Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dl. feb. 17, 2020 1:18 pm

Molt bones!

Exacte, és molt important l'ordre. Per això cada any el llistat definitiu marcarà el resultat final. Encara que els últims anys les famílies es distribueixen força bé. Això vol dir que el millor és que cada família esculli en l'opció primera quina és l'escola que més els hi agrada. Sembla que hi han més opcions que altres anys.
Gloire77
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 10:39 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Gloire77 » dl. feb. 17, 2020 2:21 pm

Gràcies Cositina i PereLlull.
És el que m'imaginava però tenia el dubte.
En primera opció tenim clar que posarem l'escola que més ens agradi, tingui o no molta demanda. Però clar, posar en segona opció una escola que creguem que tindrà molta demanda potser no té gaire sentit, no?
En fi, que crec que se'ns venen a sobre unes setmanes de molts nervis!!
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dl. feb. 17, 2020 3:15 pm

Gloire77, sí, són setmanes durilles, però al final ja veureu, que feu el que feu, anireu a una escola que us encantarà, perquè hi ha molt bona qualitat al barri, així que molts ànims, i en res ho tindreu solucionat.
Imatge Imatge
Gloire77
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 10:39 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Gloire77 » dj. feb. 20, 2020 10:12 am

PereLlull ha escrit:Molt bones!

Exacte, és molt important l'ordre. Per això cada any el llistat definitiu marcarà el resultat final. Encara que els últims anys les famílies es distribueixen força bé. Això vol dir que el millor és que cada família esculli en l'opció primera quina és l'escola que més els hi agrada. Sembla que hi han més opcions que altres anys.


Ara m'ha entrat un altre dubte. Si el més important és l'ordre amb què tries les escoles, tindria prioritat un amb 20 punts que ha posat l'escola X en primer lloc que un altre amb 30 punts que l'ha posat en segon lloc?

Gràcies!
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » dj. feb. 20, 2020 2:46 pm

Bona tarda.

De moment hem visitat Voramar, Grevol, Montseny i Fluvia. Tots ens han agradat molt la veritat. Encara així ens agradaria veure altres escoles però no coneixem molt més. He vist que parleu bé d'altres centres com Pere IV, Vila olímpica, Flor de Maig i Auditori, però per algun motiu no apareixen al cercador (som de Selva de Mar). Entenc doncs que no tindríem punts de zona i per tant seria difícil accedir?

És que tots els que hem visitat diuen que sempre omplen. Per tant es suposa que tenim 0 opcions de que ens toqui els que posem en 2on 3er etc.... Per tant volem mirar alternatives però no sabem quines podrien ser bones o no
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 21, 2020 10:21 am

Gloire77 ha escrit:
PereLlull ha escrit:Molt bones!

Exacte, és molt important l'ordre. Per això cada any el llistat definitiu marcarà el resultat final. Encara que els últims anys les famílies es distribueixen força bé. Això vol dir que el millor és que cada família esculli en l'opció primera quina és l'escola que més els hi agrada. Sembla que hi han més opcions que altres anys.


Ara m'ha entrat un altre dubte. Si el més important és l'ordre amb què tries les escoles, tindria prioritat un amb 20 punts que ha posat l'escola X en primer lloc que un altre amb 30 punts que l'ha posat en segon lloc?

Gràcies!


Aixi es. Els q demanen el cole en 1a opcio passen per davant.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dv. feb. 21, 2020 12:31 pm

Ei! quina ilu veure que encara te moviment aquest post. Personalment em va ajudar moltíssim llegir totes les vostres opinions... molta sort en el procés a qui els hi toca aquest any i ànims que passa ràpid! :ok:

Chaotic si no ha canviat la cosa desde fa dos anys que vaig fer jo la inscripció la primera opció es la que arrastra els punts per les següents... m'explico, si per ex. tu a Fluvià tens els 30 punts per proximitat i el posses primer i en segon lloc posses Pere IV (que no t'ho recomano perque Pere IV sempre omple a primera opció, és només un exemple) però Pere IV no la tens a la teva àrea d'influencia et compta els 30 punts de Fluvià. Al menys així va ser fa dos anys quan jo vaig fer la sol.licitut i ens ho van explicar a una de les reunions del consorci.
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » dv. feb. 21, 2020 10:34 pm

