Opinió EScola Mireia, Barcelona?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
afrailerodriguez
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 2:43 pm

Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: afrailerodriguez » dv. gen. 08, 2016 10:26 am

Hola,

El proper curs el nostre nen comença P3. Algú té opinions/referències sobre l'Escola Mireia?
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: anna0310 » dv. gen. 08, 2016 8:35 pm

Hola, jo nomes la conec d'oides. Es una escola d'una linea, la gent que me n'ha parlat no ho ha fet gaire contenta, pero es clar, això és molt subjectiu... Si em preguntes perquè tampoc m'han concretat exactament, però una coneguda va portar el nen a p3 i el següent curs el va canviar... No se, potser ves a mirar i sino mira altres opcions per la zona... Prop d.aqui hi ha molta oferta escolar, sobretot concertada i encara que religiosa, moltes són força "normaletes" , per si fos un dels motius que t'agrades Mireia, ja que és laica.
Pero mira altres opcions i pregunta!!
No se si he estat de massa ajuda!!!
afrailerodriguez
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 2:43 pm

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: afrailerodriguez » dt. gen. 12, 2016 11:49 am

Gràcies anna0310,
Ha estat molt útil. De fet, n´he tingut en els darrers dies d'altres opinions no gaire positives sobre aquesta escola.
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: anna0310 » dt. gen. 12, 2016 6:46 pm

De res!!!! Estic contenta d,haverte ajudat.
De pes escoles d,aquesta zona tinc referencies d,algunes, si vols alguna informació més.. el que necessitis!!!
iPare
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. des. 18, 2015 12:38 pm

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: iPare » dt. gen. 12, 2016 10:23 pm

A mi també m'interessava el tema.

A veure si podem anar a les portes obertes.

Gràcies!
Silvieta25
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 30, 2017 9:09 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: Silvieta25 » dl. gen. 30, 2017 9:21 am

Bon dia!
he vist que hi ha gent que escriu sobre l´escola Mireia pel que ha sentit i amb unes crítiques no gaire bones. En primer lloc dir-vos que jo sí porto els meus fills a l´escola amb el que puc opinar amb coneixement de com és i funciona l´escola perquè ho visc cada dia.
Tinc una filla que va a cinquè de Primaria i ara ha entrat el meu peque de 3 anys. Nosaltres estem encantats amb l´escola, els meus fills van feliços i es respira un ambient de cordialitat entre professors, alumnes i pares que es difícil de trobar a vegades en escoles més grans. Perquè és cert, és uan escola petita d´una sola línia...això permet que tothom a l´escola es conegui i per tant dona confiança als noies i noies, nens i nenes perquè fan seu l´espai de l´escola i perquè fa que entre ells es coneguin tots i s´ajudin en moments de dificultat.
No us espereu grans instal.lacions , és cert que a diferència d´altres escoles del barri, la nostra no es caracteritza per això...però queda suplit per l´empenta del professorat i les seves iniciatives que inventen i creen per a que tots se sentin a gust. A més sempre he pensat que el que realment importa en una escola no es lo bonica que sembli sinó els valors i ensenyances que es dona als nostres fills
De totes maneres com tot...això és la meva opinió. Opinió basada en el que veig cada dia quan els meus fills s´aixequen al matí i estan contents d´anar a la SEVA escola (així és com ells ho diuen).
Tens però la oportunitat de veure-ho pe tu mateix/a el proper dissabte 18 de Febrer. Hi ha Jornada de Portes Obertes a partir de les 10:00. T´animo a que hi vinguis....
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: Twix » dl. gen. 30, 2017 10:03 am

anna0310 ha escrit:De res!!!! Estic contenta d,haverte ajudat.
De pes escoles d,aquesta zona tinc referencies d,algunes, si vols alguna informació més.. el que necessitis!!!


