Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dl. abr. 14, 2014 10:50 am

Bon dia,

Visc a Poblenou. Divendres em vaig assebentar d'aquesta situación per una veïna. Em va explicar que la nena havia quedat fora (ells havien demanat Montseny) i com està la situació al barri. La veritat és que estic flipant. Ara mateix no tinc aquest problema pq el meu nen encara va a la llar d'infants, però l'any que ve ja ens ho trobarem. Trobo que és penós i molt lamentable. Demostra una falta molt greu de planificació. Ja ens informareu com continua el procés i si cal que també ens adherim més persones encara que ara no estiguem afectades. Gràcies i molta sort!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marycris
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 15, 2012 7:23 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: marycris » dt. ago. 19, 2014 10:58 pm

Només puc dir qui lluita rep un tresor i hem aconseguit plaça pel meu fill a la nostra primera opció, estem molt contents!!!!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dt. set. 02, 2014 9:10 am

Enhorabona Marycris. On? Com ho heu aconseguit?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dl. gen. 05, 2015 10:28 am

Hola!!!

Pujo post perquè m'interessa info de les escoles. Aquest any ens toca escollir. Quina por!!!!!

Què m'en dieu de les escoles on van els vostres fills? N'esteu contentes?
Imatge

Imatge
merigola
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 8:20 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: merigola » dl. gen. 19, 2015 8:26 am

Bon dia!!! M'agradaria saber opinions sobre les escoles del Poblenou, Vila Olimpica, Mar Bella, Voramar, La LLacuna ... gràcies!!!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dt. gen. 20, 2015 1:35 pm

Hola merigola! JO tb busco info!!!!!

M'han parlat molt b de Voramar, Vila Olimpica, La Llacuna, Montsent, Pere IV, però m'agradaria saber alguna mami del SP a veure q hi diu. D'altra banda, jo aniré a Porte Obertes. Aquest dissabte vaig a Voramar. A veure què tal
Imatge

Imatge
bolita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 11:26 am

escola ipse barcelona career casanova

EntradaAutor: bolita » dc. gen. 21, 2015 11:34 am

Bon dia
Estic mirant escoles pel mey fill.
vaig visitar ipse I hem va agrada pero no trobo comentaris al respecte.
algu hem pot ajudar?
es ipse de carrer casanova.
gracies
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bronte68 » dj. gen. 22, 2015 5:06 pm

Bones, doncs a mi també em toca aquest any...

Jo espero a les portes obertes, però no trobo enlloc que ja hagin començat. Sandrix77 dius que aquest dissabte vas a Voramar??? com es??? Ja hi ha portes obertes??? Tens alguna data mes??? perdona la bateria de preguntes, però pensava que començaven al febrer i he flipat.

A veure si les mares que porteu els vostres fills a escoles del barri podeu anar dient la vostra i ens ajudeu a les "novates" a decidir en un tema tant transcendent com és l'educació dels nostres fills.
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bronte68 » dt. gen. 27, 2015 1:34 pm

Doncs sembla que encara s'han publicat les dates al consorci d'educació, no se a qué esperen... però mirant a les web's moltes escoles ja les han posat i algunes ja han començat. Ara toca anar trucant per apuntar-se.

Sandrix77, com va anar per Voramar???

A l'escola bressol, el proper dilluns 2 tenim una xerrada sobre el tema; venen pares amb fills ja escolaritzats a diferents escoles del barri i ens explicaran la seva experiència. Entre això i les portes obertes dels centres més propers, haurem de pendre la decisió.

Aneu explicant les vostres impressions a veure si ens ajudem mútuament.
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dc. gen. 28, 2015 9:41 am

Hola!!!

Doncs resulta que hi vam anar amb el nen, i va anar b q hi havia un servei de ludoteca per deixar-los. Ara, vaig sentir la xerrada d'una mare de l'AMPA i punt. Me'l van portar plorant. És q el meu fill, això d'estar amb estranys... neu:-D

O sigui q l'epxlicació de tooot el q és el projecte educatiu me la vaig perdre. Però m'ho va explicar el meu marit i vaig llegar el dossier que ens van donar. Després vam fer una volta pel centre.

