia, que aculli qualsevol circumstància personal (de l'infant i de l'adult) en qualsevol moment, en qualsevol situació, sent flexibles i capaços de tenir cintura i mà esquerra... no heu pensat que el fet de no tenir en compte que hi ha persones soles, sense cap possibilitat econòmica ni social per poder assistir a unes jornades de portes obertes d'una escola púbilica (repeteixo, pública) a les 6 de la tarda, sense el seu fill, és discriminant per si sol? Això és el que em va posar trista.... que malgrat de tractar-se de progectes innovadors, respectuosos amb l'infant, etc.. vaja el que ens agradaria per a tots els infant del món, segueixen sent elitistes i, com a tals, acabem discriminant a aquells que no caven els nostres paràmetres mentals, en aquells que no fan l'esforç o no s'ho poden muntar, en els que han portat el nen i jo he fet les mil i una per deixar-lo amb la iaia, els que porten el lactant perque no el pot deixar amb ningú encara perque és massa petit, el que no el porta a la llar d'infant perque no s'ho pot permetre econòmicament i pagar un cangur per fer 10 visites de mínim 2h a escoles públiques a 10€ l'hora són un total de 200€ aquell mes.... per posar algun exemple.

Res més a dir
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Escola Entença

EntradaAutor: turuleta » dl. abr. 10, 2017 5:38 pm

Perdona.pero si q tenies amb qui deixarlo...amb la teva parella! Algu ho ha explicat molt clarameny...si jo faig lesforç pq no lhas de fer tu? A mi tb magradaria q el seu pare anes a PO.pero.com no tenim amb qui deixar el nen doncs ens turnem.q son les regles les normes els limits q ens demana lescola.els limits sempre fan mal pero son necessaris
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Escola Entença

EntradaAutor: Clara13 » dl. abr. 10, 2017 6:27 pm

Turuleta anar amb un nen petit a les portes obertes no esta recomanat, és a dir, et recomanen que si pots, vinguis sense menuts, però en cap cas és una obligació o una exigència. Cadascú s'ho monta com pot. Jo he anat a totes les jornades de portes obertes amb el meu fill perque si no m'hagués estat impossible i a tots els centres el nen (i els de molts altres pares) va ser rebut amb els braços oberts. Cal tenir present que no ha de molestar i prou.

Jo et puc ben assegurar que em tracten d'aquesta manera a les portes obertes i no em tornen a veure el pèl.
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Escola Entença

EntradaAutor: turuleta » dl. abr. 10, 2017 6:32 pm

Clara 13.ho entenc.pero hi anaves sola!esta clar q si no tho pots muntar hi vas amb el nen...pero aquest no es el cas q expliquen....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escola Entença

EntradaAutor: Essuca » dl. abr. 10, 2017 7:04 pm

Cadascú fa el queque pot. Però per mi diu molt l'actitud de l'escola, no escoltant casos individuals, una escola rigida ambde els pares (tot i que apriori no ho hauri de ser).... com deien per aquí, en una situació similar a mi no em tornem a veure el pèl. A més si a sobre com en el cas explicat, el pare es queda amb el nen al pati i els hi diuen que tampoc, quina poca mà esquerra.
I com han dit,discrimina. Hi ha escoles que ofereixen servei de cangur,una actitud molt més oberta.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Escola Entença

EntradaAutor: Clara13 » dl. abr. 10, 2017 7:52 pm

Turuleta no hi he anat sola, sempre amb la meva parella. I mai cap problema. Per això et dic, que per part de l'escola també s'hi ha de posar una mica de voluntat.
Arcadia
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 8:51 am

Re: Escola Entença

EntradaAutor: Arcadia » dv. abr. 28, 2017 7:51 pm

Jo vaig anar el primer dia de pprtes obertes amb el meu bebe de 3 mesos i no em van dir res, es mes, va venir una mami de l ampa i tambe anava amb el seu bebe. I si no m equivoco hi havia un parell de nens mes.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::