Escoles d'educació infantil a Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dv. gen. 29, 2016 7:45 am

L'any que ve el nostre fill començarà p3 i estem començant a buscar escola. No tenim ni idea de per on tirar perquè de totes les escoles trobem gent que en parla bé i malament o bé no tenim referències. Si algú ens pot parlar de la seva experiència en una escola ho agrairem molt!
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dv. gen. 29, 2016 8:30 am

Us poso es escoles que ens agraden, sobretot per proximitat, er si algú ens pot donar la seva opinió: Maristes (m'han dit que són molt exigents), Lloret, Josep Tous, Barrufet, Lavínia i Institució Montserrat.
Nonimaki
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Nonimaki » ds. gen. 30, 2016 12:27 am

Hola Ametlla! No et puc ajudar perqué estic exactament a la mateixa situació. Per zona, ens toquen les mateixes escoles menys la Lavínia i malgrat que ens agradaria una pública, crec que haurem de posar sí o sí les concertades. Em quedo per aquí, a veure que ens diuen.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: VespresVerds » ds. gen. 30, 2016 9:14 am

A part de la proximitat... què més? Quines preferències? Les escoles són molt diferents d'uns a altres... Res a veure Josep Tous amb Institució Montserrat, per exemple...
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » ds. gen. 30, 2016 6:47 pm

Doncs tot el que ens puguis dir serà benvingut perquè encara no hem anat a les portes obertes i no tenim ni idea del projecte educatiu. Tinc dubtes entre l'educació per projectes i la tradicional, no sé cap on tirar... Vull un lloc on facin un bon seguiment de l'alumne, amb bons professors, on es motivi el nen...
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » ds. gen. 30, 2016 9:45 pm

Hola Ametlla ! Jo porto el nen a l' escola Magoria, i vaig anar a jornada de portes obertes del LLoret , Barrufet, Institució Montserrat, Pelegri, Proa i Magoria esclar, i en tinc referències força bones de totes, penso que tenim sort amb les escoles concertades d' aquesta zona. Però el que si que hi han evidentment, son diferències de preus importants entre unes i altres,que això pot ser determinant.els Maristes jo no hi vaig anar pel tema religiós pero la meva cunyada i porta el nen i també estan contents es una escola de 4 lineas, un altre rotllo no tant familiar, això va a gustos. Espero haver ajudat.
rinxolets l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 04, 2016 7:14 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: VespresVerds » dg. gen. 31, 2016 8:46 am

La/el rinxolets té raó. Hi ha molta diversitat d'escola, hauríeu de pensar què creieu important d'una escola abans d'anar-les a veure, perquè sinó és fàcil que us venguin la moto (totes volen vendre el seu producte i t'explicaran les mil meravelles).

Pensa si prefereixes que sigui religiosa o no. Si vols que sigui més aviat innovador o tradicional de tota la vida. Quin tipus d'ambient vols pel teu fill. Si vols una escola gran o una petita...

Nosaltres només podem donar-te la nostra opinió, que va lligada a unes preferències, ideologia, filosofia pròpia.

Tinc bastant de vincle amb la Institució Montserrat, i malgrat els seus defectes com totes les escoles, em sembla una escola molt engrescadora. Fins fa poc, hi havia llista d'espera per entrar, no sé com està ara. Infantil és totalment per projectes i em penso que primària s'hi van adaptant poc a poc. És una cooperativa de mestres, això vol dir que les coses es decideixen entre tots els mestres del centre. Els espais no són enormes però són molt agradables. Tenen una sala de joc (tipu Happy Park) on els nens hi van algun dia a la tarda i s'ho passen teta. Tenen racons de joc. Fan servir racons matemàtics i de llengua. I l'ambient -en general- de les famílies és de bon rollo. Línia bastant catalana.

Com et diu la company/a, l'escola Lloret és bastant cutre, sobretot a nivell d'infraestructura. Classes petites, escales on costa pujar sense donar-te un cop al cap, patis petits... I em penso que és la concertada on van a parar tots els immigrants que no han pogut entrar a la pública. Suposo que el preu és bastant baix.

L'escola Magòria només en tinc bones referències. Tenia entès que era bastant "hippie", abans havia estat una granja-escola, ara no sé com funciona, però suposo que la línia segueix més o menys igual; projectes, experimentació, ambients de treball... No la conec, eh, però em dóna molt bon rotllo. A veure si algun dia puc visitar-la.

Els Maristes a mi no em convencen, bàsicament perquè és religiosa i això ja em fa enrere, així que ni me la miraria per escolaritzar els meus fills. De la Josep Tous tampoc massa res de bo ni d'innovador, però no la conec, només del que m'han anat explicant.

