Escoles Terrassa, curs 2017-2018

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
CriST1983
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 11, 2019 11:37 am

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

dc. feb. 13, 2019 10:04 am

Hola noies,
Tot i que aquest fòrum és de fa 1 any, m’ha anat molt bé revisar-lo. Moltes gràcies per tota la informació que vau compartir en el seu dia. Espero que estigueu contentes amb les escoles que vau escollir / us van tocar.
Cayena, si encara el tens, em podries enviar el word de les preguntes?
Aly84, veig que ets una experta en les escoles de la zona 2. És la nostra zona també i aquest any hem d’escollir escola per a la princesa, que comença P3 al setembre. Fa 3 anys que vivim a Terrassa, de manera que no hem estudiat aquí ni tenim referències. Havíem pensat visitar:
- Enxaneta
- Serra de l’Obac
- Pere Viver
- Vapor
- La Roda
- El Karmel
Voldríem visitar alguna altra concertada, però no sabem quines (Delta, Martí, Santa Teresa de Jesús, l’Avet)
Disposes d’informació sobre si aquests centres són molt sol•licitats, projecte educatiu, línies, si fan acollida, què tal és l’AMPA, etc.?

Tota informació que em pugueu donar serà benvinguda. Moltes gràcies per avançat!
ingrid82
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 07, 2019 3:55 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

dl. oct. 07, 2019 4:30 pm

Hola noies,
Nosaltres comencem el curs que be a fer P3 i per zona ens toca vedruna, goya i josep de calaçans i de cara el febrer farem les entrevistes pero algu hem podria fer 5 centimps de les 3 escoles.
de la zona hi ha alguna escola publica que estigui be.
Gracias

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::