Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
LAnoia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 02, 2018 10:23 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LAnoia » dj. març 07, 2019 8:09 am

Bon dia a tots. Perdoneu, sabeu on es mira les places disponibles a cada escola? Per P3, P4 i P5?
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dj. març 07, 2019 9:01 am

LAnoia ha escrit:Bon dia a tots. Perdoneu, sabeu on es mira les places disponibles a cada escola? Per P3, P4 i P5?


Hola! Suposo que has de trucar o anar a portes obertes i alla ho diran. Desconec si ho publiquen...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. març 07, 2019 9:29 am

LAnoia ha escrit:Bon dia a tots. Perdoneu, sabeu on es mira les places disponibles a cada escola? Per P3, P4 i P5?


aquesta onformacio la publiquen al web del consorci, pero sempre molt tard (quan ja han acabat les portes obertes). ara mateix al web posa q publicaran aquesta llista de places el 27 de març
https://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fam ... is/3_16#/1

de totes maneres als coles quan vas a protes obertes ja diuen quantes places preveuen tenir. A P3 habitualment si no hi ha bolet son cada any el mateix nombre de places, el q varia (i molt) d'un any a l'altre és el nombre de germans.

Pel q fa a places de p4-p5 la majoria de coles no té cap plaça lliure però pots fer preinscripcio igualment ja que sovint hi ha algun nen que acaba marxant i no ho diu fins al juny etc...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. març 07, 2019 10:27 am

per cert suposo que enguany entre tots els q busqueu cole tornareu a fer llista de quants germans hi ha a cada cole. Al Brusi de moment 23 germans a P3
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. març 07, 2019 11:51 am

aquest any hi ha canvis de direccio a alguns centres. Pel q he vist al concurs public (penjat al dogc), de la nostra zona el proper curs hi haura nous directors al Brusi, el Fluvia i el Mar Bella
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
LAnoia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 02, 2018 10:23 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LAnoia » dj. març 07, 2019 1:07 pm

On es veu això del concurs de directors? Què él el dogc?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. març 07, 2019 6:31 pm

LAnoia ha escrit:On es veu això del concurs de directors? Què él el dogc?


El dogc es el diari oficial de la Generalitat. Aquí link de la convocatòria
https://dogc.gencat.cat/ca/pdogc_canals ... uage=ca_ES
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Silvix
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. març 21, 2017 11:24 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Silvix » dl. març 11, 2019 5:57 pm

Sashimi té tot el dret a queixar-se, Peppermint Pattys'ha passat tres pobles!!!

El canvi de l'escola Flor de Maig a l'altra punta del barri El Parc i La Llacuna del Poblenou és com a mínim una bona malifeta. Per dir-ho suament...

Estem parlant que Flor de Maig, sense canviar de barri, El Parc i La Llacuna del Poblenou, passa d'estar al costat del barri del Poblenou (només creuant el carrer ja era el barri del Poblenou) a tot lo contrari, és a dir, ara estarà creuant un carrer al barri del Fort Pienc...

Estem parlant de 1 Km de distància!!!

Vamos!!! La negociació haurà estat tot un èxit! Però... si vius al cor del Poblenou... doncs anar al Fort Pienc ja és un altre districte, és Eixample!

I diguem les coses pel seus nom, és molt millor localització l'actual, però en un edifici ben fet, no barracons.

Fort Pienc no m'agrada gens, i a qui li agrada el caliu del Poblenou, la diferència és abismal! Per tant el canvi de localització canvia moltes coses.

També teniu raó com argumenta Mond, que la lluita per tenir un espai propi i que sigui escola amb cara i ulls, doncs està clar que és un peatge a pagar el fet de moure's de lloc a un Kilòmetre de distància amb el que tot això comporta.

Però, per mi, lo pitjor no és això, el pitjor que el lloc on està ara és infinitament millor que al lloc que anirà, i per tant, és normal famílies puguin queixar-se.

I convidar a canviar-se d'escola als dissidents, només perquè no pensen com Peppermint Patty em sembla espectacular! Quedes retratada!

Enviar a algú a les monges contra la seva voluntat, quan saps que el 99% dels que vivim al barri del Poblenou és la última escola on portariem els nostres fills, i més quan saps que si anem al Flor de Maig sota cap concepte aniriem a les monges. Aquí és malvolença pura i dura!
Per aquest comentari Peppermint Patty ha estat el més cruel i que el que et desacredita absolutament en qualsevol comentari i opinió.

Perdoneu, però algú ho havia de dir!