Anna, podries passar referències de les escoles que tinguis? M'interessa el tema!
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: anna0310 » ds. feb. 11, 2017 2:59 pm

Twix perdona pero feia dies que no em conectava
Diga,m de quines escoles vols saber... algunes momes tinc referencies d,oides.. pero et podria dir quelcom... que et vasemblar la segona visita a Escolapies?
Si vols escriu-me privat
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: Twix » ds. feb. 11, 2017 3:07 pm

anna0310 ha escrit:Twix perdona pero feia dies que no em conectava
Diga,m de quines escoles vols saber... algunes momes tinc referencies d,oides.. pero et podria dir quelcom... que et vasemblar la segona visita a Escolapies?
Si vols escriu-me privat


Hola!
Doncs m'interessa tenir informació d'Escolàpies Llúria, Jesuïtes de Casp, Sagrat Cor Diputació, i de les públiques Carlit i Fort Pienc.

La segona visita a Escolàpies força bé! Vam poder parlar amb alumnes de batxillerat i en tenim bastanta bona impressió.

I després ja un dubte més genèric: de què depèn que una escola concertada costi 250€ i una altra 400???
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: anna0310 » dg. feb. 12, 2017 10:14 am

A veure Twix, primer de tot, deixa,t guiar pel cor... davant tot l,embòlic i neguit que provoca l,elecció d,escola al final us sentireu contents i tranquiils per la vostra elecció si creieu que és un lloc on sobretot cuidin i estimin el vostre fill/a. Totes les escoles intenten fer això, per tant, al final es una qüestió de feeling i de llançar-se.
Dit això, preguntes genèricament la diferència de preu... per una banda pot estar motivada per si les sortides i material del curs estan incloses en la quota mensual i no pagues un rebut apart o pagues sortides quan es fan. Altres escoles diuen que el servei d, acollida (mati o tarda) no es paga però la quota es més alta. També cal mirar el preu del menjador pot haver-hi una variació d,entre 20-30€, i ja finalment crec que si vols "més coses" pagues més.... és a dir molts factors... però s,ha de dir que més "barat" no vol dir pitjor en aquest aspecte.... vol dir diferent i a tenit en compte tots aquests aspectes...
em preguntes d,escoles et diré a grans trets el que se
Fort pienc, no tinc referencies
Carlit, molt dificil entrar... fa un temps tenia bona fama per com treballaven, avui x avui no se massa, és de les poques publiques de la zona
Jesuites Casp,, dificil entrar, preu mes elevat, jo personalment la descartaria perque malgrat a infantil son dos linees a primaria es converteixen en 5 inpel meu gust això és un cole massa gran... el projecte d,infantil és xulo, però moltes escoles estan fent semblant... jesuites no són els unics. Instalacions infantil noviiiiiiissimes i xules
Sagrat Cor, bon projecte educatiu, és una escola que té bon renom a la zona. Treballa bé, va innovant a la forma de treballar.. és una opció correcta
Escolàpies Lluria, m,alegro que a la segona visita tinguessis bona impressió. Els meus amics estan contents. Es una escola en moviment amb ganes. Tenen un projecte fort d,angles i a la Eso treballen am ipads, ells em van explicant que cada curs hi ha innovacions, però que per altre banda estan molt contents del tracte humà que es dona als nens. Per ells una opció molt encertada i a mes, ara que tenen llar els hi ha anat de perles perque tenen una nena d,un any i van els dos al mateix lloc (temes logístics que influeixen...jejeje) el gran esta a 1r de prim i comentem que el nen estan aprenent un munt a traves d,activitats manipulatives
En fi aqui estic pel que necessites
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: Twix » dg. feb. 12, 2017 2:46 pm

Moltes gràcies per tota la informació!! Ho tindré tot en compte!!!
La setmana que ve anem a Mireia, a veure què tal! Algú més de per aquí hi anirà?
LMB
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 13, 2017 9:24 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: LMB » dl. feb. 13, 2017 9:49 am

