Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mbv
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. abr. 27, 2014 11:27 pm

Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: mbv » dv. nov. 11, 2016 1:32 pm

Hola a tothom

El patufet está a P2 així que toca decidir escola per l'any que ve,
I res, visc a Sant Gervasi i sóc força pro escola pública.

Segons tinc entès per la zona on visc, tinc 30 punts básicament per una escola; el Poeta Foix. Pero no me n'han parlat molt bé. O tindria 15 punts de districte per les opcions de Sarrià, que és on es concentren de fet les millors opcions d'escola pública de Bcn, sobretot per tema d'instal.lacions

No sé si algú se sent representat per la meva situació. Si és així, agraeixo per avançat tota l'ajuda i consells de pares i mares pro-pública que hi hagi en el fórum i llegeixin aquest post.

I això és el que anat recopilant parlant amb familia i amics.
Xiprés, Orlandai i Costa LLobera es molt poc probable entrar sense els 30 punts del barri. (i.e. estan reservades per la gent de Sarriá). Algú ho pot corrobar?

No obstant, Táber i Dolors Montserdà poden ser una opció. Suposo que al estar més allunyades, els queden més places i altres barris poden optar-hi. La veritat és que no sé molt bé perquè, sembla que fins i tot entre aquestes dues opcions, la 1a, el Táber, es clarament la més fácil de les dues. Potser perque DM te un pati més maco? o pel projecte educatiu? Algú ho sap?

M'interessa doncs si algú pogués contestar sobre aquestes dues escoles en particular. Si hi entra amb 15 punts? Projecte educatiu, idiomes, extra-escolars, instal.lacions,...

Mil gràcies per qui pugui contestar i donar-me algun input més sobre aquest tema!

MB
mbv
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. abr. 27, 2014 11:27 pm

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: mbv » dc. nov. 23, 2016 1:17 pm

Hola

veig que encara no hi hagut cap resposta.

si algu sap alguna cosa sobre aquest tema, encara que indirectament, us agrairia la informació.

Gràcies
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: kabbisa » dc. nov. 23, 2016 9:36 pm

Algun altre fil hi ha amb aquesta info. Segur.

Però be, primer, no entenc lo dels 15 punts per districte. Segons lo que tenia entès jo, els punts eren (fa 3 anys) 30 punts per viure a la zona, 20 punts per treballar a la zona o 10 punts per viure al municipi.

A mi em tocava per feina la zona de Sarrià de Ganduxer a Pedralbes i entre la llista de possibles també tenia el Itaca i un del carrer Vallespir amb Can bruixa qie son de la zona de Les Corts però que completen l'oferta de publics d'aquella zona, ja que "propis" només hi havia tres de publics (Orlandai Taber i Dolors Monserdà).

per lo que jo se, Costa Llobera està molt demandat, així que si no tens els 30 punts, res. És de la zona de Sarria de Ganduxer cap a Balmes, així que nosaltres haguessim anat amb 10 punts per viure a Barcelona i ja ni el vam anar a mirar.

Del DMonserdà em van parlar molt i molt be.
El Taber no vam arribar a mirar-lo, no em preguntis per què.

També vam estar mirant la web del del carrer Vallespir i recordo que em va agradar també molt. No se si amb 20 punts hagués estat fàcil entrar, el vam descartar per temes logístics.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
mbv
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. abr. 27, 2014 11:27 pm

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: mbv » dj. nov. 24, 2016 3:44 pm

Gràcies Kabissa

he buscat per tot arreu en el forum i l'únic que he trobat ha estat un post que no parla gaire de les escoles en sí.
viewtopic.php?f=73&t=50035&p=1821509&hilit=sarri%C3%A0#p1821509

Lo del fet que soc de StGervasi districte (q em donaria uns teòrics 15 punts enlloc dels 10 de simplemet residir a bcn) m'ho va dir una mare de la guarde, però potser es va confondre.

Jo només volia saber cosetes del Táber, Orlandai, D. Montserdá...

Nabi ja em queda molt allunyat (Vallvidrera).
I descarto C.Llobera perque tothom em diu que no s'hi entra sense els 30, i poeta foix tampoc em convenç per reputació i instal.lacions.

El de carrer vallespir no sé quin es, i Itaca super complicat si no tens 30 punts. (crec que tinc els 20 de feina pero tampoc estic segura)

Peròvaja, Jo prefereixo no dependre de sortejos. Per aixo la meva pregunta es sobretot sobre el Táber, Dolors Montserdá o Orlandai.. que ja m'estan be com opcions. Suposo que es saber si hi ha possibilittats d'ebtrar en primera opció si només tinc 15/10 punts. I tambe si la gent te preferencia per una o altra opció i perquè.