ISIS1980 ha escrit:Ei! quina ilu veure que encara te moviment aquest post. Personalment em va ajudar moltíssim llegir totes les vostres opinions... molta sort en el procés a qui els hi toca aquest any i ànims que passa ràpid! :ok:

Chaotic si no ha canviat la cosa desde fa dos anys que vaig fer jo la inscripció la primera opció es la que arrastra els punts per les següents... m'explico, si per ex. tu a Fluvià tens els 30 punts per proximitat i el posses primer i en segon lloc posses Pere IV (que no t'ho recomano perque Pere IV sempre omple a primera opció, és només un exemple) però Pere IV no la tens a la teva àrea d'influencia et compta els 30 punts de Fluvià. Al menys així va ser fa dos anys quan jo vaig fer la sol.licitut i ens ho van explicar a una de les reunions del consorci.


O sigui que els que son en 2on , 3er lloc etc... es com si tingues els punts de zona de la 1a opció? aixo esta molt be!

El problema es que no se que posar de 2ones y 3erceres opcions. Ja que totes omplen, amb lo cual es com no posar res....
Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Mare_de_3 » dv. feb. 21, 2020 11:31 pm

Hola!
Moltes gràcies per les informacions actualitzades que esteu donant!
A nosaltres també ens toca preinscripció ara A P3, encara que no som nous en el tema però canviem d'escola, ja que l'actual no ens ha agradat gens mai i ha estat impossible canviar d'escola els germans per la manca de places del barri...

La nostra opció és Pere Iv (tenim bastants punts per entrar en primera opció sense patir gaire) de fet era la nostra primera opció ja fa 10 anys però vam optar per la segona opció en l'últim moment per tenir menys preinscripcions... Error garrafal... Aposteu amb tot a la vostra opció 1!

El que em preocupa de Pere iv és el canvi de direcció que hi ha, pel que sé (fonts de l'escola), en 15 anys, 4 directors. Algú sap a què és degut? Em sobta perquè a la nostra escola ha sigut el mateix director mínim 12 anys i la directora d'ara sembla que va ser votació del claustre de professors I no per convocatòria.

No podem anar a les jornades de portes obertes cap dels dos dies i no podré preguntar res del que em preocupa encara que pobleouvina m'ha resolt gran part!!! Gràcies

Si hi ha alguna familia de Pere Iv podríeu dir-me si tant canvi de direcció afecta el projecte, funcionament, mestres..., els nens de p3 poden faltar a la tarda per poder fer migdiada o posen problemes? S'acompanyen fins a dins de l'aula als d'infantil? Penseu que és una escola organitzada? Com tracten els problemes de bulling, els que peguen...? Els tracten al moment i s’involucra als pares o deixen que passi el temps I a veure si s'oblida?
Mil gràcies!
Mare_de_3 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 22, 2020 3:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 21, 2020 11:38 pm

Mare_de_3 ha escrit:Hola!
Moltes gràcies per les informacions actualitzades que esteu donant!
A nosaltres també ens toca preinscripció ara A P3, encara que no som nous en el tema però canviem d'escola, ja que l'actual no ens ha agradat gens mai i ha estat impossible canviar d'escola als germans per la manca de places del barri...!


Només per curiositat, com fareu? Matriculeu el petit al pere iv i deixeu els germans al cole on sou ara?
Sobre el q preguntes jo no et puc ajudar pero jo crec a es sa q els equips directius vagin canviant i entri ssng nova al cole! Sort!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Mare_de_3 » ds. feb. 22, 2020 11:01 am

Cositina exacte... de fet ara ja estem a 3 escoles, institut, escola i bressol...

Les dues escoles estan separades per la rambla del Poblenou i només serà un curs més fins a tenir els grans a l'institut i la petita a Pere iv.
És una bogeria però els tindré més a prop el curs vinent.