NO A LES HIPERVENTILADES DEL FLOR DE MAIG!!!! VISCA LA LLIBERTAT D'OPINIÓ!!!!

Llibertat per a tots els empresonats, per als processats, per als exiliats.
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dl. març 11, 2019 7:19 pm

Silvix ha escrit:Sashimi té tot el dret a queixar-se, Peppermint Pattys'ha passat tres pobles!!!

El canvi de l'escola Flor de Maig a l'altra punta del barri El Parc i La Llacuna del Poblenou és com a mínim una bona malifeta. Per dir-ho suament...

Estem parlant que Flor de Maig, sense canviar de barri, El Parc i La Llacuna del Poblenou, passa d'estar al costat del barri del Poblenou (només creuant el carrer ja era el barri del Poblenou) a tot lo contrari, és a dir, ara estarà creuant un carrer al barri del Fort Pienc...

Estem parlant de 1 Km de distància!!!

Vamos!!! La negociació haurà estat tot un èxit! Però... si vius al cor del Poblenou... doncs anar al Fort Pienc ja és un altre districte, és Eixample!

I diguem les coses pel seus nom, és molt millor localització l'actual, però en un edifici ben fet, no barracons.

Fort Pienc no m'agrada gens, i a qui li agrada el caliu del Poblenou, la diferència és abismal! Per tant el canvi de localització canvia moltes coses.

També teniu raó com argumenta Mond, que la lluita per tenir un espai propi i que sigui escola amb cara i ulls, doncs està clar que és un peatge a pagar el fet de moure's de lloc a un Kilòmetre de distància amb el que tot això comporta.

Però, per mi, lo pitjor no és això, el pitjor que el lloc on està ara és infinitament millor que al lloc que anirà, i per tant, és normal famílies puguin queixar-se.

I convidar a canviar-se d'escola als dissidents, només perquè no pensen com Peppermint Patty em sembla espectacular! Quedes retratada!

Enviar a algú a les monges contra la seva voluntat, quan saps que el 99% dels que vivim al barri del Poblenou és la última escola on portariem els nostres fills, i més quan saps que si anem al Flor de Maig sota cap concepte aniriem a les monges. Aquí és malvolença pura i dura!
Per aquest comentari Peppermint Patty ha estat el més cruel i que el que et desacredita absolutament en qualsevol comentari i opinió.

Perdoneu, però algú ho havia de dir!

NO A LES HIPERVENTILADES DEL FLOR DE MAIG!!!! VISCA LA LLIBERTAT D'OPINIÓ!!!!

Llibertat per a tots els empresonats, per als processats, per als exiliats.


Hola Silvix, a mi tambe magrada mes la ubicacio actual, pero el cert es que tots els q vam escollir aquesta escola sabiem que estava en una ubicacio provisional on anava 22@ i can felipa, i q el nostre edifici definitiu no seria aqui segur. Entenc perfectament que no a tothom li agradi la zona, pero hem escollit una escola en ubicacio provisional aixi q es una cosa que pot passar... Sempre sha dit q ledifici es faria a la mateixa zona dinfluencia i finalment esta a 10 minuts caminant don estem ara i al mateix barri (el parc i la llacuna dl pbln). A mi em queda molt lluny, pero no vaig escollir lescola prioritzant la ubicacio pq era conscient d q no estariem aqui sempre
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 11, 2019 7:39 pm

Gracies, Silvix. El canvi d’ubicació es un tema tabu a l’escola i hi ha molta tensió. Hi ha molta gent que no está gaire contenta amb la nova ubicació i van recollir firmes i tot. Son moltes families, diría que a prop de la meitat, que no están contentes. Just el dia següent despres de el meu comentari van confirmar oficialment que la nova ubicació es definitiva. No vaig dir mentides...

Nosaltres volem canviar de cole no només per la ubicació sino per altres raons que no ens agraden de La Flor de Maig. Te les seves coses bones, pero te les seves coses dolentes i per a nosaltres el canvi es la millor opció.



Silvix ha escrit:Sashimi té tot el dret a queixar-se, Peppermint Pattys'ha passat tres pobles!!!

El canvi de l'escola Flor de Maig a l'altra punta del barri El Parc i La Llacuna del Poblenou és com a mínim una bona malifeta. Per dir-ho suament...

Estem parlant que Flor de Maig, sense canviar de barri, El Parc i La Llacuna del Poblenou, passa d'estar al costat del barri del Poblenou (només creuant el carrer ja era el barri del Poblenou) a tot lo contrari, és a dir, ara estarà creuant un carrer al barri del Fort Pienc...