A mi en gral em va agradar. Si hagués de posar algún però, seria a les instal·lacions, q están un pèl antigues. I dpes, q has de fer una aportació de 400 € a l'entrar: 200 no te'ls tornen i els altres 200 te'ls tornen quan el nen marxa de l'escola (q están molt devaluats). Per la resta em va agradar.

Ja tens les dates de les altres escoles? Jo vaig escriure directament a cada escola pq em passés les dates. Ja em diràs q us diuen els pares q vénen a la llar. D quines escoles són? Jo tinc previst anar a Llacuna, Pere IV, Sant Martí i Montseny.

Si vols, aquest dissabte tornen a fer portes obertes a Voramar. Truca-hi!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bronte68 » dl. feb. 16, 2015 9:34 am

Doncs ja estem en marxa... ja hem anat a Voramar, com tu Sandrix em va agradar en general però que els petits estiguin tant amunt i el patí allà dalt, no se, no em va acabar de fer el pes.

També he estat a l'escola Mireia, a mi m'entra per zona però és eixample, es que jo visc a Marina. Es petita, d'una sola linea... per una banda està bé, perquè és molt familiar, però per una altra li vaig veure algunes limitacions, suposo degut a la dimensió.

Demà vaig a Pere IV, la setmana vinent Fort Pienc i la primera de març tinc cita a Antoni Brusi, St. Martí i Fluvià. La següent Bogatell i Acacies. Tinc un stress!!!!!!!! :-D :-D :-D

Sandrix ja aniràs dient com et va i intercanviem impressions, nomes coincidirem a Pere IV i St. Martí. A veure si algú altre de la zona ens explica una mica el que ha vist.
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dc. feb. 18, 2015 5:34 pm

Ei, què et va semblar Pere Iv? A nosaltres ens va agradar molt. Ara, ja vas veure que una línia ja està plena amb germans :ufs:

Mare meva, això serà complicat. Bé, també vaig a anar a Montseny i em va agradar molt. Les Portes Obertes són el 28, però la info del projecte la donen els divendres a la tarda.

La semana que ve tinc Llacuna i l'altre Sant Martí. De moment sembla que obren línia bolet Fluvià i Acàcies (aquesta no ho entenc pq no omple quasi mai, no?). I potser Montseny. Això és una autèntica loteria!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bronte68 » dc. feb. 25, 2015 8:51 am

Hola, doncs a mi també em va agradar molt Pere IV, però ahir vaig anar a Fort Pienc (un altre de la zona eixample que a mi em toca) i em va agradar mooooolt, el tema és que no tinc clar de voler "fer vida" cap aquella banda, m'agrada més la zona Poblenou, de fet fem activitats i tenim amics cap allà... Demà hi ha Llacuna, no tenia previst anar però miraré arreglar l'horari de feina.

Això dels bolets, em sembla que va en funció de les escoles que tenen capacitat (espai bàsicament) i que no els hagi tocat bolet els anys anteriors. No és tant per augmentar les places en aquella escola en concret (que com dius, potser no omplen) sinó per cobrir la demanda del barri, el que vol dir que els que quedin fora d'altres escoles els envien allà.

He llegit en alguna banda sobre això dels bolets, d'entrada sembla bona notícia perquè hi ha més places disponibles, però per altra banda es veu que als centres que tenen el bolet no s'els dota dels mitjans necessaris per assumir-lo, es a dir, han de repartir els recursos que en teoria eren per 2 línies entre 3... bé, potser si els donen una mica més, però no en proporció a 1 línia més, sinó inferior. Algú sap alguna cosa al respecte???
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
mimi6
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dv. jul. 06, 2012 10:28 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mimi6 » dj. feb. 26, 2015 11:55 am