Nosaltres recomanem l'Escola Mireia sense cap mena de dubte. La nostra filla fa nou anys que hi estudia. Les dimensions de l'escola i la vocació educadora dels seus responsables fa que els nens rebin l'atenció que necessiten: tant els ànims i el recolzament per seguir amb una actitud beneficiosa per a ells, com un toc d'atenció quan han de canviar o millorar algun aspecte en la seva feina o en el seu comportament envers els altres. La meva filla sempre hi ha anat contenta, treballa molt però ho passa molt bé a l'escola i té bons resultats i bons amics, gairebé tots del barri. És cert que, als ulls dels pares, les instal.lacions poden semblar justetes en una visita de portes obertes quan ho compareu amb altres escoles; però per la meva experiència us dic que per als nens el patí és enorme, les aules estupendes i calentones a l'hivern, i tenen tot el que li's cal a la biblio, a l'aula de plàstica o a la d'informàtica. I al cap i a la fi són ells qui s'hi passen 8 hores, no?
carla.cortes-gil
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 17, 2017 10:24 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: carla.cortes-gil » dv. feb. 17, 2017 10:37 am

Escola d' una línia, petita, on les instal.lacions no serien un valor a destacar (encara que jo vaig estudiar-hi i en aquella època el pati no em semblava petit i, les meves filles, que hi estudien ara, no s' han queixat mai). Això es supleix amb una relació familia-escola absolutament meravellosa i propera on tothom es coneix i on es tenen en compte les característiques individuals de cada alumne tant a nivell acadèmic com familiar/social. Nosaltres estem molts contents de l' elecció que vam fer en el seu moment. Està sent una gran experiència a nivell acadèmic i personal.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: Twix » dv. feb. 17, 2017 11:17 am

LMB i Carla.cortes-gil,
vau mirar alguna escola més quan vau haver de triar?

Pel que fa a la Mireia, sabeu quina és la quota mensual i què inclou? Hi ha servei d'acollida? La cuina és pròpia o és càtering? Fan anglès des de P3?

Gràcies!
carla.cortes-gil
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 17, 2017 10:24 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: carla.cortes-gil » dt. feb. 21, 2017 1:14 pm

Twix, en el meu cas vaig anar a la reunió del Fort Pienc, per mirar alguna altra opció en el cas de no entrar a l' escola Mireia. Però tenia claríssim que era la meva primera opció. Com a ex alumna volia que les meves filles tinguessin la mateixa experiència que jo i que el seu pas per l' escola els portes els mateixos records que tinc jo. I, a punt d' entrar a l' etapa de secundària, no volen ni sentir a parlar de l' institut. Per elles la "seva" escola és l' única opció.

Pel que fa a preus, millor passa a informar-te. Es una escola concertada i té una quota dins la mitjana. Per a res és una escola cara.

El servei de menjador es fa a través de catering, estudien anglès des de ben petits i tenen servei d' acollida i permanència: de 8 a 9 i de 17 a 18h.

Salutacions
LMB
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 13, 2017 9:24 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: LMB » dv. feb. 24, 2017 8:31 am

Twix, en el nostre cas vam visitar i assistir a les portes obertes del Santa Anna i del Fort Pienc.
El menjador (catering) costa 152,00.
A primària la quota escolar puja uns 130,00 (ara et parlo de memòria).
Com fan bastantes sortides culturals sempre s'ha d'afegir alguna cosa, però el rebut mensual sense dinar ronda els 150,00 de mitjana.
A l'escola es socialitzen els llibres, per tant per aquesta banda hi ha un estalvi.
Montse Galiana
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 22, 2017 8:23 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: Montse Galiana » ds. abr. 22, 2017 8:35 am

:camio: :camio: :koala:


Porto els meus fills a l'Escola Mireia, desde p3 fins a segon de la eso. Estém molt contents amb l'escola amb una atencio extraordinaria i uns profesors amb una gran dedicació a l'alumnat.
Una bona preparació tant a nivell academic com personal. Es una escola que puc recomanar amb la experiencia tant gratificant que hem viscut.
LoEivissa
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 7:59 am

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: LoEivissa » dv. gen. 17, 2020 10:47 pm