Estem parlant de 1 Km de distància!!!

Vamos!!! La negociació haurà estat tot un èxit! Però... si vius al cor del Poblenou... doncs anar al Fort Pienc ja és un altre districte, és Eixample!

I diguem les coses pel seus nom, és molt millor localització l'actual, però en un edifici ben fet, no barracons.

Fort Pienc no m'agrada gens, i a qui li agrada el caliu del Poblenou, la diferència és abismal! Per tant el canvi de localització canvia moltes coses.

També teniu raó com argumenta Mond, que la lluita per tenir un espai propi i que sigui escola amb cara i ulls, doncs està clar que és un peatge a pagar el fet de moure's de lloc a un Kilòmetre de distància amb el que tot això comporta.

Però, per mi, lo pitjor no és això, el pitjor que el lloc on està ara és infinitament millor que al lloc que anirà, i per tant, és normal famílies puguin queixar-se.

I convidar a canviar-se d'escola als dissidents, només perquè no pensen com Peppermint Patty em sembla espectacular! Quedes retratada!

Enviar a algú a les monges contra la seva voluntat, quan saps que el 99% dels que vivim al barri del Poblenou és la última escola on portariem els nostres fills, i més quan saps que si anem al Flor de Maig sota cap concepte aniriem a les monges. Aquí és malvolença pura i dura!
Per aquest comentari Peppermint Patty ha estat el més cruel i que el que et desacredita absolutament en qualsevol comentari i opinió.

Perdoneu, però algú ho havia de dir!

NO A LES HIPERVENTILADES DEL FLOR DE MAIG!!!! VISCA LA LLIBERTAT D'OPINIÓ!!!!

Llibertat per a tots els empresonats, per als processats, per als exiliats.
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dl. març 11, 2019 7:50 pm

Sashimi ha escrit:Gracies, Silvix. El canvi d’ubicació es un tema tabu a l’escola i hi ha molta tensió. Hi ha molta gent que no está gaire contenta amb la nova ubicació i van recollir firmes i tot. Son moltes families, diría que a prop de la meitat, que no están contentes. Just el dia següent despres de el meu comentari van confirmar oficialment que la nova ubicació es definitiva. No vaig dir mentides...

Nosaltres volem canviar de cole no només per la ubicació sino per altres raons que no ens agraden de La Flor de Maig. Te les seves coses bones, pero te les seves coses dolentes i per a nosaltres el canvi es la millor opció.



Silvix ha escrit:Sashimi té tot el dret a queixar-se, Peppermint Pattys'ha passat tres pobles!!!

El canvi de l'escola Flor de Maig a l'altra punta del barri El Parc i La Llacuna del Poblenou és com a mínim una bona malifeta. Per dir-ho suament...

Estem parlant que Flor de Maig, sense canviar de barri, El Parc i La Llacuna del Poblenou, passa d'estar al costat del barri del Poblenou (només creuant el carrer ja era el barri del Poblenou) a tot lo contrari, és a dir, ara estarà creuant un carrer al barri del Fort Pienc...

Estem parlant de 1 Km de distància!!!

Vamos!!! La negociació haurà estat tot un èxit! Però... si vius al cor del Poblenou... doncs anar al Fort Pienc ja és un altre districte, és Eixample!

I diguem les coses pel seus nom, és molt millor localització l'actual, però en un edifici ben fet, no barracons.

Fort Pienc no m'agrada gens, i a qui li agrada el caliu del Poblenou, la diferència és abismal! Per tant el canvi de localització canvia moltes coses.

També teniu raó com argumenta Mond, que la lluita per tenir un espai propi i que sigui escola amb cara i ulls, doncs està clar que és un peatge a pagar el fet de moure's de lloc a un Kilòmetre de distància amb el que tot això comporta.

Però, per mi, lo pitjor no és això, el pitjor que el lloc on està ara és infinitament millor que al lloc que anirà, i per tant, és normal famílies puguin queixar-se.

I convidar a canviar-se d'escola als dissidents, només perquè no pensen com Peppermint Patty em sembla espectacular! Quedes retratada!

Enviar a algú a les monges contra la seva voluntat, quan saps que el 99% dels que vivim al barri del Poblenou és la última escola on portariem els nostres fills, i més quan saps que si anem al Flor de Maig sota cap concepte aniriem a les monges. Aquí és malvolença pura i dura!
Per aquest comentari Peppermint Patty ha estat el més cruel i que el que et desacredita absolutament en qualsevol comentari i opinió.

