Bolets eixample esquerra.

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Mestcor
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 3:51 pm

Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Mestcor » dt. abr. 19, 2016 12:05 pm

Hola,

sabéis como va el tema de los bolets?. Nos hemos quedado fuera de todas las opciones que teníamos (5). Habíamos solicitado la Nova Escola Entença como primera opción, y 25 familias han quedado fuera, entre ellas nosotros. Se comprueba así que la demanda existente en este barrio de plazas publicas, no se ha solucionado con una escuela nueva.
Sabéis si existe alguna posibilidad de enterarse antes del día 20 de mayo de si habrá implicación de ratios, nuevas líneas..?. No me puedo creer que tenga que esperar un mes para comprobar que no hay colegios públicos para todos los que lo solicitamos en el barrio!!
Gracias, y animo a los que estéis en la misma situación de desesperanza y abandono.
nana99
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 11:21 am

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: nana99 » dt. abr. 19, 2016 1:43 pm

Hola!

Jo tampoc tinc ni idea de com funcionen els bolets, però estic en la mateixa situació que tu i també a la zona de l'Eixample Esquerra. Estic molt d'acord amb el que dius; l'obertura d'una nova escola no és suficient per a la demanda que hi ha a la nostra zona i s'hauria de fer alguna cosa al respecte.

Estic molt trista i indignada amb tot plegat i no sé a quina escola anirà a parar la meva filla. Poder accedir a una escola pública de qualitat hauria de ser un dret per a tothom i no hauria de dependre de l'atzar...

Si algú sap alguna cosa al respecte agraïria una resposta també.

Ànims a totes aquelles famílies que es troben en la mateixa situació!
AliceInWonderland
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 1:48 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: AliceInWonderland » dt. abr. 19, 2016 1:52 pm

Estem exactament igual, també ens hem quedat fora de l'Escola Entença! Estic molt trista, ja que és el tipus d'educació que volíem ja pel nostre fill gran, i per tema de punts mai va entrar a Congrés-Indians, i ara que teníem la sort de tenir una escola d'aquest ipus al barri, hem quedat fora per culpa d'un maleït sorteig. Així que hem perdut la plaça d'aquí i la plaça de germà (al no posar-la en primera opció), i totes les altres opcions en principi també estan plenes, o sigui que tampoc sabem on anirem a petar... Des d'ahir que estic amb un enorme disgust a sobre, jo precisament he entrar en aquest fòrum per veure si hi havia cap rumor de "bolet" o per trobar algú en la mateixa situació...
Avatar de l’usuari
sarins
:: gosset
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: sarins » dt. abr. 19, 2016 2:33 pm

Hola noies estic com vosaltres. He trucat al consorci preguntant pels bolets i l'ampliacio de ratio i m'han dit que ara hi estan estudiant pq a moltes barriades han quedat molts nens fora i que el proper dia 17 de maig totes les escoles han de publicar la seva oferta definitiva. En aquestes llistes d'oferta els centres que tinguin bolet o ampliacio de la ratio ho faran public. No abans... em sap greu pq he insistit pero aixo es tot el que he pogut rascar del consorci. Noies molta força. Som moltes families en la mateixa situacio. Intentem mantenir la calma i confiem en una solucio rapida i poc dolorosa per a tots nosaltres...
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Avatar de l’usuari
sarins
:: gosset
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: sarins » dt. abr. 19, 2016 2:34 pm

Hola noies estic com vosaltres. He trucat al consorci preguntant pels bolets i l'ampliacio de ratio i m'han dit que ara hi estan estudiant pq a moltes barriades han quedat molts nens fora i que el proper dia 17 de maig totes les escoles han de publicar la seva oferta definitiva. En aquestes llistes d'oferta els centres que tinguin bolet o ampliacio de la ratio ho faran public. No abans... em sap greu pq he insistit pero aixo es tot el que he pogut rascar del consorci. Noies molta força. Som moltes families en la mateixa situacio. Intentem mantenir la calma i confiem en una solucio rapida i poc dolorosa per a tots nosaltres...
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Mestcor
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 3:51 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Mestcor » dt. abr. 19, 2016 2:42 pm

Una pregunta de total ignorancia, en los bolets que entran los que lo eligieron de primera opción el cole o por numero del sorteo también?
Petitons
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 2:40 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Petitons » dt. abr. 19, 2016 2:47 pm

Hola, nosaltres també ens hem quedat fora de l'Escola Entença. Som 25 families en aquesta situació i crec que ens hauríem d'organitzar per a presentar al Consorci la necessitat d'un grup extraordinari. Com podem fer-ho? Com ens podem posar en contacte entre nosaltres?
Mamota
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 2:38 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Mamota » dt. abr. 19, 2016 2:49 pm