Gràcies
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: kabbisa » dj. nov. 24, 2016 4:35 pm

els punts van variant i veig que ara sí que han afegit el tema del districte: http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... _matricula (aquí ho indica)

Jo de tu consultaría els centres que tens assignats segons l'area d'influència per si hi ha canvis en les arees d'influència http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... influencia
(per curiositat he consultat els que em tocaríen a mí aquest any i han afegit la tira! En el seu dia no tenia tantes opcions.
(l'escola del c. Vallespir és Duran i Bas)

Em sap greu. Ja et dic que nosaltres només vam averiguar coses sobre el Dolors Monserdà i sempre eren bones.
Dels altres dos, ni idea.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
mbv
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. abr. 27, 2014 11:27 pm

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: mbv » dl. nov. 28, 2016 12:22 pm

D'acord

mil gràcies de nou.

Mirant zona de inlufencia, em toquen les que pensava. No les millors públiques, i un munt de concertades que no em convencen per tema d'elitismes que respecto però que no ens representen.

I amb els 20 de la feina no me la jugo per exemple, amb un Patronat Domenech (que em tocaria).

Seguirem investigant sobre aquestes opcions de les públiques de Sarriá per altres llocs i donant veus.
AVS
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 10:45 pm

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: AVS » dl. gen. 23, 2017 10:55 pm

Hola! Nosaltres també estem considerant l'opció de les escoles públiques que menciones tot i no tenir-les en l'àrea de proximitat de domicili però si de la feina. Hem començat la recerca amb un any d'antel·lació per què estem molt indecisos, el nostre petit fa P1 encara.

Així doncs anirem a veure el Costa i Llobera, l'Orlandai, el Tàber i el Dolors Montserdà. Tot i que també hem sentit que els dos primers estan molt demandats, quan hi he trucat per demanar visita ens han dit que hi anessim ja que depèn de l'any les coses poden variar molt. Conforme anem a les JPOs i/o visites, aniré comentant la nostra impressió.
mmeivonne
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 07, 2017 8:53 am

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: mmeivonne » dt. feb. 07, 2017 9:56 am

Hola, jo estic per segon curs al Foix. Veníem d'un públic de Madrid. És un col·legi petit al centre de Barcelona, molt ben comunicat a nivell transport, molt pràctic per als papis / mamis que treballin x allà o aquells que viuen a Gràcia (està molt a prop d'aquest barri tb). L'edifici és molt bonic encara que la part nova que ha d'estar feta des de fa anys és més lletja, però per dins les aules són lluminoses, còmodes i calentetes a l'hivern.
En aquest col·legi els nens poden ingressar en qualsevol moment de l'any, per això, entre altres coses, hi ha molts nens de cultures diferents. La acollida en general és molt bona, l'cap de estudis també i és un col·le molt obert a la comunitat escolar ia l'ampa, que s'ho treballa també bastant.
És una alternativa interessant.
Eliana24
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 29, 2019 4:38 pm

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: Eliana24 » dl. nov. 16, 2020 3:14 pm

Hola! Hemos estado mirando las webs de estas escuelas y nos gustaria tenerlas entre las opciones para el próximo curso. Alguno de vuestros hijos va a una de estas escuelas?
Las que mas nos gustan son la DM y luego la Taber, sabeis si se necesitan los 30 puntos para entrar? Porque no los tenemos. Alguna opinion que podais darnos nos ayudaria, estaremos atentos a las PO.
Perdonad que no escriba en catalan, pero no soy de aqui y no me atrevo mucho, aunque si que lo entiendo.

Gracias!
Caro_lina
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 20, 2021 9:57 pm

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: Caro_lina » dc. feb. 03, 2021 2:00 pm

Hola Eliana!
Yo llevo a mi peque de 3 años al Mares Concepcionistes, que está en Sant Gervasi, carrer de la Torre, y estamos muy contentos! El día que fuimos a la visita concertada el año pasado coincidió con una fiesta q organizan q se llama English Day, y habían disfrazado todo el cole, y a los profes y alumnos, con la temática de Harry Potter! :) (casa año hacen un tema diferente) Es una escuela concertada, pero no es muy cara,... y como por alguna razón suelen tener un mix de nacionalidades en los alumnos, aunque la mayoría de clases son en catalán, el castellano tmb está presente (pq dices q no lo dominas y eso...)
Hacen puertas abiertas el 19, 20 febrero. En el twitter mmccbcn tienen mucha info.
Buena suerte con la búsqueda! :)
Munsa
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 03, 2021 12:57 pm

Re: Escoles públiques a Sarriá - Sant Gervasi

EntradaAutor: Munsa » dc. març 03, 2021 1:16 pm

Hola! No et puc donar molta informació ja que jo vaig estudiar a concertada i la meva germana també els ha dut a la meva escola. Però tinc amigues que els porten a Poeta Foix i Taber i estan molt contentes.
També tinc entès que al Costa i llobera es difícil entrar, però si ho pregunteu a l’escola segur que us diuen mes o menys quantes famílies ho demanen i si es va a sorteig o no.
Sort!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::