Perdoneu, però algú ho havia de dir!

NO A LES HIPERVENTILADES DEL FLOR DE MAIG!!!! VISCA LA LLIBERTAT D'OPINIÓ!!!!

Llibertat per a tots els empresonats, per als processats, per als exiliats.


I tant Sashimi! Tots hem de fer el q considerem millor pels nostres fills i per la dinamica familiar en general, estic segura q tindreu molta sort i q us anira molt be! :)
Si q es veritat q hi ha tensio i es molt incomode aquesta situacio, espero q passi aviat pq abans hi havia molt bon rotllo i anavem sempre tots a una. Em sembla q a lultima assemblea shavien recollit unes 33 signatures, i hi ha uns 150 infants a lescola. Pot ser per aixo q hi hagi gent q no va signar...
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 11, 2019 8:02 pm

Moltes gracies, Escanes! Espero que tinguem sort, ojala! Espero que tot aixo passi, que tots tenim el mateix objectiu encara que les nostres opinions son diferents.

Si, hi ha molta gent que no vol firmar, els hi fa por, suposo, deixar-ho per escrit. Per exemple jo no vaig voler firmar perque em vaig. Pero crec que ja está fet, aixi que el canvi es iminent. Haurem d’acceprar-lo.

Salutacions i moltes gracies per tot!
Peppermint Patty
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. març 03, 2019 9:35 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Peppermint Patty » dl. març 11, 2019 8:25 pm

Llibertat d'expressió per tothom. Free Sashimi, Free Nigiri i free Peppermint Patty! Free tothom! XD
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dt. març 12, 2019 5:21 am

Hola sabéis que pondrán en el solar que quedará en la ubicación actuale de Flor de M.?
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. març 12, 2019 6:00 am

martasu ha escrit:Hola sabéis que pondrán en el solar que quedará en la ubicación actuale de Flor de M.?


El instituto 22@ (actualmente en can saladrigues) y el centro deportivo can felipa.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dt. març 12, 2019 6:40 am

ostras y que van a hacer donde esta can Felipa es una edificio precioso
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. març 12, 2019 7:01 am

martasu ha escrit:ostras y que van a hacer donde esta can Felipa es una edificio precioso


Utilizaran el espacio para ampliar el centro civico
Onak
Entrades: 4
Membre des de: ds. març 09, 2019 8:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Onak » dt. març 12, 2019 7:12 pm

Sóc mare i l'any passat no vaig preenscriure el meu nen a l'Escola Auditori perquè l'ubicacio definitiva era al a tocar del Tanatori. Personalment i respecto totes les opinions em donava mal rotllo veure situacions difícils i cotxes fúnebres. A més fa frontera amb el Fort Pienc i implicaria una bona caminada meva i la del meu pare que pobre es molt gran i fa el que pot. Entenc amb tot el cor les persones que defensen el projecte i que están disposades a acompanyar la Escola on sigui però crec que també es just posar-se a la pell de les families que van escollir la Flor de Maig just perquè van tenir la confirmació de que aquell solar no era per ells.
Salut I República! :--/)
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. març 12, 2019 8:24 pm

Onak ha escrit:Sóc mare i l'any passat no vaig preenscriure el meu nen a l'Escola Auditori perquè l'ubicacio definitiva era al a tocar del Tanatori. Personalment i respecto totes les opinions em donava mal rotllo veure situacions difícils i cotxes fúnebres. A més fa frontera amb el Fort Pienc i implicaria una bona caminada meva i la del meu pare que pobre es molt gran i fa el que pot. Entenc amb tot el cor les persones que defensen el projecte i que están disposades a acompanyar la Escola on sigui però crec que també es just posar-se a la pell de les families que van escollir la Flor de Maig just perquè van tenir la confirmació de que aquell solar no era per ells.
Salut I República! :--/)


Hola Onak, jo entenc perfectament que si el motiu pel qual vas escollir lescola era perque no anava a tanatori q ara hi vagi es una feinada, jo tb em quedaria encantada on estem ara, pq em sembla q de totes les ubicacions possibles es la q em queda mes lluny.
Tb penso q escollir lescola per la ubicacio es un motiu super licit, pero potser aleshores hagues estat millor escollir qualsevol q estigues en edifici definitiu, com per ex llacuna q esta al costat, o qualsevol altra, menys flor i auditori que son les uniques en ubicacio provisional.
A nosaltres mai sens ha confirmat on es construirien els edificis definitius, a mi personalment no em va be aquesta ubicacio, pero al escollir aquesta escola sabia q aixo podia passar.
Malegro de q aquest any a les portes obertes les coses quedin ja clares i la gent pugui escollir sabent el q hi ha. Tambe em sap greu tot el q esta passant i tot el lio q tenim amb aq tema, ja q se q hi ha gent molt angoixada per anar alla.
klm
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 11, 2019 9:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: klm » dc. març 13, 2019 7:24 pm

Hola a tot@s, voldria expressar el meu punt de vista sobre la nova ubicació proposada per a l'Escola Flor de Maig i també ajudar a aclarir la situació en què ens trobem a les noves famílies que estan decidint en quin cole matricular els seus fills.