L'Escola Mireia es petita de una línia i molt familiar, té un bon nivell acadèmic, fan moltíssimes sortides culturals i estan molt pendents de que els nens emocionalment vinguin contents a l'escola. Té una ampa molt maca i activa. És laica. Fan reciclatge de llibres de text. Un nivell alt d'anglès marca la diferència respecte altres centres i a més a més ofereixen també classes d'alemany a la E. S. O. Es respira molt bon ambient. És l'escola del meu fill i ens agrada moltíssim, la millor opció del barri segur 100%
patricia.jiménez-maside
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 02, 2020 8:52 pm

Re: Opinió EScola Mireia, Barcelona?

EntradaAutor: patricia.jiménez-maside » dg. feb. 02, 2020 9:39 pm

Soc Patricia la meva filla Alba fa ara primer de primària i tinc un altre fill, l’Àlex, que començarà el curs que ve.
Què dir de la nostra escola? Bueno ...doncs des de el meu punt de vista, i parlo com a mare,
l’escola de la meva filla es la meva escola també.
Del mètode d’aprenentatge, de les competències ...ja os parlaran las professores i direcció a les portes obertes el dia 29 de Febrer., jo os
parlaré de la meva vivència, del meu sentir.
Quan estàvem buscant escola jo tenia clar que cada nen te la seva escola...cada nen es diferent i
s’ha de tenir en compte com es el nostre fill.
Qui millor que nosaltres, que els coneixem, i ells mateixos per saber quina es la escollida.
El dia que vaig anar a portes obertes en aquesta escola em vaig sentir molt be, escoltada, atesa...
Vaig sentir que realment obrien les portes i no emmascaraven res. Nosaltres i la meva filla vam
poder campar per la escola al nostre aire. Y a la reunió es va parlar de les coses que al pares
realment ens interessen. Em van donar la oportunitat de veure l’escola de primària i en Jordi em va rebre gustosament. I van respondre totes els meus dubtes.
A vera , podríem dir que es una escola molt propera, al tenir una sola línia es com una família
nombrosa, molt ben avinguda.
Em va encantar que donen la oportunitat de aprendre de diferents maneres. Es una escola molt inclusiva, els nens estan tractats com a tal ,com a personetes que son, i tant diferents els uns dels altres...
Bueno, vinga , parlem de les coses interesants que busquem els pares quant estem triant escola per els nostres nens, tenint en compte que cadascú te les seves prioritats...les competències, els punts forts, si es gran si es petita, las instal·lacions, el menjar que se’ls dona...
De les competències com ja us he dit abans ja us parlaràn el Jordi, l’Ana... a portes obertes o quan volgueu.
Els punts forts....es molt personal això...trobo com un gran punt fort com us he dit abans el que ens fan sentir als pares i als nens com una família. I que amés de tenir molt bon nivell en baries competències, eduquen persones.
El fet de que sigui petita te les seves avantatges, també algun que altre inconvenient, però jo no els trobo. Al ser petita no trobarem grans instal·lacions però amb lo poc que tenim es fan meravelles.
Quant jo vaig arribar a l’escola el pati de primària va ser... com dir-ho, decebedor. Estava separat
amb un mur en mig!! Si el neu a veure ara es una meravella! Però com li vaig dir a la meva parella:
Per molt material o instal·lacions que hi hagi…res garanteix una resposta educativa per les
necessitats de la nostra filla. Nos ens em de deixar portar per l’embolcall.
I com som pares que en sentim com a casa si volem fer millores proposem i si son possibles trobem la manera de ferles. Jo mateixa amb dos pares mes hem fet una cuineta pel pati dels petits.
Amb el menjar tres quarts del mateix. Alguns pares van veure que es podria millorar canviant de càtering i dit i fet. Amb l’AMPA i les comissions que es van creant segons interessos...ho vam fer.
Els nostres fills mengen calent, sa i comencen a provar coses diferents.
I ho deixaré aquí, pregunteu-me el que vulgueu.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::