Hola a tothom,
Nosaltres també hem quedat fora de la nostra primera opció que era el Diputació... Però el que és molt trist és que tampoc podem tenir l'esperança d'entrar en una altra opció. Totes estan plenes...de fet totes les escoles públiques de la nostra àrea d'influència tenen més sol·licituds que places, menys de l'escola Mallorca que li sobren 4 places. Faig un petit resum de les sol·licituds per centre:

- Ferran Sunyer:75 presentades en sobren 25.
- Diputació: 78 presentades en sobren 28.
- J. Miró : 64 presentades en sobren 16.
- Auró: 55 presentades en sobren 5.
-Entença: 75 presentades en sobren 25.
- Llorers: 50 sol·licituds presentades.
- Mallorca: 47 places presentades. Per tant, hi ha 3 places lliures.

25+28+16+5+25= 99 nens i nenes que els seus pares volen escola pública al seu barri i que no poden accedir... Perdó 96.

En teoria no havia baixada de natalitat? Quan he preguntat a la persona de l'administració que respon dubtes telefònicament ...m'ha comentat que no farien "res". Què el que faran és repartir als nostres fills i filles a altres barris de la ciutat on hi hagi vacant o alguna concertada religiosa, malgrat que no t'agradi. És molt trist el sistema i molt injust....
Mamota
victòria
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. març 09, 2015 11:17 am

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: victòria » dt. abr. 19, 2016 3:00 pm

Sí, és molt trist... No hi ha places. El Consorci compta amb les places concertades (el 60% del total a Bcn ciutat!!!) per enviar-hi a tothom que no entri a la pública. És una merda de sistema hereu del franquisme que en 4 dècades encara no hem sabut revertir.

L'altra dia parlava amb un pare alemany que està fent la preinscripció i flipava amb el sistema aquí... Deia que a Alemanya només hi ha escoles públiques (amb un percentatge petitíssim de privades, molt elitistes) i que tothom va a la que tingui més a prop de casa i llestos. Gairebé sense mirar-les. No hi ha problema de places. I els pares confien en el sistema. Igualito que aquí!!! ;)
Mestcor
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 3:51 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Mestcor » dt. abr. 19, 2016 3:01 pm

Petitons ha escrit:Hola, nosaltres també ens hem quedat fora de l'Escola Entença. Som 25 families en aquesta situació i crec que ens hauríem d'organitzar per a presentar al Consorci la necessitat d'un grup extraordinari. Com podem fer-ho? Com ens podem posar en contacte entre nosaltres?

Tenemos que organizarnos!!
nana99
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 11:21 am

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: nana99 » dt. abr. 19, 2016 3:24 pm

Moltes gràcies a totes per les informacions!

És al·lucinant que 96 nens es quedin fora! S'haurien de crear dues escoles noves per poder-los col·locar a tots, no seria just que enviessin els nostres fills/es a altres barris (conec el cas d'una persona de l'Eixample a qui van enviar el seu fill a la Sagrera per falta de places, una bogeria).

Victòria, em deixes de pedra amb la situació a Alemanya. Per variar, aquí estem a la cua d'Europa en tants aspectes...
AliceInWonderland
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 1:48 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: AliceInWonderland » dt. abr. 19, 2016 3:29 pm

És una vergonya el negoci de les concertades... I al barri, gairebé totes religioses!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Essuca » dt. maig 03, 2016 9:01 pm

Hola, potser ja ho sabeu peró avui el consorci d'educació ha publicat aixó:

http://www.edubcn.cat/ca/transparencia/ ... _25_4_2016

Hi haurà un bolet a els Llorers i una línia nova a Entença.
Arcadia
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 8:51 am

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Arcadia » dj. feb. 09, 2017 3:24 pm

Al final tothom va entrar a l'Entença oi? que tal? n'esteu contents?
Sabeu on anirà finalment? en breu aniré a les portes obertes, pero si teniu algun tipus d'informació...gràcies!!!
Lluneta20
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 4:14 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Lluneta20 » dt. maig 14, 2019 3:33 pm

Hola! Em trobu en la mateixa situacio que vosaltres fa 3anys, sense plasa a cap de les opcions. Vau fer alguna cosa per aconseguir bolet? I com u vau organitzar? Ara ens volem moure uns quants pares que estem en la mateixa situacio per demanar bolet al barri de Sant Andreu i no sabem per on tirar exactamemt. Si algu em pot informar de com vau procedir i que us van concedir els del consorci seria de gran ajuda. Gracies.
Malakies1618
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. març 11, 2019 1:32 pm

Re: Bolets eixample esquerra.

EntradaAutor: Malakies1618 » dc. maig 15, 2019 1:06 pm

A ver si esto te sirve:

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::