Hola a tots!!!
La meva filla farà ara els 2 anys, aixo vol dir que encara anira a la llar un anyet mes, pero estic miran coles per anar descartant, i em quedo flipant amb lo que estic llegint. Em fa molta por, em sembla una vegonya tot plegat, no es poden quedar les families sense escola per els nens.
Encara no he vist res, pero per sobre he mirat el Montseny, Pere VI, Arenal, etc...
Sabeu preus?, perque el Montseny es concertat no? algu coneix els preus?
Moltes gracies!!!!
Imatge
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LONDONER » ds. feb. 28, 2015 4:27 pm

La nostra filla fa P4 al Grevol i n'estem supercontents. Les instal.lacions estan molt be, el professorat que hem tingut fins ara es fantàstic i en general les famílies que coneixem tAmbe son molt maques...pero el mes important de tot es que la nena no hi pot anar mes contenta...jo la recomano 100x100...
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bronte68 » dl. març 02, 2015 9:42 am

Londoner gràcies, de Grèvol tinc molt bones referències, les nenes del padrí de la meva filla hi van i conec la directora. A mi em queda molt lluny i ni m'ho plantejo, estic a l'altre punta del districte :ufs:

Sandix com va la cerca? Jo vaig anar al Vila Olímpica, mes per curiositat que per una altra cosa perquè també em cau lluny i hi tinc mala convinació. Em va agradar molt però hi ha molt poques places disponibles i jo ja conec 3 nens de la llar on va la meva filla que hi optaran com a 1a opció segur i son famílies monoparentals (15 punts extres). També un parell de celíacs que encara no se segur si el posaran com a primer però que els va agradar molt.

Aquesta setmana Brusi, Sant Martí i Bogatell... a veure que tal. Anem comentant!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dt. març 03, 2015 11:01 am

Hola reines!!!

Quin merder això de les escoles hehe. Dissabte vam anar a PO del Montseny. El meu marit, q no havia pogut anar a la sessió informativa, en va sortir encantat!!!! Vaja, el t al top number 1 neu:-D . Jo tb, juntament amb Pere IV.

Demà anem a Sant Martí i dijous vaig a Provençals. Ara estic pensant en anar dimarts a Acàcies. Algú en t referències?

Brote, tu on vius? Veig q t'entren algunes escoles de la zona dels meus pares (ells viuen a Roger de Flor amb Ausiàs March). De fet, el meu fill va a la llar d'infants Sant Rafael.

Al Vila Olímpica és molt difícil entrar, però com a moltes...Al Montseny i al Pere IV tb!!! :sogra:

Aix nenes, q la suerte nos acompañe!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bronte68 » dt. març 03, 2015 12:20 pm

Sandrix, jo visc a Marina amb Almogàvers, per això hi ha certes escoles que ni me les plantejo (Montseny per exemple).

Pere IV també és un dels que més m'ha agradat de moment... demà també vaig a Sant Martí.

Pel que fa Acàcies, jo també aniré, entre d'altres coses perquè és una de les escoles que tindrà bolet i podria ser que ens "toqui" encara que no la demanem, així doncs prefereixo conèixer-la abans. De tota manera tinc poques referències, de fet una :-D , però molt bona. I un detall que em va agradar... fa 1 mes aprox vam anar al CCCB i hi havia una trobada de gegants de totes les escoles de Barcelona, doncs vaig veure un gegantó i un capgros de l'escola Acacies... no se, però em va donar com bon rotllo. El fet que l'escola tingui els seus propis gegants i participin a festes populars em diu molt. Ah i a la rua de carnestoltes de Poblenou van guanyar el primer premi.

També he sentit que abans era l'escola Lope de Vega i tenia bastanta mala fama, ara no té res a veure però la gent la relaciona i els està costant treure's la fama. Així que aniré a veure que tal. No em cau molt bé logísticament, però no la vull descartar directament.

Sandrix ens "veiem" demà a Sant Martí jejejeje
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dt. març 03, 2015 2:14 pm

Sí, això de la mala fam ho sé. Però he pensat just el mateix q tu, tindran línea bolet i q pots ser perfectament q ens toqui allà. Jo si més no la vull veure. I saps d'algú q porta el fill/a i li agrada? Va b saber-ho!