Estic d'acord que en tots els barris del districte necessiten una escola, per descomptat, tots aquells que creiem en l'ensenyament públic no podem afirmar el contrari!! Tot i això, el que s'està tractant en aquest fòrum es si aquest cole ha de ser la Flor de Maig!!

Si es consulta la ubicació de les escoles en el nostre districte es pot apreciar, a més, que la distribució és bastant proporcionada.

Per centrar la qüestió, el que està passant és senzillament un intercanvi d'escoles: el solar on estava previst que aniria la Flor de Maig ara es per a l'Auditori, i aquesta, al seu torn, anirà al solar destinat prèviament a la Flor de Maig. I això està recollit en documents publicats pel mateix Ajuntament a l'abast de tothom.

Crec que és una decisió prou important com per implicar tota la comunitat educativa, en la meva opinió, i això inclou les famílies, és clar.

També convé recordar que per accedir a aquesta escola, per la qual apostem totes les famílies que som a dins, ens vam arriscar en un sorteig i sortir ara de l'escola, per aquells que ho vulguin, serà com a mínim difícil, per l'escàs nombre de places vacants en altres escoles.

Dir que com que l'escola està en barracons hem d'acatar el trasllat a qualsevol lloc (encara que sigui a l'extrem de la zona d'influència) per una suposada lluita per no conviure amb obres, és gairebé inversemblant, ja que no està garantit que no tinguem obres en el nou solar, ni en els barracons actuals!!! A més, no oblidem que també hauríem de lluitar per no tenir obres i perquè hi posin zones verdes (que no n'hi ha), entre altres coses, ja que actualment no és la zona més adequada per acollir una escola!!

És clar que que l'escola dels nostres fills la triem principalment pel projecte educatiu, però tambié tenim en compte la distància. No només per qüestions de logística familiar, sinó per fomentar l'autonomia del nen i per un entorn social proper molt positiu per ells.

En aquest sentit, hi ha la possibilitat de trobar altres alternatives a aquesta nova ubicació, tal com han exposat alguns pares i mares de l'escola de P3, P4 i P5, no només P3, en un argumentari amb el qual es pot no estar d'acord però que queda clarament explicat (la zona no és apropiada per a un cole de primària per ser una zona d'oci nocturn amb les conseqüències que això pugui tenir, 15 minuts més a peu des de l'actual ubicació a l'anada i 15 més de tornada, la sortida del cor de Poble Nou, la proximitat del tanatori amb l'ambient que implica...).

D'altra banda, les firmes recollides per aquest grup de famílies, 34, son només les obtingudes durant DOS dies, ja que es va acordar posposar-ho.

Jo també percebo una actitud bastant tallant i poc amable per part d'algunes famílies i membres de l'AFA de l'escola (que no oblidem que haurien de ser representants de les famílies). Actituds tan poc respectuoses que el que busquen és la coacció i que lamentablement fins al moment han funcionat.

Expressar l'opinió pròpia és un exercici de salut democràtica molt adequat, i més en una escola, que s'ha de practicar en qualsevol àmbit i instància, i en decisions sobre el canvi d'ubicació de l'escola dels nostres fills també. I també per poder donar exemple als nostres fills, precisament!!

Una escola amb un projecte tan bonic i pel qual tots apostem, com el de la Flor de Maig, hauria de ser inclusiu, fomentar actituds d'escolta i buscar un consens real amb les famílies, un important tàndem el de famíla-escola, recollit en el seu projecte. Un consens producte del debat i que no signifiqui adherir-se a l'opinió que fins ara ha tingut més veu i ha estat més escoltada.

Esperem que a les jornades de portes obertes s'informi correctament de la situació del canvi d'ubicació de l'escola, que hi ha moltes famílies descontentes i que se les hauria de tenir en compte, almenys fent una consulta, abans d'oferir una informació que fins ara és provisional a nivell administratiu.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::