Alguna referència sobre escola LYS i Decroly?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mamabruisol
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 15, 2016 11:52 am

Alguna referència sobre escola LYS i Decroly?

EntradaAutor: mamabruisol » dt. març 15, 2016 12:04 pm

Hola a tots i totes!! Estem fent una marató molt maca de veure escoles per entrar a p3 el curs vinent. Els finalistes ara mateix serien Decroly i LYS, però no conec ningú que hi hagi anar... Teniu alguna referència?

Agrairia moltíssim alguna experiència!!

Moltes gràcies!

mamabruisol
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Alguna referència sobre escola LYS i Decroly?

EntradaAutor: VespresVerds » dt. març 15, 2016 4:00 pm

Ai, a mi també m'agradaria saber alguna cosa de l'escola LYS, sempre m'ha cridat l'atenció...!
Amri
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. març 05, 2014 4:19 pm

Re: Alguna referència sobre escola LYS i Decroly?

EntradaAutor: Amri » dt. feb. 21, 2017 2:04 pm

Hola,

al final, per quina escola us vau decidir?? Jo estic ara en busqueda de p3 i Lys té punts! M'agradara saber la teva opinio si es que has portat el/la teu/va peque allà!

Gràcies!
Laia_jn
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 27, 2018 9:31 am

Re: Alguna referència sobre escola LYS i Decroly?

EntradaAutor: Laia_jn » dc. des. 02, 2020 11:20 am

Hola!

Per si serveix d’ajuda a famílies que busquin escola, nosaltres portem al nostre fill a l’Escola LYS (aquest any ha començat P3). És una cooperativa de famílies (pel que ens impliquem molt en l’escola), d’una línia i que fomenta l’aprenentatge vivencial i cooperatiu (projectes que escullen els petits i que responen als seus interrogants i interessos, racons, sortides vinculades als projectes...). Destacaria també la importància que li donen a la creativitat i la música, així com la seva vinculació al barri El Farró (forma part de l’associació d’entitats Vil·la Urània, participa a la Mostra Solidària i organitza una rua de Carnestoltes pel barri, com a exemples). Ah, i fan anglès amb un professor nadiu, el Trym.

També ens va ajudar a decidir la continuïtat que l'escola té a secundària amb Els Arcs.

Per sobre de tot, el nostre fill hi va feliç cada dia! Així que molt contents amb la decisió.

Ànims amb la recerca!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::