De la Barrufet també tinc bones crítiques, però no en sé massa res.
Nonimaki
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Nonimaki » dc. feb. 03, 2016 10:21 pm

Nosaltres volem anar a veure la Barrufet, que si no ens sorprèn negativament, és la que ens agrada més. Sino, no ens tocarà altre opció q concertada pq la resta d públiques q ens toquen x zona les descartem ( i és una llàstima!!!). Pel q fa a concertades, ens podeu dir més o menys com van d preus?? Pq s'haura d mirar tot. Nosaltres volem veure Josep Tous, Maristes i Institució Montserrat. En teniu referències, preus?
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: MIRJAN » dj. feb. 04, 2016 10:58 am

Hola
La Institució Montserrat és com l'ha descrit Vespresverds. Les meves hi van i encantats.
De preu paguem sobre els 310 € i poc per nen amb el menjador inclos. sense menjador deus haver de restar uns 120€. Ho dic molt per sobre.
Les excursions estan incloses excepte les colònies que es paguen a part. Llibres res, perquè a infantil no n'hi ha, i a primaria pocs i es socialitzen ja tots. No se n'han de comprar. Altres escoles més econòmiques has de gastar-te una pasta en llibres cada any... tingueu-ho en compte això!!! exemple: Maristes
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dj. feb. 04, 2016 7:55 pm

Moltes gràcies per les vostres opinions! Ja estem apuntats a totes les portes obertes, quin fart de veure escoles ens farem! Amb el meu marit dubtem entre l'educació tradicional i per projectes. A mi el tema dels projectes m'agrada però també em genera dubtes per quan més endavant s'hagi d'adaptar a l'ensenyament de tota la vida. Pel que em dieu a maristes es tradicional i institucio Montserrat mes per projectes. De la Barrufet m'han dit que és educació lliure, que no em convenç massa. El tema religiós no és una línia vermella si no és excessiu. Jo mateixa vaig anar a escolade capellans sent agnòstica i no recordo que em molestés gaire perque el tema no era massa present.
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dj. feb. 04, 2016 7:56 pm

Ah! Del tema preus que em podeu dir? M'han comentat que la Institució Montserrat és la més cara de totes.
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dj. feb. 04, 2016 9:55 pm

Hola ! Sobre el tema preus jo et puc ajudar una mica, començem amb els Maristes, la meva cunyada hi porta el nen, son 113,60 sense menjador que deuen ser uns 130 mes o menys, excursions 69 eur any aprox. , colònies apart i llibres i material uns 100 eur a principi de curs . Institució Montserrat ja t' han ajudat mes amunt, recordó que hi havien uns pagaments de 300 i pico d' euros que s' havien de fer abans de començar el curs, això t' ho explicaràn a l' entrevista . Després et puc donar els preus del Joan Pelegri que son 145 eur + mejador , excursions i colònies apart i llibres inclosos,a P3 no es fan colònies. Ah! i l' escola Magòria està molt bé us l' aconsello, el meu fill hi va i son 196 eur. ( tot inclòs) menjador uns 135 eur. I ara El Proa la mes cara de totes uns 350 amb menjador i tot lo demés apart. Falta l' escola Sant Medir, que no sé si algú en te referències i en sap preus...
Espero haver ajudat.
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dj. feb. 04, 2016 10:05 pm

Upps em descuidava el Lloret, que és la mes econòmica de totes, si no recordo malament no arribava als 80 eur .
rinxolets l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 04, 2016 7:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: VespresVerds » dv. feb. 05, 2016 12:50 pm

http://m.ara.cat/societat/cinc-exalumne ... 48358.html

Tela, manela! Jo el que no m'explico és com amb 30 anys cap altre mestre no hagi vist res... No m'ho puc creure!!!
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dv. feb. 05, 2016 1:09 pm

Ja, és horrible :ufs: la veritat es que costa de creure... I sobretot la manera de silenciar-ho que han tingut per part de l' escola, però al final Boom la bomba esclata, ja els hi està bé !
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dl. feb. 08, 2016 7:45 pm

Per si no era ja prou complicat el procés de triar escola... la gestió per part del centre no s'entén gaire, la veritat.
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dl. feb. 08, 2016 7:54 pm

Per si no era ja prou complicat això de triar escola... La veritat és que la gestió per part del centre no s'entén gaire.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: FloR » dl. feb. 08, 2016 10:38 pm

Ametlla és un cole de cures, et sorprèn que tapin casos d'abusos? En serio?
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dl. feb. 15, 2016 7:21 pm

Potser sóc una ingènua però sí que em sorprèn! Estem al segle XXI i avui en dia NINGÚ i encara menys una escola hauria de tapar un tema d'abusos, sigui religiosa o no. De tota manera, jo no posaria totes les escoles de cures al mateix sac. Segur q n'hi ha que fan bé les coses, després ja entra la decisió de cadascú de si vol portar-hi els fills o no.
Avatar de l’usuari
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: damir » dt. feb. 16, 2016 10:30 am

us passo un article d'una experiència molt bonica d'una escola de Sants, on un grup de pares es va posar d'acord per entrar-hi junts i intentar acabar al l'estigma de gueto que tenia l'escola fins aquell moment
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::