Ah, tb tenen gegants??? A la Montseny tb. Potser hi ha més escoles que en tenen.

A veure demà a Sant Martí... ;-)
Imatge

Imatge
Octavia21
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. març 05, 2015 10:18 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Octavia21 » dj. març 05, 2015 11:53 am

Doncs també estem anant a totes les portes obertes. I la veritat estic feta un embolic…
De moment hem visitat les següents escoles i tinc les següents impressions:

1er les concertades que eren les que primer han fet portes obertes:

- Montseny, que té molt bona pinta, és una escola d’educació més tradicional però a on els nens surten molt ben preparats acadèmicament, bones instal·lacions, i per part de pares d’alumnes ens han donat molt bones referències. Importància de l’anglès, TICs, Robòtica, interrelació entre alumnes de diferents cursos, equip psicopedagògic, servei de mediació de conflictes, un bon director amb un projecte clar… En resum és una molt bona escola. El handicap és que ens queda lluny, i pot ser el fet de que sigui una escola més clàssica.

- Voramar, també molt bé, i els alumnes surten acadèmicament ben preparats, bons resultats informe PISA, a infantil mares d’alumnes m’han destacat que tenen bones Mestres, tenen 4 mestres de suport a més de les tutores, a infantil treballen per projectes sense llibres, anglès des de P3, equip psicopedagògic. Importància de l’esport d’equip…
Handicaps- A partir de primària educació més tradicional, instal.lacions antigues, pati infantil és de paviment… (encara que són qüestions no determinants).

- Grèvol, bona escola, bona preparació acadèmica, Anglès i TIC des de P3, bones instal.lacions, pati de terra/sorra i hort per infantil, importància de la lectura, 30min tots els dies per tots els cursos, a infantil piscina dintre d’horari escolar, treballen tant amb projectes com amb fitxes… Es defineix com escola catalana, d’inspiració cristiana, importància a l’Anglès, TIC, i d’atenció a la diversitat de cadascun dels alumnes… També amb molt bones referències.
Necessitaria que algú em dones més informació sobre aquesta escola, no l’acabo de tenir gaire clara…

Públiques- Estan fent una feina molt bona, i de totes tinc bones referències, amb pedagogies innovadores, i amb atenció i respecte al ritme/interessos dels diferents alumnes… basades més en l’experimentació, i a infantil en el joc, exemples d’això és el Llacuna:

-LLacuna- Infantil, es basa l’aprenentatge a través del joc, l’experimentació, a través de racons, tallers, materials, se els hi dona suport físic i emocional, Treball per projectes des de P3 fins 6e d’infantil. Escola innovadora i activa. Importància de la comunicació i expressió oral. Espais de lliure circulació amb relació dels nens de diverses edats entre ells, instal·lacions bones, i adequades encara que patí una mica petit… un bon director amb un projecte clar i definit. En definitiva projecte molt molt interessant…

- Vila Olímpica, també bones vibracions, el projecte educatiu també basat en projectes i no en llibres, Projecte integrat de llengües, anglès des de P4, Bones instal·lacions, bones referencies. Handicaps: molta gent interessada i poques places, comptant amb els germans i les 4 reservades a nens amb necessitats educatives específiques, quedarien unes 19 més o menys… sense contar evidentment famílies monoparental i nombroses, al·lèrgies… i és una de les escoles més sol·licitades, l’any passat varen quedar 25 famílies fora… i el passat dia de portes obertes ple de gom a gom…

- Pere IV i Sant Martí, em queden lluny, però he sentit molt i molt bones referències, pares d’alumnes que estan encantats, bones i noves instal·lacions, modern i bon projecte pedagògic, bons resultats acadèmics, bons mestres… sembla que ho tenen tot.
Falten per veure, Fluvià, Mar Bella, Bogatell, L’Arenal de LLevant, si teniu algun tipus de referencia si us plau, us agrairé informació i també de les que ja he comentat… tota informació és bona ;))

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::