Per cert, potser tens raó de que vagi bé anar canviant i per això la nostra escola no funciona!
Mare_de_3 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 22, 2020 3:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. feb. 22, 2020 12:17 pm

A quina escola esteu ara si no es indiscreció?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Mare_de_3 » ds. feb. 22, 2020 3:24 pm

cositina ha escrit:A quina escola esteu ara si no es indiscreció?

A llacuna
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. feb. 22, 2020 9:09 pm

Pero al Llacuna si q heu tingut canvis de direcció no? Segueix aquell de bigoti q la seva dona era dire del fluvia? I ja posats a preguntar, per que no n esteu contents?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenouvina » dt. feb. 25, 2020 2:44 pm

Mare_de_3 ha escrit:Hola!
Moltes gràcies per les informacions actualitzades que esteu donant!
A nosaltres també ens toca preinscripció ara A P3, encara que no som nous en el tema però canviem d'escola, ja que l'actual no ens ha agradat gens mai i ha estat impossible canviar d'escola els germans per la manca de places del barri...

La nostra opció és Pere Iv (tenim bastants punts per entrar en primera opció sense patir gaire) de fet era la nostra primera opció ja fa 10 anys però vam optar per la segona opció en l'últim moment per tenir menys preinscripcions... Error garrafal... Aposteu amb tot a la vostra opció 1!

El que em preocupa de Pere iv és el canvi de direcció que hi ha, pel que sé (fonts de l'escola), en 15 anys, 4 directors. Algú sap a què és degut? Em sobta perquè a la nostra escola ha sigut el mateix director mínim 12 anys i la directora d'ara sembla que va ser votació del claustre de professors I no per convocatòria.

No podem anar a les jornades de portes obertes cap dels dos dies i no podré preguntar res del que em preocupa encara que pobleouvina m'ha resolt gran part!!! Gràcies

Si hi ha alguna familia de Pere Iv podríeu dir-me si tant canvi de direcció afecta el projecte, funcionament, mestres..., els nens de p3 poden faltar a la tarda per poder fer migdiada o posen problemes? S'acompanyen fins a dins de l'aula als d'infantil? Penseu que és una escola organitzada? Com tracten els problemes de bulling, els que peguen...? Els tracten al moment i s’involucra als pares o deixen que passi el temps I a veure si s'oblida?
Mil gràcies!



Hola,
Respecte al canvi de director, jo només et puc parlar des de el curs 16/17 que vam entrar en P3. Només vam estar 1 curs amb el director que vam conèixer a les portes obertes i ens va fer escollir l'escola ja que era molt engrescador. Els projectes de direcció són de 4 anys i crec que la comissió de selecció l'integren membres del consell escolar i representants de l'administració.
El director va marxar ja que s'acavaba el projecte i volía fer un canvi, volía tornar a ser professor i per això no es va a tornar a presentar al càrrec de direcció. La nova directora ja era mestra del Pere IV des de que estaven en barracons, va presentar el seu projecte amb el seu equip directiu i la comissió va donar l'OK.

Hi ha una entrada per infantil i una altre per primaria. Per infantil pots entrar fins a les aules, tant al matí com a la tarda i pots parlar amb la mestra/e cada día.
Respecte a lo de faltar a la tarda, em sembla que no ho fan, però els de P3 que es queden al menjador fan migdiada. Això ho hauries de preguntar a la reunió.
Com tots els coles tenen el seu protocol per els problemes de bulling, pero si s'agreuxa ho posen en coneixement dels pares. Són temes que es tracten als consells escolars i també a les reunions de delegats.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dv. feb. 28, 2020 9:41 am

Chaotic ha escrit:
ISIS1980 ha escrit:Ei! quina ilu veure que encara te moviment aquest post. Personalment em va ajudar moltíssim llegir totes les vostres opinions... molta sort en el procés a qui els hi toca aquest any i ànims que passa ràpid! :ok:

Chaotic si no ha canviat la cosa desde fa dos anys que vaig fer jo la inscripció la primera opció es la que arrastra els punts per les següents... m'explico, si per ex. tu a Fluvià tens els 30 punts per proximitat i el posses primer i en segon lloc posses Pere IV (que no t'ho recomano perque Pere IV sempre omple a primera opció, és només un exemple) però Pere IV no la tens a la teva àrea d'influencia et compta els 30 punts de Fluvià. Al menys així va ser fa dos anys quan jo vaig fer la sol.licitut i ens ho van explicar a una de les reunions del consorci.


O sigui que els que son en 2on , 3er lloc etc... es com si tingues els punts de zona de la 1a opció? aixo esta molt be!

El problema es que no se que posar de 2ones y 3erceres opcions. Ja que totes omplen, amb lo cual es com no posar res....


Jaaa... aquest es el gran dilema... qué possar en segona, tercera, etc opció. És complicat, jo en el meu cas vaig optar per possar en segona opció Mar Bella que normalment no omple i per assegurar una mica però en tot cas jo em vaig esperar a l'últim dia, l'últim moment per presentar la sol.licitut i vaig estar trucant als coles prguntant quantes sol.licituts portaven i així poder fer-me una idea...
Gloire77
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 10:39 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Gloire77 » dv. feb. 28, 2020 11:02 am

Isis1980, i a quina escola vau entrar al final?
Encara no hem anat a portes obertes, però ens estàvem plantejant posar de segona opció La Mar Bella, per assegurar com tu dius, el problema és que no tinc gaires referències d'aquesta escola, per no dir cap. El que expliquen a la seva web no em desagrada, però no sé per quin motiu té poques sol·licituds sempre... Al projecte del director, ell mateix reconeix que el fet de no atreure pares per apostar per ells en primera opció és un dels punts febles de l'escola. Pot ser que arrossegui una mala fama del passat? No sé... Si algú en té referències us agrairia molt que les compartíssiu!!

Per altra banda, de vegades penso que igual m'estic obsessionant molt perquè he llegit molt aquest foro i fa uns anys la cosa estava molt xunga i moltes de vosaltres vau patir molt! Potser la cosa està més equilibrada ara i ja no cal patir tant i fer tantes estratègies...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 28, 2020 11:22 am

sí, les xifres dels dos darrers anys, i molt especialment de l'any passat, mostraven molt més equilibri oferta-demanda, perquè Auditori x exemple q és nova dels dos darrers cursos ha absorbit molta de la gent q abans es quedava fora. a més, se suposa que aquests darrers cursos hi ha menys natalitat (menys nens "competint" per les mateixes places).

Mar Bella i Acàcies crec q són 2 coles q tenen menys demanda normalment (sobretot mar bella) pq les instalacions son molt mes antigues que els d'altres coles del barri, i la gent els asocia a la imatge q tenien en el passat encara q ja no tinguin res a veure. El mateix passa a Bogatell. Si vius a la rambla poblenou tens al costat coles super nous, i aixo fa q mar bella potser sigui 2a opcio per molta gent pero per a 1a opcio competeix amb escoles molt atractives. a mes esta el tema de les obres, no se com estan ara pero fa 3 anys e sabia q infantil estaria un temps a barracons i aixo tb a la gent no li agrada. En tot cas a mi mar bella em va agradar molt i si visqués aprop hagues estat la meva 2a opcio, pero com q visc lluny la vaig posar de 3a o 4a crec recordar. També em va agradar molt Arenal, que crec q en els darrers anys ha tingut menys demanda, no sé si pot tenir sentit de 2a opcio. depen molt de la demanda... jo també vaig ser de les q va esperar a l'ultim moment de l'ultim dia per acabar de decidir la 2a i 3a opcio, osa q no és gaire fiable pq molta gent fa el mateix, però realment no té sentit posar un cole de 2a opcio si ja saps per avançat que té 60 peticions per a 50 places
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » dv. feb. 28, 2020 11:25 am

Es van publicant les llistes de places/inscrits per aqui, a mesura que s'acosten les datas?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 28, 2020 11:39 am

Chaotic ha escrit:Es van publicant les llistes de places/inscrits per aqui, a mesura que s'acosten les datas?


Altres anys alguns anavem posant les q sabiem xo fliparieu de com canvia la xifra en 1 hora, sobretot l ultom dia, així q toca trucar per tlf
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::